Nah niet dankzij ze zal het met beide handen aanpakken natuurlijk dat welquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
Dankzij haar "andere zus".
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
Dankzij haar "andere zus".
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:59 schreef Flyduck het volgende:
DGK_REDACTIE was is precies jou redactie rol in het geheel van de werksferen als zodoende die heersen binnen het geheel?
Opgezette klieren is meestal het eerste symptoom van HIV.....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:59 schreef Danny het volgende:
Een bultje?
Ze zal toch geen kanker hebben????
Ze word nog een hypochonder ook.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:59 schreef Danny het volgende:
Een bultje?
Nee joh, die stembanden zijn door al dat gegil wat gemuteerd en doorgeschoten.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:59 schreef Danny het volgende:
Een bultje?
Die zus liegt dus dat ze barst.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:57 schreef F04 het volgende:
Volgens Natasia's zijn zus is dat de brief niet gedetailleerd op I-net gezet.
ow gelukkig, ik zou niet willen dat ze kanker had namelijk...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:01 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Opgezette klieren is meestal het eerste symptoom van HIV.....![]()
scherp....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:03 schreef Danny het volgende:
[..]
ow gelukkig, ik zou niet willen dat ze kanker had namelijk...
nee hoor, ga je gang.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:05 schreef Meneermax het volgende:
Danny, heb jij bezwaar als ik op Mamjo wat linkjes naar die brief plaats, waaronder Fok?
Ehm, ik kom er net achter dat ik afgezien van Mamjo, alleen maar Fok ken als briefeigenaar. Nog meer sites?quote:
Ze heeft voor haar eerste telefoontje 50 cp's van Nena geleend en nu 50 cp's van brian geleend (liegt ze want ze heeft ze niet in de bak gedaan).quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:50 schreef mootie het volgende:
Waar haalt ze al die cpunten toch vandaan, ze belt constant.
mamjo heeft de brief letter voor letter van mij overgenomen. nowlive.eu/info ook iigquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:08 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Ehm, ik kom er net achter dat ik afgezien van Mamjo, alleen maar Fok ken als briefeigenaar. Nog meer sites?
Ze heeft ze na afloop in de bak gedaan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:09 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze heeft voor haar eerste telefoontje 50 cp's van Nena geleend en nu 50 cp's van brian geleend (liegt ze want ze heeft ze niet in de bak gedaan).
Erger vind ik dat ze dus duidelijk een voorkeursbehandeling krijgt. De regel is dat je maar 1 keer per 24 uur mag bellen.
En die zus spoort echt niet, die vindt Wilgo dus echt niets waard, ze heeft die vent niet nodig is de gedachte. Day heeft er al eerder iets over geschreven, maar ik vind dat dus echt respectloos naar Wilgo, als ze 'm nodig heeft voor haar kindjes is het goed en vinden die zussen het ook ok, maar als hij ook eens voet bij stuk houdt moet hij niet zeiken en opzodemieteren. Bah.
he... veel beloven, weinig geven doet de gekken in hoop levenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:19 schreef Danny het volgende:
misschien is ze wel gewoon 24 uur aan het aanvragen...
Het is echt saai daar.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:21 schreef Meneermax het volgende:
Beetje saaie boel he? Kan er niet iemand ff een lawinepijl over de schutting flikkeren ofzo? Beetje aktie!
In tegenstelling tot die banners met "het laatste nieuws".quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:14 schreef F04 het volgende:
Fok heeft ook altijd 't laatste DGK neiuws hé
Als ze niet plat liggen vanwege een DOS-aanvalquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:14 schreef F04 het volgende:
Fok heeft ook altijd 't laatste DGK neiuws hé
Ik bedoel screen caps en DGK talk.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot die banners met "het laatste nieuws".
Die zijn meestal 2 dagen oud.
Ontopic: uhhhhhhhhh, er gebeurt niks.
als in 'x-factor' bedoel ik dan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:35 schreef Danny het volgende:
kan er niet één stream even GEEN rtl4 reclame uitzenden?
misschien verdient talpa er nog wat meequote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:35 schreef Danny het volgende:
kan er niet één stream even GEEN rtl4 reclame uitzenden?
wie wel?!?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:37 schreef schizolientje het volgende:
Ze kijken ook nooit naar Talpa/tien
Mooi om te zien hoe ze meeleeft. Ze zit weer een stuk beter in haar vel gelukkig!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:37 schreef Danny het volgende:
1 stream fulltime op Nena is wel ok trouwens
Goh hee...allebei lang blond haar!!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:36 schreef Meneermax het volgende:
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/1/1215363188.jpg]afbeelding][/URL]
Familie?
Als ze dat gaan verplichten krijg je misschien wel vrijwillige exitsquote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Goh hee...allebei lang blond haar!!![]()
www.hansanders.nl/quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:41 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Ik vind ze wel iets van elkaar weg hebben.
Censuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, dan wordt het kijken naar de streams wel heel erg saai en dan haken er nog meer mensen af. Ik ben trouwens wel benieuwd naar de belevenissen van Brain en de enge man, ik denk dat geen hond ze kent en ze echt voor paal staan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:48 schreef F04 het volgende:
[[url=http://www.imagebee.org/thumbs/1817ScreenShot020.jpg]afbeelding][/URL]
Bart wil de optredes van het o zo spannende X factor terugkijken, en gaat direct achter de computer zitten.
Deze keer geen camera die achter zijn rug meekijkt.
Mss was de tijd al op die ze hadden om tv te mogen kijken?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom mogen ze weekend miljonairs niet zien?
Steken sommigen misschien nog iets van op.
ze mogen maar een half uur tv per dag kijken. x-factor duurde anderhalf uur dus ze moeten niet zeiken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom mogen ze weekend miljonairs niet zien?
Steken sommigen misschien nog iets van op.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:51 schreef Danny het volgende:
ze kunnen toch een Nena gangbang houden?
ze hebben denk ik gespaard, ze mogen namelijk sparen tot max 2uur tvquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:51 schreef Danny het volgende:
[..]
ze mogen maar een half uur tv per dag kijken. x-factor duurde anderhalf uur dus ze moeten niet zeiken.
ze hadden anderhalf uur gespaardquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:51 schreef Danny het volgende:
[..]
ze mogen maar een half uur tv per dag kijken. x-factor duurde anderhalf uur dus ze moeten niet zeiken.
Kan dat ook al? Ik dacht ze voor de borsten en de buikcorrectie ging.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:55 schreef F04 het volgende:
Natasia heeft volgens mij de benen genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |