Waren er wel meer hoor die net zo gebekt waren als Kastanova, maar ze willen woman to woman.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:39 schreef Danny het volgende:
[..]
Mja, en dan IS er iemand die haar makkelijk aan zou kunnen (Kastanova), maar dan laten ze 'm niet doorgaan. Ze willen dus gewoon een watje hebben, want Natasia moet het niet te moeilijk krijgen in het huis natuurlijk...
idd Bull-shitquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:37 schreef farceman het volgende:
Snap ook niet dat ze niemand kunnen casten die een beetje tegengas durft te geven aan die zwarte duivelin. Alles wat ze zegt wordt voor zoete koek geslikt, wat nu doelen halen?!!
inderdaad, voor DGK had bart nog ooit gedraaid, zoiets leer je niet in 5 minuten, hij gaat wel vooruitquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:40 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja idd.. hij is wel een stuk vooruit gegaan.. kan teminste een beetje plaatjes inmixen. en gelijk zetten das Brain nog niet gelukt![]()
nog gekker dan huubquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:41 schreef Miraaa het volgende:
[..]
nee, ik wil dat ze zelf gaat en een nieuwe die nog gekker is dan Huub.![]()
Bedoel meer netjes gezegt......ongeremderquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:45 schreef Fikkert het volgende:
[..]
nog gekker dan huub, nou nou wat is het toch een gekke ondeugende kabouter
.. NOT
Ja en dan gaat die persoon het huis in en word net zo slappeling als NL.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:43 schreef kissy het volgende:
[..]
Waren er wel meer hoor die net zo gebekt waren als Kastanova, maar ze willen woman to woman.
Gaat vast heel erg leuk worden, en genieten natuurlijk!
aangezien je blijft hinten dat jij erin gaat vrees ik het ergste. niet alleen blijft zij nu, maar ze krijgt er nog een gewillig slachtoffer bij. De enige die opgewassen is tegen Natasia in dat huis is momenteel Sylvia en als jij de volgende bewoner gaat zijn die Natasia tegengas moet gaan geven dan komen we er écht niet. Of je moet in het echt opeens WEL gevat uit de hoek kunnen komen natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:43 schreef kissy het volgende:
Waren er wel meer hoor die net zo gebekt waren als Kastanova, maar ze willen woman to woman.
Gaat vast heel erg leuk worden, en genieten natuurlijk!
Ik denk dat het grootste deel van de bewoners haar eigenlijk wel weg willen hebben, dus die nieuwe krijgt het echt niet zo moeilijk hoor.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en dan gaat die persoon het huis in en word net zo slappeling als NL.
de grootsten durven ze dan ineens niet meer te pakken, anders liggen ze eruit.
dan geef je ze toch 1 maand imuniteit, dan hebben ze dus 2 maanden of iets minder ligt aan de dag binnen binnenkomstquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en dan gaat die persoon het huis in en word net zo slappeling als NL.
de grootsten durven ze dan ineens niet meer te pakken, anders liggen ze eruit.
Ik denk dat ik nog te lief zou zijn voor haar, krijg dan toch wel medelijden, of nog erger krijg er spijt van als ik echt verrot zou gaan doen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:49 schreef Danny het volgende:
[..]
aangezien je blijft hinten dat jij erin gaat vrees ik het ergste. niet alleen blijft zij nu, maar ze krijgt er nog een gewillig slachtoffer bij. De enige die opgewassen is tegen Natasia in dat huis is momenteel Sylvia en als jij de volgende bewoner gaat zijn die Natasia tegengas moet gaan geven dan komen we er écht niet. Of je moet in het echt opeens WEL gevat uit de hoek kunnen komen natuurlijk.
Ben bang van wel.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:50 schreef kissy het volgende:
[..]
Ik denk dat het grootste deel van de bewoners haar eigenlijk wel weg willen hebben, dus die nieuwe krijgt het echt niet zo moeilijk hoor.
Gewoon Natas goed afbekken, goed voor de kijkcijfers!
Komt helemaal goed.![]()
het kan ook een goede vriendin of zus van haar zijn bedenk ik me. Ook in dat geval geldt; NIET DOEN!!!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:53 schreef Danny het volgende:
Aan DGK_redactie. De 'bitch' die vrijdag door de selectie is gekomen is kissy. Moest zich om 10 uur melden.
Als die erin komt gaan je kijkcijfers KAPOT kelderen. Ik wil u verzoeken om daar dus nog eens over na te denken. Kastanova is nog prima bereikbaar
De bewoners wel, maar de redactie niet en die beslist!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:50 schreef kissy het volgende:
[..]
Ik denk dat het grootste deel van de bewoners haar eigenlijk wel weg willen hebben, dus die nieuwe krijgt het echt niet zo moeilijk hoor.
Gewoon Natas goed afbekken, goed voor de kijkcijfers!
Komt helemaal goed.![]()
Ach, mijn zus is juist zo'n lieverd, die zou de eerste dag al snikkend haar man gaan bellen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:54 schreef Danny het volgende:
[..]
het kan ook een goede vriendin of zus van haar zijn bedenk ik me. Ook in dat geval geldt; NIET DOEN!!!
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:38 schreef Danny het volgende:
[..]
Nena snapt meer dan je denkt. Ik was iig verrast dat ze met één hand in het gips beter piano speelt dan Huub, en dat zonder hiervoor ooit zo'n ding te hebben aangeraakt.
Is dit een puzzle?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:06 schreef kissy het volgende:
Dat is dan weer een beetje dom.....
Helaas ik kan het niet meer worden, maar jij zou je misschien nog kunnen aanmelden?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:10 schreef Miraaa het volgende:
Met Natasia af te bekken krijg je der niet mee uit de kooi, psychologisch is het gewoon een labiele onstabiele vrouw.
Dat is dus precies de kant die je moet pakken met je opmerkingen, dus zoals ik al eerder aangaf,......wordt je verrot gescholden....."dat moet je tegen wilgo zeggen, als hij zijn tweede vrouw ligt te wippen"....Bam Nats door het lint en jij lol.
Hey wil je mijn tekst niet jattenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:10 schreef Miraaa het volgende:
Met Natasia af te bekken krijg je der niet mee uit de kooi, psychologisch is het gewoon een labiele onstabiele vrouw.
Dat is dus precies de kant die je moet pakken met je opmerkingen, dus zoals ik al eerder aangaf,......wordt je verrot gescholden....."dat moet je tegen wilgo zeggen, als hij zijn tweede vrouw ligt te wippen"....Bam Nats door het lint en jij lol.
Misschien moet jij je dan maar aanmelden...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hey wil je mijn tekst niet jatten![]()
Over mijn lijkquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:12 schreef kissy het volgende:
[..]
Helaas ik kan het niet meer worden, maar jij zou je misschien nog kunnen aanmelden?![]()
Ik ook niet maar kan het me wel voorstellen, want je kan nergens heen, huis is klein, en je ziet elkaar 24/7, wat moet je dan alleen ergens een boek lezen ?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:24 schreef crohntje het volgende:
Toch hebben ze allemaal een bord voor hun kop hoor. De ene dag elkaar verrot schelden en nu weer samen gezellig pokeren. Ik zou het niet kunnen![]()
Heyyyyyyy.....nope zoeken we op, jij reageerde op mij vorige weekquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zelfs met geld toe zou het me niet lukken....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:24 schreef crohntje het volgende:
Toch hebben ze allemaal een bord voor hun kop hoor. De ene dag elkaar verrot schelden en nu weer samen gezellig pokeren. Ik zou het niet kunnen![]()
Hoezo niet ? DGK-REDACTIE heeft me deze week nog aangeraden het gewoon nog een keer te proberen, dus 1 afwijzing wil niet zeggen dat je niet meer kunt proberen.....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:12 schreef kissy het volgende:
[..]
Helaas ik kan het niet meer worden, maar jij zou je misschien nog kunnen aanmelden?![]()
Zijn 'holmaatjes' kunnen er elk moment aankomenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:31 schreef ruby het volgende:
Staat Bartje nou in z'n eentje te draaien? Ik neem aan dat z'n holmaatjes nog niet terug zijn?
Ik ga effe checken op nu.nl of er geen incidenten zijn geweest in Scheveningen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zijn 'holmaatjes' kunnen er elk moment aankomen
Ikke niet hoor, hoop heibel met mijn man erom gehad, halve dag kwijt daar, en een heel Fokforum wat tegen mij is, maar toch bedankt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:32 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Hoezo niet ? DGK-REDACTIE heeft me deze week nog aangeraden het gewoon nog een keer te proberen, dus 1 afwijzing wil niet zeggen dat je niet meer kunt proberen.....![]()
Even voor de volledigheid: kissy is iemand anders dan kissaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:53 schreef Danny het volgende:
Aan DGK_redactie. De 'bitch' die vrijdag door de selectie is gekomen is kissy. Moest zich om 10 uur melden.
Als die erin komt gaan je kijkcijfers KAPOT kelderen. Ik wil u verzoeken om daar dus nog eens over na te denken. Kastanova is nog prima bereikbaar
Heb jij je ook aangemeld dan?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:36 schreef kissa het volgende:
[..]
Even voor de volledigheid: kissy is iemand anders dan kissa![]()
Wie is er tegen je dan? We testen alleen maar of je beweringen kloppen dat je zo'n brijant zieke tante bent, maar dat valt knap tegenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:35 schreef kissy het volgende:
Ikke niet hoor, hoop heibel met mijn man erom gehad, halve dag kwijt daar, en een heel Fokforum wat tegen mij is, maar toch bedankt.![]()
Boos dat je het niet geworden bent?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:40 schreef kissy het volgende:
Ik kijk niet eens meer, wat een hypocriet zooitje is dat daar zeg!
Nou ik kreeg echt de indruk dat jullie een bloedhekel aan mij hadden....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Wie is er tegen je dan? We testen alleen maar of je beweringen kloppen dat je zo'n brijant zieke tante bent, maar dat valt knap tegen
quote:
Ja, onze namen lijken op elkaar, en als je net als ik heel veel van katten houd, dan hebben we iets gemeen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:43 schreef kissa het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd denkt daaraan....maar onze namen lijken op elkaar, vandaar mijn opmerking.
Waarom denk je dat ik me kissa noem? Dat is Fins voor katquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:45 schreef kissy het volgende:
[..]
Ja, onze namen lijken op elkaar, en als je net als ik heel veel van katten houd, dan hebben we iets gemeen.
Ik alleen van poesjesquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:47 schreef kissa het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik me kissa noem? Dat is Fins voor katIk ben gek op katten en andere dieren
![]()
Heb je er goede recepten voor? Ik hou van lammetjes, gebakken aardappeltjes erbij, hmmmmm!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:47 schreef kissa het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik me kissa noem? Dat is Fins voor katIk ben gek op katten en andere dieren
![]()
Optimist!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:48 schreef ruby het volgende:
't Wordt tijd dat die losers terugkomen. Ik wil al hun spannende verhalen over Belle en het Beest horen.
http://www.richel.org/knoflook/gebakken_poes_met_knoflook.htmquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:51 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je er goede recepten voor? Ik hou van lammetjes, gebakken aardappeltjes erbij, hmmmmm!
Ik wel. Dit is een beetje zompig en saai imo.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:55 schreef avonne het volgende:
kunnen jullie naar Slow Chat, AUB?
Ik ben niet zo geinteresseerd in jullie persoontjes.
On topic
Ik mis Nel en Brian helemaal niet
Noem je dat on-topicquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:55 schreef avonne het volgende:
kunnen jullie naar Slow Chat, AUB?
Ik ben niet zo geinteresseerd in jullie persoontjes.
On topic
Ik mis Nel en Brian helemaal niet
ok, laterquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:58 schreef Danny het volgende:
ik ga zo me nest in. Zit al vanaf half 8 vanmorgen op m'n luie reet (met tussenpozen)
Ik kan je geen ongelijk geven, denk ook niet dat er nog iets spectaculairs gaat gebeuren vannachtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:58 schreef Danny het volgende:
ik ga zo me nest in. Zit al vanaf half 8 vanmorgen op m'n luie reet (met tussenpozen)
Trustequote:Op zondag 14 januari 2007 00:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan je geen ongelijk geven, denk ook niet dat er nog iets spectaculairs gaat gebeuren vannacht
Truste alvast
Truste en nogmaals dank voor je typewerkquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:58 schreef Danny het volgende:
Nee, ik blijf nog heel ffies, wenste Danny nl. welterustenquote:
Ow o.k.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, ik blijf nog heel ffies, wenste Danny nl. welterusten
Mag niet van Avonne, is OT en moet in de slow chatquote:Op zondag 14 januari 2007 00:00 schreef crohntje het volgende:
Zullen we een liedje gaan zingen?
Ik begin wel; Eerste couplet...ik heb een potje met vet..
[COS #128] Vrijdag, personeelsuitjequote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn hele familie heeft meer dan 1 huisdier, zelf heb ik 2 katten en 2 honden, en hou ook van andere dieren, maar vol is vol.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:47 schreef kissa het volgende:
[..]
![]()
al op de tafel gezetquote:Op zondag 14 januari 2007 00:03 schreef kissa het volgende:
[..]
Mag niet van Avonne, is OT en moet in de slow chat![]()
Ik heb ook twee katten en twee hondenquote:Op zondag 14 januari 2007 00:06 schreef kissy het volgende:
[..]
Mijn hele familie heeft meer dan 1 huisdier, zelf heb ik 2 katten en 2 honden, en hou ook van andere dieren, maar vol is vol.
Jammerquote:Op zondag 14 januari 2007 00:03 schreef kissa het volgende:
[..]
Mag niet van Avonne, is OT en moet in de slow chat![]()
Weet ik niet meer, maar zijn dus 2 zielen en één gedachte geweest.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:04 schreef Miraaa het volgende:
[..]
[COS #128] Vrijdag, personeelsuitje
Dan weet ik niet wanneer jij het heb gezegt ??![]()
(Zie 16.32 uur)
iemand ?quote:Op zondag 14 januari 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
Hebben Huub en Syl al de rest van de kaarten gekregen ?
Das tacktiek.......zo blijf je langer in het huis, zonder je doelen te halen.quote:
Om te piknikkenquote:Op zondag 14 januari 2007 00:09 schreef Mr_Baus het volgende:
Brain en NL zullen op de terugweg wel ergens gestopt zijn op een parkeerplaats langs de snelweg
Oke, maar mij niet meer van pikken beschuldigen danquote:Op zondag 14 januari 2007 00:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, maar zijn dus 2 zielen en één gedachte geweest.![]()
Nou ja zeg, dat is toevallig!quote:Op zondag 14 januari 2007 00:07 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik heb ook twee katten en twee honden
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 14 januari 2007 00:11 schreef kleinzusje het volgende:
Bong thx
Ze wil alleen maar chips omdat ik nu ook chips heb. Jaloers kreng.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:07 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Das tacktiek.......zo blijf je langer in het huis, zonder je doelen te halen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |