De A1 heeft weinig te maken met het eerste elftal.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:56 schreef Messenga het volgende:
Ijsselmeervolgels winnen wel. Apart dat Nunspeet hoofdklasse speelt, tijdje geleden moesten wij tegen de A1 van Nunspeet voor de beker, men, wat is dat team slecht.
Ja dat was to aan de 80e minuut ongeveer een heel normaal oefenpotje, waar Nunspeet duidelijk heer en meester was. Flevo Boys had weinig te vertellen. Nunspeet won dan ook met 2-0 door 2x Frank van Twillert.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:55 schreef F1Bas het volgende:
HPayne, vertel eens over Nunspeet - Flevo Boys![]()
Noordwijk staat in de competitie ook boven RBB momenteel....quote:Op zondag 14 januari 2007 00:40 schreef F1Bas het volgende:
Maar ja, GVVV uitgeschakeld door een 1e klasser zie ik. RBB ook door Noordwijk.
En VVIJ, zet je Jan de Graaf roddel is hier als je het kwijt wilt, al zou ik echt verbaasd zijn als het zou gebeuren![]()
Ach dat komt wel goed!quote:Op zondag 14 januari 2007 20:35 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
Zo F1Bas,
wat een drama wedstrijd. Als ze zo blijven spelen kunnen we het kampioenschap wel vergeten
Heb k ook iets over gehoord ja.. Geinoord had ik nog niet gehoord trouwens, wel een paar andere clubs.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:35 schreef methodmich het volgende:
Ja, die geruchten gaan al. Ook Geinoord heeft overigens interesse, maar dat is niet echt in de regio. Schouten wil in de regio zoeken, zegt ie zelf.
Onze oefenpot vanavond afgelast trouwens. Spelen de Vogels en Nunspeet wel gewoon?
Ik las dat Sjoerd zeker weggaat en dat het alleen nog niet bekend wordt gemaakt.quote:Op maandag 22 januari 2007 20:03 schreef methodmich het volgende:
Is dat definitief rond? Hoogst opmerkelijk, dat betekent dus zo goed als zeker dat Sjoerd vertrekt (naar ons).
Wel een sterke aankoop!
IJsselmeervogels kan juist wel wat (fysiek) sterke speler gebruiken, daar lopen er nu te weinig van.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:05 schreef HPayne het volgende:
Leuke speler Kuhlman. Wat ik van hem gelezen heb is dat het een lange, balvaste spits is, die het vooral van zn fysieke kracht moet hebben, en anderen laat scoren. Niet echt het type IJsselmeervogels speler eigenlijk en voor op kunstgras volgend jaar. Of zeg ik nu iets vreemds? Maar goed hij heeft wel bewezen een goede voetballer te zijn.
Jullie krijgen wel een luxeprobleem als dit waar blijkt te zijn. Als dat al niet het geval is...
De oefenwedstrijd tegen AFC gaat ook (weer) niet door.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:29 schreef HPayne het volgende:
Okee das netjes! Dennis van de Steen is een belangrijke speler. Bovo 2e keeper verlengd, hoe zit dat met de eerste keeper bij jullie? En dat zou dan betekenen dat Westerhuis niet meer gehaald wordt van Nunspeet?
Wat nog niet officieel is bevestigd maar wel geruchten is dat Frank van Twillert nog een jaar heeft bijgetekend evenals Bram Zwaan voor 2 jaar.
Overigens hoorde ik ook dat de vv Nunspeet in de financieele schulden zou zitten (30000 eur) door betaling van spelers, en de uitgekeerde premies, mede doordat het zo goed gaat met het 1e elftal dit seizoen. Ze willen dit tegengaan door het zoeken van nieuwe sponsoren. Elk voordeel heb dus zn nadeel.
Vanavond zou Nunspeet thuis oefenen tegen aartsrivaal WHC uit Wezep, de reden is onduidelijk.
Volgens de WHC website doordat het vriest buiten, maar volgens de Nunspeet website doordat WHC geen compleet team kan samenstellen...
Kuhlmann is over de grond ook een prima speler hoor. Hij scoort alleen weinig voor een spits, maar dan moet Jeffrey Winter maar voor de goals zorgen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:05 schreef HPayne het volgende:
Leuke speler Kuhlman. Wat ik van hem gelezen heb is dat het een lange, balvaste spits is, die het vooral van zn fysieke kracht moet hebben, en anderen laat scoren. Niet echt het type IJsselmeervogels speler eigenlijk en voor op kunstgras volgend jaar. Of zeg ik nu iets vreemds? Maar goed hij heeft wel bewezen een goede voetballer te zijn.
Jullie krijgen wel een luxeprobleem als dit waar blijkt te zijn. Als dat al niet het geval is...
Ja dat klopt Dennus. Maar de schulden zijn wel redelijk opgelopen, ook dit jaar. Nunspeet wordt wel in verband gebracht met de hoofdsponsor van VVOG: Beelen Sloopwerken. Die kan er veel geld in stoppen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:19 schreef Dennus-F het volgende:
HPayne, dat nunspeet schulden heeft is opzich wel al een poosje bekend.
Een aantal jaren geleden hebben ze ook al zoiets gehad?
Yep, Kevin gaat maar gelukkig blijft Jeffrey. De reistijd was voor Kevin teveel maar wel een erg mooie actie dat Jeffrey 'gewoon' blijft.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:26 schreef methodmich het volgende:
Geruchten geruchten:
Kevin Winter weg bij IJsselmeervogels, terug naar Lisse of naar Quick Boys
Hursut Meric, Vahap Yildiz en Atam Koroglu van Türkiyemspor naar IJsselmeervogels
Thijs Houwing van Kozakken Boys en Boy Visser van ADO '20 naar Spakenburg
Officieel: Kevin Winter en Schouten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:17 schreef methodmich het volgende:
F1Bas, ziet er goed uit die tribune. Al bekend wie er naast Winter zeker vertrekken bij de Vogels?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:55 schreef methodmich het volgende:
Ik weet wel iets, maar heb beloofd nog niets te zeggen.
Ja dat denk ik wel. Is een jongen uit de buurt, die wel bij ons zal passen denk ik. Hij zou goed kunnen dienen als aanvallende middenvelder, maar wat is zn positie eigenlijk? toch spits?quote:Op zondag 28 januari 2007 11:42 schreef methodmich het volgende:
Erwin Schouten van IJsselmeervogels naar Nunspeet dus, volgend seizoen. Leuke aanwinst lijkt me!
Spits/aanvaller. Hij mist helaas nog wat veel kansen maar is wel een aardige voetballer voor Nunspeet.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:35 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel. Is een jongen uit de buurt, die wel bij ons zal passen denk ik. Hij zou goed kunnen dienen als aanvallende middenvelder, maar wat is zn positie eigenlijk? toch spits?
Voordat hij naar de Vogels ging was er al sprake dat hij hierheen zou komen, nu dus echt.
Ken jij hem MM?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:05 schreef methodmich het volgende:
Er gaan nog wel wat dingen gebeuren bij IJsselmeervogels hoorde ik, zowel qua aanwinsten als qua vertrekkende spelers. Ze verliezen wel een speler of zes als ik het goed begrepen heb.
Frits van Putten is de opvolger van Winter, denk ik. Zal zijn broer ook wel komen.
Als ik jullie forum moet geloven gaan Verboom, Winter, Schouten, De Jong en Van der Waal sowieso, stopt Corneille en gaat Tosch misschien ook. Zijn dan toch een paar basiskrachten, dacht ik.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ken jij hem MM?
En het vertrekken van spelers valt allemaal wel mee, waarschijnlijk alleen maar Kevin Winter als basisspelers en wellicht nog één ander. Voor de rest voornamelijk bankspelers, net als vorig jaar, in de aanval zijn we juist nog sterker geworden met Kuhlman.
Verboom was ik even vergeten maar die moet weg, dat is toch wat anders vind ik. Dan is alleen Tosch en Kevin basisspeler en Tosch is nog lang niet zeker. De rest ziin toch geen vaste basisspelers, De Jong was zijn plaats helaas alweer kwijt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als ik jullie forum moet geloven gaan Verboom, Winter, Schouten, De Jong en Van der Waal sowieso, stopt Corneille en gaat Tosch misschien ook. Zijn dan toch een paar basiskrachten, dacht ik.
Van Putten ken ik alleen uit de eerste divisie.
Dit keer is het ieder geval nep, al zijn er wel geruchten. Zaterdag zal hij overigens zien dat wij een veel mooiere club hebben.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:02 schreef methodmich het volgende:
Op de supporterssite van IJsselmeervogels nu het gerucht dat Maarten Bak van Quick Boys gaat komen. Maar ja, dat is wel vaker gezegd, dus maar eens afwachten.
Merlijn Swennen kan zijn nieuwe baan niet meer combineren met het keepersschap bij Hoekquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:11 schreef methodmich het volgende:
Hoek heeft een nieuwe keeper gehaald en wel Thierry De Jonge, een 35-jarige Belg van Olsa Brakel. Merlijn Swennen onlangs gestopt, weet Sandman waarom??
Ook Peter Reijn (18) komt naar Hoek en wel van AA Gent.
Bij Nunspeet stopt Wim Huijgen (30) wegens aanhoudend blessureleed.
Gerrit Plomp, nu nog bij Geinoord, traint volgend seizoen Huizen.
Lijkt me een goed plan Bas! Dan pakken wij jullie wel op 10 Maart!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:36 schreef F1Bas het volgende:
Zeg Hpayne, als we nu morgen allebei die blauwen-witten verslaan wordt het morgen helemaal een superdag![]()
Okee, dank je wel!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:37 schreef El_Buho het volgende:
[..]
Merlijn Swennen kan zijn nieuwe baan niet meer combineren met het keepersschap bij Hoek
Ha Rooievogel.. Leuk dat je je ook hebt aangemeld!! Maar natuurlijk onwijs triest dat wat een feest had moeten worden, zo eindigt.... Laten we hopen dat het nooit meer gebeurd, en dat er een passende straf komt voor deze idioten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:56 schreef MWSAH het volgende:
Het was een zooitje ja. Ik ben zelf Rood, ook wel bekend als {::Rooievogel::} op ons forum, en een grote groep bezopen idioten die zichzelf Quick Boys fans noemen hebben in de ochtend al de markt verstoord en in de avond, toen er al echte QB'ers weg waren, de sporthal vernield en een massale vechtpartij begonnen. Naar verluid liepen er ook hooligans van Ajax en ADO Den Haag. IJsselmeervogels kan hier niks aan doen, het is moeilijk, zowel voor QB als ons, om de kwaden van de goeden te scheiden bij het betreden van het sportpark.
Onze feestavond is verpest door lui die niks met voetbal te maken hebben, maar die puur komen om te gebruiken, te drinken en herrie te schoppen. De politie en ME hebben een drukke dag gehad..
Niks aan toetevoegen Rooievogel. Voor degene van buitenaf, lees hier maar eens: http://forum.ijsselmeervogels.com/showthread.php?t=324quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:56 schreef MWSAH het volgende:
Het was een zooitje ja. Ik ben zelf Rood, ook wel bekend als {::Rooievogel::} op ons forum, en een grote groep bezopen idioten die zichzelf Quick Boys fans noemen hebben in de ochtend al de markt verstoord en in de avond, toen er al echte QB'ers weg waren, de sporthal vernield en een massale vechtpartij begonnen. Naar verluid liepen er ook hooligans van Ajax en ADO Den Haag. IJsselmeervogels kan hier niks aan doen, het is moeilijk, zowel voor QB als ons, om de kwaden van de goeden te scheiden bij het betreden van het sportpark.
Onze feestavond is verpest door lui die niks met voetbal te maken hebben, maar die puur komen om te gebruiken, te drinken en herrie te schoppen. De politie en ME hebben een drukke dag gehad..
Ja en over een paar weken weer in Bunschoten....quote:Op zondag 4 februari 2007 01:35 schreef HPayne het volgende:
Ik had er niet bij moeten wezen denk ik. Als ik ergens kwaad om kan worden is het wel mensen die iets proberen te verzieken!!![]()
Stelletje #@%#$%#% Ze komen nog naar Nunspeet binnenkort
![]()
Ik denk dat de burgemeester en politie zich wel een 2e keer bedenkt voordat ze die wedstrijd door laten gaan. Wat een honden. ik kan me er verschrikkelijk kwaad om maken.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja en over een paar weken weer in Bunschoten....
Precies gewoon zonde, de nummers 1 en 2 amateurclubs allertijden tegen elkaar moet juist één groot feest worden.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:45 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ik denk dat de burgemeester en politie zich wel een 2e keer bedenkt voordat ze die wedstrijd door laten gaan. Wat een honden. ik kan me er verschrikkelijk kwaad om maken.
En trouwens ook erg jammer voor die echte QB supporters en de club.
Even een quote van iemand van het forumquote:ik heb die gasten over kinder wagens zien rennen 1 met het kind dr nog in later vlogen er zelfs kinder wagens door de lucht en een verhaal gehoord over een 4/6 jarig meisje dat geslagen is door een volwassen man het is echt gewoon triest
Verschrikkelijk, -edit-quote:Op zondag 4 februari 2007 02:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Even een quote van iemand van het forum
Had je teveel biertjes op gisterquote:Op zondag 4 februari 2007 02:07 schreef HPayne het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, -edit-
Verder geen woorden voor.
Hahaha ja ietsjesquote:
Daar zijn gewoon een hoop gestoorden, helaas. Zie het incident in Harkema een paar jaar terug. Zonde, want de hoofdklasse staat er juist om bekend dat het nog mogelijk is om gewoon normaal met andere supporters om te gaan. Zie gisteren, dat de Lisse-supporters bij de A-Side even wat gereedschap lenen om een spandoek op te hangen enzovoort. Dat je met elkaar kunt praten op een normale en respectvolle manier. Maar helaas, er zijn dus ook idioten die dat willen verpesten. Zo'n vent met een bijl.... En nee, je kunt niet de hele vereniging Quick Boys er op aankijken, maar feit is wel dat het bij hen wat vaker voorkomt dan elders. Wat ook wel met de grootte van de vereniging te maken heeft, maar toch....quote:Op zondag 4 februari 2007 01:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar heeft QB nou vaker van die dingen? Ik heb er nog niet eerder van gehoord. (moet ook zeggen dat het niet de hoofdklasse is die ik goed volg)
Zou ons zelf wel goed uitkomen, 4 verliespunten tegen ze maar laten we maar gewoon 'normaal' kampioen worden.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:44 schreef methodmich het volgende:
Nee, dan worden alle tegen QB behaalde punten geschrapt. Zie Haaglandia in de zondaghoofdklasse A.
Goh, worden ze eindelijk wakker. Zo'n wedstrijd is zowiezo belachelijk en zou bijvoorbeeld nog voor de inhaalwedstrijd tegen VVOG gaanquote:BUNSCHOTEN - Voetbalvereniging Quick Boys uit Katwijk voelt zich niet verantwoordelijk voor de grote vechtpartij bij de IJsselmeervogels.
Zaterdagavond vielen na de wedstrijd tientallen Katwijkers op een geweldadige manier een feest aan de Westmaat binnen. Daarbij werd met tafels gegooid en met stalen buizen geslagen.
IJsselmeervogels wil met alle partijen om tafel om te onderzoeken hoe het zo kon misgaan. De KNVB heeft een geplande wedstrijd tussen de twee clubs uitgesteld. Negen supporters uit Katwijk zitten nog steeds vast.
Respect voor de snelle reactie van Cees Lok.quote:Ongeloof
Maandag 5 februari 2007
Beste supporter van de IJsselmeervogels,
Ik voel de behoefte om mijn gevoelens en mijn belevenissen van de afgelopen zaterdagavond met jullie te delen.
Het is nu maandagochtend vroeg en ik geloof het nog steeds niet. De dingen die ik na afloop van de wedstrijd heb gezien en meegemaakt en met mij vele spelers en supporters van onze club is schandalig.
Ongeveer 5 minuten nadat ik , nauwelijks verstaanbaar, iets mocht zeggen over de wedstrijd, de historie en de nieuwe tribune stond ik met een aantal mensen nog wat na te praten. Om ons heen stonden een aantal moeders met spelende kinderen op de vloer van de hal. Opeens vanaf de podiumkant leek het wel of er een soort aftellen begonnen was. Er kwam een groep vanuit het midden van de zaal aanlopen richting de ingang onder de kantine. Het leek op een charge zoals je die wel eens op tv ziet.
Boven de hoofden van de groep die kwam aanvallen zag ik houten banken en hangtafels die boven onze groep mensen werd gegooid. Het was een laffe aanval op niets vermoedende mensen. De tafels en banken kwamen op en tussen ons in. Vrouwen pakten de kinderen van de vloer wij gingen om hen heen staan met een groepje. Ik zag een moeder wild om haar heen kijken en zoeken naar haar kind. Zij ging terug de zaal in.
Gelukkig bleef het voor ons bij afweren van wat duwen en trekken maar verder op werd er massaal gevochten. Mensen van onze club moesten zichzelf verweren. Na een minuut, twee minuten ging er een zijdeur open en konden we naar buiten. Het leek rustiger te zijn geworden. Maar opeens was er weer een golf van geweld, paniek en schreeuwende mensen. We moesten naar binnen terug de zaal in. Het gevaar kwam nu van de buitenkant. Vechtersbazen waren omgelopen en werden naar buiten gedreven door de mensen van onze club. Eenmaal binnen gingen alle deuren dicht. We waren samen maar het voelde alsof we als ratten in de val zaten.
Bij de deuren stelden mensen zich op om een aanval te parreren. Er lagen gewonden op de grond en samen met het bonken op de deuren, het rinkelen van het glas van de ingegooide ramen en het aangesprongen alarm van de sporthal gaf een zeer onaangenaam gevoel. Wat een ellende.
Dit bleef ongeveer vijf minuten zo, denk ik. Via gsm's was de politie gebeld maar wij wisten in de hal niet precies wat er zich buiten afspeelde. Het werd rustiger en langzaam drong het nieuws door dat de groep die met het vechten begonnen was buiten door de politie opgepakt werd. De deuren gingen open en we konden naar buiten. Ja, en daar sta je dan
. Ik heb zelf niet echt hoeven vechten. Het bleef bij duwen en trekken en het afweren van spullen en mensen. Je hoort het wel eens en soms zie je het op tv maar er tussen in zitten is echt verschrikkelijk. De mensen van onze club hebbben zich verweerd en hun vrouwen en kinderen beschermd. Maar ook zij die echt hebben gevochten en de echte klappen hebben opgevangen en uitgedeeld stonden vol ongeloof om hun heen te kijken.
Dit kan niet waar zijn! Wat een nachtmerrie maar vooral ongeloof.
Hoe nu verder?
Vele van ons zitten met vragen. Wie waren die gasten? Waarom deden ze dit? Had het voorkomen kunnen worden? Ikzelf zit vooral met de vraag; Hoe nu verder?
Ik vind wraak en revanche absoluut geen optie. Tegen wie zul je jezelf moeten afvragen want ik hoor van alle kanten dat het geen supporters van Quick Boys zijn geweest!
Onderzoek toont dit hopelijk ook aan.
Dat we verder moeten en willen is duidelijk. Onze club is één van de mooiste clubs van het land, zoniet de mooiste. Daar kan geen groep van vijftig tot honderd man afbreuk aan doen. De rijke historie en de landelijke uitstraling van de club kan dit incident echt wel opvangen. Als wij zelf het hoofd koel houden en nadat, de emoties wat zijn weggezakt, vooral ons verstand gebruiken kunnen we er als club sterker uit komen. We zullen leren van deze dag en helaas weten we nu al dat één van de lessen is dat we weer minder naïef zijn geworden. Minder vertrouwen kunnen hebben in andere mensen. Daar baal ik als mens van en dat heeft dus niets met mijn functie als trainer te maken. Wat ik probeer over te brengen aan mijn spelers is om situaties in het voetbal maar ook in het leven op een positief/kritische manier te bekijken. Zo doe ik dat ook bij deze dag. De kritiek op deze dag heb ik al besproken. Het positieve zit hem in de gegevens dat hoogte,- en dieptepunten die je samen meemaakt je sterker maakt voor de toekomst. Zo heb ik kippevel gekregen toen ik hoorde dat de supporters van Spakenburg te hulp kwamen toen wij in het nauw zaten. Voor zover ik weet is hun hulp het niet echt nodig geweest. Er bestaat dus niet alleen een clubgevoel maar ook en misschien wel bovenal een dorpsgevoel. Ik weet na het opschrijven van deze ervaring al hoe ik verder moet. Ik laat het achter me en zal alles doen wat ik in me heb om te zorgen dat de club ook in de toekomst een rijke historie zal hebben.
Want wat ik ook gezien en beleefd heb, ik was er trots op dat ik hier kan werken, ik ben er trots op en dat laat ik me door niemand afpakken.
Ook al blijft het een ongelooflijke dag, voor de club en het dorp.
Cees Lok
Mwah, gewoon zonder bezoekende fans dan maar. Al is dat lastig controleren.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:23 schreef HPayne het volgende:
Niet meer dan terecht natuurlijk. Reken er maar op dat de burgermeester van Bunschoten de wedstrijd tegen Spakenburg niet door laat gaan over 3 weken.
quote:Bestuur Quick Boys zet relschoppers uit club
SPAKENBURG - De supporters van de Katwijkse zaterdagamateurclub Quick Boys die zich zaterdag in Spakenburg ernstig misdroegen, worden geschorst als clublid en zijn niet meer welkom bij de voetbalwedstrijden van hun club. Dat zegt Quick Boys - voorzitter Jaap Kuijt.
Zo'n vijftig supporters van Quick Boys gingen na afloop van de voetbalwedstrijd tegen IJsselmeervogels een sporthal naast het voetbalveld binnen, waar een feest van de Spakenburgse aanhang gaande was. In de hal, waar ook kinderen aanwezig waren, sloeg de vlam in de pan. Tientallen supporters gingen met elkaar op de vuist, en Katwijkers vernielden met stalen pijpen ramen en meubilair. Daarbij vielen diverse gewonden. Burgemeester Melis van de Groep en het bestuur van IJsselmeervogels spreken van 'de ergste rellen in het amateurvoetbal ooit'.
Voorzitter Jaap Kuijt van Quick Boys noemt de gebeurtenissen 'dramatisch voor de voetbalsport' en belooft dat er gepaste maatregelen worden genomen tegen de relschoppers. Kuijt wil schorsingen van de betrokken clubleden en ontzegging van de toegang tot wedstrijden van Quick Boys.
Zowel secretaris Jan Heinen van IJsselmeervogels als voorzitter Kuijt van Quick Boys grijpen de gebeurtenissen aan om te pleiten voor snelle invoer van een voetbalwet, zodat relschoppers effectiever kunnen worden aangepakt.
Het bestuur van IJsselmeervogels wil de schade op de daders verhalen.
Eindelijk weer goed nieuws!quote:IJsselmeervogels en Pierre Tosch zijn een nieuwe verbintenis voor 2 seizoenen overeengekomen. De selectie voor volgend seizoen begint hiermee steeds meer vorm te krijgen.
En voor ons.quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:10 schreef HPayne het volgende:
Ajax - Hoek 2
GVVV - Bennekom 1
Kloetinge - IJsselmeervogels 2
Nunspeet - Huizen 1
Quick Boys - Geinoord 1
Spakenburg - VVOG 1
Sparta Nijkerk - SSV '65 1
Wordt weer eens tijd voor 3 punten voor ons.
Nu mag het: Alexander de Jong (toch licht verrassend) en Sjoerd van der Waal allebei van IJsselmeervogels terug naar ASWH. Welkom thuis jongens!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:55 schreef methodmich het volgende:
Ik weet wel iets, maar heb beloofd nog niets te zeggen.
Goh, ik vind er niks verrassends aan. Dat zie je al van ver aankomen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nu mag het: Alexander de Jong (toch licht verrassend) en Sjoerd van der Waal allebei van IJsselmeervogels terug naar ASWH. Welkom thuis jongens!
More to follow.![]()
Jij kent beter de achtergrond van Alex dan ik. De komst van Lok is ongunstig geweest voor Alex en Sjoerd, ze mogen zelfs amper van de bank komen. Alex mag van mij wel in de basis in plaats van Knupppe. Sjoerd is op dit moment minder dan de spitsen die er staan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:05 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, in zoverre dat het verrassend is dat Alex toch weer bij ons komt spelen!
Trouwens, ik lees af en toe toch aparte opmerkingen op het supportersforum. Dat ze tekort komen voor de top.... Tja, dat is natuurlijk een beetje vreemd.
Overigens las ik dat Mattheüs Hoop wellicht naar de Vogels gaat.
Ik zal ieder geval flink balen mocht het zo zijn, heb wel weer zin in een mooie overwinning.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:50 schreef HPayne het volgende:
Zal het doorgaan vandaag??
Ja als ik zaterdag niks anders heb kom ik kijkenquote:Op zondag 11 februari 2007 01:02 schreef F1Bas het volgende:
HPayne, kom je volgende week kijken bij VVOG - Vogels?
Drinken we een biertje vooraf
Nee, hij gaat afbouwen bij een club in de regio.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:56 schreef methodmich het volgende:
Dogan Corneille weg bij Vogels na dit seizoen. Zal hij helemaal stoppen?
Je maakt maar tijdquote:Op zondag 11 februari 2007 13:09 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ja als ik zaterdag niks anders heb kom ik kijken![]()
Guess so, gister was hij ook niet goed maar wie wel?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:09 schreef methodmich het volgende:
In Brabant dus, neem ik aan?
Klopt maar meneer wilde gister niet eens een handje aan de trainer en Alex geven bij zijn wissel.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:15 schreef methodmich het volgende:
Dat kan Kevin Winter toch niet maken ten opzichte van Lisse zou je denken!
Ik dacht dat Knüppe nog een contract had voor een jaar?
Klopt, Kloetinge stel trouwens weinig voor en toch in de problemen komen...quote:Op zondag 11 februari 2007 16:34 schreef methodmich het volgende:
Okee, dus bij Vogels doet men op zich niet al te moeilijk over de duur van contracten. Logisch ook wel, want als een speler weg wil, wil ie weg. Of moet ie weg.
Joël Manusama ingevallen bij d'n Kloet zag ik.
Wat vind je van hem?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:31 schreef methodmich het volgende:
Bryan Simons wil niet alleen, hij gaat zelfs.
Toch opmerkelijk, al twee spelers van RBB naar de Vogels. Rijnsburg is toch ook een club met veel perspectief en kwaliteit.
Vogels zijn meer bezig met volgend seizoen dan met het huidige zo lijkt het.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:43 schreef F1Bas het volgende:
Brian Simons van Rijnsburgse Boys naar de Vogels.
Gijs van Manen ook weer terug naar de Vogels.
Ja, als er spelers weggaan zal je er toch snel bij moeten zijn voor vervangers, anders ben je te laat.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:15 schreef HPayne het volgende:
[..]
Vogels zijn meer bezig met volgend seizoen dan met het huidige zo lijkt het.
Of willen jullie elk jaar met een ander team kampioen worden?![]()
Ja dat is ook zo. Bij ons overigens nog weinig bekend t.a.v. volgend seizoen. Alleen dat Erwin Schouten komt, en Westerhuis waarschijnlijk naar jullie vertrekt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja, als er spelers weggaan zal je er toch snel bij moeten zijn voor vervangers, anders ben je te laat.
In hoeverre heb jij gehoord dat hij weggaat?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:06 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Bij ons overigens nog weinig bekend t.a.v. volgend seizoen. Alleen dat Erwin Schouten komt, en Westerhuis waarschijnlijk naar jullie vertrekt.
Ik hoorde het in de wandelgangenquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
In hoeverre heb jij gehoord dat hij weggaat?
quote:Corneille verkast naar Barendrecht
BARENDRECHT - Dogan Corneille speelt komend seizoen bij Barendrecht. De middenvelder had al aangegeven bij IJsselmeervogels te vertrekken.
In Spakenburg kan Corneille niet meer rekenen op een basisplaats. Barendrecht is koploper in de eerste klasse.
Corneille kijkt uit naar de samenwerking met Barendrecht-trainer Jack van den Berg, die eerder kampioen werd met ASWH.
Van de HSV Hoek site. Geruchten dat hij naar IJsselmeervogels zou gaan worden dus vooralsnog ontkend.quote:Istvan Bakx, de amateurinternational die zaterdag voor de wedstrijd tegen Ajax verrassend was gepasseerd, heeft nog niet beslist. "Het gaat even wat minder, maar ik heb het naar mijn zin. Dus normaal gesproken blijf ik, want andere concrete opties zijn er niet."
Ik denk dat Istvan Bakx ook niet komt, we hebben Opschoor al en van Manen komt ook weer voor die positie terug.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 06:36 schreef HPayne het volgende:
[..]
Van de HSV Hoek site. Geruchten dat hij naar IJsselmeervogels zou gaan worden dus vooralsnog ontkend.
En Huygens de topscorer van Hoek en de Hoofdklasse B, twijfelt nog over zijn toekomst. Hij kan namelijk hersteltrainer worden van een bekende club uit zn vaderland Belgie.
Het weer is morgen goed, dus het zal nu toch wel een keer moeten doorgaan die wedstrijd tussen VVOG en Vogels.
Dat hij vertrekt is al een tijdje bekend, hij gaat naar ASV Dronten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:42 schreef methodmich het volgende:
Dat is een redelijk betrouwbare en ervaren keeper hoor, staat er al een paar jaar. De keeper met de wijnvlek is dat.
Is Van Manen nu al definitief rond?
Bert van Sas volgend seizoen trainer van Geinoord.
Zag dat Pieter Mulders, assistent van de Vogels, vertrekt om ergens hoofdtrainer te worden volgend seizoen. Ben de club even kwijt.
Ik kom morgen wel ja, eerst ff oefenwedstrijd van Nunspeet meepikken denk ik die begint al om half 1.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik denk dat Istvan Bakx ook niet komt, we hebben Opschoor al en van Manen komt ook weer voor die positie terug.
Als het morgen nu weer niet doorgaat dan weet ik het ook niet meer, kom je morgen nog? Het begint trouwens om 14.30 ipv 15.00. Enne, niet te hard juichen voor die groenen hè, al zal dat er toch niet van komen
Weet je het zeker? Er was namelijk wat twijfel op het forum. Zouden ze het dan toch weer aflassenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:40 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ik kom morgen wel ja, eerst ff oefenwedstrijd van Nunspeet meepikken denk ik die begint al om half 1.
En reken er maar op dat ik die groenen aanmoedig, wat denk je zelf!![]()
![]()
Wel weer erg jammer dat van Egteren niet meedoet.
Euh ik las het ook op dat forumquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:45 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Er was namelijk wat twijfel op het forum. Zouden ze het dan toch weer aflassen![]()
Ik heb er ook zin in. De laatste weken zijn we alleen niet in vorm dus een stunt zit er altijd in. Jij bent er zeker pas als de wedstrijd net bezig is?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:48 schreef HPayne het volgende:
Ik heb wel zin in de wedstrijd vandaag F1Bas. Al verwacht ik niet dat VVOG veel kans zal maken. Maar toch een beetje hoop moet je hebben.
Ja denk het wel, ga zo ff in elburg kijken.. Waar sta je ergens dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:59 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik heb er ook zin in. De laatste weken zijn we alleen niet in vorm dus een stunt zit er altijd in. Jij bent er zeker pas als de wedstrijd net bezig is?
Er werd gezongen: Keepers met rooie haren, die maken blunders dat is niet mis.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:06 schreef methodmich het volgende:
Wat zongen ze tegen Fabian?
Inhaalduel:
VVOG - IJsselmeervogels 0-5 (0-0)
58. 0-1 André Kemper 62. 0-2 Jeffrey Winter 74. 0-3 Jan Pieter Hartog 86. 0-4 Jeffrey Winter 90. 0-5 Jeffrey Winter
In de stand nu IJsselmeervogels drie punten los van Nunspeet, VVOG blijft dertiende.
Jeffrey Winter nu alleen topscorer met 18 treffers alweer!
Ik heb Bas ook de hand geschud vandaag.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:40 schreef HPayne het volgende:
Ruime en verdiende overwinning vanmiddag. IJsselmeervogels speelde bij vlagen zeer goed voetbal, en VVOG had niks te vertellen. Mede dankzij 3 doelpunten van Jeffrey Winter eindstand 0-5
Jammer voor ons, maar ach het was te verwachtten. 2e helft naast "vak midden-noord" gestaan. Leuk hoe de nieuwe keeper van Spakenburg werd toegezongen![]()
Ook F1Bas nog even de hand geschud![]()
Nunspeet won vanmiddag met 0-1 bij 3eklasser ESC Elburg, aardig matig dus. Volgende week uit naar Hoek
Toevallig!quote:Op zondag 18 februari 2007 00:40 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
[..]
Ik heb Bas ook de hand geschud vandaag.
Dat zit er nog steeds in. Net als de terugkeer van Steinraht, alleen hebben we dan wel heel veel goede spitsen.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:04 schreef HPayne het volgende:
Waarom halen jullie niet die Ruizendaal terug..?
Wat heet erg goed, samen 43 goals geloof ik.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat zit er nog steeds in. Net als de terugkeer van Steinraht, alleen hebben we dan wel heel veel goede spitsen.
Jeffrey Winter, Kemper, Kuhlman en dan Steinraht. Al schijnen Steinraht en Winter het samen bij Lisse erg goed te hebben gedaan.
OWIOS is nooit wat geweest, maar ze spelen dan ook alleen met eigen jeugd, dat dan weer wel..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:07 schreef deejaylethal het volgende:
OWIOS is dan ook extreem bagger (om nog maar te zwijgen over die grensrechter)...
van den Hul is alleen wel een vervelende vent... Die zal het nog moeilijk krijgen gezien zijn gedrag.
Nieuws: Vito Wormgoor (jeugd DOVO, vorig jaar naar Ajax vertrokken) heeft een 2-jarig contract bij Ajax gekregen! http://www.d-sidedovo.nl/(...)tcontractbijajax.htm
Zeker! Mooi filmpje trouwens weer VVIJquote:Op maandag 26 februari 2007 11:08 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
Het gaat erop lijken dat nunspeet de selectie aardig intact weet te laten. Dat is opzich al een groot compliment naar het bestuur.
Over twee weken kan je natuurlijk ook naar de nummer 1 tegen de nummer 2 van de hoofdklasse komen kijken op een uitermate sfeervolle westmaat. Blijft het spannend of wordt het 10 maart beslist? We zullen zien. Als we de 21e maar kampioen worden.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:36 schreef deejaylethal het volgende:
Dat is knap inderdaad!
DOVO heeft de wedstrijd gewonnen tegen SVZW. Staat nu 3 punten los. Er was veel publiek aanwezig op sportpark Panhuis deze zaterdag.
Binnenkort is de derby tussen DOVO-VRC (ook Veenendaal), op dezelfde dag en tijd als GVVV-Quick Boys. Dat wordt dus volle bak aan beide kanten van het sportpark, en je auto in het centrum parkeren. Wel twee mooie affiches voor over 2 weken, dus als je niets te doen hebt of een slechte wedstrijd aan ziet komen, kom dan even langs
.
Dankje. Het derde en laatste deel ben ik nu op www.ijsselmeervogels.tv aan het zetten. (even een beetje reclamequote:Op maandag 26 februari 2007 18:28 schreef HPayne het volgende:
[..]
Zeker! Mooi filmpje trouwens weer VVIJ![]()
Ze staan er alle drie nu op. De derde hebben wij samen een deel gefilmd, resultaat is erg leuk geworden.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:28 schreef HPayne het volgende:
[..]
Zeker! Mooi filmpje trouwens weer VVIJ![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:34 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
Voor degene die willen weten wie Bas is, Bas is degene die in deel drie naar de teletekstpagina verwijst.
Hsvhoek.nlquote:Istvan Bakx blijft gewoon bij Hoek
HOEK, 02-03-2007 - Desondanks diverse berichtgevingen in de media kunnen wij mededelen het heuglijke feit dat Istvan Bakx volgend seizoen gewoon voor Hoek zal uitkomen.
Bakx heeft gisteravond bevestigd dat hij zijn verbintenis met Hoek heeft verlengd voor komend seizoen.
Had ik al verwacht al die afgelastingen, dan maar naar Kampen toe.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:38 schreef nunspeter het volgende:
nunspeet speelt vandaag een oefenwedstrijd bij dos kampen.
Die gehaktballen zitten nog in je oren ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:12 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
Dan heb je zeker gezongen terwijl ik gehakt ballen aan het eten was.
Maar ff serieus:
De spanning in B is geheel terug. Ik neem aan dat nunspeet van SSV weet te winnen, dus het verschil is drie punten. Dat belooft veel goeds voor zaterdag.
Natuurlijk, i'll be therequote:Op zondag 4 maart 2007 11:58 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
Hpayne, gaan we jou ook ontmoeten komende zaterdag???
Tja ligt wel voor de hand natuurlijk. (cliche mode) Maarja in voetbal kunnen veel dingen gebeuren (cliche mode)quote:Op zondag 4 maart 2007 16:21 schreef methodmich het volgende:
Nou, of de spanning terug is. Lijkt me sterk dat de Vogels de titel niet gewoon pakken hoor.
Nou een matig seizoen?? VERLOREN seizoen zou ik liever zeggen.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:21 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar het zou eigenlijk een schande zijn als de Vogels het niet redden. Met alle respect voor Nunspeet als promovendus, die presteren geweldig, maar toch.... Sparta Nijkerk en GVVV zijn in feite ook subtoppers die nu nog redelijk meedoen om de titel en Spakenburg heeft maar weer eens matig seizoen. QB is meer naam dan selectie en Hoek was vorig jaar bijna gedegradeerd. Die concurrentie zou voor Vogels geen enkel probleem mogen zijn.
Nou, niet zo bescheiden. Zou een grof schandaal zijn als jullie het dit seizoen niet worden hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:59 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
[..]
Nou een matig seizoen?? VERLOREN seizoen zou ik liever zeggen.
Maar even voor de duidelijkheid, wij zijn ook nog geen kampioen hoor.
Dat we kampioen moeten worden ben ik met je eens, maar we zijn het nog niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, niet zo bescheiden. Zou een grof schandaal zijn als jullie het dit seizoen niet worden hoor.
David Toxopeus van Huizen naar DOVO.
Ja is goed hoor, mits ik op tijd ben zaterdag in verband met vervoer enzo.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:45 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
HPayne,
Wij (van ijsselmeervogels.tv) willen graag iedere wedstrijd een supporter van de tegenstander inteviewen. Mogen we jou zaterdag interviewen (kost je ongeveer 5 minuten)??
Dat is goed nieuws voor jullie, minder voor ons.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:26 schreef F1Bas het volgende:
Jeffrey Winter speelt waarschijnlijk gewoon mee. Het wordt gewoon knallen zaterdag, hopelijk gaat het gewoon door.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:46 schreef HPayne het volgende:
Morgen dus de wedstrijd van het jaar. Ik heb gehoord dat Gerjan Mulder gewoon meedoet, ondanks zn gekneusde ribben en de pijn die hij daaraan heeft.... Maarja voor een goed resultaat morgen zul je door het vuur moeten gaan.
http://www.destentor.nl/s(...)t/article1191186.ece
Dit zie ik staan bij je link, spreekt elkaar nog wat tegen.quote:Nunspeet-trainer Van Dijkhuizen kan zaterdag waarschijnlijk geen beroep doen op doelman Wilfred Westerhuis en de aanvallers Gerjan Mulder en Arie Smit. Bij IJsselmeervogels keert Kevin Winter terug van een schorsing. Het meespelen van Jeroen Rijsdijk is nog onzeker.
Meestal winnen we als het er écht omgaat, dat klinkt arrogant maar het is wel zo.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:04 schreef methodmich het volgende:
Gaat een fijne kraker worden daar op de Westmaat. Ben benieuwd of de Vogels weer eens gevalletje hebben van "rising to the occasion" en een dikke winst boeken of dat het een benauwde zege wordt, een tegenvallende remise of zelfs een stunt van Nunspeet met winst.
Zelf zie ik de Vogels wel winnen dus, zoals je in de toto zag. Vaak zijn dit hun wedstrijden.
Ja ik heb dus wat anders gehoord. We zullen het zien.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
[..]
Dit zie ik staan bij je link, spreekt elkaar nog wat tegen.
Ach, dat moet je gewoon negeren, die komen alleen rond de tijd van zo'n wedstrijd en daarna niet meer.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:09 schreef HPayne het volgende:
Op het forum van ijsselmeervogels.com hebben de Nunspeters een aardig grote mond nu![]()
Geen goed teken
Wat is jouw gebruikersnaam op ons forum??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:09 schreef HPayne het volgende:
Op het forum van ijsselmeervogels.com hebben de Nunspeters een aardig grote mond nu![]()
Geen goed teken
Gewoon oldscool Nunspeet... Ja ik zal proberen op tijd te komen en jullie op te zoeken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:10 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
[..]
Wat is jouw gebruikersnaam op ons forum??
Hopelwijk zien we je morgen zodat we een interviewtje kunnen doen.
Succes en draag je verlies goed![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:50 schreef HPayne het volgende:
[..]
Gewoon oldscool Nunspeet... Ja ik zal proberen op tijd te komen en jullie op te zoeken.
We gaan er een feest van maken!! En als we verliezen gun ik jullie het kampioensschap van harte, maar eerst nou maar die wedstrijd spelen.![]()
u2quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat de beste moge winnen. Als jullie winnen wordt het nog héél spannend.
Lees trouwens je PB op ons forum ff
Dat hij er maar drie mag maken dan!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:44 schreef F1Bas het volgende:
Sjoerd morgen in de spits in plaats van Jeffrey.
Ik heb gelezen dat Schouten op die positie gaat spelen. Hij kan zn visitekaartje dus gaan afgeven..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat hij er maar drie mag maken dan!
Hup Sjoerdje!
Wel leuk, zo'n topper op het programma.
Gister was het inderdaad erg weinig wat Nunspeet aanvallend liet zien. Maar dat wil niet zeggen dat het een harde ploeg zonder creativiteit is. Er zijn genoeg wedstrijden geweest die het tegendeel bewijzen.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:03 schreef methodmich het volgende:
Ook VoZ noemt Nunspeet een harde ploeg zonder creativiteit in het lange verslag.
Maandag beelden op RTV Utrechtquote:Op zondag 11 maart 2007 17:02 schreef F1Bas het volgende:
Dat het geen rood was, daar was iedereen wel van overtuigd, maar ja je hebt geen beelden om op terug te vallen.
Maar ook van Huizen, Hoek thuis en SSV moet je kunnen winnen zonder Kevin Winter, tevens hebben we een leuke bank.
Ik verwacht niet anders neequote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:34 schreef HPayne het volgende:
Vandaag thuis tegen SSV moet een makkie zijn toch![]()
Spelen de Vogels nog een oefenwedstrijd of ga je ergens anders kijken?quote:
Huilende kinderen=slapeloze nachten. Dat is in ons voordeel!quote:OPMERKELIJK STATISTIEK
Dit is een goeie voor Rudy Boogert, de koning der statistieken. Dit seizoen heeft het eerste selectie van S.S.V.'65 meer babies geproduceerd dan punten! Met kinderen voor Marcel Kole, Marco Groeneveld, Arjan Koopmans, Khaled Boufrahi en nu deze week Jaimy van Bloppoel is de stand 5 babies en 4 punten !! Wie doet dat na??
Geen oefenwedstrijd. Wellicht ga ik naar ASWH - RBB maar die kans is niet heel groot.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:41 schreef HPayne het volgende:
[..]
Spelen de Vogels nog een oefenwedstrijd of ga je ergens anders kijken?
Van het gastenboek van ssv:
[..]
Huilende kinderen=slapeloze nachten. Dat is in ons voordeel!![]()
Doe Brammetje Plomp de groeten. Zou schandalig zijn als Nunspeet niet wint, al zoekt SSV '65 nog minimaal één puntje om van die gedeelde laatste plaats van de zaterdaghoofdklasse ranglijst aller tijden af te komen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:34 schreef HPayne het volgende:
Vandaag thuis tegen SSV moet een makkie zijn toch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |