Chicken run is trouwens best een leuke film, als je net wakker wordt.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Moet ik nu het bekende antwoord geven?![]()
ik was een beetje melig vannacht geloof ikquote:Op zondag 14 januari 2007 09:51 schreef Soempie het volgende:
Nee, maar ik moest erg lachen om Etcetera![]()
[..]
't is helemaal leuk als we er met z'n drieen tegelijkertijd zijn natuurlijk.
En je vergeet Etcetera in dit rijtje.![]()
waarom denk je dat ik 'm heb gekozenquote:Op zondag 14 januari 2007 12:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had inderdaad beter etcetera kunnen typen, om naar etcetera en naar anderen tegelijk te verwijzen
Handige nick
maar dan met hangoverquote:Op zondag 14 januari 2007 16:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Een beetje die Pickwick reclame, zittend op de bank met een kopje thee en dan welkom bij de vijf uur show ....
Hoe kun je dat zien dan?quote:Op zondag 14 januari 2007 18:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zag net dat Nembrionic de laatste drie maanden op6 na het meeste gepost heeft op FOK (8603)
Goed.. was een vluggertje, maar zou super zijn om daar te wonen.. Ik zie het wel zitten.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:23 schreef Jojoortje het volgende:
Stan! Hoe is 't gegaan vanmiddag?
Spannende tijdquote:Op zondag 14 januari 2007 19:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Goed.. was een vluggertje, maar zou super zijn om daar te wonen.. Ik zie het wel zitten.
Maar.. ik ben altijd nogal gauw enthousiast.. dus nu even goed nadenken en dan zien we wel wat er gebeurt..
Had ik hier maar wat eerder gekeken....quote:Op zondag 14 januari 2007 19:45 schreef DiviFilius het volgende:
Mensen, ik heb een vraag :
is het nu de bedoeling dat ik een nieuw deel vd algemene kennisquiz start ? ( aangezien ik de laatste was die reageerde )
Ik speel namelijk pas net mee, en heb dus geen idee hoe, en welk nummer ( aangezien die telling volgensmij niet klopte )
Is het nog wat? die finale?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:03 schreef Yurithemaster het volgende:
Adams is ook aan het roeleren zie ik net
Schakel ook net in maar nixon bakt er niks vanquote:Op zondag 14 januari 2007 20:14 schreef erkel het volgende:
[..]
Is het nog wat? die finale?
Geen zin om te kijken
Ah hoor net dat het 6-0 staat![]()
en straks naar ONZ voor wat onzinnigs en KLB voor een klacht, dat wordt wel een heen en weer gekick hèquote:Op zondag 14 januari 2007 20:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kickje naar SPT...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |