abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45976356
Dank voor de info Mich.
That's all folks!
pi_45977557
Waar ik wel benieuwd naar ben, niet dat het gaat gebeuren, maar als QB nu uit de competite wordt gezet krijgt iedere club dan 6 punten of wat anders?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_45977804
Nee, dan worden alle tegen QB behaalde punten geschrapt. Zie Haaglandia in de zondaghoofdklasse A.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_45978022
quote:
Op zondag 4 februari 2007 17:44 schreef methodmich het volgende:
Nee, dan worden alle tegen QB behaalde punten geschrapt. Zie Haaglandia in de zondaghoofdklasse A.
Zou ons zelf wel goed uitkomen, 4 verliespunten tegen ze maar laten we maar gewoon 'normaal' kampioen worden.
pi_45980212
Op www.ijsselmeervogels.tv staat een filmpje van de sfeer voor en tijdens de wedstrijd. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Heb je ook zo'n hekel aan die club van blauw en wit. Ze hebben geen supporters en ze spelen weer voor niks. Want het leven duurt maar even. Ja de blauwe gaan eraan.
pi_45981752
Leuk filmpje, mooie sfeer! Zelf gemaakt?
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_45981848
Ja en F1 bas is ook duidelijk in beeld :-D
Heb je ook zo'n hekel aan die club van blauw en wit. Ze hebben geen supporters en ze spelen weer voor niks. Want het leven duurt maar even. Ja de blauwe gaan eraan.
pi_46009815
quote:
BUNSCHOTEN - Voetbalvereniging Quick Boys uit Katwijk voelt zich niet verantwoordelijk voor de grote vechtpartij bij de IJsselmeervogels.

Zaterdagavond vielen na de wedstrijd tientallen Katwijkers op een geweldadige manier een feest aan de Westmaat binnen. Daarbij werd met tafels gegooid en met stalen buizen geslagen.

IJsselmeervogels wil met alle partijen om tafel om te onderzoeken hoe het zo kon misgaan. De KNVB heeft een geplande wedstrijd tussen de twee clubs uitgesteld. Negen supporters uit Katwijk zitten nog steeds vast.
Goh, worden ze eindelijk wakker. Zo'n wedstrijd is zowiezo belachelijk en zou bijvoorbeeld nog voor de inhaalwedstrijd tegen VVOG gaan
pi_46012689
Niet meer dan terecht natuurlijk. Reken er maar op dat de burgermeester van Bunschoten de wedstrijd tegen Spakenburg niet door laat gaan over 3 weken.
pi_46012745
quote:
Ongeloof
Maandag 5 februari 2007

Beste supporter van de IJsselmeervogels,

Ik voel de behoefte om mijn gevoelens en mijn belevenissen van de afgelopen zaterdagavond met jullie te delen.
Het is nu maandagochtend vroeg en ik geloof het nog steeds niet. De dingen die ik na afloop van de wedstrijd heb gezien en meegemaakt en met mij vele spelers en supporters van onze club is schandalig.
Ongeveer 5 minuten nadat ik , nauwelijks verstaanbaar, iets mocht zeggen over de wedstrijd, de historie en de nieuwe tribune stond ik met een aantal mensen nog wat na te praten. Om ons heen stonden een aantal moeders met spelende kinderen op de vloer van de hal. Opeens vanaf de podiumkant leek het wel of er een soort aftellen begonnen was. Er kwam een groep vanuit het midden van de zaal aanlopen richting de ingang onder de kantine. Het leek op een charge zoals je die wel eens op tv ziet.
Boven de hoofden van de groep die kwam aanvallen zag ik houten banken en hangtafels die boven onze groep mensen werd gegooid. Het was een laffe aanval op niets vermoedende mensen. De tafels en banken kwamen op en tussen ons in. Vrouwen pakten de kinderen van de vloer wij gingen om hen heen staan met een groepje. Ik zag een moeder wild om haar heen kijken en zoeken naar haar kind. Zij ging terug de zaal in.
Gelukkig bleef het voor ons bij afweren van wat duwen en trekken maar verder op werd er massaal gevochten. Mensen van onze club moesten zichzelf verweren. Na een minuut, twee minuten ging er een zijdeur open en konden we naar buiten. Het leek rustiger te zijn geworden. Maar opeens was er weer een golf van geweld, paniek en schreeuwende mensen. We moesten naar binnen terug de zaal in. Het gevaar kwam nu van de buitenkant. Vechtersbazen waren omgelopen en werden naar buiten gedreven door de mensen van onze club. Eenmaal binnen gingen alle deuren dicht. We waren samen maar het voelde alsof we als ratten in de val zaten.
Bij de deuren stelden mensen zich op om een aanval te parreren. Er lagen gewonden op de grond en samen met het bonken op de deuren, het rinkelen van het glas van de ingegooide ramen en het aangesprongen alarm van de sporthal gaf een zeer onaangenaam gevoel. Wat een ellende.
Dit bleef ongeveer vijf minuten zo, denk ik. Via gsm's was de politie gebeld maar wij wisten in de hal niet precies wat er zich buiten afspeelde. Het werd rustiger en langzaam drong het nieuws door dat de groep die met het vechten begonnen was buiten door de politie opgepakt werd. De deuren gingen open en we konden naar buiten. Ja, en daar sta je dan
. Ik heb zelf niet echt hoeven vechten. Het bleef bij duwen en trekken en het afweren van spullen en mensen. Je hoort het wel eens en soms zie je het op tv maar er tussen in zitten is echt verschrikkelijk. De mensen van onze club hebbben zich verweerd en hun vrouwen en kinderen beschermd. Maar ook zij die echt hebben gevochten en de echte klappen hebben opgevangen en uitgedeeld stonden vol ongeloof om hun heen te kijken.
Dit kan niet waar zijn! Wat een nachtmerrie maar vooral ongeloof.

Hoe nu verder?

Vele van ons zitten met vragen. Wie waren die gasten? Waarom deden ze dit? Had het voorkomen kunnen worden? Ikzelf zit vooral met de vraag; Hoe nu verder?
Ik vind wraak en revanche absoluut geen optie. Tegen wie zul je jezelf moeten afvragen want ik hoor van alle kanten dat het geen supporters van Quick Boys zijn geweest!
Onderzoek toont dit hopelijk ook aan.
Dat we verder moeten en willen is duidelijk. Onze club is één van de mooiste clubs van het land, zoniet de mooiste. Daar kan geen groep van vijftig tot honderd man afbreuk aan doen. De rijke historie en de landelijke uitstraling van de club kan dit incident echt wel opvangen. Als wij zelf het hoofd koel houden en nadat, de emoties wat zijn weggezakt, vooral ons verstand gebruiken kunnen we er als club sterker uit komen. We zullen leren van deze dag en helaas weten we nu al dat één van de lessen is dat we weer minder naïef zijn geworden. Minder vertrouwen kunnen hebben in andere mensen. Daar baal ik als mens van en dat heeft dus niets met mijn functie als trainer te maken. Wat ik probeer over te brengen aan mijn spelers is om situaties in het voetbal maar ook in het leven op een positief/kritische manier te bekijken. Zo doe ik dat ook bij deze dag. De kritiek op deze dag heb ik al besproken. Het positieve zit hem in de gegevens dat hoogte,- en dieptepunten die je samen meemaakt je sterker maakt voor de toekomst. Zo heb ik kippevel gekregen toen ik hoorde dat de supporters van Spakenburg te hulp kwamen toen wij in het nauw zaten. Voor zover ik weet is hun hulp het niet echt nodig geweest. Er bestaat dus niet alleen een clubgevoel maar ook en misschien wel bovenal een dorpsgevoel. Ik weet na het opschrijven van deze ervaring al hoe ik verder moet. Ik laat het achter me en zal alles doen wat ik in me heb om te zorgen dat de club ook in de toekomst een rijke historie zal hebben.
Want wat ik ook gezien en beleefd heb, ik was er trots op dat ik hier kan werken, ik ben er trots op en dat laat ik me door niemand afpakken.

Ook al blijft het een ongelooflijke dag, voor de club en het dorp.

Cees Lok
Respect voor de snelle reactie van Cees Lok.
pi_46015912
quote:
Op maandag 5 februari 2007 17:23 schreef HPayne het volgende:
Niet meer dan terecht natuurlijk. Reken er maar op dat de burgermeester van Bunschoten de wedstrijd tegen Spakenburg niet door laat gaan over 3 weken.
Mwah, gewoon zonder bezoekende fans dan maar. Al is dat lastig controleren.

Las op het forum van Katwijk of Lisse, even vergeten, wel een mooie reactie over de manier waarop QB alles al jaren bagatelliseert. Dat het altijd verklede fans van andere clubs waren. Bij Harkemase Boys waren het supporters van Heerenveen, met de bananen waren fans van Roda JC en dit weekend waren in Amsterdam en Den Haag alle Quick Boys-tricots uitverkocht.
www.thuisuiteten.nl
pi_46019090
Is echt niet te geloven wat er is gebeurd,
Maar zjn er ook Hagenezen en Amsterdammers bij betrokken

Groet Nicky166
pi_46049250
Volgens de laatste berichten waren het toch allemaal Katwijkers die opgepakt waren....
www.thuisuiteten.nl
pi_46076297
quote:
Bestuur Quick Boys zet relschoppers uit club

SPAKENBURG - De supporters van de Katwijkse zaterdagamateurclub Quick Boys die zich zaterdag in Spakenburg ernstig misdroegen, worden geschorst als clublid en zijn niet meer welkom bij de voetbalwedstrijden van hun club. Dat zegt Quick Boys - voorzitter Jaap Kuijt.
Zo'n vijftig supporters van Quick Boys gingen na afloop van de voetbalwedstrijd tegen IJsselmeervogels een sporthal naast het voetbalveld binnen, waar een feest van de Spakenburgse aanhang gaande was. In de hal, waar ook kinderen aanwezig waren, sloeg de vlam in de pan. Tientallen supporters gingen met elkaar op de vuist, en Katwijkers vernielden met stalen pijpen ramen en meubilair. Daarbij vielen diverse gewonden. Burgemeester Melis van de Groep en het bestuur van IJsselmeervogels spreken van 'de ergste rellen in het amateurvoetbal ooit'.

Voorzitter Jaap Kuijt van Quick Boys noemt de gebeurtenissen 'dramatisch voor de voetbalsport' en belooft dat er gepaste maatregelen worden genomen tegen de relschoppers. Kuijt wil schorsingen van de betrokken clubleden en ontzegging van de toegang tot wedstrijden van Quick Boys.

Zowel secretaris Jan Heinen van IJsselmeervogels als voorzitter Kuijt van Quick Boys grijpen de gebeurtenissen aan om te pleiten voor snelle invoer van een voetbalwet, zodat relschoppers effectiever kunnen worden aangepakt.

Het bestuur van IJsselmeervogels wil de schade op de daders verhalen.
pi_46079729
quote:
IJsselmeervogels en Pierre Tosch zijn een nieuwe verbintenis voor 2 seizoenen overeengekomen. De selectie voor volgend seizoen begint hiermee steeds meer vorm te krijgen.
Eindelijk weer goed nieuws!
pi_46092817
Toto Stand:

• F1Bas: 51 (+4)
  • HPayne: 50 (+4)
  • DennusF 46 (+5)
  • MM 34 (+1)

Zaterdag:

Ajax - Hoek 2
    GVVV - Bennekom 1
    Kloetinge - IJsselmeervogels 2
    Nunspeet - Huizen 1
    Quick Boys - Geinoord 1
    Spakenburg - VVOG 1
    Sparta Nijkerk - SSV '65 1

Wordt weer eens tijd voor 3 punten voor ons.
  • Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
    pi_46093082
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 01:10 schreef HPayne het volgende:
    Ajax - Hoek 2
    GVVV - Bennekom 1
    Nunspeet - Huizen 1
    Quick Boys - Geinoord 1
    Spakenburg - VVOG 1

Wordt weer eens tijd voor 3 punten voor ons.
    En voor ons.

Ajax - Hoek 2
    GVVV - Bennekom 1
    Nunspeet - Huizen 1
    Quick Boys - Geinoord 1
    Spakenburg - VVOG 1

Tsja dezelfde uitslagen als jij, ze liggen dan ook erg voor de hand.
    pi_46106152
    Als ik het goed heb vertekken Richard Pel en Johan de Bruijn bij Sparta Nijkerk,
    ik denk omdat ze al een aardige leeftijd bereikt hebben allebei rond 37 dacht ik.
    Pel stond nog weleens in de basis..En Johan de Bruijn was al paar jaa reservekeeper
    pi_46114622
    Ajax - Hoek (Ajax)
    GVVV - Bennekom (GVVV)
    Kloetinge - IJsselmeervogels (Vogels)
    Nunspeet - Huizen (Nunspeet)
    Quick Boys - Geinoord (QB)
    Spakenburg - VVOG (Gelijk)
    Sparta Nijkerk - SSV '65 (Sparta Nijkerk)
    pi_46115358
    quote:
    Op zaterdag 27 januari 2007 19:55 schreef methodmich het volgende:
    Ik weet wel iets, maar heb beloofd nog niets te zeggen.
    Nu mag het: Alexander de Jong (toch licht verrassend) en Sjoerd van der Waal allebei van IJsselmeervogels terug naar ASWH. Welkom thuis jongens!

More to follow.

Ajax - Hoek 2
    GVVV - Bennekom 1
    Nunspeet - Huizen 1
    Quick Boys - Geinoord 1
    Spakenburg - VVOG 1
    www.thuisuiteten.nl
    pi_46120293
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 19:05 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nu mag het: Alexander de Jong (toch licht verrassend) en Sjoerd van der Waal allebei van IJsselmeervogels terug naar ASWH. Welkom thuis jongens!

More to follow.
    Goh, ik vind er niks verrassends aan. Dat zie je al van ver aankomen.
    pi_46148905
    Nou ja, in zoverre dat het verrassend is dat Alex toch weer bij ons komt spelen!

Trouwens, ik lees af en toe toch aparte opmerkingen op het supportersforum. Dat ze tekort komen voor de top.... Tja, dat is natuurlijk een beetje vreemd.

Overigens las ik dat Mattheüs Hoop wellicht naar de Vogels gaat.

[ Bericht 13% gewijzigd door methodmich op 09-02-2007 19:15:47 ]
    www.thuisuiteten.nl
    pi_46152659
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 19:05 schreef methodmich het volgende:
    Nou ja, in zoverre dat het verrassend is dat Alex toch weer bij ons komt spelen!

Trouwens, ik lees af en toe toch aparte opmerkingen op het supportersforum. Dat ze tekort komen voor de top.... Tja, dat is natuurlijk een beetje vreemd.

Overigens las ik dat Mattheüs Hoop wellicht naar de Vogels gaat.
    Jij kent beter de achtergrond van Alex dan ik. De komst van Lok is ongunstig geweest voor Alex en Sjoerd, ze mogen zelfs amper van de bank komen. Alex mag van mij wel in de basis in plaats van Knupppe. Sjoerd is op dit moment minder dan de spitsen die er staan.

Die hoop zal wel komen als 2de of 3e keeper, hij komt van een 3e klasser ofzo.
    pi_46163770
    Zal het doorgaan vandaag??
    pi_46164351
    quote:
    Op zaterdag 10 februari 2007 02:50 schreef HPayne het volgende:
    Zal het doorgaan vandaag??
    Ik zal ieder geval flink balen mocht het zo zijn, heb wel weer zin in een mooie overwinning.
    pi_46167529
    Vooralsnog gaat alles gewoon door, behalve WHC - Urk in C.

Hoop komt van een derdeklasser inderdaad, maar heeft wel een verleden bij o.a. NEC. Wellicht kent Lok hem daarvan.
    www.thuisuiteten.nl
    pi_46175964
    En weer op een haar na de koppositie gemist. IJsselmeervogels wint in blessuretijd van Kloetinge.

Nunspeet won van Huizen met 2-0 door 2 doelpunten van Gerjan Mulder. Verder een wedstrijd om snel te vergeten. Slecht dus.

Spakenburg wel verrassend onderuit tegen onze groene buren VVOG, goed bezig! Nu volgende week de Rooien pakken.

Maar het blijft spannend
    pi_46180399
    Spakenburg inderdaad een verrassende nederlaag. Dat GVVV ook niet won verbaast me nog wel een beetje, verder redelijk logische uitslagen. De spanning blijft er inderdaad!!

SSV '65 wel dramatisch. Morgen de update met alle karakteristieken en dergelijke.
    www.thuisuiteten.nl
    pi_46180935
    SSV kwam nog wel op voorsprong in Nijkerk. Maar die zullen idd weinig plezier beleven aan de hoofdklasse, lange busreizen met elke keer nederlagen aan de broek.
    pi_46181123
    http://www.voetbalopzaterdag.com/?nid=1658

SSV '65 moet nog minstens één punt halen, willen ze Groote Lindt niet verdrijven van de laatste plaats in de ranglijst aller tijden.
    www.thuisuiteten.nl
    pi_46190952
    3 punten.
    pi_46191972
    HPayne, kom je volgende week kijken bij VVOG - Vogels?

Drinken we een biertje vooraf
    pi_46199324
    quote:
    Op zondag 11 februari 2007 01:02 schreef F1Bas het volgende:
    HPayne, kom je volgende week kijken bij VVOG - Vogels?

Drinken we een biertje vooraf
    Ja als ik zaterdag niks anders heb kom ik kijken
    pi_46206512
    Speeldag 16

AFC Ajax - Hoek 1-1 (0-0)
    87. 1-0 Sergio Cameron (strafschop) 90 (+2). 1-1 Thijs Binnerts

GVVV - Bennekom 2-2 (2-0)
    17. 1-0 Kevin Tom 45. 2-0 Danny van Brenk 56. 2-1 Frank Hol 90 (+4). 2-2 Henk van Essen

Kloetinge - IJsselmeervogels 1-3 (1-1)
    2. 0-1 André Kemper 45. 1-1 Erwin van der Woerdt 89. 1-2 Jeffrey Winter 90 (+1). 1-3 Dennis van der Steen (strafschop)

Nunspeet - Huizen 2-0 (2-0)
    32. 1-0 Gerjan Mulder 39. 2-0 Gerjan Mulder

Quick Boys - Geinoord 4-1 (3-0)
    1. 1-0 Jan Schaap 26. 2-0 Mike van Gool 43. 3-0 Derek van der Plas 65. 3-1 Dennis Groenendijk 78. 4-1 Mike van Gool

Spakenburg - VVOG 0-2 (0-1)
    43. 0-1 Albert van Nijhuis 85. 0-2 Matthijs IJzerman
    Rood: Pim Herrewijn (VVOG, 2 x geel)

Sparta Nijkerk - SSV '65 3-1 (1-1)
    26. 0-1 Arjan Koopmans 32. 1-1 Raoul Henar 66. 2-1 Niels Buijtenhuis 86. 3-1 Stefan Fredriksen

STAND

1. IJsselmeervogels 15-33
    2. Nunspeet 16-33
    3. Sparta Nijkerk 16-30 (+14, 34 goals gemaakt)
    4. GVVV 16-30 (+14, 33 goals gemaakt)
    5. Quick Boys 16-28 (+9)
    6. Spakenburg 16-28 (+8)
    7. Hoek 16-27
    8. AFC Ajax 16-17
    9. Huizen 16-15 (-8)
    10. Kloetinge 16-15 (-11)
    11. Bennekom 16-14 (-13)
    12. Geinoord 16-14 (-16)
    13. VVOG 15-13
    14. SSV '65 16-4

TOPSCORERS

1. Jan Huijgens (Hoek) 15
    Jeffrey Winter (IJsselmeervogels) 15
    3. Raoul Henar (Sparta Nijkerk) 13
    4. Maarten Bak (Quick Boys) 10
    5. Gerjan Mulder (Nunspeet) 9
    Arie Smit (Nunspeet) 9

Mike van Gool van Quick Boys scoorde twee keer, heeft er nu zeven en klimt op de topscorerslijst

Dogan Corneille weg bij Vogels na dit seizoen. Zal hij helemaal stoppen?
    www.thuisuiteten.nl
    pi_46206913
    quote:
    Op zondag 11 februari 2007 15:56 schreef methodmich het volgende:
    Dogan Corneille weg bij Vogels na dit seizoen. Zal hij helemaal stoppen?
    Nee, hij gaat afbouwen bij een club in de regio.
    pi_46207001
    In Brabant dus, neem ik aan?
    www.thuisuiteten.nl
    pi_46207117
    quote:
    Op zondag 11 februari 2007 13:09 schreef HPayne het volgende:

[..]

Ja als ik zaterdag niks anders heb kom ik kijken
    Je maakt maar tijd
    pi_46207197
    quote:
    Op zondag 11 februari 2007 16:09 schreef methodmich het volgende:
    In Brabant dus, neem ik aan?
    Guess so, gister was hij ook niet goed maar wie wel?

Gerucht dat Knuppe en Kevin Winter naar QB gaan, zou geweldig zijn. Dag Knuppe
    pi_46207246
    Dat kan Kevin Winter toch niet maken ten opzichte van Lisse zou je denken!

Ik dacht dat Knüppe nog een contract had voor een jaar?
    www.thuisuiteten.nl
    pi_46207969
    quote:
    Op zondag 11 februari 2007 16:15 schreef methodmich het volgende:
    Dat kan Kevin Winter toch niet maken ten opzichte van Lisse zou je denken!

Ik dacht dat Knüppe nog een contract had voor een jaar?
    Klopt maar meneer wilde gister niet eens een handje aan de trainer en Alex geven bij zijn wissel.

Toen Alex erin kwam begonnen we wel wat beter te voetballen. Maar ja, gister klote weer, klote veld, klote wedstrijd maar we hebben...Koning Winter.
    pi_46208024
    Okee, dus bij Vogels doet men op zich niet al te moeilijk over de duur van contracten. Logisch ook wel, want als een speler weg wil, wil ie weg. Of moet ie weg.

Joël Manusama ingevallen bij d'n Kloet zag ik.
    www.thuisuiteten.nl
    pi_46208222
    quote:
    Op zondag 11 februari 2007 16:34 schreef methodmich het volgende:
    Okee, dus bij Vogels doet men op zich niet al te moeilijk over de duur van contracten. Logisch ook wel, want als een speler weg wil, wil ie weg. Of moet ie weg.

Joël Manusama ingevallen bij d'n Kloet zag ik.
    Klopt, Kloetinge stel trouwens weinig voor en toch in de problemen komen...

Knuppe is niet zo geliefd, dat zal ongetwijfeld meespelen. Volgende week Alex in de basis graag!
    pi_46209843
    De KNVB-site was weer erg wakker.

Zo maakte Sjoerd van der Waal volgens hen de 0-1 voor de Vogels in Kloetinge. Knap, als Sjoerd pas inviel na rust. De 1-3 was van Opschoor, zeggen ze.

Verder laten ze Jamal Ahaddouch en Istvan Bakx scoren bij Ajax - Hoek, zijn Van Meegdenburg en Van der Sommen ineens de doelpuntenmakers van Bennekom.... Doe dan niets!

http://www.knvb.nl/clubs/hoofdklasse/zaterdag
    www.thuisuiteten.nl
    pi_46216444
    Topscorerslijsten kloppen ook van geen kant daar. Gelukkig hebben we VoZ.

Overigens was er weer knokken gisteren, nu bij Spakenburg - VVOG.
    pi_46247890
    Thijs Houwing rond met Spakenburg, zie ook hun website www.spakenburg.com

Tja, goeie spits natuurlijk, maar dit seizoen ook een notoire kaartenpakker. Wel dichterbij Zwolle, dat zal schelen voor onze Thijsje!
    www.thuisuiteten.nl
    pi_46266827
    Brian Simons van Rijnsburgse Boys naar de Vogels.

Gijs van Manen ook weer terug naar de Vogels.
    pi_46298181
    Bryan Simons wil niet alleen, hij gaat zelfs.

Toch opmerkelijk, al twee spelers van RBB naar de Vogels. Rijnsburg is toch ook een club met veel perspectief en kwaliteit.
    www.thuisuiteten.nl
    pi_46300412
    quote:
    Op woensdag 14 februari 2007 15:31 schreef methodmich het volgende:
    Bryan Simons wil niet alleen, hij gaat zelfs.

Toch opmerkelijk, al twee spelers van RBB naar de Vogels. Rijnsburg is toch ook een club met veel perspectief en kwaliteit.
    Wat vind je van hem?

Zag ik nu goed dat je nu ook aan het posten bent? Kan me niet voorstellen dat het iemand anders is

Joordens gaat waarschijnlijk ook weg, de absolute uitblinker van de laatste weken. Wie had in het begin gedacht dat ik dat jammer zou vinden Maar ja hij eiste min of meer een basisplaats en dat krijgt niemand van te voren.
    pi_46300793
    Ja, ik wilde even reageren op die 10 goals van Houwing, dus moest ik registreren.

Simons niet onaardig, al lijkt hij me wat over zijn top heen. Denk niet dat hij De Graaf er uit zal spelen. Misschien carpoolmaatje voor Joost.

Joordens, valt me nog mee dat hij de basis heeft gehaald.
    www.thuisuiteten.nl
    pi_46301131
    quote:
    Op dinsdag 13 februari 2007 18:43 schreef F1Bas het volgende:
    Brian Simons van Rijnsburgse Boys naar de Vogels.

Gijs van Manen ook weer terug naar de Vogels.
    Vogels zijn meer bezig met volgend seizoen dan met het huidige zo lijkt het.

Of willen jullie elk jaar met een ander team kampioen worden?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')