Maar het is ook maar een liedje dat een vrouw zingt over een man die alles wat hij aanraakt in goud laat veranderen. Geen emotionele lading of zo, alleen het 'wauw, die man! die man!' wat het liedje zegt. Dus tja, je kunt het alleen maar over the top brengen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Het gevoel in het liedje mist alleen een beetje.
Henk snapt inderdaad dat hij Anja flink moet pushen omdat die de enige is die hem kan redden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:36 schreef Cee het volgende:
Henk, je kunt het echt niet winnen he? Je baalt echt van het zooitje bagger dat je over hebt?
Welk liedje zong ze ook al weer?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wou eerst tikken dat ik het niet met hem eens was, maar nu ik er over nadenk staat het het optreden van Anja me toch meer bij.
true, net zoals de hetze van Henkjan tegen iedereen die niet bij zijn clubje hoortquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:36 schreef m-materazzi het volgende:
Was inderdaad niet beter dan Anja, maar wel ook super. Maar de hetze van Henk tegen Sharon vind ik tenenkrommend.
Jij zet toch ook Anja boven Sharon?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:37 schreef TheVulture het volgende:
1. Anja
2. Sharon
3. Christian
4. X6
5. Hearts
6. Richy
7. Dorine
8. Melanie
Henk zijn commentaar slaat werkelijk nergens op zeg
Precies. En ik weet dat het de bedoeling is dat de juryleden ook een onderlinge strijd voeren, maar ze doen wel heel erg hun best om niks van de ander leuk te vinden en alles van henzelf supertegaafgeil. Ondanks het feit dat het kolder is.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:36 schreef babette21 het volgende:
Henk en Henkjan zijn alleen nog voor eigen parochie aan 't prediken
jawel maar ik vond ze wel allebei mijlenver boven de rest uitsteken... Henk vond Sharon gewoon niet goedquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:38 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Jij zet toch ook Anja boven Sharon?![]()
compleet mee eensquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
1) Sharon (VERREWEG)
2) Anja (geweldige stem, géén X factor)
3) Christian (wat mindere stem, wél de X factor)
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
1) Sharon (VERREWEG de beste stem + ze heeft de X factor)
Richy en Christian zijn gewoon hele, hele middelmatige zangers hoor... er zijn er duizenden die beter zingenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:39 schreef m-materazzi het volgende:
Op Anja na, is zijn clubje ook het beste.
Eensch.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:40 schreef vanDaal het volgende:
Voor vanavond:
1. Sharon
2. Anja (stem vanavond geweldig, performance minder)
tijdje niks
3. Christian
4. Richy
5. X6
6. Dorine
7. Hearts
8. Melanie
En Wendy snapt Anja nietquote:
Een derde hoogtepunt op de avondquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Wendy snapt Anja's sarcasme niet
Dom wijf
Anja heeft niet genoeg "persoonlijkheid" om zoiets over te brengen..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Wendy snapt Anja's sarcasme niet
Dom wijf
Eens met Scanquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
1) Sharon (VERREWEG de beste stem + ze heeft de X factor)
Anja heeft toch gewoon gelijk... het is een wedstrijd die valt of staat met geluid... als je dan niets hoort tijdens je optreden zou ik ook pissed zijn... en ik vind dat ze het netjes heeft opgelost nuquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De productie heeft nu zoiets van "We laten Anja denken dat ze d'r excuses aanbied maar ondertussen graaft ze nog dieper haar eigen graf door het publiek even er aan te herinneren wat ze deed. "
Nee, het heet Kiss from a rosequote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:44 schreef Gia het volgende:
Dat ene nummer heette toch niet 'bad man forever' maar 'Batman forever'.
Het klopt van geen kant de productiequote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:45 schreef Cee het volgende:
Haha, of we starten even Licence to Kill in.
Dat was Goldfinger hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:45 schreef Cee het volgende:
Echt niet... Dat waren echt de eerste tonen van Licence to killquote:
ze hadden de band al klaar gezet voor de sing-offquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:45 schreef Cee het volgende:
Niet waar. Het was Goldfingerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt niet... Dat waren echt de eerste tonen van Licence to kill
dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt niet... Dat waren echt de eerste tonen van Licence to kill
Ja, ik vond het genant zelfsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:42 schreef Logician het volgende:
Die reactie van henk op sharon zat zo vol woede, dat ik het idee krijg dat hij behoorlijk pissed was over de reactie van henk jan smits op anja carrey, een behoorlijk sneue reactie imho..
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:48 schreef Gezondaar het volgende:
Nou ja, als iedereen zegt dat het LtK was, dan zal het wel zo zijn![]()
Toch dacht ik echt Gf te horen. Weird...![]()
Dan was het balen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Stel dat dat de vraag was voor één miljoen.![]()
Ah doe normaal! X6 was om te janken zo slechtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:44 schreef Gia het volgende:
Dat ene nummer heette toch niet 'bad man forever' maar 'Batman forever'.
Die uitspraak van Wendy is super beroerd.
De kandidaten zitten ook in de reeeeed room, i.p.v. in de red room.
Echt erg..
Mijn volgorde:
1 X6
Morgen op de wip: Melanie, Dorine/Hearts
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:48 schreef Logician het volgende:
6. Melanie = Leuke stem - X factor
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:46 schreef D.Rose het volgende:
ze hadden de band al klaar gezet voor de sing-off
Tof, dat sterkt mijn zelfvertrouwenquote:
Ja, dat snapte ik ook niet echt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:50 schreef PeRi het volgende:
Wat een choatisch eind zeg, Wendy in de Red Room en dan na 5 minuten een afsluiting met zn allen. Vind het maar niks zo.
Mja pak dan een beetje iedereen erbij, of laat het tot 10 uur duren ofzo, dit tot kwart voor 10 gaat echt nergens over.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik ook niet echt.
Alsof ze toch nog een beetje een backstage progamma willen doen
Ik vond deze juist de leukste van de 3quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:52 schreef Rnnz het volgende:
Ik vond de hele uitzending eigenlijk een beetje tegenvallen. Het wordt met de week saaier imo.
Ik vind het ook een beetje inkakken helaas.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:52 schreef Rnnz het volgende:
Ik vond de hele uitzending eigenlijk een beetje tegenvallen. Het wordt met de week saaier imo.
Wat mij betreft wordt het hoog tijd dat Dorine naar huis gaat.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:52 schreef PeRi het volgende:
Zo en nu mag Melanie dan naar huis, met Hearts ook in de Sing Off denk ik.
Ik vond het ook leuk. Wendy deed het beter ook.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:53 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik vond deze juist de leukste van de 3![]()
Ik vind inderdaad dat je in zo'n positie professioneel moet blijven, kan je dat niet zoek dan iets anders ofzo, dit was gewoon super genant om aan te horen, die woede in zijn ogen en stemquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:49 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja, ik vond het genant zelfs
En zo beschadigt hij in feite alleen Anja maar, want het publiek denkt "nou, als Henk zo overduidelijk Anja staat te pushen, stem ik lekker NIET op haar".
Wat een kleuterjury zeg
Dat is inderdaad het grote gevaar.... Henkjan heeft dat nog iets meer door als Henk... maar als beide heren zo doorgaan zal Marianne met X6 zeker aan het langste eind trekkenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:49 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja, ik vond het genant zelfs
En zo beschadigt hij in feite alleen Anja maar, want het publiek denkt "nou, als Henk zo overduidelijk Anja staat te pushen, stem ik lekker NIET op haar".
Wat een kleuterjury zeg
Ik gok dat ze vooral mensen weg wilde hebben van SBS6 die om 21.45 begonnen met ijsdansen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mja pak dan een beetje iedereen erbij, of laat het tot 10 uur duren ofzo, dit tot kwart voor 10 gaat echt nergens over.
Wendy zakt voor mij met de week harder door het ijs.... ze is gewoon totaal niet geschikt voor live-televisiequote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:54 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik vond het ook leuk. Wendy deed het beter ook.
Verklaar je nader, Hapertjequote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:31 schreef Hapertje het volgende:
BVO.. je bent erg ongeloofwaardig aan het worden!
Helemaal mee eens. Ze zou het leuk doen in een chique restaurant, leunend over de piano.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt het hoog tijd dat Dorine naar huis gaat.
Ik vond Anja ook het bestequote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:58 schreef BVO het volgende:
Wat vind ik van Anja goed dat de rest niet goed vindt?
Ik heb vanavond enkel haar optreden goed genoemd hoor, maar daar was ik dus de enige in? Oke.
Kun je me de quote aanwijzen Hapertje? Reageert wat makkelijkerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:00 schreef Hapertje het volgende:
In het Anja-topic ga je wel verder hoor BVO!
Was ook goed, maar ze ziet er niet uit!! Totaal geen x-factor.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:58 schreef BVO het volgende:
Wat vind ik van Anja goed dat de rest niet goed vindt?
Ik heb vanavond enkel haar optreden goed genoemd hoor, maar daar was ik dus de enige in? Oke.
Jij gaat ook altijd zo los in MJ topics over Madonna etc, dus ik vind jou niet de aangewezen persoon om kritiek te leverenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:00 schreef Hapertje het volgende:
In het Anja-topic ga je wel verder hoor BVO!
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:03 schreef PeRi het volgende:
Nah ik mis Genelva totaal niet hoor.
Ah, oke, dan zijn we eruit. Madonna kan onwijs goed zingen en Anja niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:03 schreef Hapertje het volgende:
Anja kan technisch goed zingen... dat zal ik zeker niet ontkennen. Maar echt zingen kan ze niet... oftewel, het is tecnisch maar zonder gevoel. Net als een Celine Dion, een Mariah Carey. Ik hou van breekbare zang. Zoals bijvoorbeeld Madonna... absoluut geen topzangeres, maar als zij iets emotioneels zingt (Promise To Try, Take A Bow en noem maar op) dan raakt mij dat, omdat het gemeend en echt is. Anja zingt toonladders, maar geen emotie!
Alleen als het terecht is. Hoe Henk steeds zit te fappen op Melanie terwijl het geen gehoor is.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
En het is toch juist leuk als iemand lekker gedreven zijn favoriet bijstaat.
Dat heet jennen. Ik vind jou vaak een zeur, die nergens de humor van in kan zien. Die MJ-fans zijn gewoon heerlijk om op de kast te krijgen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij gaat ook altijd zo los in MJ topics over Madonna etc, dus ik vind jou niet de aangewezen persoon om kritiek te leveren.
Het was echt Goldfinger hoor. Die begint zo bombastisch met van die blazers (zoals de tape die per ongeluk gestart werd). License to Kill (volgens mij ook de versie zoals in X-Factor) begint juist heel rustig.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:50 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Tof, dat sterkt mijn zelfvertrouwen![]()
Nu ga ik beide liedjes downen. Wat ik hoorde was "Taaaaaa daaaaa tataadaadadaaaaa!!
Ja, dat snap ik ook niet. Ik had het ook meer over de BVO/Anja-kwestie.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Alleen als het terecht is. Hoe Henk steeds zit te fappen op Melanie terwijl het geen gehoor is.
Lezen! Ik zeg juist dat ze niet goed kan zingen, maar ze maakt er iets eigens van! Het is persoonlijk. Dat is iets anders dan wat jij beweert!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, oke, dan zijn we eruit. Madonna kan onwijs goed zingen en Anja niet.
![]()
Er is een verschil tussen humor en jennen. Je bent soms écht heel vervelend want ohwee als iemand iets over Madge zegt. Maar zelf mag je altijd maar rondspuien wat je vind.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:05 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Dat heet jennen. Ik vind jou vaak een zeur, die nergens de humor van in kan zien. Die MJ-fans zijn gewoon heerlijk om op de kast te krijgen.
Sarcasme snap je nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:06 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Lezen! Ik zeg juist dat ze niet goed kan zingen, maar ze maakt er iets eigens van! Het is persoonlijk. Dat is iets anders dan wat jij beweert!
Alle kandidaten worden opgehemeld alsof het wereldsterren zijn maar alleen bij Anja, Sharon en X6 (die laatste op basis van de afgelopen weken en niet vanavond) was dat terecht.... de rest is gewoon echt zware middelmaat en soms nog daaronderquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Alleen als het terecht is. Hoe Henk steeds zit te fappen op Melanie terwijl het geen gehoor is.![]()
Wat is er heel zielig aan?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:08 schreef Hapertje het volgende:
Interpreteer wat je wilt CDP, maar je bent nu wel heel zielig bezig!
Inderdaad, dat denk ik ookquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:58 schreef Hapertje het volgende:
Melanie en Hearts in de sing-off... Melanie eruit!
Dat belooft veel voor de verdere carriere van de kandidaten! Van Idols 4-deelnemers horen we niets meer, van Idols 3 ook niet bepaald. Boris is geflopt, Hind is spoorloos, Dewi totaal verdwenen. Jamai, Jim en Ron zitten in musicals.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alle kandidaten worden opgehemeld alsof het wereldsterren zijn maar alleen bij Anja, Sharon en X6 (die laatste op basis van de afgelopen weken en niet vanavond) was dat terecht.... de rest is gewoon echt zware middelmaat en soms nog daaronder
Laat maar... maar als OP mag je wel wat neutraler zijn! Ontopic weer!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat is er heel zielig aan?
Toevallig hoorde ik vandaag in een winkel anders nog een nummer van Jim!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:10 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Dat belooft veel voor de verdere carriere van de kandidaten! Van Idols 4-deelnemers horen we niets meer, van Idols 3 ook niet bepaald. Boris is geflopt, Hind is spoorloos, Dewi totaal verdwenen. Jamai, Jim en Ron zitten in musicals.
De grote winnaar bij Idols is Nick Schilder gebleken!
Deze mensen geef ik geen gouden toekomst!
Dat is bijna een soort film oneliner!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:08 schreef Hapertje het volgende:
Interpreteer wat je wilt CDP, maar je bent nu wel heel zielig bezig!
Wie zater er ook allemaal in idols 4quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:10 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Dat belooft veel voor de verdere carriere van de kandidaten! Van Idols 4-deelnemers horen we niets meer, van Idols 3 ook niet bepaald. Boris is geflopt, Hind is spoorloos, Dewi totaal verdwenen. Jamai, Jim en Ron zitten in musicals.
Is CDP een OP? Wauw...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:11 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Laat maar... maar als OP mag je wel wat neutraler zijn! Ontopic weer!
Waarom zou je als mod neutraal moeten zijn? Wat is dat nu voor voor crap die je uitkraamt?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:11 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Dat heeft toch alles met smaak te maken? Of is iedereen hier fan van mensen als Celine Dion, Mariah Carey, Phil Collins enzo? Dacht het niet. Of je iemand echt goed vind heeft met het hele pakket te maken. Stem, stijl, genre, uitstraling, alles. Ik hoor liever Madonna dan Celine Dion, maar ik zal nooit zeggen dat Madonna beter kan zingen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:04 schreef Logician het volgende:
Anja heeft een superstem maar waarom heb ik dan zo'n antipathie tegen haar???
Dit noem ik nu het betere moderatenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waarom zou je als mod neutraal moeten zijn? Wat is dat nu voor voor crap die je uitkraamt?
Toen niet. Nu wel. Ze hebben geen stand gehouden!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:11 schreef PeRi het volgende:
Nouja Hind en Boris zijn aardig niet geflopt hoor.
Idols 4? Er zijn maar 3 Idols seizoenen geweest.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:10 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Je zegt over Anja:quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:06 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Lezen! Ik zeg juist dat ze niet goed kan zingen, maar ze maakt er iets eigens van! Het is persoonlijk. Dat is iets anders dan wat jij beweert!
Twee punten:quote:Anja (...) Maar echt zingen kan ze niet... (...) Ik hou van breekbare zang.
Ik mag geen mening hebben?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:11 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Neuh, zaterdagavond mag het wel hierquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Keep the drama for your momma the red room!
Oeh, ik ben een wannabe-modje
* Tha_Erik noteert.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Neuh, zaterdagavond mag het wel hier
Misschien moet je even googlen op Boris, zie je zn nieuwe album die erg lekker is, en Hind met dr optredens in het buitenland en al dr albumsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:13 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Toen niet. Nu wel. Ze hebben geen stand gehouden!
Wat is er verkeerd aan musicals? Trekken vaak meer publiek dan een paar Gelredomes achter elkaar. Zeer vermakelijk, en veel talent voor nodig.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:10 schreef Hapertje het volgende:
Zie signature.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:11 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Dat is bijna een soort film oneliner!![]()
"Interpret all you want, CDP... but know that one day, you'll interpret yourself... TO DEATH!!!"
Je hebt gelijk BVO... ik had het woord Echt tussen haakjes moeten zetten. 'Echt' zingen als in zingen vanuit de emotie! Is dat duidelijker?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zegt over Anja:
[..]
Twee punten:Anja kan niet echt zingen. Jouw mening. Je stelt hier Madonna lijnrecht tegenover. Ik neem aan dat zij dus wél echt zingen kan? Je zegt "Ik hou van breekbare zang." Oke. Mag. Leuk. Ik hou van Anja's zang. Waarom is het ventileren van mijn smaak overdreven, maar mag jij wel onder het mom van "jennen" beweren dat ze niet echt zingen kan? Of mis ik hier iets?
Vertel me het Hapertje, ik hang aan je lippen!
Mensen kijken vaak niet verder dan de top 40 lang is. Jamai, Jim, Hind, Ron, Boris, Eric, Meike... dat zijn echt mensen die nu goed meedraaien op een plek die bij hun past.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan musicals? Trekken vaak meer publiek dan een paar Gelredomes achter elkaar. Zeer vermakelijk, en veel talent voor nodig.
Het feit dat Boris niet in de top 40 is te bekennen iedere minuut van de dag betekent misschien niet zo'n groot commercieel succes, maar hij doet z'n stinkende best en heeft z'n plaats in de 'muziekwereld' (in NL) toch wel ingenomen.
Dewi. Ja, die is geflopt.
Nick Schilder had gewoon in de top 10/12/whatever gemoeten, eensch. Nu zit ie in zo'n saai duo'tje.
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:10 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Ik vind het nieuwe album Boris erg goed. Heb hem zelfs gekocht... maar het is commercieel niet het succes van een Idol!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Misschien moet je even googlen op Boris, zie je zn nieuwe album die erg lekker is, en Hind met dr optredens in het buitenland en al dr albums.
Wat mij betreft is het puur een kwestie van smaak, en zit het probleem erin dat wanneer iemand een hel andere smaak dan jij hebt, je daar moeilijk tegen lijkt te kunnenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:16 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk BVO... ik had het woord Echt tussen haakjes moeten zetten. 'Echt' zingen als in zingen vanuit de emotie! Is dat duidelijker?
Ze waren op zoek naar een IDOL! De AVRO zocht musicalsterren!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan musicals? Trekken vaak meer publiek dan een paar Gelredomes achter elkaar. Zeer vermakelijk, en veel talent voor nodig.
Het feit dat Boris niet in de top 40 is te bekennen iedere minuut van de dag betekent misschien niet zo'n groot commercieel succes, maar hij doet z'n stinkende best en heeft z'n plaats in de 'muziekwereld' (in NL) toch wel ingenomen.
Dewi. Ja, die is geflopt.
Nick Schilder had gewoon in de top 10/12/whatever gemoeten, eensch. Nu zit ie in zo'n saai duo'tje.
Touché. 1-0 voor Beev.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het puur een kwestie van smaak, en zit het probleem erin dat wanneer iemand een hele andere smaak dan jij hebt, je daar moeilijk tegen lijkt te kunnen.
Zelfs die ene engerd die nu in Topstars zit. *bibber*quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Mensen kijken vaak niet verder dan de top 40 lang is. Jamai, Jim, Hind, Ron, Boris, Eric, Meike... dat zijn echt mensen die nu goed meedraaien op een plek die bij hun past.
Krokodillen-smile Martijn.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Zelfs die ene engerd die nu in Topstars zit. *bibber*
Met die pose aan het begin. En danquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Krokodillen-smile Martijn.
Nou... dat valt wel mee, want deze week heb ik Anja op 3 staan! En waarom? Omdat ze technisch goed zong en absoluut geen uitglijder kende in haar optreden en de anderen (op Sharon en Dorine na) tenenkrommend slecht waren!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het puur een kwestie van smaak, en zit het probleem erin dat wanneer iemand een hel andere smaak dan jij hebt, je daar moeilijk tegen lijkt te kunnen.
Nou,het neutraal zijn moet vooral naar voren komen bij het "ordehandhaven". Maar een mening mag iedereen hebben.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:19 schreef PeRi het volgende:
Maar nu wil ik graag wel nog steeds weten waarom een mod neutraal moet zijn?
Hou op. Ik vond m zó eng.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Met die pose aan het begin. En dan
(draait om)
"Hello".
![]()
Een mod mag een mening hebben, maar hoeft niet te stoken. Hij/zij dient de orde te handhaven. Eigenlijk ben je een soort rechter. Ik heb een rechter nog nooit horen stoken. Die kijkt neutraal naar de zaak en schept orde.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou,het neutraal zijn moet vooral naar voren komen bij het "ordehandhaven". Maar een mening mag iedereen hebben.
Maar waarom vond je mij overdrijven dan? Ik zeg alleen dat ik het ontzettend goed vond, so what? Dat is mijn smaak dan tochquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:21 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Nou... dat valt wel mee, want deze week heb ik Anja op 3 staan! En waarom? Omdat ze technisch goed zong en absoluut geen uitglijder kende in haar optreden en de anderen (op Sharon en Dorine na) tenenkrommend slecht waren!
Ah kom op CDP, dat gefluisterde "I love you so much" aan het eind van zijn liedje was tochquote:
Jouw smaak is fout, BVO, snap dat dan!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar waarom vond je mij overdrijven dan? Ik zeg alleen dat ik het ontzettend goed vond, so what? Dat is mijn smaak dan toch?
Gat-ver-damme. Ik word er bijna hetero van.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah kom op CDP, dat gefluisterde "I love you so much" aan het eind van zijn liedje was toch!!
![]()
JAJA... nu weten we het wel. Ontopic weer graag!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar waarom vond je mij overdrijven dan? Ik zeg alleen dat ik het ontzettend goed vond, so what? Dat is mijn smaak dan toch?
Ontopic weer graag!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ORDE!
Nu gaan we Madonna aanbidden en Anja uitkotsen. EN SNEL!
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:25 schreef Hapertje het volgende:
[..]
JAJA... nu weten we het wel. Ontopic weer graag!
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Neuh, zaterdagavond mag het wel hier
Jij hebt geen kleurtje dus jij mag dat niet bepalenquote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij hebt geen kleurtje dus jij mag dat niet bepalen
Discriminatie!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij hebt geen kleurtje dus jij mag dat niet bepalen
Ik 'jen' alleen maar. Volgens Hapertje mag dat.quote:
Niet als je mod bent! De scheidsrechter! De bemiddelaar! De ordehandhaver!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik 'jen' alleen maar. Volgens Hapertje mag dat.
Ik ga voor Christian, Sharon en Anja. X6 mag zich volgende week bewijzen, vind ik.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:30 schreef PeRi het volgende:
Ik vond Richy ook erg leuk vanavond. Ik merk aan mezelf dat ik toch echt ga voor de 3 jonge solisten.
quote:Op zondag 14 januari 2007 00:59 schreef Hapertje het volgende:
Nick Schilder is Nick van Nick en Simon. Met een album al 33 weken in de album top 30 volgens mij...
Ja wat verwacht je ook in een land waar Jan Smit en Frans Bauer ook zo'n beetje continu in de album top huppeldepup staan.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:59 schreef Hapertje het volgende:
Nick Schilder is Nick van Nick en Simon. Met een album al 33 weken in de album top 30 volgens mij...
Maar hij ziet er wel leuk uitquote:Op zondag 14 januari 2007 01:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[afbeelding]
-->
[afbeelding]
Hij zong ook gewoon vals in de liveshows.
Snap nog steeds niet waarom Alice doorging ipv hemquote:Op zondag 14 januari 2007 01:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[afbeelding]
-->
[afbeelding]
Hij zong ook gewoon vals in de liveshows.
Sharon zaf er prima uit, wat zeur je nou. Anja was inderdaad ook goed.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:23 schreef LeBeau het volgende:
Wat the fuck had Sharon voor een outfit aan? Met die broek en dat bovenstukje zag ze eruit als een of andere clown zonder nek met lange benen en een kort bovenlijfje.
Anja was met afstand de beste.
Anjaquote:Op zondag 14 januari 2007 11:49 schreef BVO het volgende:
Vanavond is het denk ik exit Hearts of Anja.
Ja. Ik denk dat ze enkel tegen Christian (Marianne vindt hem niet zoveel) en Hearts (Tja, Hearts...) een kans maakt in de sing-off. Misschien Melanie.quote:
Ze kunnen ook gewoon zingen hoor.quote:Op zondag 14 januari 2007 02:10 schreef amaranta het volgende:
Nick en Simon hebben leuke liedjes. Dat ze niet kunnen zingen maakt niet uit![]()
hij werd uitgezonden door nederland, naar het verre land, waar het zo gevaarlijk isssssssssss
Ik vond Hearts ook goed hoor...quote:Op zondag 14 januari 2007 17:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarom vond iedereen Hearts zo slecht? Ik vond Melanie, Dorine en zelfs Richy slechter..
Maar Supernanny dan?!quote:Op zondag 14 januari 2007 20:55 schreef Svensational het volgende:
Pff, het darten is nog bezig, en het begin van X Factor is toch niet zo leuk.
Die heeft een bad skin dayquote:
ik zal even rapport uitbrengen:quote:Op zondag 14 januari 2007 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie vermelden de interessante dingen wel he, ikkan mezelf er niet toe zetten om voor de tv te gaan zitten ipv de computer.
Neen.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
Hebben jullie nou ook dat je een gat in je scherm wil slaan als die nicht van Hearts zingend in beeld komt?
quote:Op zondag 14 januari 2007 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
Hebben jullie nou ook dat je een gat in je scherm wil slaan als die nicht van Hearts zingend in beeld komt?
Ja.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
thx...quote:Op zondag 14 januari 2007 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Beterschap C_a'tje.
Iddquote:Op zondag 14 januari 2007 21:08 schreef BVO het volgende:
Die geluidsmensen mogen zich echt diep schamen.
Ja. Hij kwam net weer voorbij met datquote:Op zondag 14 januari 2007 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
*fap fap fap* toch?quote:Op zondag 14 januari 2007 21:07 schreef MissJ het volgende:
Henk geilt echt heel erg op melanie volgens mij... zo erg dat hij er doof van is geworden
quote:Op zondag 14 januari 2007 21:14 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Zo hey, wat is die Dorine wakker lekker vandaag!!!!!!!!!!!!!!
Vast om straks te kunnen rechtvaardigen dat ze de vocaal sterkste kandidaat naar huis sturenquote:Op zondag 14 januari 2007 21:18 schreef Silver87 het volgende:
De reactie van Anja is wel een heel groot issue
Adams, kwam 6-0 in sets voor, Nixon kwam nog tot 6-6quote:
Ik denk dat je nog wel een kwartier kan wachtenquote:Op zondag 14 januari 2007 21:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu schakel ik in voor X-Factor, eindelijk.
Die bij belspellen begint altijd ineens weer opnieuwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |