Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
DGK_REDACTIE, kan huub nu ajb de rest van die kaarten krijgen?
Ik ook, maar zal me niet verbazen als dat nog gebeurd. Vorige keer kwam joep ook opeens na 3 minuten terug...quote:Op maandag 15 januari 2007 23:56 schreef avonne het volgende:
oh, beetje voorbarig, ik dacht dat het uit de hand zou lopen
ja jammer is datquote:Op maandag 15 januari 2007 23:54 schreef Missy_1974 het volgende:
alleen huub laat zich nu teveel kennen, hij had hier boven moeten staan
Ik zou er nog extra geld bovenop willen leggen als ik daarna over haar hoofd mag pissen.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:56 schreef Danny het volgende:
IK he.. IK.. IK zou er op dat moment 10.000 voor over hebben om d'r ook wel niet zo ongelofelijk d'r voortanden uit d'r bek te tremmen.
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:57 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik zou er nog extra geld bovenop willen leggen als ik daarna over haar hoofd mag pissen.
Nee ik hoor bij allemaal wel begrip voor huub maar niemand durft dat KUTWIJF eens een keer goed de les te lezen.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:58 schreef Missy_1974 het volgende:
zijn die mensen echt zo gek, dat ze wederom huub de schuld geven ?
Ben je besodemieterd, dan wil ze niet alleen rijbewijs, lippensuksie en borstcorresatie, maar ook nog eens nieuw gebit. Dan blijft ze er nog langer in.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:56 schreef Danny het volgende:
IK he.. IK.. IK zou er op dat moment 10.000 voor over hebben om d'r ook wel niet zo ongelofelijk d'r voortanden uit d'r bek te tremmen.
Op mij kun je rekenen, ik ga meequote:Op maandag 15 januari 2007 23:58 schreef Danny het volgende:
ik ben bijna in staat om naar dat huis te kachelen en d'r alsnog een beuk te geven he?
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben je besodemieterd, dan wil ze niet alleen rijbewijs, lippensuksie en borstcorresatie, maar ook nog eens nieuw gebit. Dan blijft ze er nog langer in.
Uiteraardquote:Op maandag 15 januari 2007 23:57 schreef tipsch het volgende:
is die rommel nu naar Bert gegaan!?? (de lachende derde?)
Ik ben ook van de partij. Effe wat gemakkelijke kleding aantrekken en ik kom er aan.quote:
Goed idee, ben momenteel in staat mijn monitor uit het raam te keilen...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:00 schreef ruby het volgende:
Ik ga een voodoopop van Natasia maken en dan prik ik al m'n spelden die ik thuis heb liggen in dat lijf van 'r.
Gaat ze ook nog begrip vragen overal. En niemand die zegt waarop het staat. Zielig.
Omdat het een domme hersenloze jostie is zonder eigen mening.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:00 schreef mootie het volgende:
Ilona snapt ook alles zeg........
LOL IK GA MEEquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:00 schreef bosb het volgende:
[..]
Allemaal naar eemnes (Ik ben ook van de partij)
dat gevoel kennen wij hier ookquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:01 schreef bosb het volgende:
[..]
Goed idee, ben momenteel in staat mijn monitor uit het raam te keilen...
als je ook deze spelling aanhoud wel ja, want begrijpend lezen kunnen ze daar nietquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:01 schreef Danny het volgende:
Als we nou allemaal kaartjes sturen met
'Natasia...
ga 's deaud'
Zouden die bezorgd worden denk je?
Ze heeft al voorrecht dat negatieve kaartjes niet bij haar komen. Dus die krijgt ze niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:01 schreef Danny het volgende:
'Natasia...
ga 's deaud'
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:02 schreef Kinga het volgende:
Huub aan het bier?
Hoe heet het ook alweer, Anthrax ofzo?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:01 schreef Danny het volgende:
'Natasia...
ga 's deaud'
gewoon mosterdgas werkt ook hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoe heet het ook alweer, antrax ofzo?
Boer Bartquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:04 schreef Gigageil het volgende:
Wie gaat er nou ?? Door alle consternatie heb ik het niet gehoord wie er gaat ?![]()
Is er niet een ander optie om natasia duidelijk te maken dat de hele wereld op haar kotst. Advertentie in de telegraaf ofzo, die lezen ze ook elke dag. Of een heli charteren die een stapel a4 uit het raam gooit.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze heeft al voorrecht dat negatieve kaartjes niet bij haar komen. Dus die krijgt ze niet.
Jep, en als Natasia druk is moet Huub het overnemen als Wilgo gepijpt moet worden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
OK ... dus nu is Huub verantwoordelijk voor de relatie van Natasia ??? Goeie god .... wat een loeder is het toch.
Bart gaatquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:04 schreef Gigageil het volgende:
Wie gaat er nou ?? Door alle consternatie heb ik het niet gehoord wie er gaat ?![]()
past dat in een envelope ?quote:
Je dochter staat te kotsen aan de voordeur omdat ze je mist, dáár moet je zijn!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:01 schreef snetje het volgende:
huub hield zich aan tafel nog goed in ! ik had allang gezegd ...wat nou jou 2 kinderen ...wat nou jou relatiedaar ben ik toch niet verantwoordelijk voor !!
en brian en natasiaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:05 schreef spookvrouw het volgende:
Tip voor de Redactie: doe Huub op een cursus "anger management"
Dat laatste zou nog kunnen, hoewel de redactie ze gewoon verbiedt die a4'tjes te lezen. Het eerste werkt niet. Die krant wordt ook echt wel vooraf gescanned hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:04 schreef bosb het volgende:
[..]
Is er niet een ander optie om natasia duidelijk te maken dat de hele wereld op haar kotst. Advertentie in de telegraaf ofzo, die lezen ze ook elke dag. Of een heli charteren die een stapel a4 uit het raam gooit.
Ik doe mee! start maar een nieuw topicquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:04 schreef bosb het volgende:
[..]
Is er niet een ander optie om natasia duidelijk te maken dat de hele wereld op haar kotst. Advertentie in de telegraaf ofzo, die lezen ze ook elke dag. Of een heli charteren die een stapel a4 uit het raam gooit.
Ik zou mijn nagels vijlen en ijzeren punten erop zetten en als een spook in de nacht die bek van haar openhalen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat iemand 'daar achter' toch ook met gekrulde tenen zit? Zo dichtbij en dan toch zo ver weg ....
hehehe - ik ben benieuwd of Natasia nu ook nog haar zin krijgt in het volgende ding: dat is de succesvolle ontslagronde voor Natasia.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jep, en als Natasia druk is moet Huub het overnemen als Wilgo gepijpt moet worden.
Hack die pc's daarquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat laatste zou nog kunnen, hoewel de redactie ze gewoon verbiedt die a4'tjes te lezen. Het eerste werkt niet. Die krant wordt ook echt wel vooraf gescanned hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |