Laat maar... maar als OP mag je wel wat neutraler zijn! Ontopic weer!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat is er heel zielig aan?
Toevallig hoorde ik vandaag in een winkel anders nog een nummer van Jim!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:10 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Dat belooft veel voor de verdere carriere van de kandidaten! Van Idols 4-deelnemers horen we niets meer, van Idols 3 ook niet bepaald. Boris is geflopt, Hind is spoorloos, Dewi totaal verdwenen. Jamai, Jim en Ron zitten in musicals.
De grote winnaar bij Idols is Nick Schilder gebleken!
Deze mensen geef ik geen gouden toekomst!
Dat is bijna een soort film oneliner!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:08 schreef Hapertje het volgende:
Interpreteer wat je wilt CDP, maar je bent nu wel heel zielig bezig!
Wie zater er ook allemaal in idols 4quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:10 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Dat belooft veel voor de verdere carriere van de kandidaten! Van Idols 4-deelnemers horen we niets meer, van Idols 3 ook niet bepaald. Boris is geflopt, Hind is spoorloos, Dewi totaal verdwenen. Jamai, Jim en Ron zitten in musicals.
Is CDP een OP? Wauw...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:11 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Laat maar... maar als OP mag je wel wat neutraler zijn! Ontopic weer!
Waarom zou je als mod neutraal moeten zijn? Wat is dat nu voor voor crap die je uitkraamt?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:11 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Dat heeft toch alles met smaak te maken? Of is iedereen hier fan van mensen als Celine Dion, Mariah Carey, Phil Collins enzo? Dacht het niet. Of je iemand echt goed vind heeft met het hele pakket te maken. Stem, stijl, genre, uitstraling, alles. Ik hoor liever Madonna dan Celine Dion, maar ik zal nooit zeggen dat Madonna beter kan zingen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:04 schreef Logician het volgende:
Anja heeft een superstem maar waarom heb ik dan zo'n antipathie tegen haar???
Dit noem ik nu het betere moderatenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waarom zou je als mod neutraal moeten zijn? Wat is dat nu voor voor crap die je uitkraamt?
Toen niet. Nu wel. Ze hebben geen stand gehouden!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:11 schreef PeRi het volgende:
Nouja Hind en Boris zijn aardig niet geflopt hoor.
Idols 4? Er zijn maar 3 Idols seizoenen geweest.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:10 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Je zegt over Anja:quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:06 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Lezen! Ik zeg juist dat ze niet goed kan zingen, maar ze maakt er iets eigens van! Het is persoonlijk. Dat is iets anders dan wat jij beweert!
Twee punten:quote:Anja (...) Maar echt zingen kan ze niet... (...) Ik hou van breekbare zang.
Ik mag geen mening hebben?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:11 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Neuh, zaterdagavond mag het wel hierquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Keep the drama for your momma the red room!
Oeh, ik ben een wannabe-modje
* Tha_Erik noteert.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Neuh, zaterdagavond mag het wel hier
Misschien moet je even googlen op Boris, zie je zn nieuwe album die erg lekker is, en Hind met dr optredens in het buitenland en al dr albumsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:13 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Toen niet. Nu wel. Ze hebben geen stand gehouden!
Wat is er verkeerd aan musicals? Trekken vaak meer publiek dan een paar Gelredomes achter elkaar. Zeer vermakelijk, en veel talent voor nodig.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:10 schreef Hapertje het volgende:
Zie signature.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:11 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Dat is bijna een soort film oneliner!![]()
"Interpret all you want, CDP... but know that one day, you'll interpret yourself... TO DEATH!!!"
Je hebt gelijk BVO... ik had het woord Echt tussen haakjes moeten zetten. 'Echt' zingen als in zingen vanuit de emotie! Is dat duidelijker?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zegt over Anja:
[..]
Twee punten:Anja kan niet echt zingen. Jouw mening. Je stelt hier Madonna lijnrecht tegenover. Ik neem aan dat zij dus wél echt zingen kan? Je zegt "Ik hou van breekbare zang." Oke. Mag. Leuk. Ik hou van Anja's zang. Waarom is het ventileren van mijn smaak overdreven, maar mag jij wel onder het mom van "jennen" beweren dat ze niet echt zingen kan? Of mis ik hier iets?
Vertel me het Hapertje, ik hang aan je lippen!
Mensen kijken vaak niet verder dan de top 40 lang is. Jamai, Jim, Hind, Ron, Boris, Eric, Meike... dat zijn echt mensen die nu goed meedraaien op een plek die bij hun past.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan musicals? Trekken vaak meer publiek dan een paar Gelredomes achter elkaar. Zeer vermakelijk, en veel talent voor nodig.
Het feit dat Boris niet in de top 40 is te bekennen iedere minuut van de dag betekent misschien niet zo'n groot commercieel succes, maar hij doet z'n stinkende best en heeft z'n plaats in de 'muziekwereld' (in NL) toch wel ingenomen.
Dewi. Ja, die is geflopt.
Nick Schilder had gewoon in de top 10/12/whatever gemoeten, eensch. Nu zit ie in zo'n saai duo'tje.
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:10 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Ik vind het nieuwe album Boris erg goed. Heb hem zelfs gekocht... maar het is commercieel niet het succes van een Idol!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Misschien moet je even googlen op Boris, zie je zn nieuwe album die erg lekker is, en Hind met dr optredens in het buitenland en al dr albums.
Wat mij betreft is het puur een kwestie van smaak, en zit het probleem erin dat wanneer iemand een hel andere smaak dan jij hebt, je daar moeilijk tegen lijkt te kunnenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:16 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk BVO... ik had het woord Echt tussen haakjes moeten zetten. 'Echt' zingen als in zingen vanuit de emotie! Is dat duidelijker?
Ze waren op zoek naar een IDOL! De AVRO zocht musicalsterren!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan musicals? Trekken vaak meer publiek dan een paar Gelredomes achter elkaar. Zeer vermakelijk, en veel talent voor nodig.
Het feit dat Boris niet in de top 40 is te bekennen iedere minuut van de dag betekent misschien niet zo'n groot commercieel succes, maar hij doet z'n stinkende best en heeft z'n plaats in de 'muziekwereld' (in NL) toch wel ingenomen.
Dewi. Ja, die is geflopt.
Nick Schilder had gewoon in de top 10/12/whatever gemoeten, eensch. Nu zit ie in zo'n saai duo'tje.
Touché. 1-0 voor Beev.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het puur een kwestie van smaak, en zit het probleem erin dat wanneer iemand een hele andere smaak dan jij hebt, je daar moeilijk tegen lijkt te kunnen.
Zelfs die ene engerd die nu in Topstars zit. *bibber*quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Mensen kijken vaak niet verder dan de top 40 lang is. Jamai, Jim, Hind, Ron, Boris, Eric, Meike... dat zijn echt mensen die nu goed meedraaien op een plek die bij hun past.
Krokodillen-smile Martijn.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Zelfs die ene engerd die nu in Topstars zit. *bibber*
Met die pose aan het begin. En danquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Krokodillen-smile Martijn.
Nou... dat valt wel mee, want deze week heb ik Anja op 3 staan! En waarom? Omdat ze technisch goed zong en absoluut geen uitglijder kende in haar optreden en de anderen (op Sharon en Dorine na) tenenkrommend slecht waren!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het puur een kwestie van smaak, en zit het probleem erin dat wanneer iemand een hel andere smaak dan jij hebt, je daar moeilijk tegen lijkt te kunnen.
Nou,het neutraal zijn moet vooral naar voren komen bij het "ordehandhaven". Maar een mening mag iedereen hebben.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:19 schreef PeRi het volgende:
Maar nu wil ik graag wel nog steeds weten waarom een mod neutraal moet zijn?
Hou op. Ik vond m zó eng.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Met die pose aan het begin. En dan
(draait om)
"Hello".
![]()
Een mod mag een mening hebben, maar hoeft niet te stoken. Hij/zij dient de orde te handhaven. Eigenlijk ben je een soort rechter. Ik heb een rechter nog nooit horen stoken. Die kijkt neutraal naar de zaak en schept orde.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou,het neutraal zijn moet vooral naar voren komen bij het "ordehandhaven". Maar een mening mag iedereen hebben.
Maar waarom vond je mij overdrijven dan? Ik zeg alleen dat ik het ontzettend goed vond, so what? Dat is mijn smaak dan tochquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:21 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Nou... dat valt wel mee, want deze week heb ik Anja op 3 staan! En waarom? Omdat ze technisch goed zong en absoluut geen uitglijder kende in haar optreden en de anderen (op Sharon en Dorine na) tenenkrommend slecht waren!
Ah kom op CDP, dat gefluisterde "I love you so much" aan het eind van zijn liedje was tochquote:
Jouw smaak is fout, BVO, snap dat dan!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar waarom vond je mij overdrijven dan? Ik zeg alleen dat ik het ontzettend goed vond, so what? Dat is mijn smaak dan toch?
Gat-ver-damme. Ik word er bijna hetero van.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah kom op CDP, dat gefluisterde "I love you so much" aan het eind van zijn liedje was toch!!
![]()
JAJA... nu weten we het wel. Ontopic weer graag!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar waarom vond je mij overdrijven dan? Ik zeg alleen dat ik het ontzettend goed vond, so what? Dat is mijn smaak dan toch?
Ontopic weer graag!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ORDE!
Nu gaan we Madonna aanbidden en Anja uitkotsen. EN SNEL!
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:25 schreef Hapertje het volgende:
[..]
JAJA... nu weten we het wel. Ontopic weer graag!
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Neuh, zaterdagavond mag het wel hier
Jij hebt geen kleurtje dus jij mag dat niet bepalenquote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij hebt geen kleurtje dus jij mag dat niet bepalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |