Nou ik kreeg echt de indruk dat jullie een bloedhekel aan mij hadden....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Wie is er tegen je dan? We testen alleen maar of je beweringen kloppen dat je zo'n brijant zieke tante bent, maar dat valt knap tegen
quote:
Ja, onze namen lijken op elkaar, en als je net als ik heel veel van katten houd, dan hebben we iets gemeen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:43 schreef kissa het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd denkt daaraan....maar onze namen lijken op elkaar, vandaar mijn opmerking.
Waarom denk je dat ik me kissa noem? Dat is Fins voor katquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:45 schreef kissy het volgende:
[..]
Ja, onze namen lijken op elkaar, en als je net als ik heel veel van katten houd, dan hebben we iets gemeen.
Ik alleen van poesjesquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:47 schreef kissa het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik me kissa noem? Dat is Fins voor katIk ben gek op katten en andere dieren
![]()
Heb je er goede recepten voor? Ik hou van lammetjes, gebakken aardappeltjes erbij, hmmmmm!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:47 schreef kissa het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik me kissa noem? Dat is Fins voor katIk ben gek op katten en andere dieren
![]()
Optimist!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:48 schreef ruby het volgende:
't Wordt tijd dat die losers terugkomen. Ik wil al hun spannende verhalen over Belle en het Beest horen.
http://www.richel.org/knoflook/gebakken_poes_met_knoflook.htmquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:51 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je er goede recepten voor? Ik hou van lammetjes, gebakken aardappeltjes erbij, hmmmmm!
Ik wel. Dit is een beetje zompig en saai imo.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:55 schreef avonne het volgende:
kunnen jullie naar Slow Chat, AUB?
Ik ben niet zo geinteresseerd in jullie persoontjes.
On topic
Ik mis Nel en Brian helemaal niet
Noem je dat on-topicquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:55 schreef avonne het volgende:
kunnen jullie naar Slow Chat, AUB?
Ik ben niet zo geinteresseerd in jullie persoontjes.
On topic
Ik mis Nel en Brian helemaal niet
ok, laterquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:58 schreef Danny het volgende:
ik ga zo me nest in. Zit al vanaf half 8 vanmorgen op m'n luie reet (met tussenpozen)
Ik kan je geen ongelijk geven, denk ook niet dat er nog iets spectaculairs gaat gebeuren vannachtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:58 schreef Danny het volgende:
ik ga zo me nest in. Zit al vanaf half 8 vanmorgen op m'n luie reet (met tussenpozen)
Trustequote:Op zondag 14 januari 2007 00:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan je geen ongelijk geven, denk ook niet dat er nog iets spectaculairs gaat gebeuren vannacht
Truste alvast
Truste en nogmaals dank voor je typewerkquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:58 schreef Danny het volgende:
Nee, ik blijf nog heel ffies, wenste Danny nl. welterustenquote:
Ow o.k.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, ik blijf nog heel ffies, wenste Danny nl. welterusten
Mag niet van Avonne, is OT en moet in de slow chatquote:Op zondag 14 januari 2007 00:00 schreef crohntje het volgende:
Zullen we een liedje gaan zingen?
Ik begin wel; Eerste couplet...ik heb een potje met vet..
[COS #128] Vrijdag, personeelsuitjequote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hey wil je mijn tekst niet jatten![]()
Mijn hele familie heeft meer dan 1 huisdier, zelf heb ik 2 katten en 2 honden, en hou ook van andere dieren, maar vol is vol.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:47 schreef kissa het volgende:
[..]
![]()
al op de tafel gezetquote:Op zondag 14 januari 2007 00:03 schreef kissa het volgende:
[..]
Mag niet van Avonne, is OT en moet in de slow chat![]()
Ik heb ook twee katten en twee hondenquote:Op zondag 14 januari 2007 00:06 schreef kissy het volgende:
[..]
Mijn hele familie heeft meer dan 1 huisdier, zelf heb ik 2 katten en 2 honden, en hou ook van andere dieren, maar vol is vol.
Jammerquote:Op zondag 14 januari 2007 00:03 schreef kissa het volgende:
[..]
Mag niet van Avonne, is OT en moet in de slow chat![]()
Weet ik niet meer, maar zijn dus 2 zielen en één gedachte geweest.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:04 schreef Miraaa het volgende:
[..]
[COS #128] Vrijdag, personeelsuitje
Dan weet ik niet wanneer jij het heb gezegt ??![]()
(Zie 16.32 uur)
iemand ?quote:Op zondag 14 januari 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
Hebben Huub en Syl al de rest van de kaarten gekregen ?
Das tacktiek.......zo blijf je langer in het huis, zonder je doelen te halen.quote:
Om te piknikkenquote:Op zondag 14 januari 2007 00:09 schreef Mr_Baus het volgende:
Brain en NL zullen op de terugweg wel ergens gestopt zijn op een parkeerplaats langs de snelweg
Oke, maar mij niet meer van pikken beschuldigen danquote:Op zondag 14 januari 2007 00:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, maar zijn dus 2 zielen en één gedachte geweest.![]()
Nou ja zeg, dat is toevallig!quote:Op zondag 14 januari 2007 00:07 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik heb ook twee katten en twee honden
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 14 januari 2007 00:11 schreef kleinzusje het volgende:
Bong thx
Ze wil alleen maar chips omdat ik nu ook chips heb. Jaloers kreng.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:07 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Das tacktiek.......zo blijf je langer in het huis, zonder je doelen te halen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |