Ben je besodemieterd, dan wil ze niet alleen rijbewijs, lippensuksie en borstcorresatie, maar ook nog eens nieuw gebit. Dan blijft ze er nog langer in.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:56 schreef Danny het volgende:
IK he.. IK.. IK zou er op dat moment 10.000 voor over hebben om d'r ook wel niet zo ongelofelijk d'r voortanden uit d'r bek te tremmen.
Op mij kun je rekenen, ik ga meequote:Op maandag 15 januari 2007 23:58 schreef Danny het volgende:
ik ben bijna in staat om naar dat huis te kachelen en d'r alsnog een beuk te geven he?
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben je besodemieterd, dan wil ze niet alleen rijbewijs, lippensuksie en borstcorresatie, maar ook nog eens nieuw gebit. Dan blijft ze er nog langer in.
Uiteraardquote:Op maandag 15 januari 2007 23:57 schreef tipsch het volgende:
is die rommel nu naar Bert gegaan!?? (de lachende derde?)
Ik ben ook van de partij. Effe wat gemakkelijke kleding aantrekken en ik kom er aan.quote:
Goed idee, ben momenteel in staat mijn monitor uit het raam te keilen...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:00 schreef ruby het volgende:
Ik ga een voodoopop van Natasia maken en dan prik ik al m'n spelden die ik thuis heb liggen in dat lijf van 'r.
Gaat ze ook nog begrip vragen overal. En niemand die zegt waarop het staat. Zielig.
Omdat het een domme hersenloze jostie is zonder eigen mening.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:00 schreef mootie het volgende:
Ilona snapt ook alles zeg........
LOL IK GA MEEquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:00 schreef bosb het volgende:
[..]
Allemaal naar eemnes (Ik ben ook van de partij)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |