Twee druppels water.....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:29 schreef HiDiHo het volgende:
Dit is een mooie![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Ja het ligt aan ons, wij zijn raar, wij snappen het niet.....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:31 schreef Kinga het volgende:
Zijn wij nou van die rare mensen dat we achter Huub staan? Ik snap die lui in die villa echt niet.... hoe NL nu weer praat over Huub, "jaa dat escaleert nog een keer" " zag je hoe die uit zijn bol ging?"
ja en dan blijft er nog maar 1 keer 12 uur over voor de anderen voor als het echt nodig isquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat klinkt idd als een hele dringende reden voor een 12-uurs aanvraag![]()
Helemaal waar: echt een vent die gaat neuken met een paardengriep, handoek over de cam en deur op slotquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:32 schreef Suikeroom het volgende:
na vandaag ben ik er echt van overtuigt dat Bart de sterkste speler in het geheel is
Niet alleen voor de anderen, ook voor haar.... en de kans blijft het grootst dat zij ze echt nodig gaat hebben.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:33 schreef Sug4r het volgende:
ja en dan blijft er nog maar 1 keer 12 uur over voor de anderen voor als het echt nodig is
Tsja dan nog, volgens mij leest ze de artikelen ook ondersteboven en vertaalt ze ze dan naar het spaans ofzo. Die zit al 2 maanden elke avond in dat boek te lezen..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:34 schreef Missy_1974 het volgende:
natas tegen sylvia: heb je dat boek nou nog niet uit
sylvia: ik lees elke avond 1 artikel
weer het verhaal van streamers die grapjes niet snappenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Helemaal waar: echt een vent die gaat neuken met een paardengriep, handoek over de cam en deur op slot![]()
Ik heb de Quote 500 ook nog steeds niet uit hoor..... is gewoon lekker iedere dag een stukje van te lezen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:35 schreef bosb het volgende:
Tsja dan nog, volgens mij leest ze de artikelen ook ondersteboven en vertaalt ze ze dan naar het spaans ofzo. Die zit al 2 maanden elke avond in dat boek te lezen..
inderdaad, "opgeven" hangt voortdurend in zijn gedachtenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Helemaal waar: echt een vent die gaat neuken met een paardengriep, handoek over de cam en deur op slot![]()
Heeft zdngmw wel eens een boek gelezen ? ( oh ja , sorry: dikkertje dap , al 4 dagen niet)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:35 schreef bosb het volgende:
[..]
Tsja dan nog, volgens mij leest ze de artikelen ook ondersteboven en vertaalt ze ze dan naar het spaans ofzo. Die zit al 2 maanden elke avond in dat boek te lezen..
dan zal hij eindigen op een manier wat hij zelf niet wil ...namelijk 2 jaar later winnaar van het geheel ...compleet leeg en dom en alles wat hem hiervoor dierbaar was kwijtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:32 schreef Suikeroom het volgende:
na vandaag ben ik er echt van overtuigt dat Bart de sterkste speler in het geheel is
Tsja vind ik me moeilijk voorstellen, maar misschien lees ik wel snel ofzo. Ik lees zo'n tijdschrift echt wel in een week uit als ik elke avond 20 min lees....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb de Quote 500 ook nog steeds niet uit hoor..... is gewoon lekker iedere dag een stukje van te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |