Mannen worden niet week?quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
En daar hebben we het verschil tussen mannen en vrouwen
Mannen worden hard, vrouwen worden weekquote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mannen worden hard, vrouwen worden week
Welke waan?quote:
Ik wist niet dat je in die waan verkeerde, sorry.quote:
ja en de NS werkte ook nog lekker meequote:Op donderdag 11 januari 2007 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Och črme.
Ach ja, na 5 jaar raak ik er aan gewend en wind me er niet meer over opquote:
Naja, zo had ik dat zo op met die Lawrence of Arabia speelde in de gelijknamige film, zeg maarquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:18 schreef maedel het volgende:
zo heb ik een zwak voor Marlene Dietrich.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hallo Vanitasvanitatumetomniavquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Oh ja, hallo eenieder, trouwens
*kuch*quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hallo Vanitasvanitatumetomniav![]()
en nu minder moe dan gisteravond ?
arme jij, straks een van de vele snotteraarsquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*kuch*
nee, ik voel een verkoudheid aankomen...
Jah, van al die nieuwjaarswensen nog denk ik...quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
arme jij, straks een van de vele snotteraars
oerend hard natuurlijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wie wat waar man wat hoe hard![]()
ja door al die zoenen gaat dat als een razende door de populatiequote:Op donderdag 11 januari 2007 21:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jah, van al die nieuwjaarswensen nog denk ik...
Plak jij de pleister?quote:
Je vergeet 'een breuk is leuk'.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
pijn is fijn, bloed is goed, een wond is gezond.
alleen jeuk is leuk ontbreekt nogquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
pijn is fijn, bloed is goed, een wond is gezond.
meestal wordt die toch pas zaterdagavond/nacht wakkerquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Dat was de bralpuber in mij, die 'getriggerd' werd.
Die bestond toen nog nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je vergeet 'een breuk is leuk'.
Hoi trouwens![]()
Eh, nu ja, zo schandalig heb ik mij hier toch nooit gedragen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
meestal wordt die toch pas zaterdagavond/nacht wakker![]()
Dag Nirakquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:52 schreef Nirak het volgende:
Hallo mensjes!
en slaap lekker! (want ik ga m'n pc alweer uitzetten...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alias Capriccio Dieu Donné
Nee jij bent hier een toonbeeld van rust en een voorbeeldige aanwinstquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Eh, nu ja, zo schandalig heb ik mij hier toch nooit gedragen?
Dat was met het personeelsfeest in 2005quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:59 schreef wonderer het volgende:
Over schandalig gedrag gesproken, ik heb nergens een dronken Stroekie kunnen betrappen tijdens oud en nieuw...
Maar dan wil ik wel een onpartijdige jury die een strenge ballotage hanteertquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Heh ja, laten we 'n L/H schandalenlijst maken.
Natuurlijk niet stroekiequote:Op donderdag 11 januari 2007 22:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dan wil ik wel een onpartijdige jury die een strenge ballotage hanteert
want niet zo maar alles mag op die lijst
Oh en er zijn wel heel veel filmpjes van zequote:Op donderdag 11 januari 2007 22:05 schreef wonderer het volgende:
http://video.google.fr/videoplay?docid=-7479524500841680077&q=pedj+kelly
Cute
ja en die XXX komt dan wel in de top tien te staanquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Natuurlijk niet stroekie
Nogal jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:05 schreef wonderer het volgende:
http://video.google.fr/videoplay?docid=-7479524500841680077&q=pedj+kelly
Cute
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |