Oud maar fijnquote:Op zondag 14 januari 2007 21:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Anno 1602 is nog steeds best een boeiend spel
Zeker, maar heb op het moment niet al te veel cash: in de eerste minuten van het spel werd mij de oorlog verklaard en zonk mijn schip bijna, en even later deed een andere speler hetzelfde en toen zonk mijn schip helemaal... en toen moest ik het uit zien te houden tot ik een nieuw schip kon bouwen, en het is best duur om spullen te kopen.quote:
Ctrl-shift-z ofzoquote:Op zondag 14 januari 2007 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zeker, maar heb op het moment niet al te veel cash: in de eerste minuten van het spel werd mij de oorlog verklaard en zonk mijn schip bijna, en even later deed een andere speler hetzelfde en toen zonk mijn schip helemaal... en toen moest ik het uit zien te houden tot ik een nieuw schip kon bouwen, en het is best duur om spullen te kopen.
Maak wel winst op het moment![]()
quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 21:32 schreef Mikkie het volgende:
Dan maak je een foto van jezelf, zonder feestondergoed?
al gefitnessedquote:Op zondag 14 januari 2007 21:32 schreef Nembrionic het volgende:![]()
Ik moet het even kort houden.
Erg naar mijn zin! Het is wel redelijk koud hier maar dat mag de pret niet echt drukken
Ik vlieg dinsdag terug en dan ben ik woensdag weer online
heb je 1701 al gespeeld? is vervolg op 1602 en vind ik best leuk om te doenquote:Op zondag 14 januari 2007 21:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Anno 1602 is nog steeds best een boeiend spel
Welk racespel? NFS of Test Drive Unlimited?quote:Op zondag 14 januari 2007 22:51 schreef Etcetera het volgende:
binnenkort 1602 nog maar 's spelen, die ken ik eigenlijk nauwelijks
ga nu ff racen
6 uur in de trein gezeten en een half uur in de bus vandaag.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Doe je goed.. ik weet nog wel dat ik een keer naar Alkmaar moest.. nog nooit zo lang in het OV gezeten.. bovenlangs heen, onderlangs terug.. een ware beproeving was het..
In Haarlem was toch ook die student verdwenen?
Daar woont mijn broer ookquote:Op zondag 14 januari 2007 23:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, veel korter kan het ook niet. M'n broer woont tegenwoordig in Purmerend. Daar ga ik niet voor een dagje heen.
Serieus? Grappig.. we doen een keer familiebezoek op dezelfde dag.. dan is het in ieder geval niet saai in de trein.quote:
NFS Most Wantedquote:Op zondag 14 januari 2007 22:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Welk racespel? NFS of Test Drive Unlimited?
leuk hequote:
Ik vind 'm ook echt uber tof!quote:leuk hezijn meer FOKkers met deze, heb 'm al eerder gehad maar miste hem een beetje
![]()
Zeker weten!quote:Op zondag 14 januari 2007 23:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Doet 'ie moonwalken offuh..??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |