Anja heeft toch gewoon gelijk... het is een wedstrijd die valt of staat met geluid... als je dan niets hoort tijdens je optreden zou ik ook pissed zijn... en ik vind dat ze het netjes heeft opgelost nuquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De productie heeft nu zoiets van "We laten Anja denken dat ze d'r excuses aanbied maar ondertussen graaft ze nog dieper haar eigen graf door het publiek even er aan te herinneren wat ze deed. "
Nee, het heet Kiss from a rosequote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:44 schreef Gia het volgende:
Dat ene nummer heette toch niet 'bad man forever' maar 'Batman forever'.
Het klopt van geen kant de productiequote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:45 schreef Cee het volgende:
Haha, of we starten even Licence to Kill in.
Dat was Goldfinger hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:45 schreef Cee het volgende:
Echt niet... Dat waren echt de eerste tonen van Licence to killquote:
ze hadden de band al klaar gezet voor de sing-offquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:45 schreef Cee het volgende:
Niet waar. Het was Goldfingerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt niet... Dat waren echt de eerste tonen van Licence to kill
dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt niet... Dat waren echt de eerste tonen van Licence to kill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |