Ja, als er spelers weggaan zal je er toch snel bij moeten zijn voor vervangers, anders ben je te laat.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:15 schreef HPayne het volgende:
[..]
Vogels zijn meer bezig met volgend seizoen dan met het huidige zo lijkt het.
Of willen jullie elk jaar met een ander team kampioen worden?![]()
Ja dat is ook zo. Bij ons overigens nog weinig bekend t.a.v. volgend seizoen. Alleen dat Erwin Schouten komt, en Westerhuis waarschijnlijk naar jullie vertrekt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja, als er spelers weggaan zal je er toch snel bij moeten zijn voor vervangers, anders ben je te laat.
In hoeverre heb jij gehoord dat hij weggaat?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:06 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Bij ons overigens nog weinig bekend t.a.v. volgend seizoen. Alleen dat Erwin Schouten komt, en Westerhuis waarschijnlijk naar jullie vertrekt.
Ik hoorde het in de wandelgangenquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
In hoeverre heb jij gehoord dat hij weggaat?
quote:Corneille verkast naar Barendrecht
BARENDRECHT - Dogan Corneille speelt komend seizoen bij Barendrecht. De middenvelder had al aangegeven bij IJsselmeervogels te vertrekken.
In Spakenburg kan Corneille niet meer rekenen op een basisplaats. Barendrecht is koploper in de eerste klasse.
Corneille kijkt uit naar de samenwerking met Barendrecht-trainer Jack van den Berg, die eerder kampioen werd met ASWH.
Van de HSV Hoek site. Geruchten dat hij naar IJsselmeervogels zou gaan worden dus vooralsnog ontkend.quote:Istvan Bakx, de amateurinternational die zaterdag voor de wedstrijd tegen Ajax verrassend was gepasseerd, heeft nog niet beslist. "Het gaat even wat minder, maar ik heb het naar mijn zin. Dus normaal gesproken blijf ik, want andere concrete opties zijn er niet."
Ik denk dat Istvan Bakx ook niet komt, we hebben Opschoor al en van Manen komt ook weer voor die positie terug.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 06:36 schreef HPayne het volgende:
[..]
Van de HSV Hoek site. Geruchten dat hij naar IJsselmeervogels zou gaan worden dus vooralsnog ontkend.
En Huygens de topscorer van Hoek en de Hoofdklasse B, twijfelt nog over zijn toekomst. Hij kan namelijk hersteltrainer worden van een bekende club uit zn vaderland Belgie.
Het weer is morgen goed, dus het zal nu toch wel een keer moeten doorgaan die wedstrijd tussen VVOG en Vogels.
Dat hij vertrekt is al een tijdje bekend, hij gaat naar ASV Dronten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:42 schreef methodmich het volgende:
Dat is een redelijk betrouwbare en ervaren keeper hoor, staat er al een paar jaar. De keeper met de wijnvlek is dat.
Is Van Manen nu al definitief rond?
Bert van Sas volgend seizoen trainer van Geinoord.
Zag dat Pieter Mulders, assistent van de Vogels, vertrekt om ergens hoofdtrainer te worden volgend seizoen. Ben de club even kwijt.
Ik kom morgen wel ja, eerst ff oefenwedstrijd van Nunspeet meepikken denk ik die begint al om half 1.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik denk dat Istvan Bakx ook niet komt, we hebben Opschoor al en van Manen komt ook weer voor die positie terug.
Als het morgen nu weer niet doorgaat dan weet ik het ook niet meer, kom je morgen nog? Het begint trouwens om 14.30 ipv 15.00. Enne, niet te hard juichen voor die groenen hè, al zal dat er toch niet van komen
Weet je het zeker? Er was namelijk wat twijfel op het forum. Zouden ze het dan toch weer aflassenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:40 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ik kom morgen wel ja, eerst ff oefenwedstrijd van Nunspeet meepikken denk ik die begint al om half 1.
En reken er maar op dat ik die groenen aanmoedig, wat denk je zelf!![]()
![]()
Wel weer erg jammer dat van Egteren niet meedoet.
Euh ik las het ook op dat forumquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:45 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Er was namelijk wat twijfel op het forum. Zouden ze het dan toch weer aflassen![]()
Ik heb er ook zin in. De laatste weken zijn we alleen niet in vorm dus een stunt zit er altijd in. Jij bent er zeker pas als de wedstrijd net bezig is?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:48 schreef HPayne het volgende:
Ik heb wel zin in de wedstrijd vandaag F1Bas. Al verwacht ik niet dat VVOG veel kans zal maken. Maar toch een beetje hoop moet je hebben.
Ja denk het wel, ga zo ff in elburg kijken.. Waar sta je ergens dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:59 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik heb er ook zin in. De laatste weken zijn we alleen niet in vorm dus een stunt zit er altijd in. Jij bent er zeker pas als de wedstrijd net bezig is?
Er werd gezongen: Keepers met rooie haren, die maken blunders dat is niet mis.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:06 schreef methodmich het volgende:
Wat zongen ze tegen Fabian?
Inhaalduel:
VVOG - IJsselmeervogels 0-5 (0-0)
58. 0-1 André Kemper 62. 0-2 Jeffrey Winter 74. 0-3 Jan Pieter Hartog 86. 0-4 Jeffrey Winter 90. 0-5 Jeffrey Winter
In de stand nu IJsselmeervogels drie punten los van Nunspeet, VVOG blijft dertiende.
Jeffrey Winter nu alleen topscorer met 18 treffers alweer!
Ik heb Bas ook de hand geschud vandaag.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:40 schreef HPayne het volgende:
Ruime en verdiende overwinning vanmiddag. IJsselmeervogels speelde bij vlagen zeer goed voetbal, en VVOG had niks te vertellen. Mede dankzij 3 doelpunten van Jeffrey Winter eindstand 0-5
Jammer voor ons, maar ach het was te verwachtten. 2e helft naast "vak midden-noord" gestaan. Leuk hoe de nieuwe keeper van Spakenburg werd toegezongen![]()
Ook F1Bas nog even de hand geschud![]()
Nunspeet won vanmiddag met 0-1 bij 3eklasser ESC Elburg, aardig matig dus. Volgende week uit naar Hoek
Toevallig!quote:Op zondag 18 februari 2007 00:40 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
[..]
Ik heb Bas ook de hand geschud vandaag.
Dat zit er nog steeds in. Net als de terugkeer van Steinraht, alleen hebben we dan wel heel veel goede spitsen.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:04 schreef HPayne het volgende:
Waarom halen jullie niet die Ruizendaal terug..?
Wat heet erg goed, samen 43 goals geloof ik.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat zit er nog steeds in. Net als de terugkeer van Steinraht, alleen hebben we dan wel heel veel goede spitsen.
Jeffrey Winter, Kemper, Kuhlman en dan Steinraht. Al schijnen Steinraht en Winter het samen bij Lisse erg goed te hebben gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |