abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45926672
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 16:11 schreef methodmich het volgende:
Hoek heeft een nieuwe keeper gehaald en wel Thierry De Jonge, een 35-jarige Belg van Olsa Brakel. Merlijn Swennen onlangs gestopt, weet Sandman waarom??

Ook Peter Reijn (18) komt naar Hoek en wel van AA Gent.

Bij Nunspeet stopt Wim Huijgen (30) wegens aanhoudend blessureleed.

Gerrit Plomp, nu nog bij Geinoord, traint volgend seizoen Huizen.
Merlijn Swennen kan zijn nieuwe baan niet meer combineren met het keepersschap bij Hoek
Prrrrr ....
pi_45934632
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 16:36 schreef F1Bas het volgende:
Zeg Hpayne, als we nu morgen allebei die blauwen-witten verslaan wordt het morgen helemaal een superdag
Lijkt me een goed plan Bas! Dan pakken wij jullie wel op 10 Maart! Tzal niet makkelijk worden, maar het is zeker niet onmogelijk om te winnen. Lekker veel publiek erachter en vlammen. Zodat ze eens echt kunnen BUUGEN maar dan wel voor Blauw en Geel

Succes en veel plezier morgen tegen die grootbekken uit Kattuk!
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_45938025
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 21:37 schreef El_Buho het volgende:

[..]

Merlijn Swennen kan zijn nieuwe baan niet meer combineren met het keepersschap bij Hoek
Okee, dank je wel!

Vandaag

Bennekom - VVOG
De nummer 13 tegen de nummer 12, een heuse degradatiekraker dus!

Geinoord - GVVV
Geinoord kan thuis wel eens voor een verrassing zorgen, maar GVVV zal uiteraard geen averij willen oplopen in de strijd bovenin.

Hoek - Sparta Nijkerk
De nummer zes tegen de nummer vier, met slechts één punt verschil. Een mooi affiche dus!

Huizen - AFC Ajax
De Amsterdammers zullen in dit duel onderin hopen dat hun uitreputatie ook vandaag weer benadrukt mag worden.

Nunspeet - Spakenburg
Nog zo'n kraker, de nummer 2 thuis tegen de nummer 3. Kan de verrassende promovendus Nunspeet de goede prestaties van voor de winterstop doortrekken?

SSV '65 - Kloetinge
Pakken de mannen uit Goes, troosteloos onderaan, de eerste winst in de hoofdklasse in deze Zeeuwse derby?

IJsselmeervogels - Quick Boys
Klassieke ontmoeting tussen twee van de succesvolste verenigingen uit de historie. Voor Quick Boys is het al bijna een verloren seizoen, maar winst in Bunschoten zou de ploeg toch een goed gevoel geven. De koploper zal hier echter niet aan mee willen werken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_45945337
Nunspeet - Spakenburg en Vogels - QB allebei onbeslist 1-1

1e helft Spakenburg beter, 2e helft was voor Nunspeet.
in de 9e minuut al scoorde Jos Bouw de 0-1 uit een vrije trap
2e helft kwamen de blauwen met 10 man te spelen Jos Bouw moest er uit, daarna versierde de koud in het veld staande Gerrits een penalty. Smit benutte hem. Toen een hectische slotfase waarin van alles gebeurde maar waar geen doelpunten vielen.
pi_45948670
De verschillen blijven dus gehandhaafd, waarmee de spanning intact blijft.

Morgen de uitslagen, doelpuntenmakers, stand, topscorers etc.
www.thuisuiteten.nl
pi_45949747
Overigens schijnt Bunschoten-Spakenburg redelijk verbouwd te zijn door enkele QB-"supporters".

Wie weet daar meer van?
www.thuisuiteten.nl
pi_45950313
Ja ik hoorde van Spakenburgers dat diverse cafes zijn ontruimd en het een bende is in de Sporthal van IJsselmeervogels. Door het dorp lopen dronken aanhangers van QB die een spoor van vernieling achterlaten.. Jammer weer, maar er werd van tevoren al voor gewaarschuwd..
Maar ongetwijfeld weet Bas hier nog meer van.
pi_45950600
Als F1Bas maar niet aangevallen is door een stel knotsgekke QB-ers.
www.thuisuiteten.nl
pi_45955488
Het was een zooitje ja. Ik ben zelf Rood, ook wel bekend als {::Rooievogel::} op ons forum, en een grote groep bezopen idioten die zichzelf Quick Boys fans noemen hebben in de ochtend al de markt verstoord en in de avond, toen er al echte QB'ers weg waren, de sporthal vernield en een massale vechtpartij begonnen. Naar verluid liepen er ook hooligans van Ajax en ADO Den Haag. IJsselmeervogels kan hier niks aan doen, het is moeilijk, zowel voor QB als ons, om de kwaden van de goeden te scheiden bij het betreden van het sportpark.

Onze feestavond is verpest door lui die niks met voetbal te maken hebben, maar die puur komen om te gebruiken, te drinken en herrie te schoppen. De politie en ME hebben een drukke dag gehad..
You set my feet upon a rock
And made my footsteps firm...
Many will see, many will see and hear..
pi_45957359
Tsjonge jonge, zonde zeg.
That's all folks!
pi_45960384
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 21:56 schreef MWSAH het volgende:
Het was een zooitje ja. Ik ben zelf Rood, ook wel bekend als {::Rooievogel::} op ons forum, en een grote groep bezopen idioten die zichzelf Quick Boys fans noemen hebben in de ochtend al de markt verstoord en in de avond, toen er al echte QB'ers weg waren, de sporthal vernield en een massale vechtpartij begonnen. Naar verluid liepen er ook hooligans van Ajax en ADO Den Haag. IJsselmeervogels kan hier niks aan doen, het is moeilijk, zowel voor QB als ons, om de kwaden van de goeden te scheiden bij het betreden van het sportpark.

Onze feestavond is verpest door lui die niks met voetbal te maken hebben, maar die puur komen om te gebruiken, te drinken en herrie te schoppen. De politie en ME hebben een drukke dag gehad..
Ha Rooievogel.. Leuk dat je je ook hebt aangemeld!! Maar natuurlijk onwijs triest dat wat een feest had moeten worden, zo eindigt.... Laten we hopen dat het nooit meer gebeurd, en dat er een passende straf komt voor deze idioten.
De enige winnaar vandaag was de glashandel in Bunschoten.
pi_45960460
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 21:56 schreef MWSAH het volgende:

Niks aan toetevoegen Rooievogel. Voor degene van buitenaf, lees hier maar eens: http://forum.ijsselmeervogels.com/showthread.php?t=324

Wat een geweldige dag had moeten worden werd helaas een deceptie.

Zelfs de fanatieke Spakenburg supporters hebben ons geholpen, dat vind ik dat weer top

Snel terug naar A met dat tuig, kan nog gezellig worden als ze over een paar weken weer naar het dorp komen, dan aan de kant van de blauwen.

VVIJ en ik hadden de mazzel dat we, toen de massale vechtpartij plaatsvond, net weg waren om wat te gaan eten, met de bedoeling daarna lekker naar het feest te gaan. Toen we weer terugkwamen was alles afgezet en konden niet echt in in de buurt komen. Daar hebben we aardig wat heftige verhalen gehoord, ongelooflijk.

En de 1-1, zonde van het puntverlies, qua voetbal stelt QB ook al niks voor. Ik had hier liever een verslag van de wedstrijd neergezet.

[ Bericht 1% gewijzigd door F1Bas op 04-02-2007 01:45:08 ]
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_45960562
Maar heeft QB nou vaker van die dingen? Ik heb er nog niet eerder van gehoord. (moet ook zeggen dat het niet de hoofdklasse is die ik goed volg)
That's all folks!
pi_45960748
Ik had er niet bij moeten wezen denk ik. Als ik ergens kwaad om kan worden is het wel mensen die iets proberen te verzieken!! Stelletje #@%#$%#% Ze komen nog naar Nunspeet binnenkort
pi_45960849
quote:
Op zondag 4 februari 2007 01:35 schreef HPayne het volgende:
Ik had er niet bij moeten wezen denk ik. Als ik ergens kwaad om kan worden is het wel mensen die iets proberen te verzieken!! Stelletje #@%#$%#% Ze komen nog naar Nunspeet binnenkort
Ja en over een paar weken weer in Bunschoten....
pi_45960914
quote:
Op zondag 4 februari 2007 01:41 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ja en over een paar weken weer in Bunschoten....
Ik denk dat de burgemeester en politie zich wel een 2e keer bedenkt voordat ze die wedstrijd door laten gaan. Wat een honden. ik kan me er verschrikkelijk kwaad om maken.
En trouwens ook erg jammer voor die echte QB supporters en de club.
pi_45961089
quote:
Op zondag 4 februari 2007 01:45 schreef HPayne het volgende:

[..]

Ik denk dat de burgemeester en politie zich wel een 2e keer bedenkt voordat ze die wedstrijd door laten gaan. Wat een honden. ik kan me er verschrikkelijk kwaad om maken.
En trouwens ook erg jammer voor die echte QB supporters en de club.
Precies gewoon zonde, de nummers 1 en 2 amateurclubs allertijden tegen elkaar moet juist één groot feest worden.

Het gaat trouwens maar om een kleine groepje, 50-100 man, die verklooien voor de rest.

De laatste keer zulke rellen in Bunschoten(1995) was tegen Katwijk, toeval?
pi_45961144
quote:
ik heb die gasten over kinder wagens zien rennen 1 met het kind dr nog in later vlogen er zelfs kinder wagens door de lucht en een verhaal gehoord over een 4/6 jarig meisje dat geslagen is door een volwassen man het is echt gewoon triest
Even een quote van iemand van het forum
pi_45961145
50 tot 100 man vindt ik geen klein groepje meer Bas. Maar heb wel gehoord dat de meeste klaplopers nooit bij QB komen kijken, maar alleen voor een potje matten kwamen.

Dus ben benieuwd wat de KNVB en justitie voor straffen gaat uitdelen.

Puntenaftrek lijkt me onnodig, ze doen toch niet meer mee voor de titel
pi_45961185
quote:
Op zondag 4 februari 2007 02:03 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Even een quote van iemand van het forum
Verschrikkelijk, -edit-
Verder geen woorden voor.

[ Bericht 5% gewijzigd door HPayne op 04-02-2007 09:15:12 ]
pi_45969451
Er zijn bij Qb een aantal(stuk of honderd) idioten die op topwedstrijden afkomen om de boel te verzieken. Sommige echte Qb'ers kennen ze wel van naam of gezicht maar willen niks met ze te maken hebben. Twee jaar terug tijdens de kampioenswedstrijd werden ze nog geweerd en van de snelweg gehaald. Nu helaas niet.

Enkele jaren terug was het ook al hommeles bij Harkema - Quick Boys. En er hebben ook ADO en Ajax hooligans tussen gelopen.

QB, VVIJV en het zaterdagvoetbal is hier de dupe weer van. Op het QB-forum hebben ze het er ook al veelvuldig over, om die idioten voorgoed te weren..
You set my feet upon a rock
And made my footsteps firm...
Many will see, many will see and hear..
pi_45969744
quote:
Op zondag 4 februari 2007 02:07 schreef HPayne het volgende:

[..]

Verschrikkelijk, -edit-
Verder geen woorden voor.
Had je teveel biertjes op gister
pi_45972467
quote:
Op zondag 4 februari 2007 13:58 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Had je teveel biertjes op gister
Hahaha ja ietsjes

Kwam ook door de wedstrijd van gister. heb een filmpje gemaakt van de goal van Smit.. Megaslechte kwaliteit maargoed http://www.youtube.com/watch?v=FbU5QrdygSw (dramatisch )
pi_45973327
quote:
Op zondag 4 februari 2007 01:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar heeft QB nou vaker van die dingen? Ik heb er nog niet eerder van gehoord. (moet ook zeggen dat het niet de hoofdklasse is die ik goed volg)
Daar zijn gewoon een hoop gestoorden, helaas. Zie het incident in Harkema een paar jaar terug. Zonde, want de hoofdklasse staat er juist om bekend dat het nog mogelijk is om gewoon normaal met andere supporters om te gaan. Zie gisteren, dat de Lisse-supporters bij de A-Side even wat gereedschap lenen om een spandoek op te hangen enzovoort. Dat je met elkaar kunt praten op een normale en respectvolle manier. Maar helaas, er zijn dus ook idioten die dat willen verpesten. Zo'n vent met een bijl.... En nee, je kunt niet de hele vereniging Quick Boys er op aankijken, maar feit is wel dat het bij hen wat vaker voorkomt dan elders. Wat ook wel met de grootte van de vereniging te maken heeft, maar toch....

Wel leuk dat RooieVogel ook geregistreerd is hier, de aanleiding is alleen jammer.

En gelukkig F1Bas niet in aanraking gekomen met die idioten.
www.thuisuiteten.nl
pi_45973341
Oh ja, er werd natuurlijk ook gewoon gevoetbald.

Speeldag 15

Bennekom - VVOG 1-0 (0-0)
86. 1-0 Henk van Essen

Geinoord - GVVV 0-2 (0-1)
9. 0-1 Wouter van Hoof 76. 0-2 Richard Beekink

Hoek - Sparta Nijkerk 1-1 (0-1)
45 (+2). 0-1 Raoul Henar (strafschop) 76. 1-1 Jeroen van de Broeke 1-1

Huizen - AFC Ajax 1-1 (0-0)
48. 1-0 Mark Daalderop 57. 1-1 Cameron
Rood: Tarik Divarci (Huizen), Jeremy Overbeek-Bloem (AFC Ajax), Paul Michielsen (AFC Ajax, 2 x geel)

Nunspeet - Spakenburg 1-1 (0-1)
8. 0-1 Jos Bouw 69. 1-1 Arie Smit (strafschop)
Rood: Jos Bouw (Spakenburg)

SSV '65 - Kloetinge 0-1 (0-1)
6. 0-1 Niels Kole
Rood: Eddy Kiesenberg (assistent-trainer SSV '65)

IJsselmeervogels - Quick Boys 1-1 (1-0)
41. 1-0 Dennis van der Steen (strafschop) 81. 1-1 Mike van Gool

STAND

1. IJsselmeervogels 14-30
2. Nunspeet 15-30
3. GVVV 15-29
4. Spakenburg 15-28
5. Sparta Nijkerk 15-27
6. Hoek 15-26
7. Quick Boys 15-25
8. AFC Ajax 15-16
9. Huizen 15-15 (-6)