quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:55 schreef methodmich het volgende:
Ik weet wel iets, maar heb beloofd nog niets te zeggen.
Ja dat denk ik wel. Is een jongen uit de buurt, die wel bij ons zal passen denk ik. Hij zou goed kunnen dienen als aanvallende middenvelder, maar wat is zn positie eigenlijk? toch spits?quote:Op zondag 28 januari 2007 11:42 schreef methodmich het volgende:
Erwin Schouten van IJsselmeervogels naar Nunspeet dus, volgend seizoen. Leuke aanwinst lijkt me!
Spits/aanvaller. Hij mist helaas nog wat veel kansen maar is wel een aardige voetballer voor Nunspeet.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:35 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel. Is een jongen uit de buurt, die wel bij ons zal passen denk ik. Hij zou goed kunnen dienen als aanvallende middenvelder, maar wat is zn positie eigenlijk? toch spits?
Voordat hij naar de Vogels ging was er al sprake dat hij hierheen zou komen, nu dus echt.
Ken jij hem MM?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:05 schreef methodmich het volgende:
Er gaan nog wel wat dingen gebeuren bij IJsselmeervogels hoorde ik, zowel qua aanwinsten als qua vertrekkende spelers. Ze verliezen wel een speler of zes als ik het goed begrepen heb.
Frits van Putten is de opvolger van Winter, denk ik. Zal zijn broer ook wel komen.
Als ik jullie forum moet geloven gaan Verboom, Winter, Schouten, De Jong en Van der Waal sowieso, stopt Corneille en gaat Tosch misschien ook. Zijn dan toch een paar basiskrachten, dacht ik.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ken jij hem MM?
En het vertrekken van spelers valt allemaal wel mee, waarschijnlijk alleen maar Kevin Winter als basisspelers en wellicht nog één ander. Voor de rest voornamelijk bankspelers, net als vorig jaar, in de aanval zijn we juist nog sterker geworden met Kuhlman.
Verboom was ik even vergeten maar die moet weg, dat is toch wat anders vind ik. Dan is alleen Tosch en Kevin basisspeler en Tosch is nog lang niet zeker. De rest ziin toch geen vaste basisspelers, De Jong was zijn plaats helaas alweer kwijt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als ik jullie forum moet geloven gaan Verboom, Winter, Schouten, De Jong en Van der Waal sowieso, stopt Corneille en gaat Tosch misschien ook. Zijn dan toch een paar basiskrachten, dacht ik.
Van Putten ken ik alleen uit de eerste divisie.
Dit keer is het ieder geval nep, al zijn er wel geruchten. Zaterdag zal hij overigens zien dat wij een veel mooiere club hebben.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:02 schreef methodmich het volgende:
Op de supporterssite van IJsselmeervogels nu het gerucht dat Maarten Bak van Quick Boys gaat komen. Maar ja, dat is wel vaker gezegd, dus maar eens afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |