Dat denk ik dus ook.... 12 uur om te práten... suuuuurequote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:24 schreef snetje het volgende:
[..]
dan had ze die kids voor de 2e keer jankend achtergelaten .....madame kiest nu eenmaal voor haar zelf![]()
ze zegt dat ze toch had gekozen voor haar manneteje en kids ...nu daar zie ik nog weinig van ...en die 12 uur zijn voor belangijkere dingen
Ik vind het gewoon een kwijl van een vent. Daarom!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:24 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hoezo? geef 1 goed argument.. hij is gewoon erg slim dat kan je niet ontkennen.. de dingen die ie echt wou heeft ie naar zich toegetrokken
Dank spookvrouwequote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:20 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Zij Die Niet Genoemd Mag Worden aka Natasia
Een nieuwe speler kan nooit zo erg zijn als Natasiaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:24 schreef Day het volgende:
[..]
Maar Natasia is op gegeven moment wel weg te stemmen. Van een nieuwe speler weet je dat niet.
Is er ergens een voorbeeldtje te vinden ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Voodoopopjes. Ik ben al druk bezig met het maken van een aantal.![]()
Dat kost je wel 3 contactpunten hèquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:24 schreef kissa het volgende:
Ik vind kuthoer gemakkelijker te onthouden![]()
voodoo poppetjes ... maar volgens mij heb je ook iets als een paar haren of nagels nodig van de persoon in kwestie ... dat wordt moeilijk want dat is allemaal nep bij haarquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:23 schreef Gigageil het volgende:
Hoe heten die popjes ook weer waar je naalde in moet steken, om iemand flink pijn te doen op afstand ???![]()
![]()
Jij zit je nog steeds te ergeren.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:18 schreef Danny het volgende:
moet je maar op tijd komen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |