Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
DGK_REDACTIE, kan huub nu ajb de rest van die kaarten krijgen?
Ik ook, maar zal me niet verbazen als dat nog gebeurd. Vorige keer kwam joep ook opeens na 3 minuten terug...quote:Op maandag 15 januari 2007 23:56 schreef avonne het volgende:
oh, beetje voorbarig, ik dacht dat het uit de hand zou lopen
ja jammer is datquote:Op maandag 15 januari 2007 23:54 schreef Missy_1974 het volgende:
alleen huub laat zich nu teveel kennen, hij had hier boven moeten staan
Ik zou er nog extra geld bovenop willen leggen als ik daarna over haar hoofd mag pissen.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:56 schreef Danny het volgende:
IK he.. IK.. IK zou er op dat moment 10.000 voor over hebben om d'r ook wel niet zo ongelofelijk d'r voortanden uit d'r bek te tremmen.
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:57 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik zou er nog extra geld bovenop willen leggen als ik daarna over haar hoofd mag pissen.
Nee ik hoor bij allemaal wel begrip voor huub maar niemand durft dat KUTWIJF eens een keer goed de les te lezen.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:58 schreef Missy_1974 het volgende:
zijn die mensen echt zo gek, dat ze wederom huub de schuld geven ?
Ben je besodemieterd, dan wil ze niet alleen rijbewijs, lippensuksie en borstcorresatie, maar ook nog eens nieuw gebit. Dan blijft ze er nog langer in.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:56 schreef Danny het volgende:
IK he.. IK.. IK zou er op dat moment 10.000 voor over hebben om d'r ook wel niet zo ongelofelijk d'r voortanden uit d'r bek te tremmen.
Op mij kun je rekenen, ik ga meequote:Op maandag 15 januari 2007 23:58 schreef Danny het volgende:
ik ben bijna in staat om naar dat huis te kachelen en d'r alsnog een beuk te geven he?
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben je besodemieterd, dan wil ze niet alleen rijbewijs, lippensuksie en borstcorresatie, maar ook nog eens nieuw gebit. Dan blijft ze er nog langer in.
Uiteraardquote:Op maandag 15 januari 2007 23:57 schreef tipsch het volgende:
is die rommel nu naar Bert gegaan!?? (de lachende derde?)
Ik ben ook van de partij. Effe wat gemakkelijke kleding aantrekken en ik kom er aan.quote:
Goed idee, ben momenteel in staat mijn monitor uit het raam te keilen...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:00 schreef ruby het volgende:
Ik ga een voodoopop van Natasia maken en dan prik ik al m'n spelden die ik thuis heb liggen in dat lijf van 'r.
Gaat ze ook nog begrip vragen overal. En niemand die zegt waarop het staat. Zielig.
Omdat het een domme hersenloze jostie is zonder eigen mening.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:00 schreef mootie het volgende:
Ilona snapt ook alles zeg........
LOL IK GA MEEquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:00 schreef bosb het volgende:
[..]
Allemaal naar eemnes (Ik ben ook van de partij)
dat gevoel kennen wij hier ookquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:01 schreef bosb het volgende:
[..]
Goed idee, ben momenteel in staat mijn monitor uit het raam te keilen...
als je ook deze spelling aanhoud wel ja, want begrijpend lezen kunnen ze daar nietquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:01 schreef Danny het volgende:
Als we nou allemaal kaartjes sturen met
'Natasia...
ga 's deaud'
Zouden die bezorgd worden denk je?
Ze heeft al voorrecht dat negatieve kaartjes niet bij haar komen. Dus die krijgt ze niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:01 schreef Danny het volgende:
'Natasia...
ga 's deaud'
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:02 schreef Kinga het volgende:
Huub aan het bier?
Hoe heet het ook alweer, Anthrax ofzo?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:01 schreef Danny het volgende:
'Natasia...
ga 's deaud'
gewoon mosterdgas werkt ook hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoe heet het ook alweer, antrax ofzo?
Boer Bartquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:04 schreef Gigageil het volgende:
Wie gaat er nou ?? Door alle consternatie heb ik het niet gehoord wie er gaat ?![]()
Is er niet een ander optie om natasia duidelijk te maken dat de hele wereld op haar kotst. Advertentie in de telegraaf ofzo, die lezen ze ook elke dag. Of een heli charteren die een stapel a4 uit het raam gooit.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze heeft al voorrecht dat negatieve kaartjes niet bij haar komen. Dus die krijgt ze niet.
Jep, en als Natasia druk is moet Huub het overnemen als Wilgo gepijpt moet worden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
OK ... dus nu is Huub verantwoordelijk voor de relatie van Natasia ??? Goeie god .... wat een loeder is het toch.
Bart gaatquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:04 schreef Gigageil het volgende:
Wie gaat er nou ?? Door alle consternatie heb ik het niet gehoord wie er gaat ?![]()
past dat in een envelope ?quote:
Je dochter staat te kotsen aan de voordeur omdat ze je mist, dáár moet je zijn!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:01 schreef snetje het volgende:
huub hield zich aan tafel nog goed in ! ik had allang gezegd ...wat nou jou 2 kinderen ...wat nou jou relatiedaar ben ik toch niet verantwoordelijk voor !!
en brian en natasiaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:05 schreef spookvrouw het volgende:
Tip voor de Redactie: doe Huub op een cursus "anger management"
Dat laatste zou nog kunnen, hoewel de redactie ze gewoon verbiedt die a4'tjes te lezen. Het eerste werkt niet. Die krant wordt ook echt wel vooraf gescanned hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:04 schreef bosb het volgende:
[..]
Is er niet een ander optie om natasia duidelijk te maken dat de hele wereld op haar kotst. Advertentie in de telegraaf ofzo, die lezen ze ook elke dag. Of een heli charteren die een stapel a4 uit het raam gooit.
Ik doe mee! start maar een nieuw topicquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:04 schreef bosb het volgende:
[..]
Is er niet een ander optie om natasia duidelijk te maken dat de hele wereld op haar kotst. Advertentie in de telegraaf ofzo, die lezen ze ook elke dag. Of een heli charteren die een stapel a4 uit het raam gooit.
Ik zou mijn nagels vijlen en ijzeren punten erop zetten en als een spook in de nacht die bek van haar openhalen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat iemand 'daar achter' toch ook met gekrulde tenen zit? Zo dichtbij en dan toch zo ver weg ....
hehehe - ik ben benieuwd of Natasia nu ook nog haar zin krijgt in het volgende ding: dat is de succesvolle ontslagronde voor Natasia.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jep, en als Natasia druk is moet Huub het overnemen als Wilgo gepijpt moet worden.
Hack die pc's daarquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat laatste zou nog kunnen, hoewel de redactie ze gewoon verbiedt die a4'tjes te lezen. Het eerste werkt niet. Die krant wordt ook echt wel vooraf gescanned hoor
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:06 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Ik zou mijn nagels vijlen en ijzeren punten erop zetten en als een spook in de nacht die bek van haar openhalen.
ben jij raar? Natuurlijk niet, laat zij maar uit hun dak gaan, dat kost ze het spel, huis, en/of cp'squote:
Hij houdt zich wat op de vlakte, de laatste tijd.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:08 schreef Kerdaben het volgende:
Bart en Huub staan normaal buiten te praten.
Morgen als NL en Brian er weer bij zitten zal hij zeggen dat het wel moest "omdat hij buiten moest roken". Hypocriete lul
Dat is nog wel een heel reele optie ben niet thuis in die wereld maar als iemand dat hier wel is, moeten we misschien ergens anders maar even concrete plannen makenquote:
denk het ook ik denk dat Bart ook wel mee had gestemd ook al had hij met .NL er over dat Huub zeker niet ging maar die Rolf vond Huub en Bart eigelijk gelijkwaardig en aangezien Brian ook al voor Huub stemde dat hij zoiets had ik stem toch maar mee (maar dat antwoord zullen we nooit wetenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:05 schreef bosb het volgende:
Ook bart steunt hem in feite nu. Doet me wel goed, stiekem snapt iedereen hem wel volgens mij.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:09 schreef bosb het volgende:
[..]
Dat is nog wel een heel reele optie ben niet thuis in die wereld maar als iemand dat hier wel is, moeten we misschien ergens anders maar even concrete plannen maken
niet hier ivm meelezen etc.
dat heb ik ff gemist, wat is dat plan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:09 schreef Danny het volgende:
oei, bart is het .NL plannetje aan het uitvoeren.
DGK_REDACTIE is waarschijnlijk de dwangbuis aan het opruimen ivm mogelijk doordraaien nataaasia.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:08 schreef snetje het volgende:
lieve lieve dgk-redaktie !! mogen we nu een ANTI kaartenaktie opstarten voor dit achterlijk figuur
zodat zij zich eens een keer gaat voelen hoe wilgo en haar kids zich voelen .......![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:02 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Omdat het een domme hersenloze jostie is zonder eigen mening.
Kaarten actie is zoooo verleden tijd!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:08 schreef snetje het volgende:
lieve lieve dgk-redaktie !! mogen we nu een ANTI kaartenaktie opstarten voor dit achterlijk figuur
zodat zij zich eens een keer gaat voelen hoe wilgo en haar kids zich voelen .......![]()
Wat voor plan is dat nu weer?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:09 schreef Danny het volgende:
ermm, je weet dat dat illegaal is? dat is derhalve sowieso iets dat hier niet geplanned gaat worden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:09 schreef bosb het volgende:
[..]
Dat is nog wel een heel reele optie ben niet thuis in die wereld maar als iemand dat hier wel is, moeten we misschien ergens anders maar even concrete plannen maken
niet hier ivm meelezen etc.
aaaaahh......quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom krijg ik het gevoel dat Huub Natasiaaaaa gaat voordragen om eruit te stemmen en dat iedereen daarin mee gaat?
Puur om deze stemming. Dan vinden de kijkers het logisch. Zodat het geen afspraak lijkt.
het plan om Huub zo ver te krijgen dat Natasia alsnog 12 uur zou krijgenquote:
Bart had wel meegestemd, en laat nu zijn goede kant zien vind ik. Het is wel jammer dat bart in de wij vorm praat.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:10 schreef elsie het volgende:
[..]
denk het ook ik denk dat Bart ook wel mee had gestemd ook al had hij met .NL er over dat Huub zeker niet ging maar die Rolf vond Huub en Bart eigelijk gelijkwaardig en aangezien Brian ook al voor Huub stemde dat hij zoiets had ik stem toch maar mee (maar dat antwoord zullen we nooit weten)
Partypooperquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:11 schreef Danny het volgende:
[..]
ermm, je weet dat dat illegaal is? dat is derhalve sowieso iets dat hier niet geplanned gaat worden.
we weten allemaal dat we niet naar eemnes gaan kachelen om haar echt op d'r bek te pompen, da's gewoon uiten van frustratie, maar echt plannen van dat soort dingen keur ik ten zeerste af.
Even voor de duidelijkheid
en die was ? (heb ik gemist geloof ik ?)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:09 schreef Danny het volgende:
Cactussen versturen misschien? Of een nieuw stel hersenen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:10 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Kaarten actie is zoooo verleden tijd!
Kom met wat nieuws!
Dat denk ik ook. Denken dat Natasia er niet voor de winst zou zitten, is ook al fout gedacht van Bert.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:11 schreef Leandra het volgende:
Bart probeert Huub te laten inzien dat die 12 uur Natasia zouden kunnen doen vertrekken.
En volgens mij maakt Bart daar de grootste denkfout.
3x per jaar unaniem. Ik heb alleen het idee dat de groep denkt dat er maar 3 in totaal zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
Help ... ik bén langzaam van begrip, dat weet ik. Maar begrijp ik nou (eindelijk) dat die vier keer 12 uur per jaar voor de hele groep is? ... Ik dacht aldoor dat iedereen vier maal per jaar 12 uur kon krijgen wanneer het nodig mocht zijn. Kan iemand mij vertellen hoe dat zit met die 12 uur?
Ik geloof echt niet dat ze eruit wil niet over een week, niet over een maand en ook niet als ze "haar doelen" gehaald heeft. Het grappige is alleen wel dat Bart en Nathanael kennelijk nog steeds denken dat ze daar niet voor de eindstreep zit.......quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:07 schreef tipsch het volgende:
hehehe - ik ben benieuwd of Natasia nu ook nog haar zin krijgt in het volgende ding: dat is de succesvolle ontslagronde voor Natasia.
Er is al 1 x 12 uur weggeven aan Sylvia, dus is er nog 3 x overquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:12 schreef bosb het volgende:
[..]
3x per jaar unaniem. Ik heb alleen het idee dat de groep denkt dat er maar 3 in totaal zijn.
Weet ik niet. Misschien heeft nataasia wel 4% menselijke trekjes dat ze thuis gebleven was als haar kinderen haar dat gevraagd-geeist hadden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Denken dat Natasia er niet voor de winst zou zitten, is ook al fout gedacht van Bert.
dat is toch ook zo? drie in totaal, niet drie per bewoner toch?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:12 schreef bosb het volgende:
[..]
3x per jaar unaniem. Ik heb alleen het idee dat de groep denkt dat er maar 3 in totaal zijn.
beter een zak zaagsel, die kan ze nog eens opschudden/verversen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:12 schreef ruby het volgende:
[..]
Cactussen versturen misschien? Of een nieuw stel hersenen?
Als het 'm maar niet lukt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:11 schreef Danny het volgende:
[..]
het plan om Huub zo ver te krijgen dat Natasia alsnog 12 uur zou krijgen
Volgens mij 3x per jaar voor de hele groep.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:13 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is toch ook zo? drie in totaal, niet drie per bewoner toch?
3x totaal iddquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:13 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is toch ook zo? drie in totaal, niet drie per bewoner toch?
Oud en nieuw...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:15 schreef RTM1988 het volgende:
waneer gunde huub bart lesley niet?
Dank jullie wel !!! ... dan begrijp ik wat beter waarom ze die 12 uur niet krijgt en waarom Huub zo principieel is. Ik had het haar gewoon niet gegund, maar principieel klinkt wel een stuk beter ... evil grinquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:12 schreef Missy_1974 het volgende:
er is 3x 12 uur per jaar voor alle bewoners samen
1 is er al gebruikt voor de begrafenis van syl der opa
Er wordt per jaar 3 keer 12-uur vergeven, niet per persoon, maar totaal. Als die op zijn, is het klaar.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
Help ... ik bén langzaam van begrip, dat weet ik. Maar begrijp ik nou (eindelijk) dat die vier keer 12 uur per jaar voor de hele groep is? ... Ik dacht aldoor dat iedereen vier maal per jaar 12 uur kon krijgen wanneer het nodig mocht zijn. Kan iemand mij vertellen hoe dat zit met die 12 uur?
uhh we zaten er toch naastquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:11 schreef bosb het volgende:
[..]
Bart had wel meegestemd, en laat nu zijn goede kant zien vind ik. Het is wel jammer dat bart in de wij vorm praat.
Men mag altijd hopen, toch?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:15 schreef kleinzusje het volgende:
4. Hoop dat Brain meer zinnige dingen gaat zeggen ( dat kan niet, maar ok)
Dat was puur speltechnisch. In eerste instantie had hij nl. geen bezwaar. Nadat hij merkte dat Ilona en Sylvia niet wilde, ging hij met hun mee. Hij had hun steun nl. keihard nodig.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:15 schreef RTM1988 het volgende:
Hoop dat Brain juist zijn mond dichtgenaaid wordt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:15 schreef kleinzusje het volgende:
1. Hoop dat Bart verliest in het tournooi
2. Hoop dat Huub zich rustig houdt
3. Hoop dat "Zij niet die never nooit meer genoemd mag worden" hard gaat boeten
4. Hoop dat Brain meer zinnige dingen gaat zeggen ( dat kan niet, maar ok)
geen idee echt niet, maar hij zei het tegen NLquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:15 schreef RTM1988 het volgende:
Denk je dat nataasia dat snapt?? En bart had volgens mij echt wel voor gestemd als de rest ook voor was.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:16 schreef kleinzusje het volgende:
ps dit is niet alleen gunnen, maar ook resultaat voor de rest: domme eikels
Volgens mij klopt er iets niet in jouw redenering. Bart .... en ....nadenken!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:11 schreef Leandra het volgende:
Bart probeert Huub te laten inzien dat die 12 uur Natasia zouden kunnen doen vertrekken.
En volgens mij maakt Bart daar de grootste denkfout.
Omdat ze zo labiel is als de pest. Sylvia heeft haar zondag sterkte gewenst voor het gesprek en dat ze best begreep dat die schreeuwert nerveus zou zijn en zo. Daarom.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:17 schreef kleinzusje het volgende:
nog een vraag ? Waarom gunt zdngmw wel syl de kans ??????????????????????????????????????
moet je maar op tijd komenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:16 schreef Arcee het volgende:
Oorlog? Ik zie niks bijzonders op de streams?
Omdat ze te dom is om te poepenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:17 schreef kleinzusje het volgende:
nog een vraag ? Waarom gunt zdngmw wel syl de kans ??????????????????????????????????????
Ze heeft al aan de telefoon tegen haar dochter gelogen dat ze in februari naar huis zou komen en na het bezoelk van Wilgo, werd 24 uur al snel een week en heel snel daarna een maand of 4 a 5.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:13 schreef bosb het volgende:
Weet ik niet. Misschien heeft nataasia wel 4% menselijke trekjes dat ze thuis gebleven was als haar kinderen haar dat gevraagd-geeist hadden.
Dat klinkt vrij emotioneel voor iemand als jij die voor het spel gaatquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:16 schreef bosb het volgende:
[..]
Hoop dat Brain juist zijn mond dichtgenaaid wordt.
Wie is zdngmw?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:17 schreef kleinzusje het volgende:
En dat is Klasse !!!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:19 schreef Danny het volgende:
Huub: 'Natasia, heb jij nog zin in een potje?'
Ja hij laat zich niet kennen, dat is wat zdngnmw welquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:18 schreef partyyboyy het volgende:
haha LOL NAtasia heb jij nog zin in een potje? haha
zij die niet genoemd mag worden.quote:
Ik ga liever ongelovig mee in hun geloof. Liever haar eruit en ik gun haar bovendien die 10k. Ben dus wel errrug benieuwd hoe ze zal gaan reageren op zo'n ontslag!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat ze eruit wil niet over een week, niet over een maand en ook niet als ze "haar doelen" gehaald heeft. Het grappige is alleen wel dat Bart en Nathanael kennelijk nog steeds denken dat ze daar niet voor de eindstreep zit.......
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:20 schreef Danny het volgende:
[..]
zij die niet genoemd mag worden.
dgkidgk dus (de grootste kuthoer in de gouden kooi)
Goed zo Huubquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:19 schreef Danny het volgende:
Huub: 'Natasia, heb jij nog zin in een potje?'
Ik ga dit ook maar doen, want pffff ik kan die walgelijke zdngmw niet meer horenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:22 schreef spookvrouw het volgende:
* spookvrouw gaat slapen, ik lees morgenavond wel weer alle 485 delen bij, trusten.
voodooquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:23 schreef Gigageil het volgende:
Hoe heten die popjes ook weer waar je naalde in moet steken, om iemand flink pijn te doen op afstand ???![]()
![]()
dan had ze die kids voor de 2e keer jankend achtergelaten .....madame kiest nu eenmaal voor haar zelfquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:12 schreef Kinga het volgende:
Maar stel he, ze had die 12 uur gehad.... misschien is dat wel lang genoeg voor haar, dat ze gewoon bewust niet meer terug zou willen... die kinderen schreeuwen vast de buurt bij elkaar dan.... maja, wat is dat waard he natas? bij kickoff begonnen ze ook spontaan te janken, en ging ze toch die dag eerder de villa in.....
mijn god, het zal je moeder maar zijn...
amenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:23 schreef Sonique het volgende:
Wat?
Bart verdraaid nu toch wel HEEL erg de feiten...
Bart wil Natasia juist erin houden voor het spel met als dekmantel 'geef haar die 12 uur, en ze gaat er vanzelf uit)
En huub wil die 12 uur juist niet geven omdat hij vind dat Natasia gewoon naar huis moet gaan... Huub denk aan Wilgo en de kids.
Bart denkt alleen maar aan zichzelf, en gebruikt wilgo en de kids om verder te kunnen komen...
Maar Natasia is op gegeven moment wel weg te stemmen. Van een nieuwe speler weet je dat niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:22 schreef Kinga het volgende:
alsjeblieft bart, huub is heus wel zo slim om te bedenken dat natas niet weg zou gaan he
hoezo? geef 1 goed argument.. hij is gewoon erg slim dat kan je niet ontkennen.. de dingen die ie echt wou heeft ie naar zich toegetrokkenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:22 schreef ruby het volgende:
Echt misselijkmakend die Bart. Gadverdamme.
Voodoopopjes. Ik ben al druk bezig met het maken van een aantal.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:23 schreef Gigageil het volgende:
Hoe heten die popjes ook weer waar je naalde in moet steken, om iemand flink pijn te doen op afstand ???![]()
![]()
Ik vind kuthoer gemakkelijker te onthoudenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:20 schreef Danny het volgende:
[..]
zij die niet genoemd mag worden.
dgkidgk dus (de grootste kuthoer in de gouden kooi)
Dat denk ik dus ook.... 12 uur om te práten... suuuuurequote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:24 schreef snetje het volgende:
[..]
dan had ze die kids voor de 2e keer jankend achtergelaten .....madame kiest nu eenmaal voor haar zelf![]()
ze zegt dat ze toch had gekozen voor haar manneteje en kids ...nu daar zie ik nog weinig van ...en die 12 uur zijn voor belangijkere dingen
Ik vind het gewoon een kwijl van een vent. Daarom!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:24 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hoezo? geef 1 goed argument.. hij is gewoon erg slim dat kan je niet ontkennen.. de dingen die ie echt wou heeft ie naar zich toegetrokken
Dank spookvrouwequote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:20 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Zij Die Niet Genoemd Mag Worden aka Natasia
Een nieuwe speler kan nooit zo erg zijn als Natasiaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:24 schreef Day het volgende:
[..]
Maar Natasia is op gegeven moment wel weg te stemmen. Van een nieuwe speler weet je dat niet.
Is er ergens een voorbeeldtje te vinden ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Voodoopopjes. Ik ben al druk bezig met het maken van een aantal.![]()
Dat kost je wel 3 contactpunten hèquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:24 schreef kissa het volgende:
Ik vind kuthoer gemakkelijker te onthouden![]()
voodoo poppetjes ... maar volgens mij heb je ook iets als een paar haren of nagels nodig van de persoon in kwestie ... dat wordt moeilijk want dat is allemaal nep bij haarquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:23 schreef Gigageil het volgende:
![]()
Jij zit je nog steeds te ergeren.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:18 schreef Danny het volgende:
moet je maar op tijd komen
quote:
heeft ze daar al naar geinformeerd.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:26 schreef kissa het volgende:
Hoe zou het met het zoontje gaan? Is dat bekend?
Is ze vergeten...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:25 schreef yellowfirst het volgende:
Waarom hoor ik bij Natasia nooit meer de naam Sylvia vallen, was ook een tegenstemmer toch?![]()
Ja voodoo ja.....quote:
Weet ik niet, daarom vraag ik het....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:27 schreef petraa het volgende:
[..]
heeft ze daar al naar geinformeerd.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
voodoo poppetjes ... maar volgens mij heb je ook iets als een paar haren of nagels nodig van de persoon in kwestie ... dat wordt moeilijk want dat is allemaal nep bij haar
Truste!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:29 schreef ruby het volgende:
Oké, om mezelf een rustige nacht te gunnen, sluit ik nu maar af.
Ik heb genoeg gehoord van Natasia over die 12 uur. Als Huub er maar niet instinkt!
Welterusten.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
http://www.folkart.com/voodooshop/faq-dolls.htm
Neuken met wie?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:29 schreef bosb het volgende:
KUTHOER geeft nu aan dat als ze de 12 uur krijgt, ze gaat neuken. Niks voor de kinderen regelen of wat dan ook... Neuken...... Ze doet haar naam eer aan kuthoer.
Dat klinkt idd als een hele dringende reden voor een 12-uurs aanvraagquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:30 schreef Sonique het volgende:
Beetje jammer dat Natasia hier nu loopt te roepen dat er stevig geneukt gaat worden als ze die 12 uuur krijgt....
Hoor je dat Wilgo....
Twee druppels water.....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:29 schreef HiDiHo het volgende:
Dit is een mooie![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Ja het ligt aan ons, wij zijn raar, wij snappen het niet.....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:31 schreef Kinga het volgende:
Zijn wij nou van die rare mensen dat we achter Huub staan? Ik snap die lui in die villa echt niet.... hoe NL nu weer praat over Huub, "jaa dat escaleert nog een keer" " zag je hoe die uit zijn bol ging?"
ja en dan blijft er nog maar 1 keer 12 uur over voor de anderen voor als het echt nodig isquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat klinkt idd als een hele dringende reden voor een 12-uurs aanvraag![]()
Helemaal waar: echt een vent die gaat neuken met een paardengriep, handoek over de cam en deur op slotquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:32 schreef Suikeroom het volgende:
na vandaag ben ik er echt van overtuigt dat Bart de sterkste speler in het geheel is
Niet alleen voor de anderen, ook voor haar.... en de kans blijft het grootst dat zij ze echt nodig gaat hebben.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:33 schreef Sug4r het volgende:
ja en dan blijft er nog maar 1 keer 12 uur over voor de anderen voor als het echt nodig is
Tsja dan nog, volgens mij leest ze de artikelen ook ondersteboven en vertaalt ze ze dan naar het spaans ofzo. Die zit al 2 maanden elke avond in dat boek te lezen..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:34 schreef Missy_1974 het volgende:
natas tegen sylvia: heb je dat boek nou nog niet uit
sylvia: ik lees elke avond 1 artikel
weer het verhaal van streamers die grapjes niet snappenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Helemaal waar: echt een vent die gaat neuken met een paardengriep, handoek over de cam en deur op slot![]()
Ik heb de Quote 500 ook nog steeds niet uit hoor..... is gewoon lekker iedere dag een stukje van te lezen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:35 schreef bosb het volgende:
Tsja dan nog, volgens mij leest ze de artikelen ook ondersteboven en vertaalt ze ze dan naar het spaans ofzo. Die zit al 2 maanden elke avond in dat boek te lezen..
inderdaad, "opgeven" hangt voortdurend in zijn gedachtenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Helemaal waar: echt een vent die gaat neuken met een paardengriep, handoek over de cam en deur op slot![]()
Heeft zdngmw wel eens een boek gelezen ? ( oh ja , sorry: dikkertje dap , al 4 dagen niet)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:35 schreef bosb het volgende:
[..]
Tsja dan nog, volgens mij leest ze de artikelen ook ondersteboven en vertaalt ze ze dan naar het spaans ofzo. Die zit al 2 maanden elke avond in dat boek te lezen..
dan zal hij eindigen op een manier wat hij zelf niet wil ...namelijk 2 jaar later winnaar van het geheel ...compleet leeg en dom en alles wat hem hiervoor dierbaar was kwijtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:32 schreef Suikeroom het volgende:
na vandaag ben ik er echt van overtuigt dat Bart de sterkste speler in het geheel is
Tsja vind ik me moeilijk voorstellen, maar misschien lees ik wel snel ofzo. Ik lees zo'n tijdschrift echt wel in een week uit als ik elke avond 20 min lees....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb de Quote 500 ook nog steeds niet uit hoor..... is gewoon lekker iedere dag een stukje van te lezen.
Overal waar 'vuile' voor staat is van toepassing op die stoepho..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:34 schreef Sonique het volgende:
Natasia: 'Mij me kinderen en me man niet gunnen' (doelend op de 12 uur die Huub niet gunt)
Het is te gek voor woorden dit...
Ik had haar echt op haar bek gemept als ik huub was, echt!
Waar haalt ze gvd het gore lef vandaan om hem de schuld in de schoenen te schuiven dat haar gezin op springen staat!
Wat een vuile .....
1....
2....
3....
4....
5....
6....
...
..
.
Nee zij heeft alleen aandacht nodig en als ze dat niet krijgt zoekt ze wel een ander waar ze het wel van krijgt. Wilgo heeft ze niet meer nodig want er wordt toch wel voor haar kinderen gezorgd.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet alleen voor de anderen, ook voor haar.... en de kans blijft het grootst dat zij ze echt nodig gaat hebben.
Die weet dat ie voorlopig ff niet meer gaat (droog)neuken...... dus zijn leventje is weer wat rustigerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:35 schreef tipsch het volgende:
Satanael heeft Brian's vote voor Huub niet begrepen. Brian zegt dat Huub simpelweg goed rekent met het poker en dat zou hun dus veel (contactpunten) op kunnen leveren. Heeft Brian een kalmerend middel toegediend gekregen?
Idd, hij weet dat Huub de beste is, vanwege passie.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:36 schreef Kinga het volgende:
Brian heeft een helder moment vanavond.
Wil je nou gaan ontkennen dat Huub een opvliegend karakter heeft?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:31 schreef Kinga het volgende:
Zijn wij nou van die rare mensen dat we achter Huub staan? Ik snap die lui in die villa echt niet.... hoe NL nu weer praat over Huub, "jaa dat escaleert nog een keer" " zag je hoe die uit zijn bol ging?"
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:38 schreef bosb het volgende:
[..]
Tsja vind ik me moeilijk voorstellen, maar misschien lees ik wel snel ofzo. Ik lees zo'n tijdschrift echt wel in een week uit als ik elke avond 20 min lees....
Nee, hij is broodnuchterquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft Satanael weer gezopen? Hij kraamt onzin uit.
volgens mij zijn er meer met een opvliegend karakter oa Brainlessquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:38 schreef Day het volgende:
[..]
Wil je nou gaan ontkennen dat Huub een opvliegend karakter heeft?
Dat
Ik lees ook wel snel, maar het is gewoon geen blad waarin ik blijf doorlezen.... gewoon 2 blz per dag ofzo, das veel leuker bij die rijken-lijst.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:38 schreef bosb het volgende:
Tsja vind ik me moeilijk voorstellen, maar misschien lees ik wel snel ofzo. Ik lees zo'n tijdschrift echt wel in een week uit als ik elke avond 20 min lees....
Ontken ik ook niet, maar degene aan wie ik het vroeg snapte dus niet dat NL het zei.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:40 schreef petraa het volgende:
[..]
volgens mij zijn er meer met een opvliegend karakter oa Brainless
Nee ok, ik vergelijk het dan misschien ook verkeerd. Syl zit elke avond met dat tijdschrift, al ruim 2 maanden lang. Ik lees er idd ook wel een boek per week doorheen 's avonds voor het slapen vandaar dat ik het vreemd vind.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lees ook wel snel, maar het is gewoon geen blad waarin ik blijf doorlezen.... gewoon 2 blz per dag ofzo, das veel leuker bij die rijken-lijst.
Verder gaat er minimaal een boek per week doorheen (en 30 COS)![]()
mee eens, maar heb je brainless niet gezien vanmiddag met Nena ??? misselijk gewoon en zdngmwquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:41 schreef Day het volgende:
[..]
Ontken ik ook niet, maar degene aan wie ik het vroeg snapte dus niet dat NL het zei.
Huub z'n opvliegende karakter is zijn zwaktepunt in dit spel.
Zou hij ook echt definitief switchen, of wachten op een geschikt moment om keihard uit te halen.... Daar acht ik hem wel toe in staat.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:41 schreef Sonique het volgende:
En daar is tie van NL waarom hij met Huubje samen iets moet doen:
'maar dat heb ik niet bepaald'
een bevestigign van wat ik al dacht.
Hij gaat onder het motto ik moet en doe alles voor jullie om bij huub een bruine arm te halen zodat hij zwakker in het spel komt te staan blablabla...
Maar werkelijk gaat hij gewoon switchen...
Wie zou dat niet worden met NL en Natasia 24 uur om zich heenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:41 schreef Day het volgende:
[..]
Ontken ik ook niet, maar degene aan wie ik het vroeg snapte dus niet dat NL het zei.
Huub z'n opvliegende karakter is zijn zwaktepunt in dit spel.
Eindelijk weer iets waar ik graag mee instemquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:42 schreef bosb het volgende:
[..]
Nee ok, ik vergelijk het dan misschien ook verkeerd. Syl zit elke avond met dat tijdschrift, al ruim 2 maanden lang. Ik lees er idd ook wel een boek per week doorheen 's avonds voor het slapen vandaar dat ik het vreemd vind.
Maargoed dit gaat in feite nergens over. Hoop dat Bart er snel uitligt in dat pokertoernooi.
Je gaat weer vergelijken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:42 schreef petraa het volgende:
[..]
mee eens, maar heb je brainless niet gezien vanmiddag met Nena ??? misselijk gewoon en zdngmw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |