Ja is goed hoor, mits ik op tijd ben zaterdag in verband met vervoer enzo.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:45 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
HPayne,
Wij (van ijsselmeervogels.tv) willen graag iedere wedstrijd een supporter van de tegenstander inteviewen. Mogen we jou zaterdag interviewen (kost je ongeveer 5 minuten)??
Dat is goed nieuws voor jullie, minder voor ons.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:26 schreef F1Bas het volgende:
Jeffrey Winter speelt waarschijnlijk gewoon mee. Het wordt gewoon knallen zaterdag, hopelijk gaat het gewoon door.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:46 schreef HPayne het volgende:
Morgen dus de wedstrijd van het jaar. Ik heb gehoord dat Gerjan Mulder gewoon meedoet, ondanks zn gekneusde ribben en de pijn die hij daaraan heeft.... Maarja voor een goed resultaat morgen zul je door het vuur moeten gaan.
http://www.destentor.nl/s(...)t/article1191186.ece
Dit zie ik staan bij je link, spreekt elkaar nog wat tegen.quote:Nunspeet-trainer Van Dijkhuizen kan zaterdag waarschijnlijk geen beroep doen op doelman Wilfred Westerhuis en de aanvallers Gerjan Mulder en Arie Smit. Bij IJsselmeervogels keert Kevin Winter terug van een schorsing. Het meespelen van Jeroen Rijsdijk is nog onzeker.
Meestal winnen we als het er écht omgaat, dat klinkt arrogant maar het is wel zo.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:04 schreef methodmich het volgende:
Gaat een fijne kraker worden daar op de Westmaat. Ben benieuwd of de Vogels weer eens gevalletje hebben van "rising to the occasion" en een dikke winst boeken of dat het een benauwde zege wordt, een tegenvallende remise of zelfs een stunt van Nunspeet met winst.
Zelf zie ik de Vogels wel winnen dus, zoals je in de toto zag. Vaak zijn dit hun wedstrijden.
Ja ik heb dus wat anders gehoord. We zullen het zien.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
[..]
Dit zie ik staan bij je link, spreekt elkaar nog wat tegen.
Ach, dat moet je gewoon negeren, die komen alleen rond de tijd van zo'n wedstrijd en daarna niet meer.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:09 schreef HPayne het volgende:
Op het forum van ijsselmeervogels.com hebben de Nunspeters een aardig grote mond nu![]()
Geen goed teken
Wat is jouw gebruikersnaam op ons forum??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:09 schreef HPayne het volgende:
Op het forum van ijsselmeervogels.com hebben de Nunspeters een aardig grote mond nu![]()
Geen goed teken
Gewoon oldscool Nunspeet... Ja ik zal proberen op tijd te komen en jullie op te zoeken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:10 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
[..]
Wat is jouw gebruikersnaam op ons forum??
Hopelwijk zien we je morgen zodat we een interviewtje kunnen doen.
Succes en draag je verlies goed![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:50 schreef HPayne het volgende:
[..]
Gewoon oldscool Nunspeet... Ja ik zal proberen op tijd te komen en jullie op te zoeken.
We gaan er een feest van maken!! En als we verliezen gun ik jullie het kampioensschap van harte, maar eerst nou maar die wedstrijd spelen.![]()
u2quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat de beste moge winnen. Als jullie winnen wordt het nog héél spannend.
Lees trouwens je PB op ons forum ff
Dat hij er maar drie mag maken dan!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:44 schreef F1Bas het volgende:
Sjoerd morgen in de spits in plaats van Jeffrey.
Ik heb gelezen dat Schouten op die positie gaat spelen. Hij kan zn visitekaartje dus gaan afgeven..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat hij er maar drie mag maken dan!
Hup Sjoerdje!
Wel leuk, zo'n topper op het programma.
Gister was het inderdaad erg weinig wat Nunspeet aanvallend liet zien. Maar dat wil niet zeggen dat het een harde ploeg zonder creativiteit is. Er zijn genoeg wedstrijden geweest die het tegendeel bewijzen.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:03 schreef methodmich het volgende:
Ook VoZ noemt Nunspeet een harde ploeg zonder creativiteit in het lange verslag.
Maandag beelden op RTV Utrechtquote:Op zondag 11 maart 2007 17:02 schreef F1Bas het volgende:
Dat het geen rood was, daar was iedereen wel van overtuigd, maar ja je hebt geen beelden om op terug te vallen.
Maar ook van Huizen, Hoek thuis en SSV moet je kunnen winnen zonder Kevin Winter, tevens hebben we een leuke bank.
Ik verwacht niet anders neequote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:34 schreef HPayne het volgende:
Vandaag thuis tegen SSV moet een makkie zijn toch![]()
Spelen de Vogels nog een oefenwedstrijd of ga je ergens anders kijken?quote:
Huilende kinderen=slapeloze nachten. Dat is in ons voordeel!quote:OPMERKELIJK STATISTIEK
Dit is een goeie voor Rudy Boogert, de koning der statistieken. Dit seizoen heeft het eerste selectie van S.S.V.'65 meer babies geproduceerd dan punten! Met kinderen voor Marcel Kole, Marco Groeneveld, Arjan Koopmans, Khaled Boufrahi en nu deze week Jaimy van Bloppoel is de stand 5 babies en 4 punten !! Wie doet dat na??
Geen oefenwedstrijd. Wellicht ga ik naar ASWH - RBB maar die kans is niet heel groot.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:41 schreef HPayne het volgende:
[..]
Spelen de Vogels nog een oefenwedstrijd of ga je ergens anders kijken?
Van het gastenboek van ssv:
[..]
Huilende kinderen=slapeloze nachten. Dat is in ons voordeel!![]()
Doe Brammetje Plomp de groeten. Zou schandalig zijn als Nunspeet niet wint, al zoekt SSV '65 nog minimaal één puntje om van die gedeelde laatste plaats van de zaterdaghoofdklasse ranglijst aller tijden af te komen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:34 schreef HPayne het volgende:
Vandaag thuis tegen SSV moet een makkie zijn toch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |