Nah niet dankzij ze zal het met beide handen aanpakken natuurlijk dat welquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
Dankzij haar "andere zus".
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
Dankzij haar "andere zus".
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:59 schreef Flyduck het volgende:
DGK_REDACTIE was is precies jou redactie rol in het geheel van de werksferen als zodoende die heersen binnen het geheel?
Opgezette klieren is meestal het eerste symptoom van HIV.....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:59 schreef Danny het volgende:
Een bultje?
Ze zal toch geen kanker hebben????
Ze word nog een hypochonder ook.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:59 schreef Danny het volgende:
Een bultje?
Nee joh, die stembanden zijn door al dat gegil wat gemuteerd en doorgeschoten.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:59 schreef Danny het volgende:
Een bultje?
Die zus liegt dus dat ze barst.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:57 schreef F04 het volgende:
Volgens Natasia's zijn zus is dat de brief niet gedetailleerd op I-net gezet.
ow gelukkig, ik zou niet willen dat ze kanker had namelijk...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:01 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Opgezette klieren is meestal het eerste symptoom van HIV.....![]()
scherp....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:03 schreef Danny het volgende:
[..]
ow gelukkig, ik zou niet willen dat ze kanker had namelijk...
nee hoor, ga je gang.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:05 schreef Meneermax het volgende:
Danny, heb jij bezwaar als ik op Mamjo wat linkjes naar die brief plaats, waaronder Fok?
Ehm, ik kom er net achter dat ik afgezien van Mamjo, alleen maar Fok ken als briefeigenaar. Nog meer sites?quote:
Ze heeft voor haar eerste telefoontje 50 cp's van Nena geleend en nu 50 cp's van brian geleend (liegt ze want ze heeft ze niet in de bak gedaan).quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:50 schreef mootie het volgende:
Waar haalt ze al die cpunten toch vandaan, ze belt constant.
mamjo heeft de brief letter voor letter van mij overgenomen. nowlive.eu/info ook iigquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:08 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Ehm, ik kom er net achter dat ik afgezien van Mamjo, alleen maar Fok ken als briefeigenaar. Nog meer sites?
Ze heeft ze na afloop in de bak gedaan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:09 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze heeft voor haar eerste telefoontje 50 cp's van Nena geleend en nu 50 cp's van brian geleend (liegt ze want ze heeft ze niet in de bak gedaan).
Erger vind ik dat ze dus duidelijk een voorkeursbehandeling krijgt. De regel is dat je maar 1 keer per 24 uur mag bellen.
En die zus spoort echt niet, die vindt Wilgo dus echt niets waard, ze heeft die vent niet nodig is de gedachte. Day heeft er al eerder iets over geschreven, maar ik vind dat dus echt respectloos naar Wilgo, als ze 'm nodig heeft voor haar kindjes is het goed en vinden die zussen het ook ok, maar als hij ook eens voet bij stuk houdt moet hij niet zeiken en opzodemieteren. Bah.
he... veel beloven, weinig geven doet de gekken in hoop levenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:19 schreef Danny het volgende:
misschien is ze wel gewoon 24 uur aan het aanvragen...
Het is echt saai daar.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:21 schreef Meneermax het volgende:
Beetje saaie boel he? Kan er niet iemand ff een lawinepijl over de schutting flikkeren ofzo? Beetje aktie!
In tegenstelling tot die banners met "het laatste nieuws".quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:14 schreef F04 het volgende:
Fok heeft ook altijd 't laatste DGK neiuws hé
Als ze niet plat liggen vanwege een DOS-aanvalquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:14 schreef F04 het volgende:
Fok heeft ook altijd 't laatste DGK neiuws hé
Ik bedoel screen caps en DGK talk.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot die banners met "het laatste nieuws".
Die zijn meestal 2 dagen oud.
Ontopic: uhhhhhhhhh, er gebeurt niks.
als in 'x-factor' bedoel ik dan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:35 schreef Danny het volgende:
kan er niet één stream even GEEN rtl4 reclame uitzenden?
misschien verdient talpa er nog wat meequote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:35 schreef Danny het volgende:
kan er niet één stream even GEEN rtl4 reclame uitzenden?
wie wel?!?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:37 schreef schizolientje het volgende:
Ze kijken ook nooit naar Talpa/tien
Mooi om te zien hoe ze meeleeft. Ze zit weer een stuk beter in haar vel gelukkig!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:37 schreef Danny het volgende:
1 stream fulltime op Nena is wel ok trouwens
Goh hee...allebei lang blond haar!!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:36 schreef Meneermax het volgende:
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/1/1215363188.jpg]afbeelding][/URL]
Familie?
Als ze dat gaan verplichten krijg je misschien wel vrijwillige exitsquote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Goh hee...allebei lang blond haar!!![]()
www.hansanders.nl/quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:41 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Ik vind ze wel iets van elkaar weg hebben.
Censuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, dan wordt het kijken naar de streams wel heel erg saai en dan haken er nog meer mensen af. Ik ben trouwens wel benieuwd naar de belevenissen van Brain en de enge man, ik denk dat geen hond ze kent en ze echt voor paal staan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:48 schreef F04 het volgende:
[[url=http://www.imagebee.org/thumbs/1817ScreenShot020.jpg]afbeelding][/URL]
Bart wil de optredes van het o zo spannende X factor terugkijken, en gaat direct achter de computer zitten.
Deze keer geen camera die achter zijn rug meekijkt.
Mss was de tijd al op die ze hadden om tv te mogen kijken?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom mogen ze weekend miljonairs niet zien?
Steken sommigen misschien nog iets van op.
ze mogen maar een half uur tv per dag kijken. x-factor duurde anderhalf uur dus ze moeten niet zeiken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom mogen ze weekend miljonairs niet zien?
Steken sommigen misschien nog iets van op.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:51 schreef Danny het volgende:
ze kunnen toch een Nena gangbang houden?
ze hebben denk ik gespaard, ze mogen namelijk sparen tot max 2uur tvquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:51 schreef Danny het volgende:
[..]
ze mogen maar een half uur tv per dag kijken. x-factor duurde anderhalf uur dus ze moeten niet zeiken.
ze hadden anderhalf uur gespaardquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:51 schreef Danny het volgende:
[..]
ze mogen maar een half uur tv per dag kijken. x-factor duurde anderhalf uur dus ze moeten niet zeiken.
Kan dat ook al? Ik dacht ze voor de borsten en de buikcorrectie ging.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:55 schreef F04 het volgende:
Natasia heeft volgens mij de benen genomen.
Nee hoor, als ze nu al zonder camera's met 'm mag lullen dan wil de redactie haar niet het huis uit hebben. Die hebben dus gewoon een regeling getroffen, alles komt goed tussen Wilgo en Natasia, Natasia blijft en het concept is aardig om zeep. Jammer.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:02 schreef Peter6000 het volgende:
En weer Natasia`s suggestie dat ze misschien na dat gesprek de conclusie trekt haar 24 uur aan te vragen.
Goed punt maar wie zal daar in het huis aan denken. We gaat er aan haar punten lenen, zelf zal ze niet veel meer hebben na al dat getelefoneerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe kan ze beloven dat ze de punten teruggeeft? Als ze er misschien uit gaat.
Duidelijk een teken dat ze gewoon blijft.
Misschien zet de redactie per ongeluk de geluidsknop aan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:04 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee hoor, als ze nu al zonder camera's met 'm mag lullen dan wil de redactie haar niet het huis uit hebben. Die hebben dus gewoon een regeling getroffen, alles komt goed tussen Wilgo en Natasia, Natasia blijft en het concept is aardig om zeep. Jammer.
En de camara's er bijquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Misschien zet de redactie per ongeluk de geluidsknop aan.![]()
Hieruit blijkt wel weer dat de redactie haar dus absoluut niet kwijt wil, en dus afwijkt van de normale gang van zakenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:06 schreef snkr-xxx het volgende:
Als het echt zonder camera's is, vind ik het ontzettend debiel. Dat gaat tegen alle principes van het concept in. Ze had kunnen kiezen, naar huis of Wilgo daar met camera's. Wilgo had daar vast niet meeingestemd dus ze had gewoon naar huis gemoeten.
Pff wat een teleurstelling weer.
We doen te veel over haar praten.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hieruit blijkt wel weer dat de redactie haar dus absoluut niet kwijt wil, en dus afwijkt van de normale gang van zaken
dan krijg je hetzelfde gezeik als in BB, alleen saaie bewoners die over blijvenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:07 schreef Lieve het volgende:
WAAROM MOGEN WIJ GEEN BEWONERS DISKWALIFICEREN???? ERUIT STEMMEN?????
omdat het dan een kutprogramma wordt. Maar goed, als ze mensen voor gaan trekken en hun eigen concept verneuken dan wordt 't alsnog een kutprogramma.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:07 schreef Lieve het volgende:
WAAROM MOGEN WIJ GEEN BEWONERS DISKWALIFICEREN???? ERUIT STEMMEN?????
Het zou zo'n ontzettende anti-climax zijn als ze EINDELIJK oprot en wij het niet kunnen zien!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:10 schreef CHAOS_ het volgende:
Of Wilgo mag komen om haar aan haar nep haar eruit te trekken, omdat hij voet bij stuk houdt en haar gewoon meeneemt, kost alleen nog maals 150 punten, heeft de rest ook minder punten over, want die kan ze nooit meer terug betalen.
Leugenaar. je blijft toch wel kijken, juist als natasia er in blijft.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:08 schreef Danny het volgende:
Dit maakt voor mij het programma echt een heel stuk minder interessant. Als iemand met een dilemma komt te zitten dan gaan toch gewoon de regels overboord en wordt alles op alles gesteld om ze te paaien?
Meerdere telefoontjes binnen 24 uur? Doen we joh!
Geen camera's erbij? No problem!
BAH. Juist die rechtlijnigheid maakte DGK leuk. Je weet als kijker waar je aan toe bent en je weet als miljonair waar je aan toe bent. Nou ja, wist.
Kennelijk is gewoon alles mogelijk.
Voor mij zijn dit soort dingen echt reden om af te haken.
Jammer hoor, dit.
dit hele verhaal is al een tijdje zo, bewoners die 'offline' gesprekken kunnen voeren en worden aangemoedigd om zich op een bepaalde manier te gaan gedragen en nog meer van die poespas wat het minder leuk maakt (of misschien leuker maar dat zullen we nooit weten)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:08 schreef Danny het volgende:
Dit maakt voor mij het programma echt een heel stuk minder interessant. Als iemand met een dilemma komt te zitten dan gaan toch gewoon de regels overboord en wordt alles op alles gesteld om ze te paaien?
Meerdere telefoontjes binnen 24 uur? Doen we joh!
Geen camera's erbij? No problem!
BAH. Juist die rechtlijnigheid maakte DGK leuk. Je weet als kijker waar je aan toe bent en je weet als miljonair waar je aan toe bent. Nou ja, wist.
Kennelijk is gewoon alles mogelijk.
Voor mij zijn dit soort dingen echt reden om af te haken.
Jammer hoor, dit.
Ze rot niet op. De anti-climax is al dat de camera's uit gaan. Echt een onvoorstelbaar debiele zet van de redactie. Niveautje Hummiequote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:11 schreef snkr-xxx het volgende:
Het zou zo'n ontzettende anti-climax zijn als ze EINDELIJK oprot en wij het niet kunnen zien!![]()
Ja. Tuurlijk.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Morgen om 17:00 uur komt Wilgo. En hij mag beslissen of ze mee gaat of niet.
Als ik het niet leuk meer vind kijk ik niet meer, daar ben ik vrij simpel in.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:12 schreef dieenebart het volgende:
Leugenaar. je blijft toch wel kijken, juist als natasia er in blijft.![]()
offline gesprekken tussen redactie en bewoner prima, maar tussen bewoner en anderen??quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:12 schreef Fikkert het volgende:
[..]
dit hele verhaal is al een tijdje zo, bewoners die 'offline' gesprekken kunnen voeren en worden aangemoedigd om zich op een bepaalde manier te gaan gedragen en nog meer van die poespas wat het minder leuk maakt (of misschien leuker maar dat zullen we nooit weten)
misschien is zij wel heel erg belangrijk voor de show.. als het Sylvia was had ze kunnen vertrekken..die heeft namelijk geen meerwaardequote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:16 schreef yellowfirst het volgende:
Big Brother en de Gouden Kooi zijn 2 verschillende dingen maar in de laatste BB was er ook zo'n portret die nogal bevooroordeeld werd. Ik snap geen ruk meer van het principe van de Gouden Kooi.![]()
Ik zit 5 minuut bij te lezen en mijn hele avond is weer verziekt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:06 schreef snkr-xxx het volgende:
Als het echt zonder camera's is, vind ik het ontzettend debiel. Dat gaat tegen alle principes van het concept in. Ze had kunnen kiezen, naar huis of Wilgo daar met camera's. Wilgo had daar vast niet meeingestemd dus ze had gewoon naar huis gemoeten.
Pff wat een teleurstelling weer.
Zeker weten, en brian is er ook niet scheelt op het moment ook een boel.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:17 schreef bitwizard het volgende:
Nena is wel overactief vandaag, nog niet zo gezien. Zou het door de omgang met Huub komen?
Dat zou zielig zijn, hebben ze de voorstelling gezien en moesten ze meteen weer weg ( voorstelling loopt rond 22.00 uur af) Hebben ze niet kunnen netwerken voor hun acteer carriere, wat is het programma toch hard!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:09 schreef Fikkert het volgende:
[..]
dan krijg je hetzelfde gezeik als in BB, alleen saaie bewoners die over blijven
NL&brian komen tussen 23:00 en 23:30 terug, heeft sylvia gehoord bij de snackbar/bok/bijkeuken
als de redactie haar belangrijk vindt voor de show dan hebben ze een steekje los.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:17 schreef Suikeroom het volgende:
misschien is zij wel heel erg belangrijk voor de show.. als het Sylvia was had ze kunnen vertrekken..die heeft namelijk geen meerwaarde
ze is TE belangrijk dat is nu het probleem aan het wordenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
misschien is zij wel heel erg belangrijk voor de show.. als het Sylvia was had ze kunnen vertrekken..die heeft namelijk geen meerwaarde
behalve als je Natasia heetquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:18 schreef schizolientje het volgende:
wat is het programma toch hard!![]()
Kortom: alles voor de kijkcijfers!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
zij is belangrijk dat kan je niet onder stoelen of banken steken.. ze heeft ook op fok de meeste topics achter haar naam staan.. er wordt constant over haar gepraat etc.. ze speelt gewoon een hoofdrolquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:18 schreef Danny het volgende:
[..]
als de redactie haar belangrijk vindt voor de show dan hebben ze een steekje los.
welke kijkcijfers?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:20 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Kortom: alles voor de kijkcijfers!
De enige meerwaarde die Natasia heeft is dat zij procentueel het meeste lult en het liefst door ieder gesprek heen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Maar het is nu niet zo dat een miljoenenpubliek kijkt omdat ze zich zo druk maken om Natasia. Er zijn er eerder een berg afgevallen omdat ze het niet aan konden zien en/of horen die vrouw.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:20 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Kortom: alles voor de kijkcijfers!
Alles is betrekkelijk, ik weet het...quote:
dan moeten we haar maar doodzwijgen. gaan we het alleen nog maar over Huub hebben zodat hij gezellig zijn matties mag meeten zonder camera's erbij en vaker mag bellen enzoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:20 schreef Suikeroom het volgende:
zij is belangrijk dat kan je niet onder stoelen of banken steken.. ze heeft ook op fok de meeste topics achter haar naam staan.. er wordt constant over haar gepraat etc.. ze speelt gewoon een hoofdrol
Begin maar alvast, want die dingen zijn vrij taai.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:20 schreef kissa het volgende:
Stasia gaat er echt niet uit hoor, en als ze wel vertrekt dan vreet ik mijn muismat op..
Het is mij opgevallen dat er vooral over Natasia gepraat wordt wanneer haar naam en het woord 'vertrek' in een en dezelfde zin voorkomen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
zij is belangrijk dat kan je niet onder stoelen of banken steken.. ze heeft ook op fok de meeste topics achter haar naam staan.. er wordt constant over haar gepraat etc.. ze speelt gewoon een hoofdrol
ik wil nog wel 's zappen naar RTL als Natasia te vaak in beeld is iig. Een beetje irritant is leuk (bart, NL, Brian) maar als het invloed heeft op m'n bloeddruk dan haak ik echt af. Bij Natasia gebeurt dat regelmatigquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar het is nu niet zo dat een miljoenenpubliek kijkt omdat ze zich zo druk maken om Natasia. Er zijn er eerder een berg afgevallen omdat ze het niet aan konden zien en/of horen die vrouw.
Welnee, er wordt meer over haar kinderen en Wilgo gepraat, dan over Nastasia zelf. Alleen herkent ze zelf de hoofrolspelers in haar leven niet, net zoals DGK_redactie daar ook moeite mee lijkt te hebben. Ik kijk iig al een lange tijd niet meer naar de uitzendingen, en dat heeft slechts één reden: Natasia.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee hoor ook wanneer ze ongenuanceerd staat te schreeuwen en andere verwijd dat ze geen normen en waarden hebben etc.. zij is altijd onderwerp van gesprek.. zonder haar zou het ook een stuk moeilijker zijn om uitzendingen te vullen.. kijk het is geen grijs muisje zoals Sylvia die je gewoon een week niet hoeft te laten zien omdat ze niet interessant isquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:23 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Het is mij opgevallen dat er vooral over Natasia gepraat wordt wanneer haar naam en het woord 'vertrek' in een en dezelfde zin voorkomen.
Trek je conclusie
Ze zei wel een paar keer heel duidelijk "KAN" : "het KAN zo zijn"quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:08 schreef Meneermax het volgende:
Het kan natuurlijk ook zijn dat Natasia de redactie niet goed heeft begrepen. Als ik denk aan het luistervermogen van Natasia dan sluit ik dat op de een of andere manier niet uit.
kloptquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:23 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Het is mij opgevallen dat er vooral over Natasia gepraat wordt wanneer haar naam en het woord 'vertrek' in een en dezelfde zin voorkomen.
Trek je conclusie
Ik ken meer mensen die DGK NIET kijken vanwege Natasia dan mensen die kijken omdat ze erin zit. Met Brian+Nena, NL+Bart+Brian, Huub+Sylvia, huub vs NL etc kom je ook een heel eind met het vullen van uitzendingen. Als Natasia naar huis gaat komt er een nieuwe miljonair. Hoppa, verandering van spijs doet eten.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:26 schreef Suikeroom het volgende:
nee hoor ook wanneer ze ongenuanceerd staat te schreeuwen en andere verwijd dat ze geen normen en waarden hebben etc.. zij is altijd onderwerp van gesprek.. zonder haar zou het ook een stuk moeilijker zijn om uitzendingen te vullen.. kijk het is geen grijs muisje zoals Sylvia die je gewoon een week niet hoeft te laten zien omdat ze niet interessant is
Jij had je toch ook opgegeven? Is het nog gelukt?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:30 schreef kissy het volgende:
Natasia vertrekt heus nog wel, maar nu nog niet....
Er zitten nog heel veel kandidaten op de reservebank die graag het huis in willen om Natasia de mond te snoeren, de felste gaat binnenkort de villa in.
Jij?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:30 schreef kissy het volgende:
Natasia vertrekt heus nog wel, maar nu nog niet....
Er zitten nog heel veel kandidaten op de reservebank die graag het huis in willen om Natasia de mond te snoeren, de felste gaat binnenkort de villa in.
Volgens mij ben jij Dannyquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:31 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik ken meer mensen die DGK NIET kijken vanwege Natasia dan mensen die kijken omdat ze erin zit. Met Brian+Nena, NL+Bart+Brian, Huub+Sylvia, huub vs NL etc kom je ook een heel eind met het vullen van uitzendingen. Als Natasia naar huis gaat komt er een nieuwe miljonair. Hoppa, verandering van spijs doet eten.
Maar nee, wat doen we? Het concept verneuken en de kont van het grootste KUTWIJF van deze planeet kussen.
Ik snap het niet en zal het ook niet snappen. Maar ik ben dan ook alleen maar de webmaster van een lullige website die meer bezoekers trekt dan de site van Talpa, dus wie ben ik?
Dat heb je mij niet horen zeggen, waarschijnlijk iemand die veel harder is dan ik ben...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Jij?
als dat zo is dan zijn ze echt mesjokke bij DGK *proest*
Neuh, ik denk eerder dat ze een watje neerzetten als nieuwe bewoner.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:35 schreef kissy het volgende:
Dat heb je mij niet horen zeggen, waarschijnlijk iemand die veel harder is dan ik ben...
Nena snapt meer dan je denkt. Ik was iig verrast dat ze met één hand in het gips beter piano speelt dan Huub, en dat zonder hiervoor ooit zo'n ding te hebben aangeraakt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:36 schreef Lieve het volgende:
Huub... de prelude..... je hebt tegen nee naadje hoor! Dat snappe se tog nie???¿¿¿
Mja, en dan IS er iemand die haar makkelijk aan zou kunnen (Kastanova), maar dan laten ze 'm niet doorgaan. Ze willen dus gewoon een watje hebben, want Natasia moet het niet te moeilijk krijgen in het huis natuurlijk...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:37 schreef farceman het volgende:
Snap ook niet dat ze niemand kunnen casten die een beetje tegengas durft te geven aan die zwarte duivelin. Alles wat ze zegt wordt voor zoete koek geslikt, wat nu doelen halen?!!
ja idd.. hij is wel een stuk vooruit gegaan.. kan teminste een beetje plaatjes inmixen. en gelijk zetten das Brain nog niet geluktquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:37 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet kan draaien....![]()
Ik kan in ieder geval niet naar haar kijken, ik zap onmiddelijk weg.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar het is nu niet zo dat een miljoenenpubliek kijkt omdat ze zich zo druk maken om Natasia. Er zijn er eerder een berg afgevallen omdat ze het niet aan konden zien en/of horen die vrouw.
Waren er wel meer hoor die net zo gebekt waren als Kastanova, maar ze willen woman to woman.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:39 schreef Danny het volgende:
[..]
Mja, en dan IS er iemand die haar makkelijk aan zou kunnen (Kastanova), maar dan laten ze 'm niet doorgaan. Ze willen dus gewoon een watje hebben, want Natasia moet het niet te moeilijk krijgen in het huis natuurlijk...
idd Bull-shitquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:37 schreef farceman het volgende:
Snap ook niet dat ze niemand kunnen casten die een beetje tegengas durft te geven aan die zwarte duivelin. Alles wat ze zegt wordt voor zoete koek geslikt, wat nu doelen halen?!!
inderdaad, voor DGK had bart nog ooit gedraaid, zoiets leer je niet in 5 minuten, hij gaat wel vooruitquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:40 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja idd.. hij is wel een stuk vooruit gegaan.. kan teminste een beetje plaatjes inmixen. en gelijk zetten das Brain nog niet gelukt![]()
nog gekker dan huubquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:41 schreef Miraaa het volgende:
[..]
nee, ik wil dat ze zelf gaat en een nieuwe die nog gekker is dan Huub.![]()
Bedoel meer netjes gezegt......ongeremderquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:45 schreef Fikkert het volgende:
[..]
nog gekker dan huub, nou nou wat is het toch een gekke ondeugende kabouter
.. NOT
Ja en dan gaat die persoon het huis in en word net zo slappeling als NL.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:43 schreef kissy het volgende:
[..]
Waren er wel meer hoor die net zo gebekt waren als Kastanova, maar ze willen woman to woman.
Gaat vast heel erg leuk worden, en genieten natuurlijk!
aangezien je blijft hinten dat jij erin gaat vrees ik het ergste. niet alleen blijft zij nu, maar ze krijgt er nog een gewillig slachtoffer bij. De enige die opgewassen is tegen Natasia in dat huis is momenteel Sylvia en als jij de volgende bewoner gaat zijn die Natasia tegengas moet gaan geven dan komen we er écht niet. Of je moet in het echt opeens WEL gevat uit de hoek kunnen komen natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:43 schreef kissy het volgende:
Waren er wel meer hoor die net zo gebekt waren als Kastanova, maar ze willen woman to woman.
Gaat vast heel erg leuk worden, en genieten natuurlijk!
Ik denk dat het grootste deel van de bewoners haar eigenlijk wel weg willen hebben, dus die nieuwe krijgt het echt niet zo moeilijk hoor.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en dan gaat die persoon het huis in en word net zo slappeling als NL.
de grootsten durven ze dan ineens niet meer te pakken, anders liggen ze eruit.
dan geef je ze toch 1 maand imuniteit, dan hebben ze dus 2 maanden of iets minder ligt aan de dag binnen binnenkomstquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en dan gaat die persoon het huis in en word net zo slappeling als NL.
de grootsten durven ze dan ineens niet meer te pakken, anders liggen ze eruit.
Ik denk dat ik nog te lief zou zijn voor haar, krijg dan toch wel medelijden, of nog erger krijg er spijt van als ik echt verrot zou gaan doen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:49 schreef Danny het volgende:
[..]
aangezien je blijft hinten dat jij erin gaat vrees ik het ergste. niet alleen blijft zij nu, maar ze krijgt er nog een gewillig slachtoffer bij. De enige die opgewassen is tegen Natasia in dat huis is momenteel Sylvia en als jij de volgende bewoner gaat zijn die Natasia tegengas moet gaan geven dan komen we er écht niet. Of je moet in het echt opeens WEL gevat uit de hoek kunnen komen natuurlijk.
Ben bang van wel.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:50 schreef kissy het volgende:
[..]
Ik denk dat het grootste deel van de bewoners haar eigenlijk wel weg willen hebben, dus die nieuwe krijgt het echt niet zo moeilijk hoor.
Gewoon Natas goed afbekken, goed voor de kijkcijfers!
Komt helemaal goed.![]()
het kan ook een goede vriendin of zus van haar zijn bedenk ik me. Ook in dat geval geldt; NIET DOEN!!!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:53 schreef Danny het volgende:
Aan DGK_redactie. De 'bitch' die vrijdag door de selectie is gekomen is kissy. Moest zich om 10 uur melden.
Als die erin komt gaan je kijkcijfers KAPOT kelderen. Ik wil u verzoeken om daar dus nog eens over na te denken. Kastanova is nog prima bereikbaar
De bewoners wel, maar de redactie niet en die beslist!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:50 schreef kissy het volgende:
[..]
Ik denk dat het grootste deel van de bewoners haar eigenlijk wel weg willen hebben, dus die nieuwe krijgt het echt niet zo moeilijk hoor.
Gewoon Natas goed afbekken, goed voor de kijkcijfers!
Komt helemaal goed.![]()
Ach, mijn zus is juist zo'n lieverd, die zou de eerste dag al snikkend haar man gaan bellen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:54 schreef Danny het volgende:
[..]
het kan ook een goede vriendin of zus van haar zijn bedenk ik me. Ook in dat geval geldt; NIET DOEN!!!
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:38 schreef Danny het volgende:
[..]
Nena snapt meer dan je denkt. Ik was iig verrast dat ze met één hand in het gips beter piano speelt dan Huub, en dat zonder hiervoor ooit zo'n ding te hebben aangeraakt.
Is dit een puzzle?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:06 schreef kissy het volgende:
Dat is dan weer een beetje dom.....
Helaas ik kan het niet meer worden, maar jij zou je misschien nog kunnen aanmelden?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:10 schreef Miraaa het volgende:
Met Natasia af te bekken krijg je der niet mee uit de kooi, psychologisch is het gewoon een labiele onstabiele vrouw.
Dat is dus precies de kant die je moet pakken met je opmerkingen, dus zoals ik al eerder aangaf,......wordt je verrot gescholden....."dat moet je tegen wilgo zeggen, als hij zijn tweede vrouw ligt te wippen"....Bam Nats door het lint en jij lol.
Hey wil je mijn tekst niet jattenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:10 schreef Miraaa het volgende:
Met Natasia af te bekken krijg je der niet mee uit de kooi, psychologisch is het gewoon een labiele onstabiele vrouw.
Dat is dus precies de kant die je moet pakken met je opmerkingen, dus zoals ik al eerder aangaf,......wordt je verrot gescholden....."dat moet je tegen wilgo zeggen, als hij zijn tweede vrouw ligt te wippen"....Bam Nats door het lint en jij lol.
Misschien moet jij je dan maar aanmelden...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hey wil je mijn tekst niet jatten![]()
Over mijn lijkquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:12 schreef kissy het volgende:
[..]
Helaas ik kan het niet meer worden, maar jij zou je misschien nog kunnen aanmelden?![]()
Ik ook niet maar kan het me wel voorstellen, want je kan nergens heen, huis is klein, en je ziet elkaar 24/7, wat moet je dan alleen ergens een boek lezen ?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:24 schreef crohntje het volgende:
Toch hebben ze allemaal een bord voor hun kop hoor. De ene dag elkaar verrot schelden en nu weer samen gezellig pokeren. Ik zou het niet kunnen![]()
Heyyyyyyy.....nope zoeken we op, jij reageerde op mij vorige weekquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zelfs met geld toe zou het me niet lukken....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:24 schreef crohntje het volgende:
Toch hebben ze allemaal een bord voor hun kop hoor. De ene dag elkaar verrot schelden en nu weer samen gezellig pokeren. Ik zou het niet kunnen![]()
Hoezo niet ? DGK-REDACTIE heeft me deze week nog aangeraden het gewoon nog een keer te proberen, dus 1 afwijzing wil niet zeggen dat je niet meer kunt proberen.....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:12 schreef kissy het volgende:
[..]
Helaas ik kan het niet meer worden, maar jij zou je misschien nog kunnen aanmelden?![]()
Zijn 'holmaatjes' kunnen er elk moment aankomenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:31 schreef ruby het volgende:
Staat Bartje nou in z'n eentje te draaien? Ik neem aan dat z'n holmaatjes nog niet terug zijn?
Ik ga effe checken op nu.nl of er geen incidenten zijn geweest in Scheveningen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zijn 'holmaatjes' kunnen er elk moment aankomen
Ikke niet hoor, hoop heibel met mijn man erom gehad, halve dag kwijt daar, en een heel Fokforum wat tegen mij is, maar toch bedankt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:32 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Hoezo niet ? DGK-REDACTIE heeft me deze week nog aangeraden het gewoon nog een keer te proberen, dus 1 afwijzing wil niet zeggen dat je niet meer kunt proberen.....![]()
Even voor de volledigheid: kissy is iemand anders dan kissaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:53 schreef Danny het volgende:
Aan DGK_redactie. De 'bitch' die vrijdag door de selectie is gekomen is kissy. Moest zich om 10 uur melden.
Als die erin komt gaan je kijkcijfers KAPOT kelderen. Ik wil u verzoeken om daar dus nog eens over na te denken. Kastanova is nog prima bereikbaar
Heb jij je ook aangemeld dan?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:36 schreef kissa het volgende:
[..]
Even voor de volledigheid: kissy is iemand anders dan kissa![]()
Wie is er tegen je dan? We testen alleen maar of je beweringen kloppen dat je zo'n brijant zieke tante bent, maar dat valt knap tegenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:35 schreef kissy het volgende:
Ikke niet hoor, hoop heibel met mijn man erom gehad, halve dag kwijt daar, en een heel Fokforum wat tegen mij is, maar toch bedankt.![]()
Boos dat je het niet geworden bent?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:40 schreef kissy het volgende:
Ik kijk niet eens meer, wat een hypocriet zooitje is dat daar zeg!
Nou ik kreeg echt de indruk dat jullie een bloedhekel aan mij hadden....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Wie is er tegen je dan? We testen alleen maar of je beweringen kloppen dat je zo'n brijant zieke tante bent, maar dat valt knap tegen
quote:
Ja, onze namen lijken op elkaar, en als je net als ik heel veel van katten houd, dan hebben we iets gemeen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:43 schreef kissa het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd denkt daaraan....maar onze namen lijken op elkaar, vandaar mijn opmerking.
Waarom denk je dat ik me kissa noem? Dat is Fins voor katquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:45 schreef kissy het volgende:
[..]
Ja, onze namen lijken op elkaar, en als je net als ik heel veel van katten houd, dan hebben we iets gemeen.
Ik alleen van poesjesquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:47 schreef kissa het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik me kissa noem? Dat is Fins voor katIk ben gek op katten en andere dieren
![]()
Heb je er goede recepten voor? Ik hou van lammetjes, gebakken aardappeltjes erbij, hmmmmm!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:47 schreef kissa het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik me kissa noem? Dat is Fins voor katIk ben gek op katten en andere dieren
![]()
Optimist!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:48 schreef ruby het volgende:
't Wordt tijd dat die losers terugkomen. Ik wil al hun spannende verhalen over Belle en het Beest horen.
http://www.richel.org/knoflook/gebakken_poes_met_knoflook.htmquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:51 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je er goede recepten voor? Ik hou van lammetjes, gebakken aardappeltjes erbij, hmmmmm!
Ik wel. Dit is een beetje zompig en saai imo.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:55 schreef avonne het volgende:
kunnen jullie naar Slow Chat, AUB?
Ik ben niet zo geinteresseerd in jullie persoontjes.
On topic
Ik mis Nel en Brian helemaal niet
Noem je dat on-topicquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:55 schreef avonne het volgende:
kunnen jullie naar Slow Chat, AUB?
Ik ben niet zo geinteresseerd in jullie persoontjes.
On topic
Ik mis Nel en Brian helemaal niet
ok, laterquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:58 schreef Danny het volgende:
ik ga zo me nest in. Zit al vanaf half 8 vanmorgen op m'n luie reet (met tussenpozen)
Ik kan je geen ongelijk geven, denk ook niet dat er nog iets spectaculairs gaat gebeuren vannachtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:58 schreef Danny het volgende:
ik ga zo me nest in. Zit al vanaf half 8 vanmorgen op m'n luie reet (met tussenpozen)
Trustequote:Op zondag 14 januari 2007 00:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan je geen ongelijk geven, denk ook niet dat er nog iets spectaculairs gaat gebeuren vannacht
Truste alvast
Truste en nogmaals dank voor je typewerkquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:58 schreef Danny het volgende:
Nee, ik blijf nog heel ffies, wenste Danny nl. welterustenquote:
Ow o.k.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, ik blijf nog heel ffies, wenste Danny nl. welterusten
Mag niet van Avonne, is OT en moet in de slow chatquote:Op zondag 14 januari 2007 00:00 schreef crohntje het volgende:
Zullen we een liedje gaan zingen?
Ik begin wel; Eerste couplet...ik heb een potje met vet..
[COS #128] Vrijdag, personeelsuitjequote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn hele familie heeft meer dan 1 huisdier, zelf heb ik 2 katten en 2 honden, en hou ook van andere dieren, maar vol is vol.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:47 schreef kissa het volgende:
[..]
![]()
al op de tafel gezetquote:Op zondag 14 januari 2007 00:03 schreef kissa het volgende:
[..]
Mag niet van Avonne, is OT en moet in de slow chat![]()
Ik heb ook twee katten en twee hondenquote:Op zondag 14 januari 2007 00:06 schreef kissy het volgende:
[..]
Mijn hele familie heeft meer dan 1 huisdier, zelf heb ik 2 katten en 2 honden, en hou ook van andere dieren, maar vol is vol.
Jammerquote:Op zondag 14 januari 2007 00:03 schreef kissa het volgende:
[..]
Mag niet van Avonne, is OT en moet in de slow chat![]()
Weet ik niet meer, maar zijn dus 2 zielen en één gedachte geweest.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:04 schreef Miraaa het volgende:
[..]
[COS #128] Vrijdag, personeelsuitje
Dan weet ik niet wanneer jij het heb gezegt ??![]()
(Zie 16.32 uur)
iemand ?quote:Op zondag 14 januari 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
Hebben Huub en Syl al de rest van de kaarten gekregen ?
Das tacktiek.......zo blijf je langer in het huis, zonder je doelen te halen.quote:
Om te piknikkenquote:Op zondag 14 januari 2007 00:09 schreef Mr_Baus het volgende:
Brain en NL zullen op de terugweg wel ergens gestopt zijn op een parkeerplaats langs de snelweg
Oke, maar mij niet meer van pikken beschuldigen danquote:Op zondag 14 januari 2007 00:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, maar zijn dus 2 zielen en één gedachte geweest.![]()
Nou ja zeg, dat is toevallig!quote:Op zondag 14 januari 2007 00:07 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik heb ook twee katten en twee honden
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 14 januari 2007 00:11 schreef kleinzusje het volgende:
Bong thx
Ze wil alleen maar chips omdat ik nu ook chips heb. Jaloers kreng.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:07 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Das tacktiek.......zo blijf je langer in het huis, zonder je doelen te halen.![]()
Klote...quote:Op zondag 14 januari 2007 00:11 schreef kissy het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat is toevallig!
Ik noem mezelf Kissy omdat vorig jaar één of andere malloot (waarschijnlijk postbode) de poort niet goed heeft dicht gedaan waardoor mijn kat "Kissy" werd doodgereden, heel triest allemaal.
Heb nu wel een superlieve "vervangster" voor haar, maar Kiss gaat nooit meer uit mijn hoofd.
Wel heel erg off-topic dit, maar ja, ik ga er nu toch vandoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |