ik word alleen maar heel erg duizelig.quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:38 schreef Petre het volgende:
idd uit laten spuiten door de huisarts. Hou je neus eens dicht en zet eens druk op je oren door te proberen uit te blazen. Dan horen je oren ook wat te 'klakken' en soms 'springt' hij dan weer open..
Dan lijkt het op een oorontsteking, tenminste, dat is mijn ervaring. Of ben je toevallig ook verkouden met voorhoofdsholteonsteking erbij? ( zacht kloppen op je voorhoofd doet dan pijn). Daar heeft die druk namelijk ook invloed op. Maar dat zal de huisarts morgen ook wel onderzoekenquote:Op woensdag 24 januari 2007 02:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik word alleen maar heel erg duizelig.
ookal doe ik het maar 2 a 3 seconden.
Ik heb sinds gisteren ofzo wel last van een plekje ter groote van de vingerafdruk van je wijsvinger, op mijn voorhoofd wat pijn doet..quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:46 schreef Petre het volgende:
[..]
Dan lijkt het op een oorontsteking, tenminste, dat is mijn ervaring. Of ben je toevallig ook verkouden met voorhoofdsholteonsteking erbij? ( zacht kloppen op je voorhoofd doet dan pijn). Daar heeft die druk namelijk ook invloed op. Maar dat zal de huisarts morgen ook wel onderzoeken.
Als je zeurende pijn krijgt een watje met wat sla-olie in je oor doen en gaan slapeb...
neen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 07:34 schreef GateWayX het volgende:
Peuter je wel eens met een wattenstaafje in je oor ?
Wat ook nog al eens wil helpen(bij een verstopte neus en oren die dichtzitten) dat jij je mong dicht hebt en een dander dan kankerhard in je neus blaastquote:Op woensdag 24 januari 2007 07:45 schreef Soepoog het volgende:
Of opeens een harde klap op het oor geven dat het spontaan openspringt
zie goeiemorgen topicquote:Op woensdag 24 januari 2007 07:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hehehe, vergeet je je bushokje met je naam erop niet?
Jah das een goed idee.quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:38 schreef Petre het volgende:
idd uit laten spuiten door de huisarts. Hou je neus eens dicht en zet eens druk op je oren door te proberen uit te blazen. Dan horen je oren ook wat te 'klakken' en soms 'springt' hij dan weer open..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |