Is dit een puzzle?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:06 schreef kissy het volgende:
Dat is dan weer een beetje dom.....
Helaas ik kan het niet meer worden, maar jij zou je misschien nog kunnen aanmelden?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:10 schreef Miraaa het volgende:
Met Natasia af te bekken krijg je der niet mee uit de kooi, psychologisch is het gewoon een labiele onstabiele vrouw.
Dat is dus precies de kant die je moet pakken met je opmerkingen, dus zoals ik al eerder aangaf,......wordt je verrot gescholden....."dat moet je tegen wilgo zeggen, als hij zijn tweede vrouw ligt te wippen"....Bam Nats door het lint en jij lol.
Hey wil je mijn tekst niet jattenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:10 schreef Miraaa het volgende:
Met Natasia af te bekken krijg je der niet mee uit de kooi, psychologisch is het gewoon een labiele onstabiele vrouw.
Dat is dus precies de kant die je moet pakken met je opmerkingen, dus zoals ik al eerder aangaf,......wordt je verrot gescholden....."dat moet je tegen wilgo zeggen, als hij zijn tweede vrouw ligt te wippen"....Bam Nats door het lint en jij lol.
Misschien moet jij je dan maar aanmelden...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hey wil je mijn tekst niet jatten![]()
Over mijn lijkquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:12 schreef kissy het volgende:
[..]
Helaas ik kan het niet meer worden, maar jij zou je misschien nog kunnen aanmelden?![]()
Ik ook niet maar kan het me wel voorstellen, want je kan nergens heen, huis is klein, en je ziet elkaar 24/7, wat moet je dan alleen ergens een boek lezen ?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:24 schreef crohntje het volgende:
Toch hebben ze allemaal een bord voor hun kop hoor. De ene dag elkaar verrot schelden en nu weer samen gezellig pokeren. Ik zou het niet kunnen![]()
Heyyyyyyy.....nope zoeken we op, jij reageerde op mij vorige weekquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hey wil je mijn tekst niet jatten![]()
Zelfs met geld toe zou het me niet lukken....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:24 schreef crohntje het volgende:
Toch hebben ze allemaal een bord voor hun kop hoor. De ene dag elkaar verrot schelden en nu weer samen gezellig pokeren. Ik zou het niet kunnen![]()
Hoezo niet ? DGK-REDACTIE heeft me deze week nog aangeraden het gewoon nog een keer te proberen, dus 1 afwijzing wil niet zeggen dat je niet meer kunt proberen.....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:12 schreef kissy het volgende:
[..]
Helaas ik kan het niet meer worden, maar jij zou je misschien nog kunnen aanmelden?![]()
Zijn 'holmaatjes' kunnen er elk moment aankomenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:31 schreef ruby het volgende:
Staat Bartje nou in z'n eentje te draaien? Ik neem aan dat z'n holmaatjes nog niet terug zijn?
Ik ga effe checken op nu.nl of er geen incidenten zijn geweest in Scheveningen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zijn 'holmaatjes' kunnen er elk moment aankomen
Ikke niet hoor, hoop heibel met mijn man erom gehad, halve dag kwijt daar, en een heel Fokforum wat tegen mij is, maar toch bedankt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:32 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Hoezo niet ? DGK-REDACTIE heeft me deze week nog aangeraden het gewoon nog een keer te proberen, dus 1 afwijzing wil niet zeggen dat je niet meer kunt proberen.....![]()
Even voor de volledigheid: kissy is iemand anders dan kissaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:53 schreef Danny het volgende:
Aan DGK_redactie. De 'bitch' die vrijdag door de selectie is gekomen is kissy. Moest zich om 10 uur melden.
Als die erin komt gaan je kijkcijfers KAPOT kelderen. Ik wil u verzoeken om daar dus nog eens over na te denken. Kastanova is nog prima bereikbaar
Heb jij je ook aangemeld dan?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:36 schreef kissa het volgende:
[..]
Even voor de volledigheid: kissy is iemand anders dan kissa![]()
Wie is er tegen je dan? We testen alleen maar of je beweringen kloppen dat je zo'n brijant zieke tante bent, maar dat valt knap tegenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:35 schreef kissy het volgende:
Ikke niet hoor, hoop heibel met mijn man erom gehad, halve dag kwijt daar, en een heel Fokforum wat tegen mij is, maar toch bedankt.![]()
Boos dat je het niet geworden bent?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:40 schreef kissy het volgende:
Ik kijk niet eens meer, wat een hypocriet zooitje is dat daar zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |