Niemand keurde het af.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:04 schreef Fikkert het volgende:
[..]
als dat waar is dan doe t ie nu dus precies hetzelfde, wat door iedereen werd afgekeurd
Heeft ie weer stoute woorden gezegdquote:Op maandag 15 januari 2007 18:07 schreef bosb het volgende:
Ik begin nena steeds meer te waarderen. Het gesprek kost brainless ook weer 3 cp....
Natasia? geen ideequote:Op maandag 15 januari 2007 18:07 schreef partyyboyy het volgende:
zei die nu weer Trut??
Ja, erg laf schelden als iemand net wegloopt. Maarja dat is brainless.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:07 schreef partyyboyy het volgende:
zei die nu weer Trut??
Hij zei het hardop, nadat Nena was weggelopen.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:08 schreef demins het volgende:
Trut? Zei die trut tegen Nena???
Ik weet het niet, maar dat wil in dit geval niet zo veel zeggen.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:05 schreef bosb het volgende:
DGK_REDACTIE, nu je er toch bent, is bij jullie bekend wie de vorige keer de punten gejat heeft (je hoeft niet te vertellen wie, maar alleeen of jullie het weten svp....)
Ok, helder (of niet)quote:Op maandag 15 januari 2007 18:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar dat wil in dit geval niet zo veel zeggen.![]()
dat zegt genoegquote:Op maandag 15 januari 2007 18:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar dat wil in dit geval niet zo veel zeggen.![]()
Zijn ook net echte mensen.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:08 schreef bosb het volgende:
[..]
Ja, erg laf schelden als iemand net wegloopt. Maarja dat is brainless.
Hebben wij elkaar al eens gesproken?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:03 schreef snkr-xxx het volgende:
Oh ja natuurlijk, nu reageert DGK_REDACTIE wel.
hij moet gewoon met zn poten uit iemand anders zn koffer blijven, zoals ie zelf aan het verkondigen was!, ik vind dit heel dom en niet orgineel, maar het zal vast leuke streams gaan opleverenquote:Op maandag 15 januari 2007 18:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net niet helemaal, hij pakt terug wat van hem was, wat ook vastgesteld was, Nathanael had precies dat aantal punten meer wat Huub miste en weigerde ze terug te geven. Dus het ligt net iets anders maar het ligt wel gevoelig en is daardoor niet handig.
Dat is de stream waar ik naar luister.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:11 schreef Kinga het volgende:
HiDiHo, wat doe je steeds met die avatar van je....?
Ow apart, gaat dat automatisch?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is de stream waar ik naar luister.
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:13 schreef gomi het volgende:
eigenlijk zijn het barts punten toch?
huub verloor met t sprinten en die punten waren voor de race gepikt. Waren ze niet gejat, dan had bart ze nu in zijn bezit
quote:
Oh, het is gewoon een hint voor de redactie dus, dat ze moeten zorgen dat:quote:Op maandag 15 januari 2007 18:12 schreef HiDiHo het volgende:
Dat is de stream waar ik naar luister.
Ze hebben het nu al 2 of 3x gehad (Huub & Syl), we denken dat de grap er zo onderhand wel af is.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:13 schreef Ashley1 het volgende:
nu de DGK_REDACTIE er toch is, krijgen ze nog fanmail?
ik vind het wel terecht laat die Nl maar eens voelen. Ik hoop alleen dat ie nu geen trammeland krijgt.
Waar ligt dat, trammeland?? is dat naast engelandquote:Op maandag 15 januari 2007 18:13 schreef Ashley1 het volgende:
nu de DGK_REDACTIE er toch is, krijgen ze nog fanmail?
ik vind het wel terecht laat die Nl maar eens voelen. Ik hoop alleen dat ie nu geen trammeland krijgt.
Ja is ook echt zielig.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:12 schreef demins het volgende:
Wel lullig voor Brian, dat gesprekje met Nena, en nou net als-ie verkouden is... De arme jongen krijgt ook alle ellende in één keer!![]()
Idd. Ik heb het al vaker gezegd hier! Raar dat ze het in de villa er niet over gehad hebben...quote:Op maandag 15 januari 2007 18:13 schreef gomi het volgende:
eigenlijk zijn het barts punten toch?
huub verloor met t sprinten en die punten waren voor de race gepikt. Waren ze niet gejat, dan had bart ze nu in zijn bezit
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:15 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ze hebben het nu al 2 of 3x gehad (Huub & Syl), we denken dat de grap er zo onderhand wel af is.
Nee joh ze dachten toch dat het van maar drie personen was.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:15 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ze hebben het nu al 2 of 3x gehad (Huub & Syl), we denken dat de grap er zo onderhand wel af is.
helemaal mee eensquote:Op maandag 15 januari 2007 18:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee joh ze dachten toch dat het van maar drie personen was.
En de rest heeft ze toch niet voor niks gestuurd.
En je denkt dat als we er nog 50 ingooien dat ze dan WEL denken dat het van meer dan 3/4 personen is?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee joh ze dachten toch dat het van maar drie personen was.
En de rest heeft ze toch niet voor niks gestuurd.
Nee dat is het hem juistquote:Op maandag 15 januari 2007 18:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hebben wij elkaar al eens gesproken?
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:18 schreef snkr-xxx het volgende:
Misschien zou het wel aardig wezen als de redactie even bevestigt dan wel ontkracht of het inderdaad zo is dat de camera's er niet bij zullen zijn. Met een motivatie, want ik snap er helemaal niets meer van. DGK_REDACTIE?
Vind ik wel lullig, dat de postniet word bezorgd.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:15 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
En je denkt dat als we er nog 50 ingooien dat ze dan WEL denken dat het van meer dan 3/4 personen is?
idd, zorg gewoon dat er een rel komt die ook in de media beland.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
En je denkt dat als we er nog 50 ingooien dat ze dan WEL denken dat het van meer dan 3/4 personen is?
Voor de bundel "EQ versus IQ"quote:Op maandag 15 januari 2007 18:16 schreef Peter6000 het volgende:
Brian schrijft een stukje over "EQ versus IQ"![]()
Ligt eraan hoeveel er nog echt zijn.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
1 - 1quote:Op maandag 15 januari 2007 18:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Kun jullie ook het linkje Post voor de Miljonairs ook beter van de site afhalen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |