Waarom mooi lekker kostbaar voedsel nagenoeg gedachteloos je bek ( sorry, mond...je) in duwen om het als bittere kots er weer uit te spugen?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:36 schreef blomst het volgende:
Natasia eet maar door, zonde ze was al zo mooi afgevallen. Vandaag zei ze ook al dat ze het weer uitkotste, maar of dat waar is??
Ik heb jullie actie wel gevolgd en gezien hoor.....zelf niks gestuurd......ben ik te arm voorquote:Op maandag 15 januari 2007 18:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klagen bij TNT dat je kaart niet aangkomen is want je hebt het niet op de streams gezien![]()
ahhhhhhquote:Op maandag 15 januari 2007 18:43 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik heb jullie actie wel gevolgd en gezien hoor.....zelf niks gestuurd......ben ik te arm voor![]()
Hollands??quote:Op maandag 15 januari 2007 18:42 schreef partyyboyy het volgende:
Kunnen ze geen gezellige Brabander in dat huis stoppen???
Wordt dat Hollandse gezeik echt zat!
en waarschijnlijk zijn er een heleboel mensen die het geld ook niet op de rug hebben groeien maar toch meegedaan hebben, voor die mensen en zoiezo voor de mensen die gepost hebben is het dan niet echt leuk als de kaartjes dan niet aankomen.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:43 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik heb jullie actie wel gevolgd en gezien hoor.....zelf niks gestuurd......ben ik te arm voor![]()
ohww.....das jammer ja, dan hadden ze net zo goed de hele reutemeteut ineens kunnen dumpen, dan had die kop van Nathanel en Bart helemaal op onweer gestaan....quote:
Dat bedoel ik!quote:Op maandag 15 januari 2007 18:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hollands??
De enigen die niet uit Amsterdam/Almere (1 pot nat) of die omgeving komen zijn Huub en Sylvia.
Sommige dachten dat ze pas donderdag op de post moesten.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:45 schreef Gigageil het volgende:
[..]
ohww.....das jammer ja, dan hadden ze net zo goed de hele reutemeteut ineens kunnen dumpen, dan had die kop van Nathanel en Bart helemaal op onweer gestaan....![]()
Welke GARP? Was geen garpje hoor!!!quote:Op maandag 15 januari 2007 18:15 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ze hebben het nu al 2 of 3x gehad (Huub & Syl), we denken dat de grap er zo onderhand wel af is.
vorige week was het leuk met de perfecte timing....de grap is er nu wel vanaf.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:45 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
en waarschijnlijk zijn er een heleboel mensen die het geld ook niet op de rug hebben groeien maar toch meegedaan hebben, voor die mensen en zoiezo voor de mensen die gepost hebben is het dan niet echt leuk als de kaartjes dan niet aankomen.
You got a point....quote:Op maandag 15 januari 2007 18:45 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
en waarschijnlijk zijn er een heleboel mensen die het geld ook niet op de rug hebben groeien maar toch meegedaan hebben, voor die mensen en zoiezo voor de mensen die gepost hebben is het dan niet echt leuk als de kaartjes dan niet aankomen.
Je moet het ook niet gaan omdraaien. Wij hebben niet gevraagd om tegen betaling kaarten te gaan versturen. Dat was een aktie (en een hele leuke aktie) van jullie zelf. Wij vonden het leuk om daar aan mee te werken (ook interessant voor het programma) dus hebben dat gedaan.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Sommige dachten dat ze pas donderdag op de post moesten.
En hadden dat bij het kaartenhuis dus aangegeven.
en die konden dat niet meer veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |