abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45734039
Ik weet wel iets, maar heb beloofd nog niets te zeggen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_45744485
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 19:55 schreef methodmich het volgende:
Ik weet wel iets, maar heb beloofd nog niets te zeggen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_45746782
Paar oefenwedstrijden:

Be Quick - VVOG 3-1
SDV Barneveld - Sparta Nijkerk 1-3
Quick Boys - DOTO 1-1
SHO - Hoek 3-1
TOGR - Kloetinge 2-3
Zuidvogels - IJsselmeervogels 3-1
Katwijk - AFC Ajax 4-2
Geinoord - FC Hilversum (zo) 2-2
SV Huizen - Flevo Boys 3-2
Nunspeet - HHC was afgelast

Volgende week eindelijk weer eens competitie
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_45750905
Zozo, de vogels de boot in!
pi_45751591
Erwin Schouten van IJsselmeervogels naar Nunspeet dus, volgend seizoen. Leuke aanwinst lijkt me!
www.thuisuiteten.nl
pi_45752836
quote:
Op zondag 28 januari 2007 11:42 schreef methodmich het volgende:
Erwin Schouten van IJsselmeervogels naar Nunspeet dus, volgend seizoen. Leuke aanwinst lijkt me!
Ja dat denk ik wel. Is een jongen uit de buurt, die wel bij ons zal passen denk ik. Hij zou goed kunnen dienen als aanvallende middenvelder, maar wat is zn positie eigenlijk? toch spits?
Voordat hij naar de Vogels ging was er al sprake dat hij hierheen zou komen, nu dus echt.
pi_45753140
quote:
Op zondag 28 januari 2007 12:35 schreef HPayne het volgende:

[..]

Ja dat denk ik wel. Is een jongen uit de buurt, die wel bij ons zal passen denk ik. Hij zou goed kunnen dienen als aanvallende middenvelder, maar wat is zn positie eigenlijk? toch spits?
Voordat hij naar de Vogels ging was er al sprake dat hij hierheen zou komen, nu dus echt.
Spits/aanvaller. Hij mist helaas nog wat veel kansen maar is wel een aardige voetballer voor Nunspeet.
pi_45763817
Ik las dat Tosch in de belangstelling staat van Utrecht en Heracles
pi_45783019
De keeper van spakenburg vertrekt aan het eind van het seizoen
pi_45794682
IJsselmeervogels heeft Frits van Putten aangetrokken van de Treffers. Een verdedigende middenvelder, lijkt me de vervanger van Kevin. Hij heeft verder nog bij AGOVV, NEC, VVV en PSV gespeeld.

Kent iemand deze speler?
pi_45797095
Nooit van gehoord, maar gezien zn verleden kan die een aardig balletje trappen op hoog nivo.
Die Meric van Turkyemspor heb ik wel zien voetballen, en dat zou een echte aanwinst zijn voor jullie en de hoofdklasse zaterdag!
pi_45825934
Zaterdag is het weer zover, een volle competitieronde. En zoals het weer er nu uitziet, kan het gewoon allemaal doorgaan.

In de Eredivisie is het zondag SuperSunday, in de Hoofdklasse B kun je het dit weekend wel SuperSaturday noemen.

• De klassieker IJsselmeervogels - Quick Boys staat op de rol, altijd beladen met veel toeschouwers.
  • Bovenin een wedstrijd tussen de nummer 2 en 3 van de ranglijst Nunspeet en Spakenburg.
  • De Goese derby tussen SSV'65 en Kloetinge.
  • Onderin een 6 punten wedstrijd tussen Bennekom en VVOG.
  • Hoek - Sparta Nijkerk ook een wedstrijd om de bovenste plaatsen.

Ik heb nog maar eens de toto opgerakeld

Toto Stand:

• F1Bas: 47 (+3)
  • HPayne: 46 (+4)
  • DennusF 41 (+2)
  • MM 33 (+3)

Zaterdag:

Bennekom - VVOG 1
    Geinoord - GVVV 2
    Hoek - Sparta Nijkerk 3
    Huizen - Ajax 2
    Nunspeet - Spakenburg 1
    SSV '65 - Kloetinge 2
    IJsselmeervogels - Quick Boys 1
  • Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
    pi_45832281
    Bennekom - VVOG 3
    Geinoord - GVVV 3
    Hoek - Sparta Nijkerk 1
    Huizen - Ajax 1
    Nunspeet - Spakenburg 1
    SSV '65 - Kloetinge 2

Tosch naar Utrecht of Heracles snap ik dan weer niet zo. Goede speler voor de hoofdklasse, maar die heeft in de eredivisie toch vrij weinig te zoeken volgens mij.

Er gaan nog wel wat dingen gebeuren bij IJsselmeervogels hoorde ik, zowel qua aanwinsten als qua vertrekkende spelers. Ze verliezen wel een speler of zes als ik het goed begrepen heb.

Frits van Putten is de opvolger van Winter, denk ik. Zal zijn broer ook wel komen.
    www.thuisuiteten.nl
    pi_45832826
    quote:
    Op dinsdag 30 januari 2007 19:05 schreef methodmich het volgende:

Er gaan nog wel wat dingen gebeuren bij IJsselmeervogels hoorde ik, zowel qua aanwinsten als qua vertrekkende spelers. Ze verliezen wel een speler of zes als ik het goed begrepen heb.

Frits van Putten is de opvolger van Winter, denk ik. Zal zijn broer ook wel komen.
    Ken jij hem MM?

En het vertrekken van spelers valt allemaal wel mee, waarschijnlijk alleen maar Kevin Winter als basisspelers en wellicht nog één ander. Voor de rest voornamelijk bankspelers, net als vorig jaar, in de aanval zijn we juist nog sterker geworden met Kuhlman.
    pi_45833071
    Bennekom - VVOG 1
    Geinoord - GVVV 2
    Hoek - Sparta Nijkerk 3
    Huizen - Ajax 2
    Nunspeet - Spakenburg 2
    SSV '65 - Kloetinge 2

[ Bericht 0% gewijzigd door F1Bas op 30-01-2007 23:26:15 ]
    pi_45833139
    quote:
    Op dinsdag 30 januari 2007 19:17 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ken jij hem MM?

En het vertrekken van spelers valt allemaal wel mee, waarschijnlijk alleen maar Kevin Winter als basisspelers en wellicht nog één ander. Voor de rest voornamelijk bankspelers, net als vorig jaar, in de aanval zijn we juist nog sterker geworden met Kuhlman.
    Als ik jullie forum moet geloven gaan Verboom, Winter, Schouten, De Jong en Van der Waal sowieso, stopt Corneille en gaat Tosch misschien ook. Zijn dan toch een paar basiskrachten, dacht ik.

Van Putten ken ik alleen uit de eerste divisie.
    www.thuisuiteten.nl
    pi_45834696
    quote:
    Op dinsdag 30 januari 2007 19:24 schreef methodmich het volgende:

[..]

Als ik jullie forum moet geloven gaan Verboom, Winter, Schouten, De Jong en Van der Waal sowieso, stopt Corneille en gaat Tosch misschien ook. Zijn dan toch een paar basiskrachten, dacht ik.

Van Putten ken ik alleen uit de eerste divisie.
    Verboom was ik even vergeten maar die moet weg, dat is toch wat anders vind ik. Dan is alleen Tosch en Kevin basisspeler en Tosch is nog lang niet zeker. De rest ziin toch geen vaste basisspelers, De Jong was zijn plaats helaas alweer kwijt.
    pi_45834849
    Okee, dan valt het op het eerste gezicht allemaal nog mee, tenzij er nog verrassingen komen.
    www.thuisuiteten.nl
    pi_45835966
    Gijs van Manen komt zo goed als zeker terug volgend seizoen.

Ieder geval een echte linksbuiten in plaats van nu Sjoerd/Knuppe of zelfs K. Winter er neer te zetten.
    pi_45842732
    Bennekom - VVOG (Bennekom)
    Geinoord - GVVV (GVVV)
    Hoek - Sparta Nijkerk (Sparta)
    Huizen - Ajax (Gelijk)
    Nunspeet - Spakenburg (Spakenburg)
    SSV '65 - Kloetinge (Kloetinge)
    IJsselmeervogels - Quick Boys (Gelijk)
    pi_45883217
    Selectie blijft intact volgend seizoen volgens de trainer!

http://www.destentor.nl/s(...)t/article1065623.ece
    pi_45891868
    Op de supporterssite van IJsselmeervogels nu het gerucht dat Maarten Bak van Quick Boys gaat komen. Maar ja, dat is wel vaker gezegd, dus maar eens afwachten.
    www.thuisuiteten.nl
    pi_45895838
    quote:
    Op donderdag 1 februari 2007 19:02 schreef methodmich het volgende:
    Op de supporterssite van IJsselmeervogels nu het gerucht dat Maarten Bak van Quick Boys gaat komen. Maar ja, dat is wel vaker gezegd, dus maar eens afwachten.
    Dit keer is het ieder geval nep, al zijn er wel geruchten. Zaterdag zal hij overigens zien dat wij een veel mooiere club hebben.
    pi_45919618
    Hoek heeft een nieuwe keeper gehaald en wel Thierry De Jonge, een 35-jarige Belg van Olsa Brakel. Merlijn Swennen onlangs gestopt, weet Sandman waarom??

Ook Peter Reijn (18) komt naar Hoek en wel van AA Gent.

Bij Nunspeet stopt Wim Huijgen (30) wegens aanhoudend blessureleed.

Gerrit Plomp, nu nog bij Geinoord, traint volgend seizoen Huizen.
    www.thuisuiteten.nl
    pi_45920312
    Zeg Hpayne, als we nu morgen allebei die blauwen-witten verslaan wordt het morgen helemaal een superdag
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')