Dan ga je dichter bij elkaar wonenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar de dagelijkse reisafstand is helaas te groot![]()
Maar daarmee komt Zwollywood nog steeds niet dichterbij Eindhoven te liggenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan ga je dichter bij elkaar wonen
Nou, Eh dan.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar daarmee komt Zwollywood nog steeds niet dichterbij Eindhoven te liggen![]()
GAmecube. En daar zal de hoofdpijn wel mee te maken hebben ja. Spierpijn nietquote:Op maandag 22 januari 2007 16:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Te lang achter de xbox (ofwatdanook) gezeten met zelda ofzo?
Snollywood lag toch al in Eindhoven?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar daarmee komt Zwollywood nog steeds niet dichterbij Eindhoven te liggen![]()
Snollywood in Eindhoven, Je bedoelt die discotheek van vroeger daar achterin het straatje bij de Danssalon? daar waar nu die gelegenheid voor iets oudere mensen gevestigd is?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Snollywood lag toch al in Eindhoven?
Oh nee, die's dicht.
Goedenavond/Goedenacht en vooral Goedemorgen!
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:19 schreef Stroekie het volgende:
Oh ja, en natuurlijk iets verlaat, maar daardoor niet gemeend een oprecht goede morgen allemaal![]()
![]()
Ben ik een pietje precies als ik zeg dat je verse pizza in de supermarkt koopt, of elders en deze voor het consumeren inderdaad altijd eerst dient op te warmenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:18 schreef wonderer het volgende:
Toch grappig dat opgewarmde pizza lekkerder is dan verse.
okay ik weet mijn plaats ook weerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:12 schreef wonderer het volgende:
Ja, want ik had het over brengpizza.
Dan is de kaas weer vers gesmolten?? Maar inderdaad je hebt gelijk,quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:18 schreef wonderer het volgende:
Toch grappig dat opgewarmde pizza lekkerder is dan verse.
Dat, en de bodem is lekker knapperig... ik weet niet, ik vind het gewoon lekkerderquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:45 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dan is de kaas weer vers gesmolten?? Maar inderdaad je hebt gelijk,.
bij deel 100 pas ehquote:Op woensdag 24 januari 2007 07:18 schreef Alicey het volgende:
Haai
Is die meet nou eik al eens gepland?
Kom je ook dan?quote:Op woensdag 24 januari 2007 07:18 schreef Alicey het volgende:
Haai
Is die meet nou eik al eens gepland?
Ja geen meet zonder Liesje hoor, want wij moeten daar nog knuffelenquote:
Oei, Ik moet maar eens een derde arm aanschaffenquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:17 schreef Stroekie het volgende:
Goede morgen allemaal
en speciaal voor Sitethief
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en iedereen zit hier nu natuurlijk te wachten totdat ik hier dus een bijdehante opmerking over maak.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:44 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Oei, Ik moet maar eens een derde arm aanschaffen, [afbeelding].
Whehe, weet je dat ik daar niet eens aandacht toen ik die post plaatstequote:Op woensdag 24 januari 2007 13:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en iedereen zit hier nu natuurlijk te wachten totdat ik hier dus een bijdehante opmerking over maak.
Nou jullie hebben vette pech, want die maak ik dus niet![]()
![]()
Maar daar ben ik dan ook fulltime homo voorquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:36 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Whehe, weet je dat ik daar niet eens aandacht toen ik die post plaatste.
Oh, pardonquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
De volgende keer als je voorbij komt lopen en zwaaien, dam je ook goeiendag zeggen hoor![]()
Mooi hč zo'n wit Eindhovenquote:
WAAAAAAAAAAT!quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mooi hč zo'n wit Eindhoven
Ik gok erop dat Erik heel de middag met camera buiten nieuwe foto's aan het maken is![]()
![]()
Of heel veel rijpquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:26 schreef Sitethief het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAT!
Hebben jullie sneeuw?![]()
![]()
![]()
.
Ik wil sneeuw,quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Of heel veel rijp
het is hier nu net een levende kerstkaart
en als je snel bent dan kan je erbij zijn als ik straks en een bakske vol met stro ga liggen![]()
![]()
Nou, nee. Tot 3 uur op school gezeten, en zo verkleumd dat ik meniet meer naar buiten waag.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mooi hč zo'n wit Eindhoven
Ik gok erop dat Erik heel de middag met camera buiten nieuwe foto's aan het maken is![]()
![]()
Och črm toch,quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, nee. Tot 3 uur op school gezeten, en zo verkleumd dat ik meniet meer naar buiten waag.
Lucky youquote:
Dat is ook vruchtensapquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Lucky you
ik heb thuis alleen maar vieze sinaasappelsap staan, dus die kan ik je niet aanbieden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |