Maar het is ook maar een liedje dat een vrouw zingt over een man die alles wat hij aanraakt in goud laat veranderen. Geen emotionele lading of zo, alleen het 'wauw, die man! die man!' wat het liedje zegt. Dus tja, je kunt het alleen maar over the top brengen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Het gevoel in het liedje mist alleen een beetje.
Henk snapt inderdaad dat hij Anja flink moet pushen omdat die de enige is die hem kan redden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:36 schreef Cee het volgende:
Henk, je kunt het echt niet winnen he? Je baalt echt van het zooitje bagger dat je over hebt?
Welk liedje zong ze ook al weer?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wou eerst tikken dat ik het niet met hem eens was, maar nu ik er over nadenk staat het het optreden van Anja me toch meer bij.
true, net zoals de hetze van Henkjan tegen iedereen die niet bij zijn clubje hoortquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:36 schreef m-materazzi het volgende:
Was inderdaad niet beter dan Anja, maar wel ook super. Maar de hetze van Henk tegen Sharon vind ik tenenkrommend.
Jij zet toch ook Anja boven Sharon?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:37 schreef TheVulture het volgende:
1. Anja
2. Sharon
3. Christian
4. X6
5. Hearts
6. Richy
7. Dorine
8. Melanie
Henk zijn commentaar slaat werkelijk nergens op zeg
Precies. En ik weet dat het de bedoeling is dat de juryleden ook een onderlinge strijd voeren, maar ze doen wel heel erg hun best om niks van de ander leuk te vinden en alles van henzelf supertegaafgeil. Ondanks het feit dat het kolder is.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:36 schreef babette21 het volgende:
Henk en Henkjan zijn alleen nog voor eigen parochie aan 't prediken
jawel maar ik vond ze wel allebei mijlenver boven de rest uitsteken... Henk vond Sharon gewoon niet goedquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:38 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Jij zet toch ook Anja boven Sharon?![]()
compleet mee eensquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
1) Sharon (VERREWEG)
2) Anja (geweldige stem, géén X factor)
3) Christian (wat mindere stem, wél de X factor)
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
1) Sharon (VERREWEG de beste stem + ze heeft de X factor)
2) Anja (geweldige stem, géén X factor)
3) Christian (wat mindere stem, wél de X factor)
Richy en Christian zijn gewoon hele, hele middelmatige zangers hoor... er zijn er duizenden die beter zingenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:39 schreef m-materazzi het volgende:
Op Anja na, is zijn clubje ook het beste.
Eensch.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:40 schreef vanDaal het volgende:
Voor vanavond:
1. Sharon
2. Anja (stem vanavond geweldig, performance minder)
tijdje niks
3. Christian
4. Richy
5. X6
6. Dorine
7. Hearts
8. Melanie
En Wendy snapt Anja nietquote:
Een derde hoogtepunt op de avondquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Wendy snapt Anja's sarcasme niet
Dom wijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |