past dat in een envelope ?quote:
Je dochter staat te kotsen aan de voordeur omdat ze je mist, dáár moet je zijn!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:01 schreef snetje het volgende:
huub hield zich aan tafel nog goed in ! ik had allang gezegd ...wat nou jou 2 kinderen ...wat nou jou relatiedaar ben ik toch niet verantwoordelijk voor !!
en brian en natasiaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:05 schreef spookvrouw het volgende:
Tip voor de Redactie: doe Huub op een cursus "anger management"
Dat laatste zou nog kunnen, hoewel de redactie ze gewoon verbiedt die a4'tjes te lezen. Het eerste werkt niet. Die krant wordt ook echt wel vooraf gescanned hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:04 schreef bosb het volgende:
[..]
Is er niet een ander optie om natasia duidelijk te maken dat de hele wereld op haar kotst. Advertentie in de telegraaf ofzo, die lezen ze ook elke dag. Of een heli charteren die een stapel a4 uit het raam gooit.
Ik doe mee! start maar een nieuw topicquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:04 schreef bosb het volgende:
[..]
Is er niet een ander optie om natasia duidelijk te maken dat de hele wereld op haar kotst. Advertentie in de telegraaf ofzo, die lezen ze ook elke dag. Of een heli charteren die een stapel a4 uit het raam gooit.
Ik zou mijn nagels vijlen en ijzeren punten erop zetten en als een spook in de nacht die bek van haar openhalen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat iemand 'daar achter' toch ook met gekrulde tenen zit? Zo dichtbij en dan toch zo ver weg ....
hehehe - ik ben benieuwd of Natasia nu ook nog haar zin krijgt in het volgende ding: dat is de succesvolle ontslagronde voor Natasia.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jep, en als Natasia druk is moet Huub het overnemen als Wilgo gepijpt moet worden.
Hack die pc's daarquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat laatste zou nog kunnen, hoewel de redactie ze gewoon verbiedt die a4'tjes te lezen. Het eerste werkt niet. Die krant wordt ook echt wel vooraf gescanned hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |