OWIOS is nooit wat geweest, maar ze spelen dan ook alleen met eigen jeugd, dat dan weer wel..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:07 schreef deejaylethal het volgende:
OWIOS is dan ook extreem bagger (om nog maar te zwijgen over die grensrechter)...
van den Hul is alleen wel een vervelende vent... Die zal het nog moeilijk krijgen gezien zijn gedrag.
Nieuws: Vito Wormgoor (jeugd DOVO, vorig jaar naar Ajax vertrokken) heeft een 2-jarig contract bij Ajax gekregen! http://www.d-sidedovo.nl/(...)tcontractbijajax.htm
Zeker! Mooi filmpje trouwens weer VVIJquote:Op maandag 26 februari 2007 11:08 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
Het gaat erop lijken dat nunspeet de selectie aardig intact weet te laten. Dat is opzich al een groot compliment naar het bestuur.
Over twee weken kan je natuurlijk ook naar de nummer 1 tegen de nummer 2 van de hoofdklasse komen kijken op een uitermate sfeervolle westmaat. Blijft het spannend of wordt het 10 maart beslist? We zullen zien. Als we de 21e maar kampioen worden.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:36 schreef deejaylethal het volgende:
Dat is knap inderdaad!
DOVO heeft de wedstrijd gewonnen tegen SVZW. Staat nu 3 punten los. Er was veel publiek aanwezig op sportpark Panhuis deze zaterdag.
Binnenkort is de derby tussen DOVO-VRC (ook Veenendaal), op dezelfde dag en tijd als GVVV-Quick Boys. Dat wordt dus volle bak aan beide kanten van het sportpark, en je auto in het centrum parkeren. Wel twee mooie affiches voor over 2 weken, dus als je niets te doen hebt of een slechte wedstrijd aan ziet komen, kom dan even langs
.
Dankje. Het derde en laatste deel ben ik nu op www.ijsselmeervogels.tv aan het zetten. (even een beetje reclamequote:Op maandag 26 februari 2007 18:28 schreef HPayne het volgende:
[..]
Zeker! Mooi filmpje trouwens weer VVIJ![]()
Ze staan er alle drie nu op. De derde hebben wij samen een deel gefilmd, resultaat is erg leuk geworden.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:28 schreef HPayne het volgende:
[..]
Zeker! Mooi filmpje trouwens weer VVIJ![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:34 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
Voor degene die willen weten wie Bas is, Bas is degene die in deel drie naar de teletekstpagina verwijst.
Hsvhoek.nlquote:Istvan Bakx blijft gewoon bij Hoek
HOEK, 02-03-2007 - Desondanks diverse berichtgevingen in de media kunnen wij mededelen het heuglijke feit dat Istvan Bakx volgend seizoen gewoon voor Hoek zal uitkomen.
Bakx heeft gisteravond bevestigd dat hij zijn verbintenis met Hoek heeft verlengd voor komend seizoen.
Had ik al verwacht al die afgelastingen, dan maar naar Kampen toe.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:38 schreef nunspeter het volgende:
nunspeet speelt vandaag een oefenwedstrijd bij dos kampen.
Die gehaktballen zitten nog in je oren ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:12 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
Dan heb je zeker gezongen terwijl ik gehakt ballen aan het eten was.
Maar ff serieus:
De spanning in B is geheel terug. Ik neem aan dat nunspeet van SSV weet te winnen, dus het verschil is drie punten. Dat belooft veel goeds voor zaterdag.
Natuurlijk, i'll be therequote:Op zondag 4 maart 2007 11:58 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
Hpayne, gaan we jou ook ontmoeten komende zaterdag???
Tja ligt wel voor de hand natuurlijk. (cliche mode) Maarja in voetbal kunnen veel dingen gebeuren (cliche mode)quote:Op zondag 4 maart 2007 16:21 schreef methodmich het volgende:
Nou, of de spanning terug is. Lijkt me sterk dat de Vogels de titel niet gewoon pakken hoor.
Nou een matig seizoen?? VERLOREN seizoen zou ik liever zeggen.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:21 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar het zou eigenlijk een schande zijn als de Vogels het niet redden. Met alle respect voor Nunspeet als promovendus, die presteren geweldig, maar toch.... Sparta Nijkerk en GVVV zijn in feite ook subtoppers die nu nog redelijk meedoen om de titel en Spakenburg heeft maar weer eens matig seizoen. QB is meer naam dan selectie en Hoek was vorig jaar bijna gedegradeerd. Die concurrentie zou voor Vogels geen enkel probleem mogen zijn.
Nou, niet zo bescheiden. Zou een grof schandaal zijn als jullie het dit seizoen niet worden hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:59 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
[..]
Nou een matig seizoen?? VERLOREN seizoen zou ik liever zeggen.
Maar even voor de duidelijkheid, wij zijn ook nog geen kampioen hoor.
Dat we kampioen moeten worden ben ik met je eens, maar we zijn het nog niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, niet zo bescheiden. Zou een grof schandaal zijn als jullie het dit seizoen niet worden hoor.
David Toxopeus van Huizen naar DOVO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |