Net gezien jaquote:Op zondag 14 januari 2007 23:52 schreef Supersheep het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=CO04rXDTcMo
Ik moest lachen
Ah toch nog iemand die het ook kijktquote:Op maandag 15 januari 2007 00:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok, wat is de gouden kooi voor een programma? Loopt een of andere ruziezoekende psycho in dat huis..
Hahaha.. geheimen kan ik bij jou niet kwijt, dat weet ik al..quote:Op maandag 15 januari 2007 00:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ofcourse... Jij bent daar de expert in
Die moeder?quote:Op maandag 15 januari 2007 00:45 schreef erkel het volgende:
Zit trouwens ook nog een ander (zwart) persoon in die af en toe voor de nodige actie zorgt![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 00:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hahaha.. geheimen kan ik bij jou niet kwijt, dat weet ik al..
Dat wist ik niet, dat wist ik niet.. maar hoe erg vernederd Huub ook is.. hij mag nooit zeggen en doen wat ik hem heb horen zeggen en zien doen. Dat ging helemaal nergens over.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:45 schreef erkel het volgende:
[..]
Ah toch nog iemand die het ook kijktIk volg het allemaal wel regelmatig en lees (en heeel af en toe post) mee in het Gouden Kooi subforum
![]()
Die 'ruzie zoekende psycho' is Huub en die werd al vanaf dag 1 dat ie de Villa binnenkwam stelselmatig onheus bejegend en vernederd. Dit was zeg maar een uitbarsting van al die dagen opgekropde woede![]()
Interessant programmaZit trouwens ook nog een ander (zwart) persoon in die af en toe voor de nodige actie zorgt
![]()
Ja, die negert. Wat een dom en egoïstisch mensquote:
Tsjah ging beetje ver allemaal, drank enzoquote:Op maandag 15 januari 2007 00:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, dat wist ik niet.. maar hoe erg vernederd Huub ook is.. hij mag nooit zeggen en doen wat ik hem heb horen zeggen en zien doen. Dat ging helemaal nergens over.
Verder vind ik dat ze het redelijk goed doen samen allemaal.
quote:Op maandag 15 januari 2007 00:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, maar geeft niet.. als ik het maar weet.
Nee, op een matrasquote:Op maandag 15 januari 2007 01:10 schreef Yurithemaster het volgende:
Je gaat toch niet slapen op een lege maag
Geloof het of niet maarquote:Op zondag 14 januari 2007 22:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
al gefitnessed![]()
![]()
leuk dat je er woensdag weer bent!
Is een wollen trui ook goed?quote:Op zondag 14 januari 2007 22:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem, we kijken uit naar woensdag..
Draag ons als een warme jas..
er moet ook gewerkt worden hequote:Op maandag 15 januari 2007 06:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar
En hard ook
Daarna in de steamroom geweest. Heerlijk
Vandaag 2 vrienden van me die ook in Vegas zijn gezien en biertje mee gedaan.
En nu ga ik naar een dik feest
Ik kijk het nooit, maar bij De Wereld Draait Door zijn af en toe stukjes van haar te zien. omgquote:Op maandag 15 januari 2007 00:53 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja, die negert. Wat een dom en egoïstisch mens![]()
Ik zal een quote plaatsen van haar:'Er is niemand in dit huis die goed ruzie kan maken, zoals mij'WTF
Nog één: 'Dat haar opa nu dood is gegaan, is de straf van God'Hoe kom je erop ...
(opa van vrouwlijk persoon in het huis was net doodgegaan en Natasia (negert/moeder) had net bonje met haar gehad)
Maar het wordt allemaal wel duidelijk als je regelmatig gaat kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |