Slaat ie niet op hierquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:39 schreef Neleos het volgende:
Niet vergeten om de geschiedenis te wissen straks he.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:45 schreef Soempie het volgende:
kut, ik wilde koken, maar ik heb helemaal geen blikopener
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:45 schreef Soempie het volgende:
Sterkte he en tot laterquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:47 schreef Nesle het volgende:
Ik sluut af, mn pa heeft gebeld en zei dat die er zo weer aan kwam met chinachanga food
Dus bubye maar weer jongs!
Met een mes kan het ook prima weet ik uit eerdere ervaringquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:45 schreef Soempie het volgende:
Wat zat er in dat blik dan?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:01 schreef Soempie het volgende:ik heb er een gekocht. Men, ik voelde me stom net.
![]()
Tja, wel geprobeerd, maar zo goed zijn m'n padvinderskills niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Met een mes kan het ook prima weet ik uit eerdere ervaring
Die van mij ook niet. Meppen is het adviesquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tja, wel geprobeerd, maar zo goed zijn m'n padvinderskills niet.![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gewoon tegen de muurkat aangooien, of als je nog wat vuurwerk van oudjaar over hebt dat gebruiken
Dit kan ik beamenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die van mij ook niet. Meppen is het advies
't is watquote:
Geen probleemquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:11 schreef Soempie het volgende:
ik had een opener gekocht. 't Was erg lekker. Bedankt voor de tip Tim!
Weet niet maar nesle is wel een horror fan geloof ikquote:Op zondag 14 januari 2007 00:16 schreef Mister1977 het volgende:
Weet Soempie alles van horror?
Oeh een dame die alleen thuis is dat is de formule voor een horrorquote:Op zondag 14 januari 2007 00:56 schreef Etcetera het volgende:
ik ben er
ik zit hier heul alleen in een huis waar ik nog nooit eerder ben geweest. vriend + kameraden zijn kroegen en daar had ik géén zin in
quote:Op zondag 14 januari 2007 01:06 schreef Yurithemaster het volgende:
Alle regels
You will not survive the movie if you have sex. (Je zal de film niet overleven als je seks hebt)
You will not survive the movie if you drink or do drugs. (Je zal de film niet overleven als je alcohol drinkt of drugs gebruikt)
You will not survive the movie if you say "I'll be right back." (Je zal de film niet overleven als je eventjes weggaat en zegt "Ik ben zo terug")
Everyone is a suspect. (Iedereen is een verdachte)
Regels die de moordenaar hanteert:
You will not survive the movie if you ask "Who's there?" (Je zal de film niet overleven als je vraagt: "Wie is daar?")
You will not survive the movie if you go out to investigate a strange noise. (Je zal de film niet overleven als je eventjes gaat kijken waar dat vreemde geluidje vandaan komt)
Dat wordt ook gerekent als zeggenquote:Op zondag 14 januari 2007 01:09 schreef Etcetera het volgende:
regel 3: I'll be right back. tegen wie zou ik dát moeten zeggen? tegen jullie? dat is typen
wat lief!quote:Op zondag 14 januari 2007 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waar is Soempie als je haar nodig hebt?
Nee, maar ik moest erg lachen om Etceteraquote:Op zondag 14 januari 2007 00:16 schreef Mister1977 het volgende:
Weet Soempie alles van horror?
quote:Op zondag 14 januari 2007 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee, maar slowchat topics zijn duidelijk levendiger als Soempie, Jojoortje, Nesle enzovoorts er zijn. Vind het maar een saai topic tot nu toe
Ik had inderdaad beter etcetera kunnen typen, om naar etcetera en naar anderen tegelijk te verwijzenquote:Op zondag 14 januari 2007 09:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
't is helemaal leuk als we er met z'n drieen tegelijkertijd zijn natuurlijk.
En je vergeet Etcetera in dit rijtje.![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 13:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, dat was weer een kort nachtje
Spannend inderdaad! Laat je het me even weten hoe het is gegaan?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ga vanmiddag een huisje bezichtigen in het centrum, waar ik misschien in de zomer intrek.. *spannend*
Je bent de eerstequote:Op zondag 14 januari 2007 13:32 schreef Jojoortje het volgende:
Spannend inderdaad! Laat je het me even weten hoe het is gegaan?
Ja, tot mijn grote verbazing. Voetballen in de zaal is niet echt mijn ding eigenlijk!quote:Op zondag 14 januari 2007 13:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je bent de eerste
Heb je er nog een paar gemaakt gisteren?
Chicken run is trouwens best een leuke film, als je net wakker wordt.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Moet ik nu het bekende antwoord geven?![]()
ik was een beetje melig vannacht geloof ikquote:Op zondag 14 januari 2007 09:51 schreef Soempie het volgende:
Nee, maar ik moest erg lachen om Etcetera![]()
[..]
't is helemaal leuk als we er met z'n drieen tegelijkertijd zijn natuurlijk.
En je vergeet Etcetera in dit rijtje.![]()
waarom denk je dat ik 'm heb gekozenquote:Op zondag 14 januari 2007 12:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had inderdaad beter etcetera kunnen typen, om naar etcetera en naar anderen tegelijk te verwijzen
Handige nick
maar dan met hangoverquote:Op zondag 14 januari 2007 16:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Een beetje die Pickwick reclame, zittend op de bank met een kopje thee en dan welkom bij de vijf uur show ....
Hoe kun je dat zien dan?quote:Op zondag 14 januari 2007 18:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zag net dat Nembrionic de laatste drie maanden op6 na het meeste gepost heeft op FOK (8603)
Goed.. was een vluggertje, maar zou super zijn om daar te wonen.. Ik zie het wel zitten.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:23 schreef Jojoortje het volgende:
Stan! Hoe is 't gegaan vanmiddag?
Spannende tijdquote:Op zondag 14 januari 2007 19:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Goed.. was een vluggertje, maar zou super zijn om daar te wonen.. Ik zie het wel zitten.
Maar.. ik ben altijd nogal gauw enthousiast.. dus nu even goed nadenken en dan zien we wel wat er gebeurt..
Had ik hier maar wat eerder gekeken....quote:Op zondag 14 januari 2007 19:45 schreef DiviFilius het volgende:
Mensen, ik heb een vraag :
is het nu de bedoeling dat ik een nieuw deel vd algemene kennisquiz start ? ( aangezien ik de laatste was die reageerde )
Ik speel namelijk pas net mee, en heb dus geen idee hoe, en welk nummer ( aangezien die telling volgensmij niet klopte )
Is het nog wat? die finale?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:03 schreef Yurithemaster het volgende:
Adams is ook aan het roeleren zie ik net
Schakel ook net in maar nixon bakt er niks vanquote:Op zondag 14 januari 2007 20:14 schreef erkel het volgende:
[..]
Is het nog wat? die finale?
Geen zin om te kijken
Ah hoor net dat het 6-0 staat![]()
en straks naar ONZ voor wat onzinnigs en KLB voor een klacht, dat wordt wel een heen en weer gekick hèquote:Op zondag 14 januari 2007 20:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kickje naar SPT...
Oud maar fijnquote:Op zondag 14 januari 2007 21:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Anno 1602 is nog steeds best een boeiend spel
Zeker, maar heb op het moment niet al te veel cash: in de eerste minuten van het spel werd mij de oorlog verklaard en zonk mijn schip bijna, en even later deed een andere speler hetzelfde en toen zonk mijn schip helemaal... en toen moest ik het uit zien te houden tot ik een nieuw schip kon bouwen, en het is best duur om spullen te kopen.quote:
Ctrl-shift-z ofzoquote:Op zondag 14 januari 2007 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zeker, maar heb op het moment niet al te veel cash: in de eerste minuten van het spel werd mij de oorlog verklaard en zonk mijn schip bijna, en even later deed een andere speler hetzelfde en toen zonk mijn schip helemaal... en toen moest ik het uit zien te houden tot ik een nieuw schip kon bouwen, en het is best duur om spullen te kopen.
Maak wel winst op het moment![]()
quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 21:32 schreef Mikkie het volgende:
Dan maak je een foto van jezelf, zonder feestondergoed?
al gefitnessedquote:Op zondag 14 januari 2007 21:32 schreef Nembrionic het volgende:![]()
Ik moet het even kort houden.
Erg naar mijn zin! Het is wel redelijk koud hier maar dat mag de pret niet echt drukken
Ik vlieg dinsdag terug en dan ben ik woensdag weer online
heb je 1701 al gespeeld? is vervolg op 1602 en vind ik best leuk om te doenquote:Op zondag 14 januari 2007 21:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Anno 1602 is nog steeds best een boeiend spel
Welk racespel? NFS of Test Drive Unlimited?quote:Op zondag 14 januari 2007 22:51 schreef Etcetera het volgende:
binnenkort 1602 nog maar 's spelen, die ken ik eigenlijk nauwelijks
ga nu ff racen
6 uur in de trein gezeten en een half uur in de bus vandaag.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Doe je goed.. ik weet nog wel dat ik een keer naar Alkmaar moest.. nog nooit zo lang in het OV gezeten.. bovenlangs heen, onderlangs terug.. een ware beproeving was het..
In Haarlem was toch ook die student verdwenen?
Daar woont mijn broer ookquote:Op zondag 14 januari 2007 23:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, veel korter kan het ook niet. M'n broer woont tegenwoordig in Purmerend. Daar ga ik niet voor een dagje heen.
Serieus? Grappig.. we doen een keer familiebezoek op dezelfde dag.. dan is het in ieder geval niet saai in de trein.quote:
NFS Most Wantedquote:Op zondag 14 januari 2007 22:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Welk racespel? NFS of Test Drive Unlimited?
leuk hequote:
Ik vind 'm ook echt uber tof!quote:leuk hezijn meer FOKkers met deze, heb 'm al eerder gehad maar miste hem een beetje
![]()
Zeker weten!quote:Op zondag 14 januari 2007 23:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Doet 'ie moonwalken offuh..??
Net gezien jaquote:Op zondag 14 januari 2007 23:52 schreef Supersheep het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=CO04rXDTcMo
Ik moest lachen
Ah toch nog iemand die het ook kijktquote:Op maandag 15 januari 2007 00:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok, wat is de gouden kooi voor een programma? Loopt een of andere ruziezoekende psycho in dat huis..
Hahaha.. geheimen kan ik bij jou niet kwijt, dat weet ik al..quote:Op maandag 15 januari 2007 00:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ofcourse... Jij bent daar de expert in
Die moeder?quote:Op maandag 15 januari 2007 00:45 schreef erkel het volgende:
Zit trouwens ook nog een ander (zwart) persoon in die af en toe voor de nodige actie zorgt![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 00:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hahaha.. geheimen kan ik bij jou niet kwijt, dat weet ik al..
Dat wist ik niet, dat wist ik niet.. maar hoe erg vernederd Huub ook is.. hij mag nooit zeggen en doen wat ik hem heb horen zeggen en zien doen. Dat ging helemaal nergens over.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:45 schreef erkel het volgende:
[..]
Ah toch nog iemand die het ook kijktIk volg het allemaal wel regelmatig en lees (en heeel af en toe post) mee in het Gouden Kooi subforum
![]()
Die 'ruzie zoekende psycho' is Huub en die werd al vanaf dag 1 dat ie de Villa binnenkwam stelselmatig onheus bejegend en vernederd. Dit was zeg maar een uitbarsting van al die dagen opgekropde woede![]()
Interessant programmaZit trouwens ook nog een ander (zwart) persoon in die af en toe voor de nodige actie zorgt
![]()
Ja, die negert. Wat een dom en egoïstisch mensquote:
Tsjah ging beetje ver allemaal, drank enzoquote:Op maandag 15 januari 2007 00:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, dat wist ik niet.. maar hoe erg vernederd Huub ook is.. hij mag nooit zeggen en doen wat ik hem heb horen zeggen en zien doen. Dat ging helemaal nergens over.
Verder vind ik dat ze het redelijk goed doen samen allemaal.
quote:Op maandag 15 januari 2007 00:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, maar geeft niet.. als ik het maar weet.
Nee, op een matrasquote:Op maandag 15 januari 2007 01:10 schreef Yurithemaster het volgende:
Je gaat toch niet slapen op een lege maag
Geloof het of niet maarquote:Op zondag 14 januari 2007 22:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
al gefitnessed![]()
![]()
leuk dat je er woensdag weer bent!
Is een wollen trui ook goed?quote:Op zondag 14 januari 2007 22:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem, we kijken uit naar woensdag..
Draag ons als een warme jas..
er moet ook gewerkt worden hequote:Op maandag 15 januari 2007 06:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar
En hard ook
Daarna in de steamroom geweest. Heerlijk
Vandaag 2 vrienden van me die ook in Vegas zijn gezien en biertje mee gedaan.
En nu ga ik naar een dik feest
Ik kijk het nooit, maar bij De Wereld Draait Door zijn af en toe stukjes van haar te zien. omgquote:Op maandag 15 januari 2007 00:53 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja, die negert. Wat een dom en egoïstisch mens![]()
Ik zal een quote plaatsen van haar:'Er is niemand in dit huis die goed ruzie kan maken, zoals mij'WTF
Nog één: 'Dat haar opa nu dood is gegaan, is de straf van God'Hoe kom je erop ...
(opa van vrouwlijk persoon in het huis was net doodgegaan en Natasia (negert/moeder) had net bonje met haar gehad)
Maar het wordt allemaal wel duidelijk als je regelmatig gaat kijken![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 09:43 schreef Soempie het volgende:
Hee Jay, sorrie voor gisterik had het druk.
http://player.omroep.nl/?aflID=3755746quote:Op maandag 15 januari 2007 09:41 schreef Soempie het volgende:
Ik heb donderdag Wie is de mol gemist.
Moet ik trouwen met de site of met alle users?quote:
Ja, mij een beetje een blauwtje laten lopenquote:Op maandag 15 januari 2007 09:59 schreef Soempie het volgende:
Je hebt het ooitje met blauwtong gedumpt?![]()
Je moet niksquote:Op maandag 15 januari 2007 10:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Moet ik trouwen met de site of met alle users?![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 10:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, mij een beetje een blauwtje laten lopen![]()
rotbeest![]()
Weet ikquote:Op maandag 15 januari 2007 10:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Er is nog iemand op FOK! met dezelfde avatar. Een vrouwtje![]()
Kloptquote:Op maandag 15 januari 2007 10:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Weet ikBellah ofzo?
Maar die van mij is mooier
jaquote:Werkt de link trouwens?
Goed idee!quote:Op maandag 15 januari 2007 10:11 schreef Soempie het volgende:
Ik ga maar eens wat doen.
Jep GTA san andreas!quote:Op maandag 15 januari 2007 12:03 schreef Etcetera het volgende:
GTA San Andreas? op zich wel leuk (binnenkort ook maar weer 's doen)
NFS is tofvooral Most Wanted: politie afschudden, auto's winnen, auto's kopen, oppimpen
en je moet ook crashen enzo, schade veroorzaken
Sims2 vind ik, COD2 speelde ik op de pc, is (vooral tegen elkaar) erg lachen
op de xbox speel ik niet
Dat staat toch gewoon aangegeven op de kaart?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:18 schreef Nesle het volgende:
Toen ik voor t eerst GTA SA ging spelen, wist ik echt niet waar ik heen moest!zo dom. Heb ik 34 (
) GTA dagen rondgehangen in Los Santos en maar geld verdiend. Had ik 100.000 ofzo toen ik eindelijk doorhad dat ik naar die ene broer in die achterbuurt moest, CJ. Was echt zo stom, maar had wel al lekker veel poen
Daaromquote:Op maandag 15 januari 2007 12:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat staat toch gewoon aangegeven op de kaart?
Oke is dat dat spel met twee eilanden en dat je er dan heen moet vliegen en de vlag moet zien te krijgen? Dat spel zoek ik nogquote:Op maandag 15 januari 2007 12:01 schreef Etcetera het volgende:
BF2 = battlefield 2, oorlogsspel
quote:Op maandag 15 januari 2007 12:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke is dat dat spel met twee eilanden en dat je er dan heen moet vliegen en de vlag moet zien te krijgen? Dat spel zoek ik nog![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 12:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niet alleen 2 eilanden, zijn veel meer maps van
maar je moet idd telkens de vlag veroverenals je alle vlaggen hebt, of als je alle tegenstanders hebt afgeslacht
heb je gewonnen
je kunt het ook goed online spelen, kun je zeer veel medailles enzo winnen
Wat wilde je er aan doen dan?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:19 schreef Etcetera het volgende:
Nesle: tof van jemaar geeft niet hoor
wilde Elmo een beetje opschonen
maar heb er ook al geen zin meer in
ik snap je nietquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 13:32 schreef Soempie het volgende:
je zit me in de maling te nemen.
wat heb je getekend?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:09 schreef Yurithemaster het volgende:![]()
Zo ben ook weer terug van een zeer geslaagde anderhalfuur school
Ik heb niks gepaint ik heb wel betere dingen te doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |