Mja pak dan een beetje iedereen erbij, of laat het tot 10 uur duren ofzo, dit tot kwart voor 10 gaat echt nergens over.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik ook niet echt.
Alsof ze toch nog een beetje een backstage progamma willen doen
Ik vond deze juist de leukste van de 3quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:52 schreef Rnnz het volgende:
Ik vond de hele uitzending eigenlijk een beetje tegenvallen. Het wordt met de week saaier imo.
Ik vind het ook een beetje inkakken helaas.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:52 schreef Rnnz het volgende:
Ik vond de hele uitzending eigenlijk een beetje tegenvallen. Het wordt met de week saaier imo.
Wat mij betreft wordt het hoog tijd dat Dorine naar huis gaat.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:52 schreef PeRi het volgende:
Zo en nu mag Melanie dan naar huis, met Hearts ook in de Sing Off denk ik.
Ik vond het ook leuk. Wendy deed het beter ook.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:53 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik vond deze juist de leukste van de 3![]()
Ik vind inderdaad dat je in zo'n positie professioneel moet blijven, kan je dat niet zoek dan iets anders ofzo, dit was gewoon super genant om aan te horen, die woede in zijn ogen en stemquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:49 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja, ik vond het genant zelfs
En zo beschadigt hij in feite alleen Anja maar, want het publiek denkt "nou, als Henk zo overduidelijk Anja staat te pushen, stem ik lekker NIET op haar".
Wat een kleuterjury zeg
Dat is inderdaad het grote gevaar.... Henkjan heeft dat nog iets meer door als Henk... maar als beide heren zo doorgaan zal Marianne met X6 zeker aan het langste eind trekkenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:49 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja, ik vond het genant zelfs
En zo beschadigt hij in feite alleen Anja maar, want het publiek denkt "nou, als Henk zo overduidelijk Anja staat te pushen, stem ik lekker NIET op haar".
Wat een kleuterjury zeg
Ik gok dat ze vooral mensen weg wilde hebben van SBS6 die om 21.45 begonnen met ijsdansen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mja pak dan een beetje iedereen erbij, of laat het tot 10 uur duren ofzo, dit tot kwart voor 10 gaat echt nergens over.
Wendy zakt voor mij met de week harder door het ijs.... ze is gewoon totaal niet geschikt voor live-televisiequote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:54 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik vond het ook leuk. Wendy deed het beter ook.
Verklaar je nader, Hapertjequote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:31 schreef Hapertje het volgende:
BVO.. je bent erg ongeloofwaardig aan het worden!
Helemaal mee eens. Ze zou het leuk doen in een chique restaurant, leunend over de piano.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt het hoog tijd dat Dorine naar huis gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |