Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
DGK_REDACTIE, kan huub nu ajb de rest van die kaarten krijgen?
Ik ook, maar zal me niet verbazen als dat nog gebeurd. Vorige keer kwam joep ook opeens na 3 minuten terug...quote:Op maandag 15 januari 2007 23:56 schreef avonne het volgende:
oh, beetje voorbarig, ik dacht dat het uit de hand zou lopen
ja jammer is datquote:Op maandag 15 januari 2007 23:54 schreef Missy_1974 het volgende:
alleen huub laat zich nu teveel kennen, hij had hier boven moeten staan
Ik zou er nog extra geld bovenop willen leggen als ik daarna over haar hoofd mag pissen.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:56 schreef Danny het volgende:
IK he.. IK.. IK zou er op dat moment 10.000 voor over hebben om d'r ook wel niet zo ongelofelijk d'r voortanden uit d'r bek te tremmen.
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:57 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik zou er nog extra geld bovenop willen leggen als ik daarna over haar hoofd mag pissen.
Nee ik hoor bij allemaal wel begrip voor huub maar niemand durft dat KUTWIJF eens een keer goed de les te lezen.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:58 schreef Missy_1974 het volgende:
zijn die mensen echt zo gek, dat ze wederom huub de schuld geven ?
Ben je besodemieterd, dan wil ze niet alleen rijbewijs, lippensuksie en borstcorresatie, maar ook nog eens nieuw gebit. Dan blijft ze er nog langer in.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:56 schreef Danny het volgende:
IK he.. IK.. IK zou er op dat moment 10.000 voor over hebben om d'r ook wel niet zo ongelofelijk d'r voortanden uit d'r bek te tremmen.
Op mij kun je rekenen, ik ga meequote:Op maandag 15 januari 2007 23:58 schreef Danny het volgende:
ik ben bijna in staat om naar dat huis te kachelen en d'r alsnog een beuk te geven he?
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben je besodemieterd, dan wil ze niet alleen rijbewijs, lippensuksie en borstcorresatie, maar ook nog eens nieuw gebit. Dan blijft ze er nog langer in.
Uiteraardquote:Op maandag 15 januari 2007 23:57 schreef tipsch het volgende:
is die rommel nu naar Bert gegaan!?? (de lachende derde?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |