Zit je me nou uit te lachen?? Ik zag het net op stream 2 hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 16:56 schreef icekube het volgende:
met dat zalvende stemmetje zeker weten
![]()
Natasia ziet het altijd precies tegenovergesteld als het gaat om wat nuttig of nodig is.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:57 schreef happyme28 het volgende:
Te erg gewoon: Natasia en NL hebben het over het gesprek met Anita, de psych. Ze zijn het er over eens dat je er niets aan hebt. Natasia zegt: 'ze is heel lief hoor, maar sla mij maar over, ik heb er niets aan'.
Echt mega-plaat voor haar hoofd.
Streamlock!quote:Op maandag 15 januari 2007 16:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit je me nou uit te lachen?? Ik zag het net op stream 2 hoor![]()
Een plaat van gewapend beton van een meter of 5 dikquote:Op maandag 15 januari 2007 16:57 schreef happyme28 het volgende:
Te erg gewoon: Natasia en NL hebben het over het gesprek met Anita, de psych. Ze zijn het er over eens dat je er niets aan hebt. Natasia zegt: 'ze is heel lief hoor, maar sla mij maar over, ik heb er niets aan'.
Echt mega-plaat voor haar hoofd.
Als Nasty eruit gaat! OK?quote:
Medio 2012 dus...... Dealquote:Op maandag 15 januari 2007 17:04 schreef HiDiHo het volgende:
Als Nasty eruit gaat! OK?
De uitdrukking "als Pasen en Pinksteren op één dag vallen" zullen we niet meer nodig hebben!quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:06 schreef demins het volgende:
[..]
De uitdrukking "als Pasen en Pinksteren op één dag vallen" zullen we niet meer nodig hebben!
Heeft ie die dan in zijn neus gestopt?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hey, loverboy zit ineens niet meer te snotteren.
Die gitaar doet wonderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |