misschien is zij wel heel erg belangrijk voor de show.. als het Sylvia was had ze kunnen vertrekken..die heeft namelijk geen meerwaardequote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:16 schreef yellowfirst het volgende:
Big Brother en de Gouden Kooi zijn 2 verschillende dingen maar in de laatste BB was er ook zo'n portret die nogal bevooroordeeld werd. Ik snap geen ruk meer van het principe van de Gouden Kooi.![]()
Ik zit 5 minuut bij te lezen en mijn hele avond is weer verziekt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:06 schreef snkr-xxx het volgende:
Als het echt zonder camera's is, vind ik het ontzettend debiel. Dat gaat tegen alle principes van het concept in. Ze had kunnen kiezen, naar huis of Wilgo daar met camera's. Wilgo had daar vast niet meeingestemd dus ze had gewoon naar huis gemoeten.
Pff wat een teleurstelling weer.
Zeker weten, en brian is er ook niet scheelt op het moment ook een boel.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:17 schreef bitwizard het volgende:
Nena is wel overactief vandaag, nog niet zo gezien. Zou het door de omgang met Huub komen?
Dat zou zielig zijn, hebben ze de voorstelling gezien en moesten ze meteen weer weg ( voorstelling loopt rond 22.00 uur af) Hebben ze niet kunnen netwerken voor hun acteer carriere, wat is het programma toch hard!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:09 schreef Fikkert het volgende:
[..]
dan krijg je hetzelfde gezeik als in BB, alleen saaie bewoners die over blijven
NL&brian komen tussen 23:00 en 23:30 terug, heeft sylvia gehoord bij de snackbar/bok/bijkeuken
als de redactie haar belangrijk vindt voor de show dan hebben ze een steekje los.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:17 schreef Suikeroom het volgende:
misschien is zij wel heel erg belangrijk voor de show.. als het Sylvia was had ze kunnen vertrekken..die heeft namelijk geen meerwaarde
ze is TE belangrijk dat is nu het probleem aan het wordenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
misschien is zij wel heel erg belangrijk voor de show.. als het Sylvia was had ze kunnen vertrekken..die heeft namelijk geen meerwaarde
behalve als je Natasia heetquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:18 schreef schizolientje het volgende:
wat is het programma toch hard!![]()
Kortom: alles voor de kijkcijfers!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
zij is belangrijk dat kan je niet onder stoelen of banken steken.. ze heeft ook op fok de meeste topics achter haar naam staan.. er wordt constant over haar gepraat etc.. ze speelt gewoon een hoofdrolquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:18 schreef Danny het volgende:
[..]
als de redactie haar belangrijk vindt voor de show dan hebben ze een steekje los.
welke kijkcijfers?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:20 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Kortom: alles voor de kijkcijfers!
De enige meerwaarde die Natasia heeft is dat zij procentueel het meeste lult en het liefst door ieder gesprek heen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Maar het is nu niet zo dat een miljoenenpubliek kijkt omdat ze zich zo druk maken om Natasia. Er zijn er eerder een berg afgevallen omdat ze het niet aan konden zien en/of horen die vrouw.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:20 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Kortom: alles voor de kijkcijfers!
Alles is betrekkelijk, ik weet het...quote:
dan moeten we haar maar doodzwijgen. gaan we het alleen nog maar over Huub hebben zodat hij gezellig zijn matties mag meeten zonder camera's erbij en vaker mag bellen enzoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:20 schreef Suikeroom het volgende:
zij is belangrijk dat kan je niet onder stoelen of banken steken.. ze heeft ook op fok de meeste topics achter haar naam staan.. er wordt constant over haar gepraat etc.. ze speelt gewoon een hoofdrol
Begin maar alvast, want die dingen zijn vrij taai.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:20 schreef kissa het volgende:
Stasia gaat er echt niet uit hoor, en als ze wel vertrekt dan vreet ik mijn muismat op..
Het is mij opgevallen dat er vooral over Natasia gepraat wordt wanneer haar naam en het woord 'vertrek' in een en dezelfde zin voorkomen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
zij is belangrijk dat kan je niet onder stoelen of banken steken.. ze heeft ook op fok de meeste topics achter haar naam staan.. er wordt constant over haar gepraat etc.. ze speelt gewoon een hoofdrol
ik wil nog wel 's zappen naar RTL als Natasia te vaak in beeld is iig. Een beetje irritant is leuk (bart, NL, Brian) maar als het invloed heeft op m'n bloeddruk dan haak ik echt af. Bij Natasia gebeurt dat regelmatigquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar het is nu niet zo dat een miljoenenpubliek kijkt omdat ze zich zo druk maken om Natasia. Er zijn er eerder een berg afgevallen omdat ze het niet aan konden zien en/of horen die vrouw.
Welnee, er wordt meer over haar kinderen en Wilgo gepraat, dan over Nastasia zelf. Alleen herkent ze zelf de hoofrolspelers in haar leven niet, net zoals DGK_redactie daar ook moeite mee lijkt te hebben. Ik kijk iig al een lange tijd niet meer naar de uitzendingen, en dat heeft slechts één reden: Natasia.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee hoor ook wanneer ze ongenuanceerd staat te schreeuwen en andere verwijd dat ze geen normen en waarden hebben etc.. zij is altijd onderwerp van gesprek.. zonder haar zou het ook een stuk moeilijker zijn om uitzendingen te vullen.. kijk het is geen grijs muisje zoals Sylvia die je gewoon een week niet hoeft te laten zien omdat ze niet interessant isquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:23 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Het is mij opgevallen dat er vooral over Natasia gepraat wordt wanneer haar naam en het woord 'vertrek' in een en dezelfde zin voorkomen.
Trek je conclusie
Ze zei wel een paar keer heel duidelijk "KAN" : "het KAN zo zijn"quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:08 schreef Meneermax het volgende:
Het kan natuurlijk ook zijn dat Natasia de redactie niet goed heeft begrepen. Als ik denk aan het luistervermogen van Natasia dan sluit ik dat op de een of andere manier niet uit.
kloptquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:23 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Het is mij opgevallen dat er vooral over Natasia gepraat wordt wanneer haar naam en het woord 'vertrek' in een en dezelfde zin voorkomen.
Trek je conclusie
Ik ken meer mensen die DGK NIET kijken vanwege Natasia dan mensen die kijken omdat ze erin zit. Met Brian+Nena, NL+Bart+Brian, Huub+Sylvia, huub vs NL etc kom je ook een heel eind met het vullen van uitzendingen. Als Natasia naar huis gaat komt er een nieuwe miljonair. Hoppa, verandering van spijs doet eten.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:26 schreef Suikeroom het volgende:
nee hoor ook wanneer ze ongenuanceerd staat te schreeuwen en andere verwijd dat ze geen normen en waarden hebben etc.. zij is altijd onderwerp van gesprek.. zonder haar zou het ook een stuk moeilijker zijn om uitzendingen te vullen.. kijk het is geen grijs muisje zoals Sylvia die je gewoon een week niet hoeft te laten zien omdat ze niet interessant is
Jij had je toch ook opgegeven? Is het nog gelukt?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:30 schreef kissy het volgende:
Natasia vertrekt heus nog wel, maar nu nog niet....
Er zitten nog heel veel kandidaten op de reservebank die graag het huis in willen om Natasia de mond te snoeren, de felste gaat binnenkort de villa in.
Jij?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:30 schreef kissy het volgende:
Natasia vertrekt heus nog wel, maar nu nog niet....
Er zitten nog heel veel kandidaten op de reservebank die graag het huis in willen om Natasia de mond te snoeren, de felste gaat binnenkort de villa in.
Volgens mij ben jij Dannyquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:31 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik ken meer mensen die DGK NIET kijken vanwege Natasia dan mensen die kijken omdat ze erin zit. Met Brian+Nena, NL+Bart+Brian, Huub+Sylvia, huub vs NL etc kom je ook een heel eind met het vullen van uitzendingen. Als Natasia naar huis gaat komt er een nieuwe miljonair. Hoppa, verandering van spijs doet eten.
Maar nee, wat doen we? Het concept verneuken en de kont van het grootste KUTWIJF van deze planeet kussen.
Ik snap het niet en zal het ook niet snappen. Maar ik ben dan ook alleen maar de webmaster van een lullige website die meer bezoekers trekt dan de site van Talpa, dus wie ben ik?
Dat heb je mij niet horen zeggen, waarschijnlijk iemand die veel harder is dan ik ben...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Jij?
als dat zo is dan zijn ze echt mesjokke bij DGK *proest*
Neuh, ik denk eerder dat ze een watje neerzetten als nieuwe bewoner.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:35 schreef kissy het volgende:
Dat heb je mij niet horen zeggen, waarschijnlijk iemand die veel harder is dan ik ben...
Nena snapt meer dan je denkt. Ik was iig verrast dat ze met één hand in het gips beter piano speelt dan Huub, en dat zonder hiervoor ooit zo'n ding te hebben aangeraakt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:36 schreef Lieve het volgende:
Huub... de prelude..... je hebt tegen nee naadje hoor! Dat snappe se tog nie???¿¿¿
Mja, en dan IS er iemand die haar makkelijk aan zou kunnen (Kastanova), maar dan laten ze 'm niet doorgaan. Ze willen dus gewoon een watje hebben, want Natasia moet het niet te moeilijk krijgen in het huis natuurlijk...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:37 schreef farceman het volgende:
Snap ook niet dat ze niemand kunnen casten die een beetje tegengas durft te geven aan die zwarte duivelin. Alles wat ze zegt wordt voor zoete koek geslikt, wat nu doelen halen?!!
ja idd.. hij is wel een stuk vooruit gegaan.. kan teminste een beetje plaatjes inmixen. en gelijk zetten das Brain nog niet geluktquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:37 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet kan draaien....![]()
Ik kan in ieder geval niet naar haar kijken, ik zap onmiddelijk weg.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar het is nu niet zo dat een miljoenenpubliek kijkt omdat ze zich zo druk maken om Natasia. Er zijn er eerder een berg afgevallen omdat ze het niet aan konden zien en/of horen die vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |