Optimist!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:48 schreef ruby het volgende:
't Wordt tijd dat die losers terugkomen. Ik wil al hun spannende verhalen over Belle en het Beest horen.
http://www.richel.org/knoflook/gebakken_poes_met_knoflook.htmquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:51 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je er goede recepten voor? Ik hou van lammetjes, gebakken aardappeltjes erbij, hmmmmm!
Ik wel. Dit is een beetje zompig en saai imo.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:55 schreef avonne het volgende:
kunnen jullie naar Slow Chat, AUB?
Ik ben niet zo geinteresseerd in jullie persoontjes.
On topic
Ik mis Nel en Brian helemaal niet
Noem je dat on-topicquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:55 schreef avonne het volgende:
kunnen jullie naar Slow Chat, AUB?
Ik ben niet zo geinteresseerd in jullie persoontjes.
On topic
Ik mis Nel en Brian helemaal niet
ok, laterquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:58 schreef Danny het volgende:
ik ga zo me nest in. Zit al vanaf half 8 vanmorgen op m'n luie reet (met tussenpozen)
Ik kan je geen ongelijk geven, denk ook niet dat er nog iets spectaculairs gaat gebeuren vannachtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:58 schreef Danny het volgende:
ik ga zo me nest in. Zit al vanaf half 8 vanmorgen op m'n luie reet (met tussenpozen)
Trustequote:Op zondag 14 januari 2007 00:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan je geen ongelijk geven, denk ook niet dat er nog iets spectaculairs gaat gebeuren vannacht
Truste alvast
Truste en nogmaals dank voor je typewerkquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:58 schreef Danny het volgende:
Nee, ik blijf nog heel ffies, wenste Danny nl. welterustenquote:
Ow o.k.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, ik blijf nog heel ffies, wenste Danny nl. welterusten
Mag niet van Avonne, is OT en moet in de slow chatquote:Op zondag 14 januari 2007 00:00 schreef crohntje het volgende:
Zullen we een liedje gaan zingen?
Ik begin wel; Eerste couplet...ik heb een potje met vet..
[COS #128] Vrijdag, personeelsuitjequote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hey wil je mijn tekst niet jatten![]()
Mijn hele familie heeft meer dan 1 huisdier, zelf heb ik 2 katten en 2 honden, en hou ook van andere dieren, maar vol is vol.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:47 schreef kissa het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik me kissa noem? Dat is Fins voor katIk ben gek op katten en andere dieren
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |