quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:06 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Ik zou mijn nagels vijlen en ijzeren punten erop zetten en als een spook in de nacht die bek van haar openhalen.
ben jij raar? Natuurlijk niet, laat zij maar uit hun dak gaan, dat kost ze het spel, huis, en/of cp'squote:
Hij houdt zich wat op de vlakte, de laatste tijd.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:08 schreef Kerdaben het volgende:
Bart en Huub staan normaal buiten te praten.
Morgen als NL en Brian er weer bij zitten zal hij zeggen dat het wel moest "omdat hij buiten moest roken". Hypocriete lul
Dat is nog wel een heel reele optie ben niet thuis in die wereld maar als iemand dat hier wel is, moeten we misschien ergens anders maar even concrete plannen makenquote:
denk het ook ik denk dat Bart ook wel mee had gestemd ook al had hij met .NL er over dat Huub zeker niet ging maar die Rolf vond Huub en Bart eigelijk gelijkwaardig en aangezien Brian ook al voor Huub stemde dat hij zoiets had ik stem toch maar mee (maar dat antwoord zullen we nooit wetenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:05 schreef bosb het volgende:
Ook bart steunt hem in feite nu. Doet me wel goed, stiekem snapt iedereen hem wel volgens mij.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:09 schreef bosb het volgende:
[..]
Dat is nog wel een heel reele optie ben niet thuis in die wereld maar als iemand dat hier wel is, moeten we misschien ergens anders maar even concrete plannen maken
niet hier ivm meelezen etc.
dat heb ik ff gemist, wat is dat plan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:09 schreef Danny het volgende:
oei, bart is het .NL plannetje aan het uitvoeren.
DGK_REDACTIE is waarschijnlijk de dwangbuis aan het opruimen ivm mogelijk doordraaien nataaasia.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:08 schreef snetje het volgende:
lieve lieve dgk-redaktie !! mogen we nu een ANTI kaartenaktie opstarten voor dit achterlijk figuur
zodat zij zich eens een keer gaat voelen hoe wilgo en haar kids zich voelen .......![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:02 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Omdat het een domme hersenloze jostie is zonder eigen mening.
Kaarten actie is zoooo verleden tijd!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:08 schreef snetje het volgende:
lieve lieve dgk-redaktie !! mogen we nu een ANTI kaartenaktie opstarten voor dit achterlijk figuur
zodat zij zich eens een keer gaat voelen hoe wilgo en haar kids zich voelen .......![]()
Wat voor plan is dat nu weer?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:09 schreef Danny het volgende:
oei, bart is het .NL plannetje aan het uitvoeren.
ermm, je weet dat dat illegaal is? dat is derhalve sowieso iets dat hier niet geplanned gaat worden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:09 schreef bosb het volgende:
[..]
Dat is nog wel een heel reele optie ben niet thuis in die wereld maar als iemand dat hier wel is, moeten we misschien ergens anders maar even concrete plannen maken
niet hier ivm meelezen etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |