Goed zo Huubquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:19 schreef Danny het volgende:
Huub: 'Natasia, heb jij nog zin in een potje?'
Ik ga dit ook maar doen, want pffff ik kan die walgelijke zdngmw niet meer horenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:22 schreef spookvrouw het volgende:
* spookvrouw gaat slapen, ik lees morgenavond wel weer alle 485 delen bij, trusten.
voodooquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:23 schreef Gigageil het volgende:
Hoe heten die popjes ook weer waar je naalde in moet steken, om iemand flink pijn te doen op afstand ???![]()
![]()
dan had ze die kids voor de 2e keer jankend achtergelaten .....madame kiest nu eenmaal voor haar zelfquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:12 schreef Kinga het volgende:
Maar stel he, ze had die 12 uur gehad.... misschien is dat wel lang genoeg voor haar, dat ze gewoon bewust niet meer terug zou willen... die kinderen schreeuwen vast de buurt bij elkaar dan.... maja, wat is dat waard he natas? bij kickoff begonnen ze ook spontaan te janken, en ging ze toch die dag eerder de villa in.....
mijn god, het zal je moeder maar zijn...
amenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:23 schreef Sonique het volgende:
Wat?
Bart verdraaid nu toch wel HEEL erg de feiten...
Bart wil Natasia juist erin houden voor het spel met als dekmantel 'geef haar die 12 uur, en ze gaat er vanzelf uit)
En huub wil die 12 uur juist niet geven omdat hij vind dat Natasia gewoon naar huis moet gaan... Huub denk aan Wilgo en de kids.
Bart denkt alleen maar aan zichzelf, en gebruikt wilgo en de kids om verder te kunnen komen...
Maar Natasia is op gegeven moment wel weg te stemmen. Van een nieuwe speler weet je dat niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:22 schreef Kinga het volgende:
alsjeblieft bart, huub is heus wel zo slim om te bedenken dat natas niet weg zou gaan he
hoezo? geef 1 goed argument.. hij is gewoon erg slim dat kan je niet ontkennen.. de dingen die ie echt wou heeft ie naar zich toegetrokkenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:22 schreef ruby het volgende:
Echt misselijkmakend die Bart. Gadverdamme.
Voodoopopjes. Ik ben al druk bezig met het maken van een aantal.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:23 schreef Gigageil het volgende:
Hoe heten die popjes ook weer waar je naalde in moet steken, om iemand flink pijn te doen op afstand ???![]()
![]()
Ik vind kuthoer gemakkelijker te onthoudenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:20 schreef Danny het volgende:
[..]
zij die niet genoemd mag worden.
dgkidgk dus (de grootste kuthoer in de gouden kooi)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |