abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47021824
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 18:45 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
HPayne,

Wij (van ijsselmeervogels.tv) willen graag iedere wedstrijd een supporter van de tegenstander inteviewen. Mogen we jou zaterdag interviewen (kost je ongeveer 5 minuten)??
Ja is goed hoor, mits ik op tijd ben zaterdag in verband met vervoer enzo.
Maar er zullen nog zat nunspeters lopen denk ik.

Weet nog niet of Smit en Mulder meedoen zaterdag. We moeten gewoon weer net zo knallen als in de thuiswedstrijd tegen jullie, dan heb ik er wel vertrouwen in.

Bennekom - Sparta Nijkerk 2
Geinoord - Ajax 2
GVVV - Quick Boys 1
Hoek - Spakenburg 3
SSV '65 - Huizen 2
VVOG - Kloetinge 1
IJsselmeervogels - Nunspeet 2

F1Bas: 60 (+5)
HPayne: 57 (+3)
DennusF 54 (+4)
MM 41 (+3)

[ Bericht 4% gewijzigd door HPayne op 07-03-2007 17:28:54 ]
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_47021995
Jeffrey Winter speelt waarschijnlijk gewoon mee. Het wordt gewoon knallen zaterdag, hopelijk gaat het gewoon door.

Bennekom - Sparta Nijkerk 2
Geinoord - Ajax 2
GVVV - Quick Boys 3
Hoek - Spakenburg 3
SSV '65 - Huizen 2
VVOG - Kloetinge 3
IJsselmeervogels - Nunspeet 1
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_47022349
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 17:26 schreef F1Bas het volgende:
Jeffrey Winter speelt waarschijnlijk gewoon mee. Het wordt gewoon knallen zaterdag, hopelijk gaat het gewoon door.
Dat is goed nieuws voor jullie, minder voor ons.
Het wordt zeker knallen zaterdag, er moet en zal gewonnen worden. Strijden tot de laatste minuut, volle tribunes en spanning en sensatie. Dat hoop ik dan he....
pi_47024734
Hoe laat denk je dat je er bent?
Ik loop iig in de buurt van Bas en die ken je al.
Heb je ook zo'n hekel aan die club van blauw en wit. Ze hebben geen supporters en ze spelen weer voor niks. Want het leven duurt maar even. Ja de blauwe gaan eraan.
pi_47026987
Bennekom - Sparta Nijkerk (Sparta)
Geinoord - Ajax (Geinoord
GVVV - Quick Boys (Gelijk)
Hoek - Spakenburg (Spakenburg)
SSV '65 - Huizen (Huizen)
VVOG - Kloetinge (Kloetinge)
IJsselmeervogels - Nunspeet (Vogels)
pi_47028632
Bennekom - Sparta Nijkerk (Sparta)
Geinoord - Ajax (Gelijk)
GVVV - Quick Boys (QB)
Hoek - Spakenburg (Hoek)
SSV '65 - Huizen (Gelijk)
VVOG - Kloetinge (vvog)
IJsselmeervogels - Nunspeet (De landskampioen)
Heb je ook zo'n hekel aan die club van blauw en wit. Ze hebben geen supporters en ze spelen weer voor niks. Want het leven duurt maar even. Ja de blauwe gaan eraan.
pi_47031788
Heej...

Sparta Contracteert 2 nieuwe spelers

NIJKERK - Sparta Nijkerk heeft twee nieuwe spelers voor komend seizoen gecontracteerd.
De zaterdaghoofdklasser neemt Cornel van Eck, een 21-jarige middenvelder, over van tweedeklasser Lunteren.

Daarnaast komt ook Ivo de Velthuis naar Nijkerk. De 22-jarige linkerverdediger komt over van TEC uit Tiel.
pi_47062757
Bennekom - Sparta Nijkerk 3
Geinoord - Ajax 1
GVVV - Quick Boys 3
Hoek - Spakenburg 1
SSV '65 - Huizen 3
VVOG - Kloetinge 1
IJsselmeervogels - Nunspeet 1
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_47082723
Morgen dus de wedstrijd van het jaar. Ik heb gehoord dat Gerjan Mulder gewoon meedoet, ondanks zn gekneusde ribben en de pijn die hij daaraan heeft.... Maarja voor een goed resultaat morgen zul je door het vuur moeten gaan.

http://www.destentor.nl/s(...)t/article1191186.ece

[ Bericht 28% gewijzigd door HPayne op 09-03-2007 09:53:55 ]
pi_47095404
Gaat een fijne kraker worden daar op de Westmaat. Ben benieuwd of de Vogels weer eens gevalletje hebben van "rising to the occasion" en een dikke winst boeken of dat het een benauwde zege wordt, een tegenvallende remise of zelfs een stunt van Nunspeet met winst.

Zelf zie ik de Vogels wel winnen dus, zoals je in de toto zag. Vaak zijn dit hun wedstrijden.
www.thuisuiteten.nl
pi_47095727
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:46 schreef HPayne het volgende:
Morgen dus de wedstrijd van het jaar. Ik heb gehoord dat Gerjan Mulder gewoon meedoet, ondanks zn gekneusde ribben en de pijn die hij daaraan heeft.... Maarja voor een goed resultaat morgen zul je door het vuur moeten gaan.

http://www.destentor.nl/s(...)t/article1191186.ece
quote:
Nunspeet-trainer Van Dijkhuizen kan zaterdag waarschijnlijk geen beroep doen op doelman Wilfred Westerhuis en de aanvallers Gerjan Mulder en Arie Smit. Bij IJsselmeervogels keert Kevin Winter terug van een schorsing. Het meespelen van Jeroen Rijsdijk is nog onzeker.
Dit zie ik staan bij je link, spreekt elkaar nog wat tegen.
pi_47097135
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 16:04 schreef methodmich het volgende:
Gaat een fijne kraker worden daar op de Westmaat. Ben benieuwd of de Vogels weer eens gevalletje hebben van "rising to the occasion" en een dikke winst boeken of dat het een benauwde zege wordt, een tegenvallende remise of zelfs een stunt van Nunspeet met winst.

Zelf zie ik de Vogels wel winnen dus, zoals je in de toto zag. Vaak zijn dit hun wedstrijden.
Meestal winnen we als het er écht omgaat, dat klinkt arrogant maar het is wel zo.

Ik heb er wel vertrouwen in en ik denk dat het wel doorgaat.
pi_47097465
Morgen wordt er heerlijk weer opgegeven toch, dus dat lijkt me wel!
www.thuisuiteten.nl
pi_47099205
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 16:12 schreef F1Bas het volgende:

[..]

[..]

Dit zie ik staan bij je link, spreekt elkaar nog wat tegen.
Ja ik heb dus wat anders gehoord. We zullen het zien.
pi_47099951
Op het forum van ijsselmeervogels.com hebben de Nunspeters een aardig grote mond nu
Geen goed teken
pi_47100136
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 18:09 schreef HPayne het volgende:
Op het forum van ijsselmeervogels.com hebben de Nunspeters een aardig grote mond nu
Geen goed teken
Ach, dat moet je gewoon negeren, die komen alleen rond de tijd van zo'n wedstrijd en daarna niet meer.
pi_47109998
Sjoerd morgen in de spits in plaats van Jeffrey.
pi_47111051
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 18:09 schreef HPayne het volgende:
Geen goed teken
Wat is jouw gebruikersnaam op ons forum??
Hopelwijk zien we je morgen zodat we een interviewtje kunnen doen.
Succes en draag je verlies goed
pi_47115914
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 23:10 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:

[..]

Wat is jouw gebruikersnaam op ons forum??
Hopelwijk zien we je morgen zodat we een interviewtje kunnen doen.
Succes en draag je verlies goed
Gewoon oldscool Nunspeet... Ja ik zal proberen op tijd te komen en jullie op te zoeken.

We gaan er een feest van maken!! En als we verliezen gun ik jullie het kampioensschap van harte, maar eerst nou maar die wedstrijd spelen.
pi_47116207
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 01:50 schreef HPayne het volgende:

[..]

Gewoon oldscool Nunspeet... Ja ik zal proberen op tijd te komen en jullie op te zoeken.

We gaan er een feest van maken!! En als we verliezen gun ik jullie het kampioensschap van harte, maar eerst nou maar die wedstrijd spelen.
Dat de beste moge winnen. Als jullie winnen wordt het nog héél spannend.

Lees trouwens je PB op ons forum ff
pi_47116401
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 02:11 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dat de beste moge winnen. Als jullie winnen wordt het nog héél spannend.

Lees trouwens je PB op ons forum ff
u2
pi_47119549
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 22:44 schreef F1Bas het volgende:
Sjoerd morgen in de spits in plaats van Jeffrey.
Dat hij er maar drie mag maken dan!

Hup Sjoerdje!

Wel leuk, zo'n topper op het programma.
www.thuisuiteten.nl
pi_47119846
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 11:35 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat hij er maar drie mag maken dan!

Hup Sjoerdje!

Wel leuk, zo'n topper op het programma.
Ik heb gelezen dat Schouten op die positie gaat spelen. Hij kan zn visitekaartje dus gaan afgeven..
pi_47120204
Schouten zou ik niet opstellen, belangenverstrengeling.
www.thuisuiteten.nl
pi_47130864
Vogels van harte met het naderende kampioenschap! Was het nog een mooie pot, verdiend, etcetera?

Morgen de gebruikelijke update.
www.thuisuiteten.nl
pi_47131939
Tja het was geen mooie pot, maar wel spannend. En uiteindelijk gezien de kansenverhouding wel verdiend.
Ik kwam precies op het moment binnen dat er 0-1 gescoord werd, maar nog geen 10 minuten later stond het alweer 2-1.
2e helft wel veel sterker Nunspeet dan in 1e helft, veel druk, maar tot echt kansen kwam het niet.
Ik vondt Nunspeet 1 van de zwakkere wedstrijden spelen van de laatste tijd, maar misschien ook de verdienste van de Vogels.
Kevin Winter kreeg een rooie kaart in de slotminuten, en werd ook tot man van de wedstrijd uitgeroepen.. Dat vond ik een beetje vreemd maargoed.

Vogels gefeliciteerd, en ik gun jullie het kampioensschap op 21 april.
pi_47135813
Dank je HPayne, jammer dat we elkaar zijn misgelopen.

Was inderdaad geen mooie wedstrijd maar wel erg spannend. Echt niet normaal, jullie eerste balbezit in de 16-meter en meteen een goal tegen.

De 2-1 van Dennis Knüppe was echt een beauty. Van ruim 20 meter hard in het kruis. Knüppe vond ik met Kevin Winter de beste van het veld.

Bij de rode kaart van Kevin was weinig aan de hand en dat zeg ik heel objectief. De scheids dacht(volgens Kevin) aan natrappen en dat was het absoluut niet.

Winst is wel volledig terrecht vind ik. IJsselmeervogels had 60-70 minuten van de wedstrijd het meeste balbezit en meer dreiging/kansen. Dat viel me van Nunspeet wel tegen, ze waren weinig dreigend. De laatste 20 minuten moeten ze wel komen met die achterstand. Veel kansen kwamen er echter niet van, juist eerder van de Vogels.

Zonder Jeffrey een goede overwinning, eindelijk met erg veel inzet en passie.
pi_47136334
Jammer dat Nunspeet nu wordt voorgesteld als smerige schopploeg. (verslag ijsselmeervogels.nl)
Dat zijn ze absoluut niet. Ook al waren sommige acties vandaag op het randje, zoals de overtreding van vd Bunte die ook rood had moeten hebben.
Nunspeet moest ook wel wat fysieker gaan spelen, want als je tegen IJsselmeervogels gaat voetballen verlies je sowieso...
pi_47145775
Ik vond het ook wel meevallen Hpayne, het ging tenslotte ergens om.

Jammer ook van die rode kaart, de KNVB kennende zal het wel weer 3 wedstrijden schorsing worden terwijl er echt niks aan de hand was. Maar goed, dit zullen we toch wel niet meer weggeven?
pi_47152513
Ja jammer dat we elkaar zijn misgelopen.
Verdiende overwinning m.i.
Nu maar hopen dat we het volhouden.
pi_47157632
Ook VoZ noemt Nunspeet een harde ploeg zonder creativiteit in het lange verslag. VVOG speelde zelfs met de gestopte Marco Roelofsen gisteren, SSV '65 verspeelde weer een voorsprong.

Speelronde 19

Bennekom - Sparta Nijkerk 2-1 (1-1)
24. 0-1 Raoul Henar (strafschop) 32. 1-1 Dennis van Meegdenburg (strafschop) 80. 2-1 Henk van Essen

Geinoord - AFC Ajax 0-2 (0-1)
5. 0-1 Siver Rahman 46. 0-2 Sergio Cameron

GVVV - Quick Boys 0-2 (0-1)
28. 0-1 Maarten Bak 77. 0-2 Derek van der Plas

Hoek - Spakenburg 1-3 (0-2)
8. 0-1 Chima Onyeike 40. 0-2 Rob van Diermen 49. 1-2 Jeroen van de Broeke 50. 1-3 Maurice van der Wilt

SSV '65 - Huizen 1-4 (1-0)
31. 1-0 Khaled Boufrahi 51. 1-1 Edin Suleymani 76. 1-2 Maarten Schrama 80. 1-3 Mark Daalderop 90. 1-4 Moaad Elaakel

VVOG - Kloetinge 1-2 (0-1)
29. 0-1 Besar Xhoxhaj 66. 1-1 Pim Herrewijn 84. 1-2 Besar Xhoxhaj

IJsselmeervogels - Nunspeet 2-1 (2-1)
12. 0-1 Marco Drost 20. 1-1 Christiaan Opschoor 26. 2-1 Dennis Knüppe
Rood: Kevin Winter (IJsselmeervogels)

STAND

1. IJsselmeervogels 19-43
2. Nunspeet 18-34
3. Sparta Nijkerk 19-33
4. Quick Boys 18-32 (+11)
5. Spakenburg 18-32 (+10)
6. GVVV 18-31
7. Hoek 18-28
8. AFC Ajax 19-24
9. Huizen 18-19 (-5)
10. Kloetinge 18-19 (-10)
11. Bennekom 18-18
12. Geinoord 19-15
13. VVOG 18-14
14. SSV '65 18-4

TOPSCORERS

1. Jeffrey Winter (IJsselmeervogels) 19
2. Raoul Henar (Sparta Nijkerk) 15
Jan Huijgens (Hoek) 15
4. Maarten Bak (Quick Boys) 12
5. Gerjan Mulder (Nunspeet) 10
Arie Smit (Nunspeet) 10

Besar Xhoxhaj van Kloetinge maakte zijn eerste goals van het seizoen, maar de dubbel bij VVOG bracht Kloetinge belangrijke punten
www.thuisuiteten.nl
pi_47159567
quote:
Op zondag 11 maart 2007 16:03 schreef methodmich het volgende:
Ook VoZ noemt Nunspeet een harde ploeg zonder creativiteit in het lange verslag.
Gister was het inderdaad erg weinig wat Nunspeet aanvallend liet zien. Maar dat wil niet zeggen dat het een harde ploeg zonder creativiteit is. Er zijn genoeg wedstrijden geweest die het tegendeel bewijzen.
pi_47159596
Dat geloof ik graag. Heb je het verslag al gelezen op VoZ of moet ik het hier even plaatsen?
www.thuisuiteten.nl
pi_47159662
Ik heb het gelezen, en vondt het wat geschreven met een lichtrode bril. (das dan ook weer mijn mening) Maar je mag het wel plaatsen ja voor de duidelijkheid.
pi_47159679
Nou, laat de schrijver dat niet horen. Die is zo blauw als de smurfen.
www.thuisuiteten.nl
pi_47159688
Dat het geen rood was, daar was iedereen wel van overtuigd, maar ja je hebt geen beelden om op terug te vallen.

Maar ook van Huizen, Hoek thuis en SSV moet je kunnen winnen zonder Kevin Winter, tevens hebben we een leuke bank.
pi_47159698
Ow nou dat is dan niet te merken.
pi_47159709
quote:
Op zondag 11 maart 2007 17:02 schreef F1Bas het volgende:
Dat het geen rood was, daar was iedereen wel van overtuigd, maar ja je hebt geen beelden om op terug te vallen.

Maar ook van Huizen, Hoek thuis en SSV moet je kunnen winnen zonder Kevin Winter, tevens hebben we een leuke bank.
Maandag beelden op RTV Utrecht
pi_47167468
Ik las net op de website van VVOG dat Marco Roelofsen mee heeft gedaan! Die man is al een half jaar gestop!
pi_47216625
http://media.rtvutrecht.nl/146473

Vanaf 9minuut 20 de samenvatting van IJsselmeervogels - Nunspeet. Wat een goals zeg. Vooral die van Knüppe(2-1), geweldig.

Kijk ook ff naar de rode kaart, oke hij valt wel achterlijk maar rood was het niet naar mijn idee.
pi_47359948
Vandaag thuis tegen SSV moet een makkie zijn toch
pi_47359999
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 03:34 schreef HPayne het volgende:
Ik verwacht niet anders nee
pi_47360011
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 03:40 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ik verwacht niet anders nee
Spelen de Vogels nog een oefenwedstrijd of ga je ergens anders kijken?

Van het gastenboek van ssv:
quote:
OPMERKELIJK STATISTIEK
Dit is een goeie voor Rudy Boogert, de koning der statistieken. Dit seizoen heeft het eerste selectie van S.S.V.'65 meer babies geproduceerd dan punten! Met kinderen voor Marcel Kole, Marco Groeneveld, Arjan Koopmans, Khaled Boufrahi en nu deze week Jaimy van Bloppoel is de stand 5 babies en 4 punten !! Wie doet dat na??
Huilende kinderen=slapeloze nachten. Dat is in ons voordeel!

[ Bericht 22% gewijzigd door HPayne op 17-03-2007 03:54:57 ]
pi_47360240
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 03:41 schreef HPayne het volgende:

[..]

Spelen de Vogels nog een oefenwedstrijd of ga je ergens anders kijken?

Van het gastenboek van ssv:
[..]

Huilende kinderen=slapeloze nachten. Dat is in ons voordeel!
Geen oefenwedstrijd. Wellicht ga ik naar ASWH - RBB maar die kans is niet heel groot.
pi_47363678
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 03:34 schreef HPayne het volgende:
Doe Brammetje Plomp de groeten. Zou schandalig zijn als Nunspeet niet wint, al zoekt SSV '65 nog minimaal één puntje om van die gedeelde laatste plaats van de zaterdaghoofdklasse ranglijst aller tijden af te komen.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 17 maart 2007 @ 13:13:12 #296
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_47366050
Alvast weer transfernieuws voor volgend jaar : (of gaat dit nu al in een apart topic??)

Mark Deijs gaat van Sparta Nijkerk naar DOVO.
Patrick van der Berkt speelt weer bij DOVO in de A-selectie. Vorig jaar werd hij net zoals Vito Wormgoor bij de A-selectie genomen en speelde daar zeer verdienstelijk in de basis. Hij is toen door Vitesse gehaald, maar kwam daar nooit aan spelen toe. Patrick is in de winterstop teruggekomen naar DOVO, maar de KNVB (en Vitesse) wilden geven overschrijving geven. Volgend jaar dus wel weer erbij.
Stefan Toonen zal DOVO verlaten. De keeper die vorig jaar nog onder de lat stond in het NL amateurelftal gaat naar RKHVV. Hij had graag gebleven, maar staat dit hele seizoen al achter Sven Taberima. Omdat het niet bekend is of Sven naar een profclub gaat (er zijn contacten met Ajax) én keeper Sander Duindam is gehaald heeft Stefan besloten om toch weg te gaan. Wel jammer, dat vind hij zelf ook, aangezien hij zich echt thuisvoelde bij de club. Volgend jaar zal hij in ieder geval op zaterdagen alsnog vaak in Veenendaal te vinden zijn.
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_47366563
Mark Dijs erg goede aanwinst voor DOVO, denk dat ze volgend jaar hoge ogen kunnen gaan gooien als ze promoveren.
pi_47373536
3-1 gewonnen vanmiddag. Nunspeet ging veel te lang mee met het nivo van SSV. In de enige keer dat SSV in het 16 meter gebied kwam eerste helft was het gelijk raak 0-1. Voor rust deed Bram Zwaan wat terug 1-1.
Vlak na rust 2-1 door Arie Smit, en in de 82e minuut Gerjan Mulder met de 3-1. Nunspeet speelt tegen slechte tegenstanders vaak moeizaam, en vergeet de kansen af te maken. Maargoed het enige wat telt zijn de 3 punten vandaag.
pi_47377213
Netjes ja, meer is overbodig.

Morgen update qua stand, etc.

Goede versterkingen voor DOVO!
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:19:10 #300
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_47382758
Beetje jammer dat we vandaag niet de voorsprong écht uitgebouwd hebben door een verlies in Apeldoorn (ja, op datzelfde veld van de degradatie van vorig jaar). Nu nog maar 3 punten voor.

Nunspeet toch nog gewonnen inderdaad, beetje laat alleen. Ik hoorde het op de radio.
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')