Ik las dat Sjoerd zeker weggaat en dat het alleen nog niet bekend wordt gemaakt.quote:Op maandag 22 januari 2007 20:03 schreef methodmich het volgende:
Is dat definitief rond? Hoogst opmerkelijk, dat betekent dus zo goed als zeker dat Sjoerd vertrekt (naar ons).
Wel een sterke aankoop!
IJsselmeervogels kan juist wel wat (fysiek) sterke speler gebruiken, daar lopen er nu te weinig van.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:05 schreef HPayne het volgende:
Leuke speler Kuhlman. Wat ik van hem gelezen heb is dat het een lange, balvaste spits is, die het vooral van zn fysieke kracht moet hebben, en anderen laat scoren. Niet echt het type IJsselmeervogels speler eigenlijk en voor op kunstgras volgend jaar. Of zeg ik nu iets vreemds? Maar goed hij heeft wel bewezen een goede voetballer te zijn.
Jullie krijgen wel een luxeprobleem als dit waar blijkt te zijn. Als dat al niet het geval is...
De oefenwedstrijd tegen AFC gaat ook (weer) niet door.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:29 schreef HPayne het volgende:
Okee das netjes! Dennis van de Steen is een belangrijke speler. Bovo 2e keeper verlengd, hoe zit dat met de eerste keeper bij jullie? En dat zou dan betekenen dat Westerhuis niet meer gehaald wordt van Nunspeet?
Wat nog niet officieel is bevestigd maar wel geruchten is dat Frank van Twillert nog een jaar heeft bijgetekend evenals Bram Zwaan voor 2 jaar.
Overigens hoorde ik ook dat de vv Nunspeet in de financieele schulden zou zitten (30000 eur) door betaling van spelers, en de uitgekeerde premies, mede doordat het zo goed gaat met het 1e elftal dit seizoen. Ze willen dit tegengaan door het zoeken van nieuwe sponsoren. Elk voordeel heb dus zn nadeel.
Vanavond zou Nunspeet thuis oefenen tegen aartsrivaal WHC uit Wezep, de reden is onduidelijk.
Volgens de WHC website doordat het vriest buiten, maar volgens de Nunspeet website doordat WHC geen compleet team kan samenstellen...
Kuhlmann is over de grond ook een prima speler hoor. Hij scoort alleen weinig voor een spits, maar dan moet Jeffrey Winter maar voor de goals zorgen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:05 schreef HPayne het volgende:
Leuke speler Kuhlman. Wat ik van hem gelezen heb is dat het een lange, balvaste spits is, die het vooral van zn fysieke kracht moet hebben, en anderen laat scoren. Niet echt het type IJsselmeervogels speler eigenlijk en voor op kunstgras volgend jaar. Of zeg ik nu iets vreemds? Maar goed hij heeft wel bewezen een goede voetballer te zijn.
Jullie krijgen wel een luxeprobleem als dit waar blijkt te zijn. Als dat al niet het geval is...
Ja dat klopt Dennus. Maar de schulden zijn wel redelijk opgelopen, ook dit jaar. Nunspeet wordt wel in verband gebracht met de hoofdsponsor van VVOG: Beelen Sloopwerken. Die kan er veel geld in stoppen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:19 schreef Dennus-F het volgende:
HPayne, dat nunspeet schulden heeft is opzich wel al een poosje bekend.
Een aantal jaren geleden hebben ze ook al zoiets gehad?
Yep, Kevin gaat maar gelukkig blijft Jeffrey. De reistijd was voor Kevin teveel maar wel een erg mooie actie dat Jeffrey 'gewoon' blijft.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:26 schreef methodmich het volgende:
Geruchten geruchten:
Kevin Winter weg bij IJsselmeervogels, terug naar Lisse of naar Quick Boys
Hursut Meric, Vahap Yildiz en Atam Koroglu van Türkiyemspor naar IJsselmeervogels
Thijs Houwing van Kozakken Boys en Boy Visser van ADO '20 naar Spakenburg
Officieel: Kevin Winter en Schouten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:17 schreef methodmich het volgende:
F1Bas, ziet er goed uit die tribune. Al bekend wie er naast Winter zeker vertrekken bij de Vogels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |