abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46301599
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 17:15 schreef HPayne het volgende:

[..]

Vogels zijn meer bezig met volgend seizoen dan met het huidige zo lijkt het.

Of willen jullie elk jaar met een ander team kampioen worden?
Ja, als er spelers weggaan zal je er toch snel bij moeten zijn voor vervangers, anders ben je te laat.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_46301931
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 17:43 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ja, als er spelers weggaan zal je er toch snel bij moeten zijn voor vervangers, anders ben je te laat.
Ja dat is ook zo. Bij ons overigens nog weinig bekend t.a.v. volgend seizoen. Alleen dat Erwin Schouten komt, en Westerhuis waarschijnlijk naar jullie vertrekt.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_46301972
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 18:06 schreef HPayne het volgende:

[..]

Ja dat is ook zo. Bij ons overigens nog weinig bekend t.a.v. volgend seizoen. Alleen dat Erwin Schouten komt, en Westerhuis waarschijnlijk naar jullie vertrekt.
In hoeverre heb jij gehoord dat hij weggaat?
pi_46302081
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 18:09 schreef F1Bas het volgende:

[..]

In hoeverre heb jij gehoord dat hij weggaat?
Ik hoorde het in de wandelgangen

Maar dat was al een paar maanden geleden, dus wel vreemd dat er nog niks officieel naar buiten is gebracht. Of dat hij het graag later bekend wil maken. Ik weet het echt niet.
pi_46333205
Hij schijnt toch niet te komen....

Meric waarschijnlijk wel. Erg goede speler.

[ Bericht 44% gewijzigd door F1Bas op 15-02-2007 15:49:09 ]
pi_46338781
quote:
Corneille verkast naar Barendrecht

BARENDRECHT - Dogan Corneille speelt komend seizoen bij Barendrecht. De middenvelder had al aangegeven bij IJsselmeervogels te vertrekken.

In Spakenburg kan Corneille niet meer rekenen op een basisplaats. Barendrecht is koploper in de eerste klasse.
Corneille kijkt uit naar de samenwerking met Barendrecht-trainer Jack van den Berg, die eerder kampioen werd met ASWH.

pi_46340752
Geen verkeerde aanwinst voor Barendrecht, mits Dogan gevrijwaard blijft van blessureleed.

Giovanni Franken zou de omgekeerde weg bewandelen, gaan de geluiden op en rond de Bongerd.

Björn Langeveld van Hoek wordt aan ASWH gelinkt, maar geen idee hoe serieus dat is.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_46357115
quote:
Istvan Bakx, de amateurinternational die zaterdag voor de wedstrijd tegen Ajax verrassend was gepasseerd, heeft nog niet beslist. "Het gaat even wat minder, maar ik heb het naar mijn zin. Dus normaal gesproken blijf ik, want andere concrete opties zijn er niet."
Van de HSV Hoek site. Geruchten dat hij naar IJsselmeervogels zou gaan worden dus vooralsnog ontkend.

En Huygens de topscorer van Hoek en de Hoofdklasse B, twijfelt nog over zijn toekomst. Hij kan namelijk hersteltrainer worden van een bekende club uit zn vaderland Belgie.

Het weer is morgen goed, dus het zal nu toch wel een keer moeten doorgaan die wedstrijd tussen VVOG en Vogels.
pi_46364784
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 06:36 schreef HPayne het volgende:

[..]

Van de HSV Hoek site. Geruchten dat hij naar IJsselmeervogels zou gaan worden dus vooralsnog ontkend.

En Huygens de topscorer van Hoek en de Hoofdklasse B, twijfelt nog over zijn toekomst. Hij kan namelijk hersteltrainer worden van een bekende club uit zn vaderland Belgie.

Het weer is morgen goed, dus het zal nu toch wel een keer moeten doorgaan die wedstrijd tussen VVOG en Vogels.
Ik denk dat Istvan Bakx ook niet komt, we hebben Opschoor al en van Manen komt ook weer voor die positie terug.

Als het morgen nu weer niet doorgaat dan weet ik het ook niet meer, kom je morgen nog? Het begint trouwens om 14.30 ipv 15.00. Enne, niet te hard juichen voor die groenen hè, al zal dat er toch niet van komen
pi_46367218
De keeper van VVOG naar de blauwe buurtjes, hij heeft waarschijnlijkk indruk gemaakt in de 0-2 gewonnen wedstrijd
pi_46370262
Dat is een redelijk betrouwbare en ervaren keeper hoor, staat er al een paar jaar. De keeper met de wijnvlek is dat.

Is Van Manen nu al definitief rond?

Bert van Sas volgend seizoen trainer van Geinoord.

Zag dat Pieter Mulders, assistent van de Vogels, vertrekt om ergens hoofdtrainer te worden volgend seizoen. Ben de club even kwijt.

[ Bericht 38% gewijzigd door methodmich op 16-02-2007 16:16:58 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_46371722
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:42 schreef methodmich het volgende:
Dat is een redelijk betrouwbare en ervaren keeper hoor, staat er al een paar jaar. De keeper met de wijnvlek is dat.

Is Van Manen nu al definitief rond?

Bert van Sas volgend seizoen trainer van Geinoord.

Zag dat Pieter Mulders, assistent van de Vogels, vertrekt om ergens hoofdtrainer te worden volgend seizoen. Ben de club even kwijt.
Dat hij vertrekt is al een tijdje bekend, hij gaat naar ASV Dronten.

Zolang het niet op de officiële site staat is van Manen niet definitief. Maar ga er maar vanuit dat hij komt.

Ik ben benieuwd naar morgen of het spel weer wat beter wordt, het wordt mooi voetbal weer ieder geval. Rijsdijk is na 2 weken blessureleed weer terug, net als JP Hartog(1 wedstrijd schorsing). Zou Alexander in de basis staan ipv Knüppe?

Overigens las ik dat Kevin Winter overweegt toch te blijven. Geen idee hoe betrouwbaar het is.
pi_46371936
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:02 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ik denk dat Istvan Bakx ook niet komt, we hebben Opschoor al en van Manen komt ook weer voor die positie terug.

Als het morgen nu weer niet doorgaat dan weet ik het ook niet meer, kom je morgen nog? Het begint trouwens om 14.30 ipv 15.00. Enne, niet te hard juichen voor die groenen hè, al zal dat er toch niet van komen
Ik kom morgen wel ja, eerst ff oefenwedstrijd van Nunspeet meepikken denk ik die begint al om half 1.
En reken er maar op dat ik die groenen aanmoedig, wat denk je zelf!

Wel weer erg jammer dat van Egteren niet meedoet.
pi_46372092
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:40 schreef HPayne het volgende:

[..]

Ik kom morgen wel ja, eerst ff oefenwedstrijd van Nunspeet meepikken denk ik die begint al om half 1.
En reken er maar op dat ik die groenen aanmoedig, wat denk je zelf!

Wel weer erg jammer dat van Egteren niet meedoet.
Weet je het zeker? Er was namelijk wat twijfel op het forum. Zouden ze het dan toch weer aflassen
pi_46372195
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:45 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Weet je het zeker? Er was namelijk wat twijfel op het forum. Zouden ze het dan toch weer aflassen
Euh ik las het ook op dat forum Ik hoop het wel.

Wat ik wel zeker weet is dat Westerhuis NIET komt naar jullie http://www.vv-nunspeet.nl/contentviewer.asp?Topic_ID=987

Toch wel opvallend dat er niemand weggaat. Zelfs Arjan Gerrits niet, die als aanvaller altijd op de bank moet plaatsnemen. Zeker nu Erwin Schouten erbij komt.

[ Bericht 11% gewijzigd door HPayne op 16-02-2007 16:56:42 ]
pi_46379319
Opschoor en Kemper tekenen bij
  vrijdag 16 februari 2007 @ 21:17:41 #167
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_46380987
Michiel van de Valk van SV Geinoord gaat volgend seizoen bij GVVV spelen. Goede, talentvolle speler waar ik nog mee heb samengespeeld. Is ook bekeken door RKC.
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_46390210
Ik heb wel zin in de wedstrijd vandaag F1Bas. Al verwacht ik niet dat VVOG veel kans zal maken. Maar toch een beetje hoop moet je hebben.
pi_46390805
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:48 schreef HPayne het volgende:
Ik heb wel zin in de wedstrijd vandaag F1Bas. Al verwacht ik niet dat VVOG veel kans zal maken. Maar toch een beetje hoop moet je hebben.
Ik heb er ook zin in. De laatste weken zijn we alleen niet in vorm dus een stunt zit er altijd in. Jij bent er zeker pas als de wedstrijd net bezig is?
pi_46394133
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 03:59 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ik heb er ook zin in. De laatste weken zijn we alleen niet in vorm dus een stunt zit er altijd in. Jij bent er zeker pas als de wedstrijd net bezig is?
Ja denk het wel, ga zo ff in elburg kijken.. Waar sta je ergens dan?
pi_46394252
Fijne wedstrijd F1Bas. Winnen is belangrijk voor de titelstrijd. Moet kunnen bij VVOG, al verloren ze er vorig seizoen toch?
www.thuisuiteten.nl
pi_46404674
Ruime en verdiende overwinning vanmiddag. IJsselmeervogels speelde bij vlagen zeer goed voetbal, en VVOG had niks te vertellen. Mede dankzij 3 doelpunten van Jeffrey Winter eindstand 0-5

Jammer voor ons, maar ach het was te verwachtten. 2e helft naast "vak midden-noord" gestaan. Leuk hoe de nieuwe keeper van Spakenburg werd toegezongen
Ook F1Bas nog even de hand geschud

Nunspeet won vanmiddag met 0-1 bij 3eklasser ESC Elburg, aardig matig dus. Volgende week uit naar Hoek
pi_46405341
Wat zongen ze tegen Fabian?

Inhaalduel:

VVOG - IJsselmeervogels 0-5 (0-0)
58. 0-1 André Kemper 62. 0-2 Jeffrey Winter 74. 0-3 Jan Pieter Hartog 86. 0-4 Jeffrey Winter 90. 0-5 Jeffrey Winter

In de stand nu IJsselmeervogels drie punten los van Nunspeet, VVOG blijft dertiende.

Jeffrey Winter nu alleen topscorer met 18 treffers alweer!
www.thuisuiteten.nl
pi_46415323
Zo dat was eindelijk weer eens een goede wedstrijd. De kansen had je eigenlijk al in de eerste helft al moeten benutten, uiteindelijk toch ruim gewonnen. Met mooie goals ook nog eens.
Zelfs Knüppe was vandaag goed

VVOG viel me heel erg tegen, zeker nadat ze wel van de blauwen wonnen

Die liedjes voor keeper Bouwman waren wel leuk, weet alleen de tekst niet echt meer Ieder geval eentje met miskoop van het jaar, van het jaar, miskoop van het jaaaar
Prima dat hij naar Spakenburg gaat, ik ben zeker niet onder de indruk van hem.

Ook nog even leuk was het kleine feestje na de wedstrijd met de spelers. Met Corneille natuurlijk weer voorop, die gaan we zeker missen.

Inderdaad leuk Hpayne even te hebben gesproken. Tot 10 maart
pi_46415324
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 19:06 schreef methodmich het volgende:
Wat zongen ze tegen Fabian?

Inhaalduel:

VVOG - IJsselmeervogels 0-5 (0-0)
58. 0-1 André Kemper 62. 0-2 Jeffrey Winter 74. 0-3 Jan Pieter Hartog 86. 0-4 Jeffrey Winter 90. 0-5 Jeffrey Winter

In de stand nu IJsselmeervogels drie punten los van Nunspeet, VVOG blijft dertiende.

Jeffrey Winter nu alleen topscorer met 18 treffers alweer!
Er werd gezongen: Keepers met rooie haren, die maken blunders dat is niet mis.
en
Ga jij, Maar naar de blauwe toe, Ga jij, Maar naar de blauwe toe

Het was trouwens een dramatische keeper. Heerlijke aankoop van onze blauwe buren.
Heb je ook zo'n hekel aan die club van blauw en wit. Ze hebben geen supporters en ze spelen weer voor niks. Want het leven duurt maar even. Ja de blauwe gaan eraan.
pi_46415345
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 18:40 schreef HPayne het volgende:
Ruime en verdiende overwinning vanmiddag. IJsselmeervogels speelde bij vlagen zeer goed voetbal, en VVOG had niks te vertellen. Mede dankzij 3 doelpunten van Jeffrey Winter eindstand 0-5

Jammer voor ons, maar ach het was te verwachtten. 2e helft naast "vak midden-noord" gestaan. Leuk hoe de nieuwe keeper van Spakenburg werd toegezongen
Ook F1Bas nog even de hand geschud

Nunspeet won vanmiddag met 0-1 bij 3eklasser ESC Elburg, aardig matig dus. Volgende week uit naar Hoek
Ik heb Bas ook de hand geschud vandaag.
Heb je ook zo'n hekel aan die club van blauw en wit. Ze hebben geen supporters en ze spelen weer voor niks. Want het leven duurt maar even. Ja de blauwe gaan eraan.
pi_46415365
Je kan wel zien wie de hele dag met elkaar zijn opgetrokken, tegelijk gepost
pi_46415476
Je moet voor de grap eens lezen op ons forum over keeper Bouwman

http://forum.ijsselmeervogels.com/showthread.php?t=7&page=110
pi_46415595
quote:
Op zondag 18 februari 2007 00:40 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:

[..]

Ik heb Bas ook de hand geschud vandaag.
Toevallig!

Ja die keeper gaf idd zn visitekaartje niet af... Hij stond er bij die laatste goal net bij oftie moest schijten..

Nog een groot feest gehad?
pi_46415681
De busreis was erg gezellig en daarna moest ik met f1bas naar een verjaardag met mensjes die niet van voetbal houden. Gelukkig heeft teletekst tot een uurtje op 10 aangestaan op pagina 842/2 en marco borsato met het lied vandaag is ROOD

En het echte feest komt natuurlijk op 10 maart he
pi_46415788
Mja dat hoop ik ook... Ik las dat je op jullie forum iets schreef over onze keeper. Nou die komt idd niet meer.. Helaazz

En wat zijn dat voor nepsupporters die bang zijn voor Hoek!!
pi_46415820
Ja die keeper van jullie schijnt echt goed te zijn. Hoe oud is hij, waar komt hij vandaan? En waarom wil hij niet naar ons mooie clupje??
pi_46415917
Hij is 31 en komt uut elburg.. Hij wil niet vanwege zn priveomstandigheden werk enzo. 3x trainen is te veel voor hem.. En hij gaat hier niet zomaar weg natuurlijk
Waarom halen jullie niet die Ruizendaal terug..?
pi_46416000
quote:
Op zondag 18 februari 2007 01:04 schreef HPayne het volgende:
Waarom halen jullie niet die Ruizendaal terug..?
Dat zit er nog steeds in. Net als de terugkeer van Steinraht, alleen hebben we dan wel heel veel goede spitsen.
Jeffrey Winter, Kemper, Kuhlman en dan Steinraht. Al schijnen Steinraht en Winter het samen bij Lisse erg goed te hebben gedaan.

Trouwens wéér 2 speler weg: Verboom en Luc Joordens. Erg jammer dat Luc gaat. Verboom moest weg.

Doelsaldo scheelt trouwens ook behoorlijk veel, wij +26 en de rest +14 of minder.
pi_46416403
Volgens mij heeft IJsselmeervogels alsnog de 2e periode gewonnen, kan die achterlijk wedstrijd van dinsdag nu nog komen te vervallen?
pi_46422681
Ach ja, we zullen wel zien wie er volgens jaar speelt.
pi_46430478
quote:
Op zondag 18 februari 2007 01:09 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dat zit er nog steeds in. Net als de terugkeer van Steinraht, alleen hebben we dan wel heel veel goede spitsen.
Jeffrey Winter, Kemper, Kuhlman en dan Steinraht. Al schijnen Steinraht en Winter het samen bij Lisse erg goed te hebben gedaan.
Wat heet erg goed, samen 43 goals geloof ik.

Toch opmerkelijk dat Bouwman zo slecht was, doorgaans is hij toch aardig betrouwbaar. Geen topper, maar degelijk.

Spakenburg wil ook Bram van Polen van Jong Vitesse (oud-VVOG).

Verboom zal wel weer richting deze regio komen. Nog geen geruchten gehoord over zijn nieuwe club trouwens.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:17:12 #188
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_46491276
Oke, daar ben ik alvast weer, volgend jaar weer vaste prik ...
We zijn goed op weg, zaterdag dé kampioenswedstrijd tegen SVZW. Bij winst al praktisch kampioen, dus laten we dat maar hopen .

Even een transfergeruchtje: Oneyke naar DOVO... Opschoor is van de baan. Duindam is dus wel gekomen.

[ Bericht 1% gewijzigd door deejaylethal op 20-02-2007 15:18:13 (En van Breukelen natuurlijk) ]
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_46492631
http://media.rtvutrecht.nl/141649

Hier een samenvattinkje van Vogels - VVOG. Met alle goals. Beginnen vanaf 11 minuten.

Deejaylethal: Met Duindam kan je blij zijn, met die lange kale niet. Opschoor blijft
pi_46492841
Succes alvast voor DOVO P!

Sergio Ommel na dit seizoen weg bij QB.
www.thuisuiteten.nl
pi_46503579
Rust 2-0 voor QB tegen Vogels.

We spelen echter maar met 4 basisspelers. Zinloze wedstrijd dus.

edit: 3-1 verloren dus. Die periode pakken we zaterdag wel.

[ Bericht 25% gewijzigd door F1Bas op 20-02-2007 21:50:36 ]
pi_46517057
Toto Stand:

F1Bas: 55 (+4)
HPayne: 54 (+4)
DennusF 50 (+4)
MM 38 (+4)

Zaterdag:

Bennekom - Quick Boys 2
Geinoord - Kloetinge 2
Hoek - Nunspeet 3
Huizen - Spakenburg 2
SSV '65 - Ajax 2
VVOG - GVVV 2
IJsselmeervogels - Sparta Nijkerk 3
  woensdag 21 februari 2007 @ 09:36:42 #193
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_46517936
Geen enkele overwinning voor een thuisploeg?

Ik doe nog steeds mee aan de eerste klasse D pool
Be your best
pi_46528719
Eitje zeker, in je eentje P?

Bennekom - Quick Boys 1
Geinoord - Kloetinge 1
Hoek - Nunspeet 3
Huizen - Spakenburg 1
SSV '65 - Ajax 3
VVOG - GVVV 2
IJsselmeervogels - Sparta Nijkerk 1
www.thuisuiteten.nl
pi_46533212
Bennekom - Quick Boys 2
Geinoord - Kloetinge 3
Hoek - Nunspeet 3
Huizen - Spakenburg 2
SSV '65 - Ajax 2
VVOG - GVVV 2
IJsselmeervogels - Sparta Nijkerk 1
pi_46533363
Bennekom - Quick Boys (QB)
Geinoord - Kloetinge (Gelijk)
Hoek - Nunspeet (Hoek)
Huizen - Spakenburg (Spakenburg)
SSV '65 - Ajax (Ajax)
VVOG - GVVV (GVVV)
IJsselmeervogels - Sparta Nijkerk (Vogels)
pi_46543357
eej allemaal

kheb me ook maar is aangemeld op dit forum!
en kzal gelijk wat nieuws doorgeven over nunspeet!
bij nunspeet gaat michel klink volgend jaar weg hij heeft het afgelopen jaar veel blessures gehad dus hij heeft weinig gespeeld.
nieuw in nunspeet is voor volgens seizoen william van den hul.
hij komt over van OWIOS. hij zal vooral komen voor de buitenkanten van het middenveld, maar hij kan ook als spits spelen en ook als schaduwspits. het is een veel scorende middenvelder.
pi_46546745
Goedzo nunspeter! nu is het 2 tegen 2

William van den Hul een goede voetballer idd!! Bij OWIOS is ie allang het nivo ontgroeit.
pi_46562656
Leuk, nog een Nunspeet-fan erbij!

Opmerkelijk trouwens dat de transfer van Thijs Houwing van Kozakken Boys naar Spakenburg gewoon de papieren Voetbal International haalde.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 23 februari 2007 @ 01:07:08 #200
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_46582852
OWIOS is dan ook extreem bagger (om nog maar te zwijgen over die grensrechter )...

van den Hul is alleen wel een vervelende vent... Die zal het nog moeilijk krijgen gezien zijn gedrag.

Nieuws: Vito Wormgoor (jeugd DOVO, vorig jaar naar Ajax vertrokken) heeft een 2-jarig contract bij Ajax gekregen! http://www.d-sidedovo.nl/(...)tcontractbijajax.htm
Be your best
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')