Ik heb Bas ook de hand geschud vandaag.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:40 schreef HPayne het volgende:
Ruime en verdiende overwinning vanmiddag. IJsselmeervogels speelde bij vlagen zeer goed voetbal, en VVOG had niks te vertellen. Mede dankzij 3 doelpunten van Jeffrey Winter eindstand 0-5
Jammer voor ons, maar ach het was te verwachtten. 2e helft naast "vak midden-noord" gestaan. Leuk hoe de nieuwe keeper van Spakenburg werd toegezongen![]()
Ook F1Bas nog even de hand geschud![]()
Nunspeet won vanmiddag met 0-1 bij 3eklasser ESC Elburg, aardig matig dus. Volgende week uit naar Hoek
Toevallig!quote:Op zondag 18 februari 2007 00:40 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
[..]
Ik heb Bas ook de hand geschud vandaag.
Dat zit er nog steeds in. Net als de terugkeer van Steinraht, alleen hebben we dan wel heel veel goede spitsen.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:04 schreef HPayne het volgende:
Waarom halen jullie niet die Ruizendaal terug..?
Wat heet erg goed, samen 43 goals geloof ik.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat zit er nog steeds in. Net als de terugkeer van Steinraht, alleen hebben we dan wel heel veel goede spitsen.
Jeffrey Winter, Kemper, Kuhlman en dan Steinraht. Al schijnen Steinraht en Winter het samen bij Lisse erg goed te hebben gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |