Natalee Holloway??quote:Op maandag 15 januari 2007 16:42 schreef demins het volgende:
Dat amerikaanse meisje, ik weet haar naam niet meer, is daar al meer over bekend?
Dat wilde ik al vragen, toen met dat k*nk*rh**r- incident en de wijn.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:42 schreef demins het volgende:
[..]
Dat amerikaanse meisje, ik weet haar naam niet meer, is daar al meer over bekend?
1 pot natquote:Op maandag 15 januari 2007 16:46 schreef Leandra het volgende:
Dat was op Aruba hè..... Niet op Bonaire
Almere....., Appelscha! Ja begint allebei met een Aquote:Op maandag 15 januari 2007 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo kunnen we nog wel ff....... Iedere flippende moeder in Appelscha kan dan ook voor Natasia aangezien worden.
Hoezo? Schreeuwen ze ze allemaal zo? En laten ze daar allemaal man en kids in de steek voor rijbewijs en lippensuksi en borstcorresatie?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo kunnen we nog wel ff....... Iedere flippende moeder in Appelscha kan dan ook voor Natasia aangezien worden.
Aamnesquote:Op maandag 15 januari 2007 16:50 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Almere....., Appelscha! Ja begint allebei met een A
Neuh, in Appelscha waarschijnlijk niet, maar het ligt wel dichter bij Almere dan Aruba bij Bonaire ligt.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoezo? Schreeuwen ze ze allemaal zo? En laten ze daar allemaal man en kids in de steek voor rijbewijs en lippensuksi en borstcorresatie?
Dominee Groenewoud heeft het gedaan!!!! Ik zag hem met die loden pijp de bibliotheek inlopen.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:51 schreef icekube het volgende:
Het was met de loden pijp, in de bibliotheek en de dader was...
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dominee Groenewoud heeft het gedaan!!!! Ik zag hem met die loden pijp de bibliotheek inlopen.
Zit je me nou uit te lachen?? Ik zag het net op stream 2 hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 16:56 schreef icekube het volgende:
met dat zalvende stemmetje zeker weten
![]()
Natasia ziet het altijd precies tegenovergesteld als het gaat om wat nuttig of nodig is.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:57 schreef happyme28 het volgende:
Te erg gewoon: Natasia en NL hebben het over het gesprek met Anita, de psych. Ze zijn het er over eens dat je er niets aan hebt. Natasia zegt: 'ze is heel lief hoor, maar sla mij maar over, ik heb er niets aan'.
Echt mega-plaat voor haar hoofd.
Streamlock!quote:Op maandag 15 januari 2007 16:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit je me nou uit te lachen?? Ik zag het net op stream 2 hoor![]()
Een plaat van gewapend beton van een meter of 5 dikquote:Op maandag 15 januari 2007 16:57 schreef happyme28 het volgende:
Te erg gewoon: Natasia en NL hebben het over het gesprek met Anita, de psych. Ze zijn het er over eens dat je er niets aan hebt. Natasia zegt: 'ze is heel lief hoor, maar sla mij maar over, ik heb er niets aan'.
Als Nasty eruit gaat! OK?quote:
Medio 2012 dus...... Dealquote:Op maandag 15 januari 2007 17:04 schreef HiDiHo het volgende:
Als Nasty eruit gaat! OK?
De uitdrukking "als Pasen en Pinksteren op één dag vallen" zullen we niet meer nodig hebben!quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:06 schreef demins het volgende:
[..]
De uitdrukking "als Pasen en Pinksteren op één dag vallen" zullen we niet meer nodig hebben!
Heeft ie die dan in zijn neus gestopt?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hey, loverboy zit ineens niet meer te snotteren.
Die gitaar doet wonderen.
Zit Nathanael ergens te rukken??quote:Op maandag 15 januari 2007 17:16 schreef Peter6000 het volgende:
Huub over Nathanael, "Nathanael zit er met zijn vriend, en de rest van de bewoners zit ergens anders".
Gaat niet lang meer duren hoor!quote:Op maandag 15 januari 2007 17:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
brrrrrrrrrrrr wat een psycho....![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:18 schreef HiDiHo het volgende:
Huub heeft voor Nena een voetbal erotisch masseur besteld.
wanneer?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:19 schreef Kerdaben het volgende:
Huub heeft NL's punten gejat (36) en in z'n eigen koffer gedaan
Wat een domme zet !!!!!quote:Op maandag 15 januari 2007 17:19 schreef Kerdaben het volgende:
Huub heeft NL's punten gejat (36) en in z'n eigen koffer gedaan
Sylvia heeft vorige week (toen Huub nog bij iedereen het pispaaltje was) al in een gesprek met hem gezegd dat ze gewoon zichzelf bijft en niet van haar principes afstapt, en geen spelletjes speelt.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:29 schreef bosb het volgende:
Volgens mij probeert hij syl erbij te betrekken... Dat ze moet gaan vertellen dat iemand punten in de koffer van huub heeft gestopt. Syl kan er nu maar beter over ophouden anders is ze straks nog medeplichtig ook.
Sylvia zegt dat dus ook tegen Huub. Vertel ze het dan nu maar.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:29 schreef bosb het volgende:
Volgens mij probeert hij syl erbij te betrekken... Dat ze moet gaan vertellen dat iemand punten in de koffer van huub heeft gestopt. Syl kan er nu maar beter over ophouden anders is ze straks nog medeplichtig ook.
Nee, dom, achterlijk. Denk aan de situatie volgende week (tegelijk met stemming) dat de brieven binnenkomen waarin staat dat joep het gedaan heeft. Dan is het te hopen dat syl hem blijft steunen, anders ligt hij er echt uit....quote:
Dat Nena nog punten heeft na al die contacten van Natasia met de buitenwereld.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:34 schreef bosb het volgende:
hahaha plannetje mislukt, nena geeft ook aan punten gevonden te hebben...
Dat filtert de redactie eruit.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:35 schreef bosb het volgende:
[..]
Nee, dom, achterlijk. Denk aan de situatie volgende week (tegelijk met stemming) dat de brieven binnenkomen waarin staat dat joep het gedaan heeft. Dan is het te hopen dat syl hem blijft steunen, anders ligt hij er echt uit....
Dat is te hopen, maar lijkt me sterk, hij heeft er nu toch openlijk over zitten praten met syl..... Of zouden ze het dan alsnog filteren?quote:
Welkomquote:Op maandag 15 januari 2007 17:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik heb sinds het begin van De Gouden Kooi nog geen streams gekeken (beetje te verslaafd geraakt aan Big Brother) en nu zet ik ze voor het eerst aan: BREEDBEELD!![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:41 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nieuwe brievenactie:
Schrijf een brief aan een willekeurige bewoner waarin je schrijft dat je op de stream gezien hebt dat een andere willekeurige bewoner vertelde dat hij/zij punten heeft gejat van Hwnngmw en die bij Huub in het koffertje heeft gedaan.
Ohhhh, was jij datquote:Op maandag 15 januari 2007 17:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Dank. Volg het trouwens wel al via de tv hoor![]()
De vorige keer walste iedereen er zo overheen toen hij er mee kwam.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:35 schreef bosb het volgende:
[..]
Nee, dom, achterlijk. Denk aan de situatie volgende week (tegelijk met stemming) dat de brieven binnenkomen waarin staat dat joep het gedaan heeft. Dan is het te hopen dat syl hem blijft steunen, anders ligt hij er echt uit....
dat is ook breedbeeldquote:Op maandag 15 januari 2007 17:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Dan heb je vast al een heel goed beeld van het spelquote:Op maandag 15 januari 2007 17:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Jij wilt Huub eruit hebbenquote:Op maandag 15 januari 2007 17:45 schreef RTM1988 het volgende:
geef huub een 2 de waarschuwing voor het stelen van punten!
Haha hadden ze bij die eerste keer punten jatten dan ook moeten doenquote:Op maandag 15 januari 2007 17:45 schreef RTM1988 het volgende:
[..]
geef huub een 2 de waarschuwing voor het stelen van punten!
wrom nie?quote:
heb je gelijk inquote:Op maandag 15 januari 2007 17:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Haha hadden ze bij die eerste keer punten jatten dan ook moeten doen![]()
Ik heb de laatste twee Big Brothers (een beetje te veel) gevolgd via de streams dus ik weet wel hoe er gemanipuleerd wordt. Ach, dat maakt mij niet zo veel uit. Vind het wel vermakelijk allemaalquote:Op maandag 15 januari 2007 17:46 schreef bosb het volgende:
[..]
Dan heb je vast al een heel goed beeld van het spel
Welkom.
ken je natasia ?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:48 schreef RTM1988 het volgende:
[..]
omdat tie vreselijk irritant is en te veel grote verhalen heeft
En je hebt geen afkeer van blaat blaat blaat Nathanael??quote:Op maandag 15 januari 2007 17:48 schreef RTM1988 het volgende:
omdat tie vreselijk irritant is en te veel grote verhalen heeft
ookquote:Op maandag 15 januari 2007 17:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je hebt geen afkeer van blaat blaat blaat Nathanael??
nena en lesleyquote:Op maandag 15 januari 2007 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is er nog iemand die je wel leuk vindt??
ja dat klopt, hoezo dat?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aha, ik gok dat die 1988 voor je geboortejaar staat dan??
val je van niet op Ilona ?quote:
Het was geen verwijt, het maakt je antwoord alleen een stuk begrijpelijker.....quote:Op maandag 15 januari 2007 17:54 schreef RTM1988 het volgende:
ja dat klopt, hoezo dat?
En hij heeft heel netjes het 10% vindersloon voor Nathanael eraf gehoudenquote:Op maandag 15 januari 2007 17:56 schreef rooie3 het volgende:
Ik vind dat Huub groot gelijk heeft om die punten te pakken.
Ze zijn toch van hem.
En NL wilde ze niet teruggeven dus dan maar zelf pakken.
dat vraag ik me dus ook af, is dat al bekend dan ?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:58 schreef partyyboyy het volgende:
Heeft NL die punten dan echt een keer gejat?
En heeft er iemand een filmpje van toen Huub die punten jatte?
quote:
Ja Huub is echt eerlijkquote:Op maandag 15 januari 2007 17:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hij heeft heel netjes het 10% vindersloon voor Nathanael eraf gehouden![]()
Bij tien maken ze het op hun site bekend.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:00 schreef Fikkert het volgende:
[..]
dat vraag ik me dus ook af, is dat al bekend dan ?
???quote:Op maandag 15 januari 2007 17:59 schreef HiDiHo het volgende:
DGK_REDACTIE, kunnen jullie in internet explorer het volgende even doen?
op beeld > tekengrootte > extra groot
of ctrl+muiswiel naar beneden
![]()
Maar heeft NL die nu dan gejat? En wAnneer?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja Huub is echt eerlijk![]()
Snap niet als ze straks herrie gaan trappen hoor.
ze zijn van hem.
Ik vind het overigens geen handige move van hem, vooral omdat hij zo kwaad was over het "aan de spullen van een ander zitten" maar als hij het gewoon zegt zou ik het wel weer grappig vinden, dan is het een relletje schoppen om Nathanael op de kast te jagen.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:00 schreef rooie3 het volgende:
ze zijn van hem.
Op die PC's in het huisquote:
Natasia heeft ook een Winti-man nodig uit de regenwouden van Suriname, geen Nederlandse psychologe joh.....quote:Op maandag 15 januari 2007 16:57 schreef happyme28 het volgende:
als dat waar is dan doe t ie nu dus precies hetzelfde, wat door iedereen werd afgekeurdquote:Op maandag 15 januari 2007 18:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ze zijn van hem.
Ach die andere lopen ook zoveel te schreeuwen.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het overigens geen handige move van hem, vooral omdat hij zo kwaad was over het "aan de spullen van een ander zitten" maar als hij het gewoon zegt zou ik het wel weer grappig vinden, dan is het een relletje schoppen om Nathanael op de kast te jagen.
Je moet er natuurlijk ook wel eenquote:Op maandag 15 januari 2007 18:03 schreef snkr-xxx het volgende:
Oh ja natuurlijk, nu reageert DGK_REDACTIE wel.
Net niet helemaal, hij pakt terug wat van hem was, wat ook vastgesteld was, Nathanael had precies dat aantal punten meer wat Huub miste en weigerde ze terug te geven. Dus het ligt net iets anders maar het ligt wel gevoelig en is daardoor niet handig.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:04 schreef Fikkert het volgende:
als dat waar is dan doe t ie nu dus precies hetzelfde, wat door iedereen werd afgekeurd
Niemand keurde het af.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:04 schreef Fikkert het volgende:
[..]
als dat waar is dan doe t ie nu dus precies hetzelfde, wat door iedereen werd afgekeurd
Heeft ie weer stoute woorden gezegdquote:Op maandag 15 januari 2007 18:07 schreef bosb het volgende:
Ik begin nena steeds meer te waarderen. Het gesprek kost brainless ook weer 3 cp....
Natasia? geen ideequote:Op maandag 15 januari 2007 18:07 schreef partyyboyy het volgende:
zei die nu weer Trut??
Ja, erg laf schelden als iemand net wegloopt. Maarja dat is brainless.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:07 schreef partyyboyy het volgende:
zei die nu weer Trut??
Hij zei het hardop, nadat Nena was weggelopen.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:08 schreef demins het volgende:
Trut? Zei die trut tegen Nena???
Ik weet het niet, maar dat wil in dit geval niet zo veel zeggen.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:05 schreef bosb het volgende:
DGK_REDACTIE, nu je er toch bent, is bij jullie bekend wie de vorige keer de punten gejat heeft (je hoeft niet te vertellen wie, maar alleeen of jullie het weten svp....)
Ok, helder (of niet)quote:Op maandag 15 januari 2007 18:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar dat wil in dit geval niet zo veel zeggen.![]()
dat zegt genoegquote:Op maandag 15 januari 2007 18:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar dat wil in dit geval niet zo veel zeggen.![]()
Zijn ook net echte mensen.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:08 schreef bosb het volgende:
[..]
Ja, erg laf schelden als iemand net wegloopt. Maarja dat is brainless.
Hebben wij elkaar al eens gesproken?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:03 schreef snkr-xxx het volgende:
Oh ja natuurlijk, nu reageert DGK_REDACTIE wel.
hij moet gewoon met zn poten uit iemand anders zn koffer blijven, zoals ie zelf aan het verkondigen was!, ik vind dit heel dom en niet orgineel, maar het zal vast leuke streams gaan opleverenquote:Op maandag 15 januari 2007 18:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net niet helemaal, hij pakt terug wat van hem was, wat ook vastgesteld was, Nathanael had precies dat aantal punten meer wat Huub miste en weigerde ze terug te geven. Dus het ligt net iets anders maar het ligt wel gevoelig en is daardoor niet handig.
Dat is de stream waar ik naar luister.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:11 schreef Kinga het volgende:
HiDiHo, wat doe je steeds met die avatar van je....?
Ow apart, gaat dat automatisch?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is de stream waar ik naar luister.
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:13 schreef gomi het volgende:
eigenlijk zijn het barts punten toch?
huub verloor met t sprinten en die punten waren voor de race gepikt. Waren ze niet gejat, dan had bart ze nu in zijn bezit
quote:
Oh, het is gewoon een hint voor de redactie dus, dat ze moeten zorgen dat:quote:Op maandag 15 januari 2007 18:12 schreef HiDiHo het volgende:
Dat is de stream waar ik naar luister.
Ze hebben het nu al 2 of 3x gehad (Huub & Syl), we denken dat de grap er zo onderhand wel af is.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:13 schreef Ashley1 het volgende:
nu de DGK_REDACTIE er toch is, krijgen ze nog fanmail?
ik vind het wel terecht laat die Nl maar eens voelen. Ik hoop alleen dat ie nu geen trammeland krijgt.
Waar ligt dat, trammeland?? is dat naast engelandquote:Op maandag 15 januari 2007 18:13 schreef Ashley1 het volgende:
nu de DGK_REDACTIE er toch is, krijgen ze nog fanmail?
ik vind het wel terecht laat die Nl maar eens voelen. Ik hoop alleen dat ie nu geen trammeland krijgt.
Ja is ook echt zielig.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:12 schreef demins het volgende:
Wel lullig voor Brian, dat gesprekje met Nena, en nou net als-ie verkouden is... De arme jongen krijgt ook alle ellende in één keer!![]()
Idd. Ik heb het al vaker gezegd hier! Raar dat ze het in de villa er niet over gehad hebben...quote:Op maandag 15 januari 2007 18:13 schreef gomi het volgende:
eigenlijk zijn het barts punten toch?
huub verloor met t sprinten en die punten waren voor de race gepikt. Waren ze niet gejat, dan had bart ze nu in zijn bezit
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:15 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ze hebben het nu al 2 of 3x gehad (Huub & Syl), we denken dat de grap er zo onderhand wel af is.
Nee joh ze dachten toch dat het van maar drie personen was.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:15 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ze hebben het nu al 2 of 3x gehad (Huub & Syl), we denken dat de grap er zo onderhand wel af is.
helemaal mee eensquote:Op maandag 15 januari 2007 18:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee joh ze dachten toch dat het van maar drie personen was.
En de rest heeft ze toch niet voor niks gestuurd.
En je denkt dat als we er nog 50 ingooien dat ze dan WEL denken dat het van meer dan 3/4 personen is?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee joh ze dachten toch dat het van maar drie personen was.
En de rest heeft ze toch niet voor niks gestuurd.
Nee dat is het hem juistquote:Op maandag 15 januari 2007 18:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hebben wij elkaar al eens gesproken?
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:18 schreef snkr-xxx het volgende:
Misschien zou het wel aardig wezen als de redactie even bevestigt dan wel ontkracht of het inderdaad zo is dat de camera's er niet bij zullen zijn. Met een motivatie, want ik snap er helemaal niets meer van. DGK_REDACTIE?
Vind ik wel lullig, dat de postniet word bezorgd.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:15 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
En je denkt dat als we er nog 50 ingooien dat ze dan WEL denken dat het van meer dan 3/4 personen is?
idd, zorg gewoon dat er een rel komt die ook in de media beland.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
En je denkt dat als we er nog 50 ingooien dat ze dan WEL denken dat het van meer dan 3/4 personen is?
Voor de bundel "EQ versus IQ"quote:Op maandag 15 januari 2007 18:16 schreef Peter6000 het volgende:
Brian schrijft een stukje over "EQ versus IQ"![]()
Ligt eraan hoeveel er nog echt zijn.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
1 - 1quote:Op maandag 15 januari 2007 18:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Kun jullie ook het linkje Post voor de Miljonairs ook beter van de site afhalen.![]()
Ja, Huub is nou niet meer zo zielig.....quote:Op maandag 15 januari 2007 18:15 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou ga je terugkomen op een vraag van jou van 2 dagen geleden (uiteraard over het gesprek van Natasia met Wilgo) waar je het antwoord al op weet??? Nee het was niet te zien op de streams.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:19 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Nee dat is het hem juist
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(zo hidiho?)
Daar heb je dan ook weer gelijk in.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Misschien zouden jullie het gewoon leuk moeten vinden dat we aan jullie aktie hebben meegewerkt.![]()
Wordt ook gewaardeerd hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 18:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Misschien zouden jullie het gewoon leuk moeten vinden dat we aan jullie aktie hebben meegewerkt.![]()
Wordt er nog een keer met geld gestrooit of zo ? ........................................als Natasia weg is ?quote:
Hebben we jullie toch ook met allemaalquote:Op maandag 15 januari 2007 18:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ik quote gewoon voor de volledigheid de hele post, waar ook nog een vraag om motivatie staat. De helft weet ik inderdaad al. Wel lezen.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ga je terugkomen op een vraag van jou van 2 dagen geleden (uiteraard over het gesprek van Natasia met Wilgo) waar je het antwoord al op weet??? Nee het was niet te zien op de streams.
Die jongens hebben ook gewoon weekend af en toe hoor![]()
Nou is het 1-1! Kunnen we het daar over eens zijn?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook weer gelijk in.
Misschien zouden jullie het gewoon leuk moeten vinden dat we een actie hebben opgezet en alle kaarten bezorgen?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ze motiveren hier sowieso amper wat, en ik moet zeggen dat ik het al leuk vind dat ze hier überhaupt posten, maar ik zie echt het nut niet in van iemand met een vraag van 2 dagen geleden om de oren slaan.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:25 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik quote gewoon voor de volledigheid de hele post, waar ook nog een vraag om motivatie staat. De helft weet ik inderdaad al. Wel lezen.
hoezo ??quote:Op maandag 15 januari 2007 18:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien zouden jullie het gewoon leuk moeten vinden dat we een actie hebben opgezet en alle kaarten bezorgen?
Wij vertellen wel eens wat, en vragen wel eens wat. Motiveren komt wat minder vaak voor inderdaadquote:Op maandag 15 januari 2007 18:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze motiveren hier sowieso amper wat, en ik moet zeggen dat ik het al leuk vind dat ze hier überhaupt posten, maar ik zie echt het nu niet in van iemand met een vraag van 2 dagen geleden om de oren slaan.
Waarom zouden ze het moeten motiveren? We zijn god niet.
quote:
Spreek voor jezelf! En ik ben dan misschien God niet, maar toch zeker één van zijn naaste medewerkers...quote:Op maandag 15 januari 2007 18:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze motiveren hier sowieso amper wat, en ik moet zeggen dat ik het al leuk vind dat ze hier überhaupt posten, maar ik zie echt het nu niet in van iemand met een vraag van 2 dagen geleden om de oren slaan.
Waarom zouden ze het moeten motiveren? We zijn god niet.
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:29 schreef demins het volgende:
Spreek voor jezelf! En ik ben dan misschien God niet, maar toch zeker één van zijn naaste medewerkers...
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:29 schreef demins het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf! En ik ben dan misschien God niet, maar toch zeker één van zijn naaste medewerkers...
Groetjes terugquote:Op maandag 15 januari 2007 18:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wil je m'n oma even de groeten doen dan?
![]()
Hij is een medewerker van God, niet van de Duivel!quote:Op maandag 15 januari 2007 18:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Wil jij je oma even de groeten doe dan?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:32 schreef Gigageil het volgende:
muuummmmmmuuuhhhh.......mmmuuhhhhhhhhhhuhhhhhh.........................muwuhhhhhhhhhhhhhh?
![]()
![]()
Sorry, dat mag nog niet IRD van mijn zoon........quote:Op maandag 15 januari 2007 18:32 schreef demins het volgende:
Wil jij je oma even de groeten doe dan?![]()
idd, boer Bart gaat schaften! Lekker eten prakken!quote:Op maandag 15 januari 2007 18:34 schreef RTM1988 het volgende:
waar is boer bart?
edit: laat maar zie hem al
En nu is ze aan de chinese laxeerthee zodat ze morgen is afgevallen?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:36 schreef blomst het volgende:
Natasia eet maar door, zonde ze was al zo mooi afgevallen. Vandaag zei ze ook al dat ze het weer uitkotste, maar of dat waar is??
Sommige mensen begrijpen gewoon niet dat je niet postzakken met post kunt bezorgen dagelijks .......was leuke actie, maar moet inderdaad leuk blijven, 1x is zat.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ze zijn toch aangekomen?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:39 schreef Ashley1 het volgende:
mensen hebben de moeite gedaan om het te posten daar hebben ze geld voor uitgegeven dan mag je toch eigenlijk wel verwachten dat het ook aankomt.
Waarom mooi lekker kostbaar voedsel nagenoeg gedachteloos je bek ( sorry, mond...je) in duwen om het als bittere kots er weer uit te spugen?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:36 schreef blomst het volgende:
Natasia eet maar door, zonde ze was al zo mooi afgevallen. Vandaag zei ze ook al dat ze het weer uitkotste, maar of dat waar is??
Ik heb jullie actie wel gevolgd en gezien hoor.....zelf niks gestuurd......ben ik te arm voorquote:Op maandag 15 januari 2007 18:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klagen bij TNT dat je kaart niet aangkomen is want je hebt het niet op de streams gezien![]()
ahhhhhhquote:Op maandag 15 januari 2007 18:43 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik heb jullie actie wel gevolgd en gezien hoor.....zelf niks gestuurd......ben ik te arm voor![]()
Hollands??quote:Op maandag 15 januari 2007 18:42 schreef partyyboyy het volgende:
Kunnen ze geen gezellige Brabander in dat huis stoppen???
Wordt dat Hollandse gezeik echt zat!
en waarschijnlijk zijn er een heleboel mensen die het geld ook niet op de rug hebben groeien maar toch meegedaan hebben, voor die mensen en zoiezo voor de mensen die gepost hebben is het dan niet echt leuk als de kaartjes dan niet aankomen.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:43 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik heb jullie actie wel gevolgd en gezien hoor.....zelf niks gestuurd......ben ik te arm voor![]()
ohww.....das jammer ja, dan hadden ze net zo goed de hele reutemeteut ineens kunnen dumpen, dan had die kop van Nathanel en Bart helemaal op onweer gestaan....quote:
Dat bedoel ik!quote:Op maandag 15 januari 2007 18:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hollands??
De enigen die niet uit Amsterdam/Almere (1 pot nat) of die omgeving komen zijn Huub en Sylvia.
Sommige dachten dat ze pas donderdag op de post moesten.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:45 schreef Gigageil het volgende:
[..]
ohww.....das jammer ja, dan hadden ze net zo goed de hele reutemeteut ineens kunnen dumpen, dan had die kop van Nathanel en Bart helemaal op onweer gestaan....![]()
Welke GARP? Was geen garpje hoor!!!quote:Op maandag 15 januari 2007 18:15 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
vorige week was het leuk met de perfecte timing....de grap is er nu wel vanaf.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:45 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
en waarschijnlijk zijn er een heleboel mensen die het geld ook niet op de rug hebben groeien maar toch meegedaan hebben, voor die mensen en zoiezo voor de mensen die gepost hebben is het dan niet echt leuk als de kaartjes dan niet aankomen.
You got a point....quote:Op maandag 15 januari 2007 18:45 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
en waarschijnlijk zijn er een heleboel mensen die het geld ook niet op de rug hebben groeien maar toch meegedaan hebben, voor die mensen en zoiezo voor de mensen die gepost hebben is het dan niet echt leuk als de kaartjes dan niet aankomen.
Je moet het ook niet gaan omdraaien. Wij hebben niet gevraagd om tegen betaling kaarten te gaan versturen. Dat was een aktie (en een hele leuke aktie) van jullie zelf. Wij vonden het leuk om daar aan mee te werken (ook interessant voor het programma) dus hebben dat gedaan.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Sommige dachten dat ze pas donderdag op de post moesten.
En hadden dat bij het kaartenhuis dus aangegeven.
en die konden dat niet meer veranderen.
toch jammerquote:Op maandag 15 januari 2007 18:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Je moet het ook niet gaan omdraaien. Wij hebben niet gevraagd om tegen betaling kaarten te gaan versturen. Dat was een aktie (en een hele leuke aktie) van jullie zelf. Wij vonden het leuk om daar aan mee te werken (ook interessant voor het programma) dus hebben dat gedaan.
![]()
En hup: we kijken weer naar morgen![]()
Dat belooft veel.....quote:Op maandag 15 januari 2007 18:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Je moet het ook niet gaan omdraaien. Wij hebben niet gevraagd om tegen betaling kaarten te gaan versturen. Dat was een aktie (en een hele leuke aktie) van jullie zelf. Wij vonden het leuk om daar aan mee te werken (ook interessant voor het programma) dus hebben dat gedaan.
![]()
Is het een erge ziekte ?quote:
Doe er dan af en toe eentje bij de post in het huis, zodat niet onnodig kaarten zijn verstuurdquote:Op maandag 15 januari 2007 18:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Ik draai niks om hoor.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
'Had je wat ?'quote:
Moest haar zoontje vandaag niet voor onderzoek naar groningen?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natasiaaaaaaa klinkt ook ECHT als iemand die Wilgo en haar kids mist.
(streamlock)
Precies wat ik al in eerdere post zei.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:56 schreef blomst het volgende:
[..]
Moest haar zoontje vandaag niet voor onderzoek naar groningen?
Daar hoor je haar ook niet over.Het is duidelijk dat madam op de eerste plaats komt en daarna een hele poos niets en dan haar kinderen.
Wilgo heeft ze alleen nodig voor de kinderen.
Nope dat is heel fatsoenlijk iemand duidelijk maken dat ie niet deugt.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:59 schreef partyyboyy het volgende:
LOL Nena walgt van Brain omdat hij een walgelijk kind is
Walgelijk kind, is dat geen scheldwoord?
lol, idd! Hij doet net of Nena Brian zo graag wildequote:Op maandag 15 januari 2007 19:02 schreef Peter6000 het volgende:
Brian wil "elkaar niet meer aanraken", geen warmte verwachten, en niet meer dan niet.
hahah, Nena zei het zelfde....quote:Op maandag 15 januari 2007 19:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu gaat loverboy zijn regels stellen, iets, wat Nena altijd wilde.... hahahahahahahaha
Wat een looser
Nee...Brian moet een een kerel wezen en die kut de kamer uit rotten, en zeggen, Kom maar terug als je echt wilt praten, idiote blonde slut. Dat had IK gedaan......quote:Op maandag 15 januari 2007 18:59 schreef Leandra het volgende:
Pffff Nena doe nou niet wat hij lult je uiteindelijk toch weer plat (letterlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |