Even mijn lijstje (doe niet aan volgorde want kan er na afgelopen 2 weken even geen pijl meer op trekken wie ik nou eigenlijk nog leuk en goed vind )
Hearts: viel me érg mee.. dat ze goed konden zingen had ik al wel eerder gehoord, maar gister verraste t me weer aangenaam.. voordat ze rond gingen lopen viel t dit keer ook erg mee met de manische blikken..
Richy: ik krijg van zijn grijns inmiddels al net zo'n jeuk als van Christian.. ik hoorde iemand over dit nummer zeggen dat je t nooit goed kon doen omdat t gewoon een rotnummer is.. ik heb eerder t omgekeerde: de versie van Seal is geen lievelingsnummer van me ofzo, maar wel zo oké gezongen dat Richy er een beetje flets bij afstak
Dorine: Ik vond haar beter dan de afgelopen week, en het jazzy vertel-achtig-zingen gaat r aardig af, maar mis toch wel even een uithaaltje aan t eind van de regels.. t blijft n beetje vlakjes
Sharon: ze deed t goed.. zag er goed uit, erg theatraal maar op n goeie manier voor t nummer, en weer prima gezongen
X6: t was allemaal een beetje rommelig en een beetje veel (vooral wb choreografie, al kan dat ook aan de montage hebben gelegen). Wat betreft de zang had ik wel weer t idee dat de techniek ze ook weer niet echt hielp.. muziek stond harder dan de microfoons, sommige microfoons harder dan anderen etc.. bij veel solo-artiesten kwam t optreden hierdoor al niet best uit de verf, maar met 6 stemmen móét alles goed op elkaar afgestemd/gemixt zijn anders wordt t idd een zooitje..
Melanie: Tja, t was niet veel he? Ze heeft gewoon niet echt een sterke stem, en met uitstraling alleen kom je er niet.. Enige positieve punt van gister vond ik dat ze íétsje beter uit haar woorden leek te komen alsof ze eindelijk begonnen was met wat mediatraining (voor dummies dan)..
Christian: Tot m'n spijt deed ie t weer niet echt slecht, maar werkelijk alles aan die jongen iriteert me.. z'n houding, z'n hoofd, z'n beweginkjes tijdens t optreden... kan er gewoon niet tegen..
Anja: Zong weer uitstekend.. al sluit ik me wel n beetje aan bij de mensen die haar met een celine dion vergelijken.. ik vind haar technisch goed zingen, maar ik mis t 'scherpe randje'.. had ik overigens ook bij Leona X-factor Lewis, die technisch helemaal fenomenaal zong..
_____________Popjustice!_________________-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-