Merlijn Swennen kan zijn nieuwe baan niet meer combineren met het keepersschap bij Hoekquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:11 schreef methodmich het volgende:
Hoek heeft een nieuwe keeper gehaald en wel Thierry De Jonge, een 35-jarige Belg van Olsa Brakel. Merlijn Swennen onlangs gestopt, weet Sandman waarom??
Ook Peter Reijn (18) komt naar Hoek en wel van AA Gent.
Bij Nunspeet stopt Wim Huijgen (30) wegens aanhoudend blessureleed.
Gerrit Plomp, nu nog bij Geinoord, traint volgend seizoen Huizen.
Lijkt me een goed plan Bas! Dan pakken wij jullie wel op 10 Maart!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:36 schreef F1Bas het volgende:
Zeg Hpayne, als we nu morgen allebei die blauwen-witten verslaan wordt het morgen helemaal een superdag![]()
Okee, dank je wel!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:37 schreef El_Buho het volgende:
[..]
Merlijn Swennen kan zijn nieuwe baan niet meer combineren met het keepersschap bij Hoek
Ha Rooievogel.. Leuk dat je je ook hebt aangemeld!! Maar natuurlijk onwijs triest dat wat een feest had moeten worden, zo eindigt.... Laten we hopen dat het nooit meer gebeurd, en dat er een passende straf komt voor deze idioten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:56 schreef MWSAH het volgende:
Het was een zooitje ja. Ik ben zelf Rood, ook wel bekend als {::Rooievogel::} op ons forum, en een grote groep bezopen idioten die zichzelf Quick Boys fans noemen hebben in de ochtend al de markt verstoord en in de avond, toen er al echte QB'ers weg waren, de sporthal vernield en een massale vechtpartij begonnen. Naar verluid liepen er ook hooligans van Ajax en ADO Den Haag. IJsselmeervogels kan hier niks aan doen, het is moeilijk, zowel voor QB als ons, om de kwaden van de goeden te scheiden bij het betreden van het sportpark.
Onze feestavond is verpest door lui die niks met voetbal te maken hebben, maar die puur komen om te gebruiken, te drinken en herrie te schoppen. De politie en ME hebben een drukke dag gehad..
Niks aan toetevoegen Rooievogel. Voor degene van buitenaf, lees hier maar eens: http://forum.ijsselmeervogels.com/showthread.php?t=324quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:56 schreef MWSAH het volgende:
Het was een zooitje ja. Ik ben zelf Rood, ook wel bekend als {::Rooievogel::} op ons forum, en een grote groep bezopen idioten die zichzelf Quick Boys fans noemen hebben in de ochtend al de markt verstoord en in de avond, toen er al echte QB'ers weg waren, de sporthal vernield en een massale vechtpartij begonnen. Naar verluid liepen er ook hooligans van Ajax en ADO Den Haag. IJsselmeervogels kan hier niks aan doen, het is moeilijk, zowel voor QB als ons, om de kwaden van de goeden te scheiden bij het betreden van het sportpark.
Onze feestavond is verpest door lui die niks met voetbal te maken hebben, maar die puur komen om te gebruiken, te drinken en herrie te schoppen. De politie en ME hebben een drukke dag gehad..
Ja en over een paar weken weer in Bunschoten....quote:Op zondag 4 februari 2007 01:35 schreef HPayne het volgende:
Ik had er niet bij moeten wezen denk ik. Als ik ergens kwaad om kan worden is het wel mensen die iets proberen te verzieken!!![]()
Stelletje #@%#$%#% Ze komen nog naar Nunspeet binnenkort
![]()
Ik denk dat de burgemeester en politie zich wel een 2e keer bedenkt voordat ze die wedstrijd door laten gaan. Wat een honden. ik kan me er verschrikkelijk kwaad om maken.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja en over een paar weken weer in Bunschoten....
Precies gewoon zonde, de nummers 1 en 2 amateurclubs allertijden tegen elkaar moet juist één groot feest worden.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:45 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ik denk dat de burgemeester en politie zich wel een 2e keer bedenkt voordat ze die wedstrijd door laten gaan. Wat een honden. ik kan me er verschrikkelijk kwaad om maken.
En trouwens ook erg jammer voor die echte QB supporters en de club.
Even een quote van iemand van het forumquote:ik heb die gasten over kinder wagens zien rennen 1 met het kind dr nog in later vlogen er zelfs kinder wagens door de lucht en een verhaal gehoord over een 4/6 jarig meisje dat geslagen is door een volwassen man het is echt gewoon triest
Verschrikkelijk, -edit-quote:Op zondag 4 februari 2007 02:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Even een quote van iemand van het forum
Had je teveel biertjes op gisterquote:Op zondag 4 februari 2007 02:07 schreef HPayne het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, -edit-
Verder geen woorden voor.
Hahaha ja ietsjesquote:
Daar zijn gewoon een hoop gestoorden, helaas. Zie het incident in Harkema een paar jaar terug. Zonde, want de hoofdklasse staat er juist om bekend dat het nog mogelijk is om gewoon normaal met andere supporters om te gaan. Zie gisteren, dat de Lisse-supporters bij de A-Side even wat gereedschap lenen om een spandoek op te hangen enzovoort. Dat je met elkaar kunt praten op een normale en respectvolle manier. Maar helaas, er zijn dus ook idioten die dat willen verpesten. Zo'n vent met een bijl.... En nee, je kunt niet de hele vereniging Quick Boys er op aankijken, maar feit is wel dat het bij hen wat vaker voorkomt dan elders. Wat ook wel met de grootte van de vereniging te maken heeft, maar toch....quote:Op zondag 4 februari 2007 01:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar heeft QB nou vaker van die dingen? Ik heb er nog niet eerder van gehoord. (moet ook zeggen dat het niet de hoofdklasse is die ik goed volg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |