abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46584805
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 01:07 schreef deejaylethal het volgende:
OWIOS is dan ook extreem bagger (om nog maar te zwijgen over die grensrechter )...

van den Hul is alleen wel een vervelende vent... Die zal het nog moeilijk krijgen gezien zijn gedrag.

Nieuws: Vito Wormgoor (jeugd DOVO, vorig jaar naar Ajax vertrokken) heeft een 2-jarig contract bij Ajax gekregen! http://www.d-sidedovo.nl/(...)tcontractbijajax.htm
OWIOS is nooit wat geweest, maar ze spelen dan ook alleen met eigen jeugd, dat dan weer wel..

Waarom is v d Hul een vervelende vent Lethal?
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:55:32 #202
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_46596698
Ik heb m moeten aanschouwen in zo'n dramatische wedstrijd naar bij OWIOS thuis, en het is iemand die constant zit te jennen en bij frustratie begint te trappen... Daar houd ik niet zo van.
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_46629952
Lekker dit

Bij rust Vogels - Sparta 1-2 en Hoek - Nunspeet 2-3
Eindstand Vogels - Sparta 4-2 en Hoek - Nunspeet 4-4

Vogels lopen dus 5 punten uit op ons.

Kon helaas niet naar Hoek vandaag, dus ben bij IJsselmeervogels wezen kijken.
Sparta was de 1e helft de betere ploeg. Jef Winter schoot nog wel de 1-0 binnen daarna was het Mark Dijs uit een vrije trap de gelijkmaker, en Henar kopte de voorsprong binnen.

Na rust 2 gouden wissels. Erwin Schouten en Sjoerd vd Waal, ze scoorden respectievelijk de 2-2 en de 3-2
Daarna nog penalty van vd Steen 4-2. (echt wel een goede voetballer die vd Waal, MM!)

Nunspeet kwam ook 3 x op voorsprong, maar hoe dom kun je zijn om het 3 x uit handen te geven, en om op achterstand te komen. Gelukkig zorgde Frankie van Twillert nog voor de geljikmaker, diep, heel diep in blessuretijd.
pi_46632738
Wij zijn dan ook allemaal blij dat Sjoerd terugkeert naar ASWH.

Nunspeet wel een opmerkelijke draw zeg, 4-4!!!

Paul Verboom (Vogels) volgend seizoen keeper van ASWH.

Morgen update qua uitslagen, stand etc.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_46641768
Zo, ik denk dat we vandaag een enorme stap hebben gezet richting de titel. Het liefst in de wedstrijd tegen spakenburg. Jammer dat nunspeet gelijk heeft gespeeld. Ik had gehoopt dat 10 maar een enorme kraker zou zijn.

HPayne, ik mis jou verhaal wel het aspect sfeer. Want die was toch enorm aanwezig bij Vak Midden-Noord. Waar stond jij? en heb je nog worst of soep gekocht?
Heb je ook zo'n hekel aan die club van blauw en wit. Ze hebben geen supporters en ze spelen weer voor niks. Want het leven duurt maar even. Ja de blauwe gaan eraan.
pi_46642965
Ja jullie zorgen altijd voor goede sfeer Respect!!

Ik stond aan de overkant van jullie onder de Sparta aanhang. Normaal ga ik altijd wel daar bij jullie bij de statribune staan. Maar was deze wedstrijd voor Sparta Nijkerk En ik was laat, en het was erg druk.

Jullie weten het toch altijd weer te flikken, achterstaan; een bar slechte eerste helft spelen, en dan nog winnen.
Had Nunspeet die slagvaardigheid maar gehad vanmiddag

10 Maart wordt nog wel een kraker, jullie kunnen een voorschot nemen op het kampioensschap door van ons te winnen. En wij kunnen (als de stand zo blijft) weer op 2 punten komen.
pi_46643381
Dat ben ik met je eens VVIJ! De 2e helft was echt een supersfeer waarbij we de Vogels naar de overwinning hebben geschreeuwd. Ik heb écht genoten vandaag.

Zeker na de tweede helft gewoon een verdiende overwinning. Op een paar uitbraken van Sparta na was het alleen maar hanger voor de goal en bij elk klein tikje languit (blijven) liggen.

Prima afgemaakt door Sjoerd trouwens. Schouten viel ook goed in.

Vandaag ook onze nieuwe keeper Hoop gezien, althans ik denk dat het hem was. Ook Taylor weer eens gezien.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_46643454
Overwinning was in the end zeker verdiend, absoluut.
pi_46658339
Speelronde 17

Bennekom - Quick Boys 1-1 (0-0)
84. 1-0 Keiji Aikawa 90. 1-1 Maarten Bak

Geinoord - Kloetinge 1-1 (0-0)
60. 0-1 Daan Esser 73. 1-1 Daniël Oostendorp

Hoek - Nunspeet 4-4 (2-2)
18. 0-1 Gerjan Mulder 26. 1-1 Ferry Alfons 34. 1-2 Arie Smit 41. 2-2 Sam Ysebaert 56. 2-3 Mathieu van Tienhoven 68. 3-3 Istvan Bakx 77. 4-3 Ramazan Kesikbas 90. 4-4 Frank van Twillert

Huizen - Spakenburg 1-1 (1-0)
30. 1-0 Eugene Peroti (strafschop) 83. 1-1 Maurice van der Wilt

SSV '65 - AFC Ajax 0-2 (0-0)
57. 0-1 Sergio Cameron 75. 0-2 Teddy Afriyie
Bijzonderheid: Sergio Cameron (AFC Ajax) mist strafschop

VVOG - GVVV 1-1 (0-0)
75. 0-1 Richard Beekink 90. 1-1 Marchel Kamphuis

IJsselmeervogels - Sparta Nijkerk 4-2 (1-2)
4. 1-0 Jeffrey Winter 21. 1-1 Mark Dijs 41. 1-2 Raoul Henar 75. 2-2 Erwin Schouten 83. 3-2 Sjoerd van der Waal 88. 4-2 Dennis van der Steen (strafschop)

STAND

1. IJsselmeervogels 17-39
2. Nunspeet 17-34
3. GVVV 17-31
4. Sparta Nijkerk 17-30
5. Quick Boys 17-29 (+9)
6. Spakenburg 17-29 (+8)
7. Hoek 17-28
8. AFC Ajax 17-20
9. Huizen 17-16 (-8)
10. Kloetinge 17-16 (-11)
11. Bennekom 17-15 (-13)
12. Geinoord 17-15 (-16)
13. VVOG 17-14
14. SSV '65 17-4

TOPSCORERS

1. Jeffrey Winter (IJsselmeervogels) 19
2. Jan Huijgens (Hoek) 15
3. Raoul Henar (Sparta Nijkerk) 14
4. Maarten Bak (Quick Boys) 11
5. Gerjan Mulder (Nunspeet) 10
Arie Smit (Nunspeet) 10

Jeffrey Winter scoorde opnieuw voor IJsselmeervogels en heeft nu al negentien goals achter zijn naam staan
www.thuisuiteten.nl
pi_46688477
Het gaat erop lijken dat nunspeet de selectie aardig intact weet te laten. Dat is opzich al een groot compliment naar het bestuur.
Heb je ook zo'n hekel aan die club van blauw en wit. Ze hebben geen supporters en ze spelen weer voor niks. Want het leven duurt maar even. Ja de blauwe gaan eraan.
  maandag 26 februari 2007 @ 13:36:07 #211
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_46692767
Dat is knap inderdaad!

DOVO heeft de wedstrijd gewonnen tegen SVZW. Staat nu 3 punten los. Er was veel publiek aanwezig op sportpark Panhuis deze zaterdag.
Binnenkort is de derby tussen DOVO-VRC (ook Veenendaal), op dezelfde dag en tijd als GVVV-Quick Boys. Dat wordt dus volle bak aan beide kanten van het sportpark, en je auto in het centrum parkeren . Wel twee mooie affiches voor over 2 weken, dus als je niets te doen hebt of een slechte wedstrijd aan ziet komen, kom dan even langs .
Be your best
pi_46693734
heeft dovo nu min punten?
pi_46702771
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:08 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
Het gaat erop lijken dat nunspeet de selectie aardig intact weet te laten. Dat is opzich al een groot compliment naar het bestuur.
Zeker! Mooi filmpje trouwens weer VVIJ
pi_46711700
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:36 schreef deejaylethal het volgende:
Dat is knap inderdaad!

DOVO heeft de wedstrijd gewonnen tegen SVZW. Staat nu 3 punten los. Er was veel publiek aanwezig op sportpark Panhuis deze zaterdag.
Binnenkort is de derby tussen DOVO-VRC (ook Veenendaal), op dezelfde dag en tijd als GVVV-Quick Boys. Dat wordt dus volle bak aan beide kanten van het sportpark, en je auto in het centrum parkeren . Wel twee mooie affiches voor over 2 weken, dus als je niets te doen hebt of een slechte wedstrijd aan ziet komen, kom dan even langs .
Over twee weken kan je natuurlijk ook naar de nummer 1 tegen de nummer 2 van de hoofdklasse komen kijken op een uitermate sfeervolle westmaat. Blijft het spannend of wordt het 10 maart beslist? We zullen zien. Als we de 21e maar kampioen worden.
pi_46711733
quote:
Op maandag 26 februari 2007 18:28 schreef HPayne het volgende:

[..]

Dankje. Het derde en laatste deel ben ik nu op www.ijsselmeervogels.tv aan het zetten. (even een beetje reclame )
pi_46717172
quote:
Op maandag 26 februari 2007 18:28 schreef HPayne het volgende:

[..]

Ze staan er alle drie nu op. De derde hebben wij samen een deel gefilmd, resultaat is erg leuk geworden.

De laatste goal staat er ook op zelfs, is ook een penalty
pi_46722913
Een van de belangrijkste zoniet de belangrijkste speler van Nunspeet is geblesseerd geraakt op de training.
Het gaat om de keeper en aanvoerder Wilfred Westerhuis. Hij is minimaal 5 weken uitgeschakeld.
Erg vervelend nu we in een fase zitten waar het erop of eronder is.
De 2e keeper Frank Diender ben ik helemaal niet weg van. Een 37 jarige keeper op doel. Zaterdag stond hij ook op doel, en laat er direct 4 door.
pi_46726200
Dat is minder goed nieuws voor jullie.
pi_46726410
Voor degene die willen weten wie Bas is, Bas is degene die in deel drie naar de teletekstpagina verwijst.
pi_46738127
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:34 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
Voor degene die willen weten wie Bas is, Bas is degene die in deel drie naar de teletekstpagina verwijst.

VVIJ is die blonde die onze speler(vd Steen) na de wedstrijd op de schouders neemt.
pi_46795063
Bram Meurs wellicht van Noordwijk naar de Vogels.

Goede speler Methodmich?
pi_46817135
Hele goede speler, maar dat heb je ook op jullie forum gelezen inmiddels.

Hoor wel net van Hoornes dat hij misschien met zijn basketballende vriendin (Tanya Bröring, red) naar Spanje vertrekt. Dus afwachten of het echt rond is.
www.thuisuiteten.nl
pi_46818833
Ajax - IJsselmeervogels 2
Huizen - Hoek 2
Kloetinge - Bennekom 3
Nunspeet - SSV '65 1
Quick Boys - VVOG 1
Spakenburg - GVVV 2
Sparta Nijkerk - Geinoord 1

Zal wellicht veel afgelast worden zaterdag, m.u.v. Ajax-Vogels en Sparta-Geinoord.
pi_46819067
Hangt ervan af, veel wind die velden droog kan waaien en morgen wel goed weer toch. Vandaag is het hier ook alles meegevallen trouwens.

Huizen - Hoek 3
Kloetinge - Bennekom 1
Nunspeet - SSV '65 1
Quick Boys - VVOG 1
Spakenburg - GVVV 3
www.thuisuiteten.nl
pi_46819164
Ajax - IJsselmeervogels (Vogels)
Huizen - Hoek (Hoek
Kloetinge - Bennekom Gelijk
Nunspeet - SSV '65 (Nunspeet)
Quick Boys - VVOG (QB)
Spakenburg - GVVV (gelijk)
Sparta Nijkerk - Geinoord (Sparta)
pi_46826584
Huizen - Hoek 3
Kloetinge - Bennekom 3
Nunspeet - SSV '65 1
Quick Boys - VVOG 1
Spakenburg - GVVV 3
pi_46846965
quote:
Istvan Bakx blijft gewoon bij Hoek

HOEK, 02-03-2007 - Desondanks diverse berichtgevingen in de media kunnen wij mededelen het heuglijke feit dat Istvan Bakx volgend seizoen gewoon voor Hoek zal uitkomen.

Bakx heeft gisteravond bevestigd dat hij zijn verbintenis met Hoek heeft verlengd voor komend seizoen.
Hsvhoek.nl
pi_46848571
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:54 schreef HPayne het volgende:

[..]

Hsvhoek.nl
Onze beste speler tekent bij, Andre Kemper.
pi_46871474
spakenburg en nunspeet afgelast. De vogels op kunstgras zonder tribune tegen Ajax.
pi_46872943
nunspeet speelt vandaag een oefenwedstrijd bij dos kampen.
pi_46872960
Alles in B er dus uit, behalve AFC Ajax - IJsselmeervogels en Sparta Nijkerk - Geinoord op kunstgras dus. Jammer.
www.thuisuiteten.nl
pi_46875345
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 11:38 schreef nunspeter het volgende:
nunspeet speelt vandaag een oefenwedstrijd bij dos kampen.
Had ik al verwacht al die afgelastingen, dan maar naar Kampen toe.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 16:38:25 #233
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_46880463
Gezeik altijd... Was hier bij DOVO, daar is t veld gewoon goed.
Het is in Apeldoorn nu afgelast, slaat ook nergens op... Dat veld is volledig van zand, dus daar heb je echt geen last van die regen...
Be your best
pi_46881355
ijsselmeervogels heeft met 0-0 gelijkgespeeld tegen ajax.
sparta nijkerk heeft met 4-1 gewonnen van geinoord.
dit word volgende week een mooie pot, ijsselmeervogels-nunspeet!!
als nunspeet wint komen ze in verliespunten gelijk te staan!!
dus het zal een spannende en mooie wedstrijd worden!
jammer dat nunspeetkeeper westerhuis gebleseerd is! ik vind frank diender niet 1 van de beste keepers!
en westerhuis is tog wel een van of missgien tog wel de beste keeper van de hoofdklasse!
maar ja ze zouden het ook moeten kunnen zonder goede keeper.
pi_46884024
Zeker jammer ja van Westerhuis, en Diender op doel. Geen zekerheidje ook vandaag niet.
En er zijn weer andere blessures de kop op gestoken. Aanvalsduo Arie Smit en Gerjan Mulder ondervonden te veel last van een blessure, en de vraag is of zij volgende week mee zullen doen.
Erg belangrijke spelers dus, in een cruciale fase.
pi_46884185
Daar wreekt zich dan mogelijk de kwalitatief krappere selectie van Nunspeet ten opzichte van die van IJsselmeervogels.

Wel opmerkelijk 0-0. Morgen even de karakteristieken. De stand brengt Nijkerk al dan niet tijdelijk op de derde plaats en duwt Geinoord iets verder in problemen.
www.thuisuiteten.nl
pi_46885090
Het was erg slecht. Maar goed, zo houden we het een beetje spannend voor volgende week he (zullen we maar zeggen). Of niet F1bas?? Ik heb je de hele wedstrijd niet gehoord.
pi_46886571
Het was niet om aan te zien vandaag. Alles wat mis kon gaan ging bijna mis. Zelfs nog mazzel gehad met 2 ballen op de lat, al waren we wel gewoon beter en hadden we een penalty moeten krijgen. Al met al een verdiende 0-0.

En VVIJ, ik was niet stil, je oren zaten zeker nog dicht door je verkoudheid.
pi_46891716
Dan heb je zeker gezongen terwijl ik gehakt ballen aan het eten was.

Maar ff serieus:

De spanning in B is geheel terug. Ik neem aan dat nunspeet van SSV weet te winnen, dus het verschil is drie punten. Dat belooft veel goeds voor zaterdag.

[ Bericht 0% gewijzigd door VVIJSSELMEERVOGELS op 04-03-2007 00:05:49 ]
pi_46894600
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 23:12 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
Dan heb je zeker gezongen terwijl ik gehakt ballen aan het eten was.

Maar ff serieus:

De spanning in B is geheel terug. Ik neem aan dat nunspeet van SSV weet te winnen, dus het verschil is drie punten. Dat belooft veel goeds voor zaterdag.
Die gehaktballen zitten nog in je oren ja.

Een heuse topper, die wij er als 12e man gewoon uit gaan slepen. Ik hoop dat ze na vandaag nog eens goed nadenken over dat kunstgras.

Als Jeffrey maar kan spelen, die werd op het eind aardig door midden geschopt.
pi_46900604
Hpayne, gaan we jou ook ontmoeten komende zaterdag???
pi_46906884
quote:
Op zondag 4 maart 2007 11:58 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
Hpayne, gaan we jou ook ontmoeten komende zaterdag???
Natuurlijk, i'll be there Wordt wel een feest, niemand heeft het meer ergens anders over, dan over zaterdag.

[ Bericht 10% gewijzigd door HPayne op 04-03-2007 15:50:18 ]
pi_46908365
Nou, of de spanning terug is. Lijkt me sterk dat de Vogels de titel niet gewoon pakken hoor.

Wat er doorging op speeldag 18:

AFC Ajax - IJsselmeervogels 0-0 (0-0)

Sparta Nijkerk - Geinoord 4-1 (2-1)
4. 0-1 Dennis Groenendijk 11. 1-1 Mark Dijs 28. 2-1 Niels Buijtenhuis 86. 3-1 Stefan Fredriksen 90. 4-1 Niels Buijtenhuis

De jonge Niels Buijtenhuis scoorde al vijf keer voor Sparta Nijkerk dit seizoen
www.thuisuiteten.nl
pi_46909162
quote:
Op zondag 4 maart 2007 16:21 schreef methodmich het volgende:
Nou, of de spanning terug is. Lijkt me sterk dat de Vogels de titel niet gewoon pakken hoor.
Tja ligt wel voor de hand natuurlijk. (cliche mode) Maarja in voetbal kunnen veel dingen gebeuren (cliche mode)
pi_46910738
Ja, maar het zou eigenlijk een schande zijn als de Vogels het niet redden. Met alle respect voor Nunspeet als promovendus, die presteren geweldig, maar toch.... Sparta Nijkerk en GVVV zijn in feite ook subtoppers die nu nog redelijk meedoen om de titel en Spakenburg heeft maar weer eens matig seizoen. QB is meer naam dan selectie en Hoek was vorig jaar bijna gedegradeerd. Die concurrentie zou voor Vogels geen enkel probleem mogen zijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_46916285
quote:
Op zondag 4 maart 2007 17:21 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar het zou eigenlijk een schande zijn als de Vogels het niet redden. Met alle respect voor Nunspeet als promovendus, die presteren geweldig, maar toch.... Sparta Nijkerk en GVVV zijn in feite ook subtoppers die nu nog redelijk meedoen om de titel en Spakenburg heeft maar weer eens matig seizoen. QB is meer naam dan selectie en Hoek was vorig jaar bijna gedegradeerd. Die concurrentie zou voor Vogels geen enkel probleem mogen zijn.
Nou een matig seizoen?? VERLOREN seizoen zou ik liever zeggen.
Maar even voor de duidelijkheid, wij zijn ook nog geen kampioen hoor.
pi_46951180
quote:
Op zondag 4 maart 2007 19:59 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:

[..]

Nou een matig seizoen?? VERLOREN seizoen zou ik liever zeggen.
Maar even voor de duidelijkheid, wij zijn ook nog geen kampioen hoor.
Nou, niet zo bescheiden. Zou een grof schandaal zijn als jullie het dit seizoen niet worden hoor.

David Toxopeus van Huizen naar DOVO.
www.thuisuiteten.nl
pi_46962004
quote:
Op maandag 5 maart 2007 19:16 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nou, niet zo bescheiden. Zou een grof schandaal zijn als jullie het dit seizoen niet worden hoor.

David Toxopeus van Huizen naar DOVO.
Dat we kampioen moeten worden ben ik met je eens, maar we zijn het nog niet.
Dovo is goed bezig met z'n transfers.
pi_46984531
HPayne,

Wij (van ijsselmeervogels.tv) willen graag iedere wedstrijd een supporter van de tegenstander inteviewen. Mogen we jou zaterdag interviewen (kost je ongeveer 5 minuten)??
pi_46985429
Grappig item! HPayne lijkt me de juiste man.

DOVO is zeker lekker bezig om zich te versterken.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')