ik denk het laatste!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk dat Anja dacht dat ze een uitglijer had gemaakt en daarom begon over die oortjes. Of klopte SCH's roddel toch?
Ik kan me wel voorstellen dat ze het eruit flapte. Is toch zwaar irritant!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Lijkt me heel vervelend als tot 2x toe je oortjes niet goed werken!!!
Pssst, niet hierquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk dat Anja dacht dat ze een uitglijer had gemaakt en daarom begon over die oortjes. Of klopte SCH's roddel toch?
precies, en dan over D-sterren zoals Richy en Christian met droge ogen beweren dat ze geweldig zijn en wel een eigen sound hebben, ja een valse sound jaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:20 schreef m-materazzi het volgende:
Henkjan met zijn gezeur over haar eigen sound, ze heeft gewoon een perfecte sound.
uit Idols ook?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:18 schreef m-materazzi het volgende:
Ik blijf bij mijn statement dat Anja, de beste vrouwelijke zangeres is uit de reeks Idols/Xfactor.
Welke roddel?!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik weet het niet... mnaar vind het wel opvallen dat ze er al 2 keer last van heeft....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat ze het eruit flapte. Is toch zwaar irritant!
Wordt ze genaaid door de productie ofzo?
Ze is zeker de beste, en een Meryl Streep look. Functioneel lelijk, denk maar aan Barbera Streisandquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die neus al gezien
Maar vocaal staat het als een huis... jammer van d'r armbewegingen
maar met tien vingers in de neus (er is toch ruimte genoeg) de beste van de avond
Volgende week sowieso.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
om de woorden van de druide van asterix en obelix te gebruiken: dat neusje...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:21 schreef Gia het volgende:
Waarom doet Anja me toch zo aan Barbara Streisand denken?
zij heeft zoveel talent dat ze niet makkelijk vals zal gaan... ik vind dat ze gelijk heeft met haar kritiek al had ze die beter achter de schermen kunnen ventileren... bij zo'n show is geluid het allerbelangrijkste en als ze dat dan lopen te verkloten is dat amateurisme ten top....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat de techniek volgende week wraak gaat nemen
Idoliseer haar niet zoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:23 schreef BVO het volgende:
Niet versandig om te zeggen, maar ik kan me voorstellen at het verschrikkelijk vevrelend is op zo'n moment zeker als het de vorige keer ook gebeurde. Net na zo'n optrede baalt ze ervan als zo'n foutje misschien wel tot fouten heeft geleid, waardoor ze de aandacht er even op vestigt.
Niet slim, maar wel recht voor z'n raap, zoals ze geloof ik ook wel is.
Neh, ze heeft meer een Romeinse neusquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:23 schreef jessjuh het volgende:
[..]
om de woorden van de druide van asterix en obelix te gebruiken: dat neusje...
precies. Zou ik ook zeggen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat ze het eruit flapte. Is toch zwaar irritant!
Waar precies ben je het niet mee eensquote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:21 schreef Gia het volgende:
Waarom doet Anja me toch zo aan Barbara Streisand denken?
amen...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:25 schreef Gezondaar het volgende:
Ik vind deze editie van X-Factor nog steeds een aanfluiting. Veel kneuzen en slechts een paar échte potentieeltjes![]()
Doe maar 4. Hearts en Melanie.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Er mogen wel een keer 2 uit in 1 week.
en dan mag je daar als artiest best iets van zeggen... je staat daar toch te zingen voor miljoenen mensen en dan is het lullig als je vals gaat door slecht geluidquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:25 schreef Jommie het volgende:
Zoals anderen ook al zeiden: het geluid laat sowieso vaak te wensen over. Vorige week was het echt bagger. Dacht al dat het aan onze tv lag...
Nou, als morgen Melanie niet op de schopstoel zit, ben ik wel geneigd SCH te geloven. Ze was hier en daar echt off-key.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat het net als bij Idols, allemaal al beklonken is.
DoorgeSCHtoken kaart volgens hem.
Ik ben het er wel mee eens. Maar ik krijg altijd een beetje jeuk van iemand die onvoorwaardelijk een ander verbaal verdedigtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Waar precies ben je het niet mee eens?
dat zou wel een leuk verrassingselement zijnquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben ze dit seizoen in Engeland gefliktquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Jah, vind ik ook hoor. Al was het niet te horen dat haar oortje het niet deedquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en dan mag je daar als artiest best iets van zeggen... je staat daar toch te zingen voor miljoenen mensen en dan is het lullig als je vals gaat door slecht geluid
Ik geef gewoon mijn mening. Net zoals ik zeg dat het een domme opmerking was.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:26 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens. Maar ik krijg altijd een beetje jeuk van iemand die onvoorwaardelijk een ander verbaal verdedigt![]()
Face it, BVO, je bent Anja's bitch.![]()
De eerste aflevering van Idols 3, toen moesten Ariël en Renske eruit. Sjezus, die zouden met dit zooitje kans maken om te winnen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:27 schreef Gezondaar het volgende:
Hadden ze bij Idols niet een keer dat er twee tegelijk uit moesten?![]()
Maar dat was aangekondigd.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
De eerste aflevering van Idols 3, toen moesten Ariël en Renske eruit. Sjezus, die zouden met dit zooitje kans maken om te winnen.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:29 schreef Karina het volgende:
OMG Sound of Music, dat is pas vreselijk.
Neuhquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:31 schreef Jommie het volgende:
Hm theatraal. Past dat wel bij Sharon?
Dat heet 'dramatiek'!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Tis niet slecht. Maar ze staat daar nep leuk te wezen.
preciesquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
Het lijkt wel of ze aan het synchroomzwemmen is met die armbeweging.
helemaal topquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
GEWELDIG!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |