Weet niet maar nesle is wel een horror fan geloof ikquote:Op zondag 14 januari 2007 00:16 schreef Mister1977 het volgende:
Weet Soempie alles van horror?
Oeh een dame die alleen thuis is dat is de formule voor een horrorquote:Op zondag 14 januari 2007 00:56 schreef Etcetera het volgende:
ik ben er
ik zit hier heul alleen in een huis waar ik nog nooit eerder ben geweest. vriend + kameraden zijn kroegen en daar had ik géén zin in
quote:Op zondag 14 januari 2007 01:06 schreef Yurithemaster het volgende:
Alle regels
You will not survive the movie if you have sex. (Je zal de film niet overleven als je seks hebt)
You will not survive the movie if you drink or do drugs. (Je zal de film niet overleven als je alcohol drinkt of drugs gebruikt)
You will not survive the movie if you say "I'll be right back." (Je zal de film niet overleven als je eventjes weggaat en zegt "Ik ben zo terug")
Everyone is a suspect. (Iedereen is een verdachte)
Regels die de moordenaar hanteert:
You will not survive the movie if you ask "Who's there?" (Je zal de film niet overleven als je vraagt: "Wie is daar?")
You will not survive the movie if you go out to investigate a strange noise. (Je zal de film niet overleven als je eventjes gaat kijken waar dat vreemde geluidje vandaan komt)
Dat wordt ook gerekent als zeggenquote:Op zondag 14 januari 2007 01:09 schreef Etcetera het volgende:
regel 3: I'll be right back. tegen wie zou ik dát moeten zeggen? tegen jullie? dat is typen
wat lief!quote:Op zondag 14 januari 2007 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waar is Soempie als je haar nodig hebt?
Nee, maar ik moest erg lachen om Etceteraquote:Op zondag 14 januari 2007 00:16 schreef Mister1977 het volgende:
Weet Soempie alles van horror?
quote:Op zondag 14 januari 2007 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee, maar slowchat topics zijn duidelijk levendiger als Soempie, Jojoortje, Nesle enzovoorts er zijn. Vind het maar een saai topic tot nu toe
Ik had inderdaad beter etcetera kunnen typen, om naar etcetera en naar anderen tegelijk te verwijzenquote:Op zondag 14 januari 2007 09:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
't is helemaal leuk als we er met z'n drieen tegelijkertijd zijn natuurlijk.
En je vergeet Etcetera in dit rijtje.![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 13:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, dat was weer een kort nachtje
Spannend inderdaad! Laat je het me even weten hoe het is gegaan?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ga vanmiddag een huisje bezichtigen in het centrum, waar ik misschien in de zomer intrek.. *spannend*
Je bent de eerstequote:Op zondag 14 januari 2007 13:32 schreef Jojoortje het volgende:
Spannend inderdaad! Laat je het me even weten hoe het is gegaan?
Ja, tot mijn grote verbazing. Voetballen in de zaal is niet echt mijn ding eigenlijk!quote:Op zondag 14 januari 2007 13:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je bent de eerste
Heb je er nog een paar gemaakt gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |