Ebola. Niets om je druk om te makenquote:Op maandag 15 januari 2007 23:39 schreef Day het volgende:
Tof van Brian, Huub heeft er ook het hardst voor gewerkt.
btw, wat ziet er op die man z'n lip?
Ik denk dat er een bepaald serum is ingespoten bij 'm.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:38 schreef spookvrouw het volgende:
Het is voor het eerst sinds de DGK dat ik Brian zinnig hoor praten, wow.
pleistertjequote:Op maandag 15 januari 2007 23:39 schreef Day het volgende:
Tof van Brian, Huub heeft er ook het hardst voor gewerkt.
btw, wat ziet er op die man z'n lip?
verita serum?????quote:Op maandag 15 januari 2007 23:40 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik denk dat er een bepaald serum is ingespoten bij 'm.
Ik snap eigenlijk niet waarom. Alles was toch weer een soort van koek en ei?quote:Op maandag 15 januari 2007 23:43 schreef Missy_1974 het volgende:
ze wil wel ja stemmen als huub haar die 12 uur wil geven![]()
![]()
Neem een halfje van beidequote:Op maandag 15 januari 2007 23:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff kijken, neem ik nu een extra acetyl of een persantin tegen mijn bloeddruk...![]()
![]()
Figuren zoals Natasia dwingen je gewoon het tegenovergestelde te doen van wat zij willen.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:44 schreef Danny het volgende:
klasse van Huub trouwens dat 'ie gewoon bij z'n keuze blijft wat betreft die 12 uur.
En een biertjequote:
Maar Huub blijft toch tegen!quote:Op maandag 15 januari 2007 23:46 schreef Leandra het volgende:
Ze denkt zeker dat Sylvia haar die 12 uur wel gaat geven als ze haar naar het toernooi laat gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |