Ja, Huub is nou niet meer zo zielig.....quote:Op maandag 15 januari 2007 18:15 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ze hebben het nu al 2 of 3x gehad (Huub & Syl), we denken dat de grap er zo onderhand wel af is.
Nou ga je terugkomen op een vraag van jou van 2 dagen geleden (uiteraard over het gesprek van Natasia met Wilgo) waar je het antwoord al op weet??? Nee het was niet te zien op de streams.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:19 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Nee dat is het hem juist
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(zo hidiho?)
Daar heb je dan ook weer gelijk in.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Misschien zouden jullie het gewoon leuk moeten vinden dat we aan jullie aktie hebben meegewerkt.![]()
Wordt ook gewaardeerd hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 18:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Misschien zouden jullie het gewoon leuk moeten vinden dat we aan jullie aktie hebben meegewerkt.![]()
Wordt er nog een keer met geld gestrooit of zo ? ........................................als Natasia weg is ?quote:
Hebben we jullie toch ook met allemaalquote:Op maandag 15 januari 2007 18:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ik quote gewoon voor de volledigheid de hele post, waar ook nog een vraag om motivatie staat. De helft weet ik inderdaad al. Wel lezen.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ga je terugkomen op een vraag van jou van 2 dagen geleden (uiteraard over het gesprek van Natasia met Wilgo) waar je het antwoord al op weet??? Nee het was niet te zien op de streams.
Die jongens hebben ook gewoon weekend af en toe hoor![]()
Nou is het 1-1! Kunnen we het daar over eens zijn?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook weer gelijk in.
Misschien zouden jullie het gewoon leuk moeten vinden dat we een actie hebben opgezet en alle kaarten bezorgen?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ze motiveren hier sowieso amper wat, en ik moet zeggen dat ik het al leuk vind dat ze hier überhaupt posten, maar ik zie echt het nut niet in van iemand met een vraag van 2 dagen geleden om de oren slaan.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:25 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik quote gewoon voor de volledigheid de hele post, waar ook nog een vraag om motivatie staat. De helft weet ik inderdaad al. Wel lezen.
hoezo ??quote:Op maandag 15 januari 2007 18:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien zouden jullie het gewoon leuk moeten vinden dat we een actie hebben opgezet en alle kaarten bezorgen?
Wij vertellen wel eens wat, en vragen wel eens wat. Motiveren komt wat minder vaak voor inderdaadquote:Op maandag 15 januari 2007 18:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze motiveren hier sowieso amper wat, en ik moet zeggen dat ik het al leuk vind dat ze hier überhaupt posten, maar ik zie echt het nu niet in van iemand met een vraag van 2 dagen geleden om de oren slaan.
Waarom zouden ze het moeten motiveren? We zijn god niet.
quote:
Spreek voor jezelf! En ik ben dan misschien God niet, maar toch zeker één van zijn naaste medewerkers...quote:Op maandag 15 januari 2007 18:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze motiveren hier sowieso amper wat, en ik moet zeggen dat ik het al leuk vind dat ze hier überhaupt posten, maar ik zie echt het nu niet in van iemand met een vraag van 2 dagen geleden om de oren slaan.
Waarom zouden ze het moeten motiveren? We zijn god niet.
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:29 schreef demins het volgende:
Spreek voor jezelf! En ik ben dan misschien God niet, maar toch zeker één van zijn naaste medewerkers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |