Hij zei het hardop, nadat Nena was weggelopen.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:08 schreef demins het volgende:
Trut? Zei die trut tegen Nena???
Ik weet het niet, maar dat wil in dit geval niet zo veel zeggen.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:05 schreef bosb het volgende:
DGK_REDACTIE, nu je er toch bent, is bij jullie bekend wie de vorige keer de punten gejat heeft (je hoeft niet te vertellen wie, maar alleeen of jullie het weten svp....)
Ok, helder (of niet)quote:Op maandag 15 januari 2007 18:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar dat wil in dit geval niet zo veel zeggen.![]()
dat zegt genoegquote:Op maandag 15 januari 2007 18:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar dat wil in dit geval niet zo veel zeggen.![]()
Zijn ook net echte mensen.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:08 schreef bosb het volgende:
[..]
Ja, erg laf schelden als iemand net wegloopt. Maarja dat is brainless.
Hebben wij elkaar al eens gesproken?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:03 schreef snkr-xxx het volgende:
Oh ja natuurlijk, nu reageert DGK_REDACTIE wel.
hij moet gewoon met zn poten uit iemand anders zn koffer blijven, zoals ie zelf aan het verkondigen was!, ik vind dit heel dom en niet orgineel, maar het zal vast leuke streams gaan opleverenquote:Op maandag 15 januari 2007 18:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net niet helemaal, hij pakt terug wat van hem was, wat ook vastgesteld was, Nathanael had precies dat aantal punten meer wat Huub miste en weigerde ze terug te geven. Dus het ligt net iets anders maar het ligt wel gevoelig en is daardoor niet handig.
Dat is de stream waar ik naar luister.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:11 schreef Kinga het volgende:
HiDiHo, wat doe je steeds met die avatar van je....?
Ow apart, gaat dat automatisch?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is de stream waar ik naar luister.
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:13 schreef gomi het volgende:
eigenlijk zijn het barts punten toch?
huub verloor met t sprinten en die punten waren voor de race gepikt. Waren ze niet gejat, dan had bart ze nu in zijn bezit
quote:
Oh, het is gewoon een hint voor de redactie dus, dat ze moeten zorgen dat:quote:Op maandag 15 januari 2007 18:12 schreef HiDiHo het volgende:
Dat is de stream waar ik naar luister.
Ze hebben het nu al 2 of 3x gehad (Huub & Syl), we denken dat de grap er zo onderhand wel af is.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:13 schreef Ashley1 het volgende:
nu de DGK_REDACTIE er toch is, krijgen ze nog fanmail?
ik vind het wel terecht laat die Nl maar eens voelen. Ik hoop alleen dat ie nu geen trammeland krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |