Nee hoor, als ze nu al zonder camera's met 'm mag lullen dan wil de redactie haar niet het huis uit hebben. Die hebben dus gewoon een regeling getroffen, alles komt goed tussen Wilgo en Natasia, Natasia blijft en het concept is aardig om zeep. Jammer.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:02 schreef Peter6000 het volgende:
En weer Natasia`s suggestie dat ze misschien na dat gesprek de conclusie trekt haar 24 uur aan te vragen.
Goed punt maar wie zal daar in het huis aan denken. We gaat er aan haar punten lenen, zelf zal ze niet veel meer hebben na al dat getelefoneerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe kan ze beloven dat ze de punten teruggeeft? Als ze er misschien uit gaat.
Duidelijk een teken dat ze gewoon blijft.
Misschien zet de redactie per ongeluk de geluidsknop aan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:04 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee hoor, als ze nu al zonder camera's met 'm mag lullen dan wil de redactie haar niet het huis uit hebben. Die hebben dus gewoon een regeling getroffen, alles komt goed tussen Wilgo en Natasia, Natasia blijft en het concept is aardig om zeep. Jammer.
En de camara's er bijquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Misschien zet de redactie per ongeluk de geluidsknop aan.![]()
Hieruit blijkt wel weer dat de redactie haar dus absoluut niet kwijt wil, en dus afwijkt van de normale gang van zakenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:06 schreef snkr-xxx het volgende:
Als het echt zonder camera's is, vind ik het ontzettend debiel. Dat gaat tegen alle principes van het concept in. Ze had kunnen kiezen, naar huis of Wilgo daar met camera's. Wilgo had daar vast niet meeingestemd dus ze had gewoon naar huis gemoeten.
Pff wat een teleurstelling weer.
We doen te veel over haar praten.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hieruit blijkt wel weer dat de redactie haar dus absoluut niet kwijt wil, en dus afwijkt van de normale gang van zaken
dan krijg je hetzelfde gezeik als in BB, alleen saaie bewoners die over blijvenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:07 schreef Lieve het volgende:
WAAROM MOGEN WIJ GEEN BEWONERS DISKWALIFICEREN???? ERUIT STEMMEN?????
omdat het dan een kutprogramma wordt. Maar goed, als ze mensen voor gaan trekken en hun eigen concept verneuken dan wordt 't alsnog een kutprogramma.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:07 schreef Lieve het volgende:
WAAROM MOGEN WIJ GEEN BEWONERS DISKWALIFICEREN???? ERUIT STEMMEN?????
Het zou zo'n ontzettende anti-climax zijn als ze EINDELIJK oprot en wij het niet kunnen zien!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:10 schreef CHAOS_ het volgende:
Of Wilgo mag komen om haar aan haar nep haar eruit te trekken, omdat hij voet bij stuk houdt en haar gewoon meeneemt, kost alleen nog maals 150 punten, heeft de rest ook minder punten over, want die kan ze nooit meer terug betalen.
Leugenaar. je blijft toch wel kijken, juist als natasia er in blijft.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:08 schreef Danny het volgende:
Dit maakt voor mij het programma echt een heel stuk minder interessant. Als iemand met een dilemma komt te zitten dan gaan toch gewoon de regels overboord en wordt alles op alles gesteld om ze te paaien?
Meerdere telefoontjes binnen 24 uur? Doen we joh!
Geen camera's erbij? No problem!
BAH. Juist die rechtlijnigheid maakte DGK leuk. Je weet als kijker waar je aan toe bent en je weet als miljonair waar je aan toe bent. Nou ja, wist.
Kennelijk is gewoon alles mogelijk.
Voor mij zijn dit soort dingen echt reden om af te haken.
Jammer hoor, dit.
dit hele verhaal is al een tijdje zo, bewoners die 'offline' gesprekken kunnen voeren en worden aangemoedigd om zich op een bepaalde manier te gaan gedragen en nog meer van die poespas wat het minder leuk maakt (of misschien leuker maar dat zullen we nooit weten)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:08 schreef Danny het volgende:
Dit maakt voor mij het programma echt een heel stuk minder interessant. Als iemand met een dilemma komt te zitten dan gaan toch gewoon de regels overboord en wordt alles op alles gesteld om ze te paaien?
Meerdere telefoontjes binnen 24 uur? Doen we joh!
Geen camera's erbij? No problem!
BAH. Juist die rechtlijnigheid maakte DGK leuk. Je weet als kijker waar je aan toe bent en je weet als miljonair waar je aan toe bent. Nou ja, wist.
Kennelijk is gewoon alles mogelijk.
Voor mij zijn dit soort dingen echt reden om af te haken.
Jammer hoor, dit.
Ze rot niet op. De anti-climax is al dat de camera's uit gaan. Echt een onvoorstelbaar debiele zet van de redactie. Niveautje Hummiequote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:11 schreef snkr-xxx het volgende:
Het zou zo'n ontzettende anti-climax zijn als ze EINDELIJK oprot en wij het niet kunnen zien!![]()
Ja. Tuurlijk.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Morgen om 17:00 uur komt Wilgo. En hij mag beslissen of ze mee gaat of niet.
Als ik het niet leuk meer vind kijk ik niet meer, daar ben ik vrij simpel in.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:12 schreef dieenebart het volgende:
Leugenaar. je blijft toch wel kijken, juist als natasia er in blijft.![]()
offline gesprekken tussen redactie en bewoner prima, maar tussen bewoner en anderen??quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:12 schreef Fikkert het volgende:
[..]
dit hele verhaal is al een tijdje zo, bewoners die 'offline' gesprekken kunnen voeren en worden aangemoedigd om zich op een bepaalde manier te gaan gedragen en nog meer van die poespas wat het minder leuk maakt (of misschien leuker maar dat zullen we nooit weten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |