Ik ga effe checken op nu.nl of er geen incidenten zijn geweest in Scheveningen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zijn 'holmaatjes' kunnen er elk moment aankomen
Ikke niet hoor, hoop heibel met mijn man erom gehad, halve dag kwijt daar, en een heel Fokforum wat tegen mij is, maar toch bedankt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:32 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Hoezo niet ? DGK-REDACTIE heeft me deze week nog aangeraden het gewoon nog een keer te proberen, dus 1 afwijzing wil niet zeggen dat je niet meer kunt proberen.....![]()
Even voor de volledigheid: kissy is iemand anders dan kissaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:53 schreef Danny het volgende:
Aan DGK_redactie. De 'bitch' die vrijdag door de selectie is gekomen is kissy. Moest zich om 10 uur melden.
Als die erin komt gaan je kijkcijfers KAPOT kelderen. Ik wil u verzoeken om daar dus nog eens over na te denken. Kastanova is nog prima bereikbaar
Heb jij je ook aangemeld dan?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:36 schreef kissa het volgende:
[..]
Even voor de volledigheid: kissy is iemand anders dan kissa![]()
Wie is er tegen je dan? We testen alleen maar of je beweringen kloppen dat je zo'n brijant zieke tante bent, maar dat valt knap tegenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:35 schreef kissy het volgende:
Ikke niet hoor, hoop heibel met mijn man erom gehad, halve dag kwijt daar, en een heel Fokforum wat tegen mij is, maar toch bedankt.![]()
Boos dat je het niet geworden bent?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:40 schreef kissy het volgende:
Ik kijk niet eens meer, wat een hypocriet zooitje is dat daar zeg!
Nou ik kreeg echt de indruk dat jullie een bloedhekel aan mij hadden....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Wie is er tegen je dan? We testen alleen maar of je beweringen kloppen dat je zo'n brijant zieke tante bent, maar dat valt knap tegen
quote:
Ja, onze namen lijken op elkaar, en als je net als ik heel veel van katten houd, dan hebben we iets gemeen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:43 schreef kissa het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd denkt daaraan....maar onze namen lijken op elkaar, vandaar mijn opmerking.
Waarom denk je dat ik me kissa noem? Dat is Fins voor katquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:45 schreef kissy het volgende:
[..]
Ja, onze namen lijken op elkaar, en als je net als ik heel veel van katten houd, dan hebben we iets gemeen.
Ik alleen van poesjesquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:47 schreef kissa het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik me kissa noem? Dat is Fins voor katIk ben gek op katten en andere dieren
![]()
Heb je er goede recepten voor? Ik hou van lammetjes, gebakken aardappeltjes erbij, hmmmmm!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:47 schreef kissa het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik me kissa noem? Dat is Fins voor katIk ben gek op katten en andere dieren
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |