Ze snapt zichzelf ook niet volgens mijquote:Op maandag 15 januari 2007 23:46 schreef farceman het volgende:
Snapt imand Natasia? Sylvia heeft toch ook tegen de 12 uur gestemd
Nou ja, de prof zegt net dat ze het allemaal zouden kunnen.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:44 schreef Missy_1974 het volgende:
ze laten zich weer van een hele zielige kant zien, hebben ze niks geleerd van de fanmail beginnen ze weer te bashen.
huub is de beste speler, dit zijn emotiestemmen ipv een goede beslissing
Omdat volgens die sloerie Wilgo wel plat te neuken valt in die 12 uur voor haar plannen en er gewoon nog een half jaar blijft zitten. Fuck de kids, ze wil ze niet, dat heeft ze uit alle opmerkingen wel laten blijken, waarbij de laatste van afgelopen weekend de kroon spant: moet ik NOG eens zes jaar van MIJN leven aan de kant zetten, op een opmerking van Bart dat je kids hebt tot hun 18e.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
Het is geen paybacktime voor Natasia, die wilde gewoon echt een verse 12 uur bij Huub afdwingen.
Waarvoor in godsnaam???![]()
Nena kan meer dan 'aardig' pokeren. Ze heeft mij de afgelopen paar dagen sowieso enorm verbaasd. Ze is een HEEL stuk bijdehanter dan ze overkomt in ieder geval.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:48 schreef Darklight het volgende:
nena kan volgens mij ook wel goed pokweren
ze begrijpt het verschil niet tussen principiële redenen en persoonlijke redenenquote:Op maandag 15 januari 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
Het is geen paybacktime voor Natasia, die wilde gewoon echt een verse 12 uur bij Huub afdwingen.
ze had het er gister al over om het nog eens te vragen dus dit kwam mooi uit voor natas, maar huub heeft principesquote:Op maandag 15 januari 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
Natasia begrijpt het hele leven niet, om welke reden dan ook. Ze leeft in haar geheel eigen beleving, haar waarheid, haar huis.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
ze begrijpt het verschil niet tussen principele redenen en persoonlijke redenen
vind ik wel meevallen, het kan veel harder.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:51 schreef petraa het volgende:
zooo natas word nu ff gebashed door rolf
Wat zei ie? Ik miste dat even.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:51 schreef petraa het volgende:
zooo natas word nu ff gebashed door rolf
je moet eens bij narcisme kijken...dan zie je het karakter van Natasia.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:50 schreef Kinga het volgende:
Ik gun het Huub echt.... Natasia wil weer alle aandacht op zichzelf gevestigd hebben. JEZUS wat een arrogant wijf.
DGK_REDACTIE, kan huub nu ajb de rest van die kaarten krijgen?quote:Op maandag 15 januari 2007 23:53 schreef Kinga het volgende:
Ach gossie, Huub hou je in jongen....
Ze durven gewoon niet, ze durven echt niet.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:53 schreef bosb het volgende:
Wat een kutwijf die nataaasia. Ze snapt er echt helemaal niets van, eigenlijk moet een van de andere bewoners nu woest worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |